Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

Nu te grabi ca poate mai sunt solutii!

Ai verificat anvelopelele, sunt dimensiunile din talon? e posibil sa ai cauciucul pe spate un pic mai inalt...eu asa am avut

Poate e posibil sa se coboare suspensia...

 

Mai cauta solutii, e pacat sa renunti la un lucru frumos!

Am verificat anvelopele,sunt cele din acte!

Suspensia nu coboara/urca,e fixa.

Eram ferm convins ca rezolv din saua ei problema asta!Am coborat-o,dar e prea la limita pentru mine!

Cred ca solutia ar fi sa cumpar o pereche de cizme de cocert al celor de la KISS! :crack:

» Post actualizat in 27 Feb 2015 14:18

PS:De cat e cheia de bujii la CX 500?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pe spate amortizoare mai scurte iar pe fata coborata din juguri.

Un amortizor ok e cateva sute de euro,iar in fata daca cobor jugurile pe telescoape,nu mai pot pune capacul peste ghidon(cel ce astupa panoul cu sigurante),caci ventilele de aer ale telescoapelor dau in capac!

Le-am gandit si incercat cam pe toate.

La Aprilica am kit de coborare cu 30 mm si am coborat jugurile pe telescoape tot cu 30 mm.

Mersi de ponturi,oricum! :peace:

 

Cu cheia de bujii am rezolvat,e de 18 mm.Mi-am comandat pe Kronau asta:http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/422 si 2 bujii noi-noute.Si cele de pe motor sunt aproape noi,dar oricum doream sa am un set de rezerva sub sa!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa dai cateva sute de euro pe amortizoare noi, gasesti SH-uri bune la preturi decente, iar furca poate fi modificata. Daca ai un strungar bun poti face toate modificarile la un pret rezonabil.

Eu am problema exact invers, caut niste amortizoare mai lungi, 37-40 cm, sa compensez pentru o furca mai lunga cu vreo 10 cm fata de cea stock. :alcy:

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer,nu vreau sa o modific.

Ajunge ca i-am "scobit"si retapitat saua.

Probabil am sa incerc sa ma obisnuiesc cumva,asa inalta cum e.


» Post actualizat in 28 Feb 2015 15:26

PS: Saua trebuia oricum retapitata,ca era coapta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am problema exact invers, caut niste amortizoare mai lungi, 37-40 cm, sa compensez pentru o furca mai lunga cu vreo 10 cm fata de cea stock. :alcy:

Ce fel de amortizoare vrei? Pentru VX?

Astea nu te incanta?

http://www.aliexpress.com/store/product/universal-400mm15-3-4-motocros-nitrogen-air-shock-absorbers-Suspensions-for-YFZ450-raptor-700-ATV-black/1295472_2048869833.html

Desi sunt chinezesti am inteles de la altcineva care si-a luat la fel ca isi fac treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi la BURSA Clasicelor ca dezmembreaza Ursu un CB 550, ce o mai fi ramas din el.

 

Mersi, dar el are un CBX din 84...eu am un CB550 din 74, desi par la fel sunt foarte diferite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, dar el are un CBX din 84...eu am un CB550 din 74, desi par la fel sunt foarte diferite :)

Permite-mi sa te contrazic,dat fiind ca am luat o toba de la el, nu este CBX-ala are 6 cilindrii,nu 550 este 650, si nu e 84, este un CB 650 1980.Asa aproximez eu, nu se aseamana cu cel din 74, dar in poze ai mai luat un '79 650 deci cu ala e tandea pe mandea...

Dar oricum a dat motorul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Permite-mi sa te contrazic,dat fiind ca am luat o toba de la el, nu este CBX-ala are 6 cilindrii,nu 550 este 650, si nu e 84, este un CB 650 1980.Asa aproximez eu, nu se aseamana cu cel din 74, dar in poze ai mai luat un '79 650 deci cu ala e tandea pe mandea...

Dar oricum a dat motorul....

In anuntul de care zici scrie : „Se dezmembreaza Honda CBX 550F Super Sport din 1984 functionala si aproape completa insa fara acte”

 

Motorul de la Honda CB550 și CB650 este motor SOHC. http://www.sohc4.net/bikes/

 

Motorul de la CBX (indiferent care, de la 500 pana la 1100) este DOHC! Honda CBX nu este doar CBX1000, cel in 6 cilindri.

 

Nu au nicio legatura una cu alta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mamaaa,ce as mai vrea unu in 6 cilindri.Da au preturi prohibitive.Pentru noi de neatins.

 

Cam da!Ca si CX 500 Turbo.

Pentru mine, masinaria suprema de la Honda este RC166 SIX

- motor 4 timpi DOHC de 247cc, in 6 cilindrii (24 de valve)

- 60 de cai

- 18.000 rpm!

- viteza maxima 259km/h

Totul intr-un motor de 250 :eek:

post-43386-0-12786200-1425664550_thumb.jpg

Ascultati-o cum suna!

 

Ar mai fi si NSR500 dar aia e deja alta poveste :)

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bijuterii.Saliva multa.Invidie.

Raule!!! :hug:

» Post actualizat in 18 Mar 2015 16:56

Dragii mei,ca urmare a faptului ca era sa ma vars de 2 ori cu CX-ul la viteza mica,odata la intoarcerea pe loc,am decis ca,kilogramele sale sunt un pic peste putinta mea de manevrare!

Ca atare,ma vad nevoit sa-l vand!!!

Asa ca:http://olx.ro/oferta/honda-cx-500-e-sports-impecabila-pentru-pretentiosi-la-16-002-mile-ID3cIsR.html#19e47731db

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...