Jump to content
Sign in to follow this  
Hoinarul

Instalatie de GPL de motor 2T

Recommended Posts

Cum se face ungerea cu ulei 2T?

Multumesc

 

 

 

 

Îi poți răspunde colegului sau nu ai idee cum / dacă se face ungerea în momentul funcționării motorului, cu combustibil gazos, cu instalația montată de tine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

lol, are pompa separata ca orice motocicleta din '80 incoace... ma rog, nu vorbim de ij-uri acum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ți-am pus o simplă întrebare. Poți răspunde ?

.....alta :

Ce înseamnă "lol" Domnul meu ?

Se pare ca ești nou pe colțul ăsta de forum.

Aici nu prea se fac glume când vine vorba de tehnică (decât în momentul în care X sau Y se crede "zeu" în ale mecanicii făra "să cunoască o boabă" de mecanică).

Cred că ți-ai clătit ochii prea mult prin alte forumuri sau prin alte subforumuri al acestui site.

Edited by Lolo_ID

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ți-am pus o simplă întrebare. Poți răspunde ?

.....alta :

Ce înseamnă "lol" Domnul meu ?

Se pare ca ești nou pe colțul ăsta de forum.

Aici nu prea se fac glume când vine vorba de tehnică (decât în momentul în care X sau Y se crede "zeu" în ale mecanicii făra "să cunoască o boabă" de mecanică).

Cred că ți-ai clătit ochii prea mult prin alte forumuri sau prin alte subforumuri al acestui site.

 

Oamenilor,Piaggio al meu are pompa de ulei angrenata de ambielaj deci ungerea si o face prin stiutul montat pe corpul carburatorului montat inainte de flansa de gaz.O sa incerc sa pun filmarea maine sa vedeti cum este :) Stati chill :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamurit! Multam

Nu aveti pt ce.Am facut un video dar nu l pot posta.Nu mi da voie,da eroare nu stiu de ce.

 

Imi pare rau pt ca as vrea sa impartasesc cu cat mai multe persoane experienta mea :(

 

Acum ramane sa ii fac consumul,mai am vreo 15 km de parcurs pana la 50 de cand i am facut plinul merg si ii fac iarasi si vad ce consum iese.Sunt tare curios :)

 

Tin sa precizez ca este foarte sensibil la reglaje acest vaporizator.Daca invart de surubul de relanti doar un pica sare turatia mult peste un relanti normal dar i am gasit o pozitie buna cu farurile aprinse sa nu se opreasca.Dar daca il tin mai mult la relanti cu luminile aprinse se mai opreste.Cred ca cele 3 electrovane de pe butelie,filtru si vaporizator consuma+becurile de la faruri,pozitiile motoreta la relanti incarca mai putin si puuuf.

 

Daca vrea cineva filmarea o am salvata.Dati mi o adresa de email si vo trimit

 

Daca mai aveti intrebari mai intru si va raspund.

 

Toate cele bune si asfalt uscat :)

» Post actualizat in 19 Jul 2016 18:59

Deci am reusit sa fac cei 50 km si am realimentat.10 litrii GPL la 100 km.20 de lei.O fii bine?

Edited by motorita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu aveti pt ce.Am facut un video dar nu l pot posta.Nu mi da voie,da eroare nu stiu de ce.

 

Imi pare rau pt ca as vrea sa impartasesc cu cat mai multe persoane experienta mea :(

 

Acum ramane sa ii fac consumul,mai am vreo 15 km de parcurs pana la 50 de cand i am facut plinul merg si ii fac iarasi si vad ce consum iese.Sunt tare curios :)

 

Tin sa precizez ca este foarte sensibil la reglaje acest vaporizator.Daca invart de surubul de relanti doar un pica sare turatia mult peste un relanti normal dar i am gasit o pozitie buna cu farurile aprinse sa nu se opreasca.Dar daca il tin mai mult la relanti cu luminile aprinse se mai opreste.Cred ca cele 3 electrovane de pe butelie,filtru si vaporizator consuma+becurile de la faruri,pozitiile motoreta la relanti incarca mai putin si puuuf.

 

Daca vrea cineva filmarea o am salvata.Dati mi o adresa de email si vo trimit

 

Daca mai aveti intrebari mai intru si va raspund.

 

Toate cele bune si asfalt uscat :)

» Post actualizat in 19 Jul 2016 18:59

Deci am reusit sa fac cei 50 km si am realimentat.10 litrii GPL la 100 km.20 de lei.O fii bine?

unde stai de e 2 lei litrul de gaz??

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde stai de e 2 lei litrul de gaz??

La Bucuresti este gaz si la 1, 85 la unele statii ..... cand bag cu 2, 20 deja zic cai scump .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Bucuresti este gaz si la 1, 85 la unele statii ..... cand bag cu 2, 20 deja zic cai scump .

 

Pana in 2 lei,1,98 de fapt e super pretul :)

 

Problema este ca nu ma inteleg cu relantiul,daca il las prea mic se opreste daca il dau un pic mai mare e prea mare.Va trebui sa il las mai mare va fii uzura mai mare dar nu pot sa le am pe toate.Si consum mic si uzura minima si toba cu incalzire si relanti normal :))))))

» Post actualizat in 21 Jul 2016 17:01

pune filmul pe youtube si pui linkul aici.

 

Sunt anti tehnologie clar :))))

 

 

» Post actualizat in 29 Jul 2016 13:33

pune filmul pe youtube si pui linkul aici.

 

M a intrebat un prieten ce vrea sa isi puna GPL pe un Trabant si cautam o pompa de ulei de la un scuter pana in 500 cc in 2 timpi.Stie cineva in jur de cilindreea asta va rog ce scuter ce ar putea sa fie? Multumim anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de la un proiect mai vechi de ungere automata a lantului ,mai am doua pompite de injectie ulei cu tot cu injectoare ,sisteme provenite de pe o aprilia ,cantitatea de ulei fiind data de timpul dintre impulsurile electrice date de calculator .eu nu am mai avut rabdare sa caut un temporizator electronic cu timpi reglabili (exista asa ceva pe la 50,60 de ron)sau unul homemade,sistemul poate inlocui uleiul din benzina la orice motor 2 timpi consumul de ulei fiind unul mult mai mic si ungerea mai buna(uleiul curat este injectat in carter si nu mai este nevoie ca motorul sa fie peste 60 de grade ca sa se separe uleiul de benzina si sa se faca ungerea) pe de alta parte din combinatia asta iese un motor in doi timpi care nu scoate fum specific (mult mai putin) uleiul ne mai fiind in benzina nu mai este ars asa mult ulei de altfel irosit, tot secretul fiind in calculare cantitati corecte de ulei la capacitatea motorului

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. si nu prea,daca o luam pe partea ailalta..

la crosuri,si din 2025 (care vor depasi cu mult cele 20.000 de ture) de ce se baga ulei in benzina?

poti sa-mi spui orice,numa p-aia cu economie de materiale ,si ca sa fie mobra mai usoara .. nu,te rog nu ..

 

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma uitam zilele astea sa imi cumpar o mazda rx8 si m-am documentat mai mult despre motoarele rotative wankel care vin pe ele.se aseamana foarte mult problema lor cu injectia asta de ulei desi promite foarte multe si are si ceva rezultate nu exista interes pentru a fi dezvoltate la scara mai mare.ori cum cel mai bun scuter al meu a fost 2t racit cu lichit pe injectie si cu pompa asta minune de ulei.pe de alta parte stim cu toti ca pentru tot ce se fabrica acum se fac studi si tot felul de teste ca sa tina doar un numar anumit de km si timp,concluzi la care am ajunj dupa ce am desfacut,reparat si stricat tot felul de utilaje de la masini de spalat motorete bormasini drujbe si cateva motoare de camion si altele.apropo motorul meu de la camion are TREI MILIOANE si ceva de km si mai face inca .cred ca am deviat un pic de la subiect dar intrun fel mai pe ocolite ,tot ti-am raspuns cumva de alfel de asta imi plac comunistele asa mult ca astea sunt proaste ca asta era tehnologia si posibilitatile de atunci in blocul respectiv nu ca acum in urma unor ratiuni de consum totul trebuie sa tina fix o perioada dinainte stabilita

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma uitam zilele astea sa imi cumpar o mazda rx8 si m-am documentat mai mult despre motoarele rotative wankel care vin pe ele.se aseamana foarte mult problema lor cu injectia asta de ulei desi promite foarte multe si are si ceva rezultate nu exista interes pentru a fi dezvoltate la scara mai mare.ori cum cel mai bun scuter al meu a fost 2t racit cu lichit pe injectie si cu pompa asta minune de ulei.pe de alta parte stim cu toti ca pentru tot ce se fabrica acum se fac studi si tot felul de teste ca sa tina doar un numar anumit de km si timp,concluzi la care am ajunj dupa ce am desfacut,reparat si stricat tot felul de utilaje de la masini de spalat motorete bormasini drujbe si cateva motoare de camion si altele.apropo motorul meu de la camion are TREI MILIOANE si ceva de km si mai face inca .cred ca am deviat un pic de la subiect dar intrun fel mai pe ocolite ,tot ti-am raspuns cumva de alfel de asta imi plac comunistele asa mult ca astea sunt proaste ca asta era tehnologia si posibilitatile de atunci in blocul respectiv nu ca acum in urma unor ratiuni de consum totul trebuie sa tina fix o perioada dinainte stabilita

Buna seara dragi colegi de Forum. Din pacate, cu parere de rau va anunt ca nu pot folosi instalatia de gaz pe motoreta mea. Cele 3 electrovalve ale instalatiei consuma curent ca la balamuc si imi consuma bateria, mi o descarca. Mai ales ca acum este frig si am nevoie si de ventilatorul de la incalzire care consuma si el foarte mult si nu se potriveste deloc . Imi scade tensiunea la incarcare sub 12 volti si imi moare permanent bateria . Imi pare rau pt ca faceam economie de banuti cu gazul, dar nu pot folosi. O sa o tin si mai incerc catre primavara , sa nu mai fie nevoie sa folosesc ventilatorul, va mai scriu :)

 

Toate cele Bune tuturor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca are consumul mai mare decat productia. Daca alternatorul nu produce cat ii trebuie poate sa puna si baterie de avion tot o sa ramana fara curent.

Bateria iti da curent cat sa pornesti motorul apoi curentul e dat de alternator care alimenteaza consumatorii si incarca bateria.

Edited by Motojurnal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are rost sa piarda timpul cu o baterie de masina ! Trebuie sa puna una de tractuine.

 

perpetuum mobile pe gaz si baterii...perpetuum-ul merge , dar nu se gasesc baterii pentru el...

post-3884-0-92869200-1485762528_thumb.jpg

Edited by ubord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are rost sa piarda timpul cu o baterie de masina ! Trebuie sa puna una de tractuine.

 

perpetuum mobile pe gaz si baterii...perpetuum-ul merge , dar nu se gasesc baterii pentru el...

 

E complicat dragi colegi , aceasta instalatie este facuta pt Tico, Matiz , masini care incarca serios fata de 50 cc ai mei. Alea baga 13 V + la relanti cu consumatori, deci consumul celor 3 electrovalve nu se simte . Nu m am gandit la problema asta inainte sa o montez :( O alta solutie ar fi un generator de curent continuu cu magneti permanenti antrenat de una dintre planetare sau cauciucurile din spate eventual , care sa incarce bateria suplimentar cand se deplaseaza motoreta . Cred ca asa voi face, deocamdata este frig si nu am nici timp nici dispozitie sa surubaresc la ea . Merg pe benzina pana se mai reface bateria :) Ma apuc din nou de modificari la primavara :)

 

Va multumesc de pareri . Fiecare conteaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Părerea mea e sa cauti un generator puţin mai mare. Puţin, că mult ar frâna motorul, la fel ar frâna şi un generator montat pe roata. Decamdată înlocuieşte becurile incandescente cu leduri, se gasesc leduri pentru orice. Numai de la becuri ai economisi minim 20 de W. Poţi încerca să rebobinezi acele electrovalve. Nu te decuraja tocmai acum, ai reuşit atâtea! Ai tot respectul meu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauta si tu un plaman cu vacuum in loc de electrovalva si mai reduci din consumatori, electrovalva la filtru o poti pune pe direct si mai ramane doar cea pe butelie, plamanul in momentul in care nu mai are vacuum nu mai da nici gaz

ceva gen http://www.gplshop.ro/index.php?route=product/product&product_id=177

Edited by schumydan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare ideea colegului de mai sus, cu vacuumul. Hai ca incet, incet scapi de consumatori! Eu am intrat sa iti zic sa renunti la ventilatorul pentru parbriz care consuma mult dupa spusele tale si sa montezi in locul lui unul sau doua ventilatoare de calculator. Eu personal am avut montate doua la trabant si...dadeau ele oleaca de vant. Fa o incercare, sunt multe dimensiuni la 12 V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare ideea colegului de mai sus, cu vacuumul. Hai ca incet, incet scapi de consumatori! Eu am intrat sa iti zic sa renunti la ventilatorul pentru parbriz care consuma mult dupa spusele tale si sa montezi in locul lui unul sau doua ventilatoare de calculator. Eu personal am avut montate doua la trabant si...dadeau ele oleaca de vant. Fa o incercare, sunt multe dimensiuni la 12 V

 

Hey, salutare dragi colegi :)

 

Buna ideea cu plamanul cu vacuum dar nu stiu daca este pt 2 timpi, mi se pare ca sunt speciale, al meu este Tomasetto Moto AT 10 .

 

M a sfatuit o persoana sa anulez 2 din cele 3 electrovalve, deci sa las doar una . Dar cat consuma frate doar o electrovalva din aia ca am lasat o cuplata doar pe cea de pe circuitul de benzina si la fel scade incarcarea ca la Balamuc :/ :( Pe ele scrie 11 W . Daca aia consuma 11 W eu imi tai limba pe loc. Cand dau drumul la lumini pe faza scurta am 2 becuri in faruri de 20 W si 2 de 4 W in spate. Deci 48 W si nu scade incarcarea ca la 11 W

 

Pana la urma ii montez pe roata sau pe planetara acel generator suplimentar de curent continu care sa incarce bateria. Asta la primavara ca sa nu mai fie nevoie sa folosesc ventilatorul ucigas de baterie . Si iarna ciocu' mic, mergem pe binzin :)))))

Edited by motorita

Share this post


Link to post
Share on other sites

O bobină ia cam 2-3 amperi.12Vx3A(să zicem)=36Wx3 electrovalve=108W+48W iluminat=156W consum de corent

Ce putere debitează generatorul motopârței? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O bobină ia cam 2-3 amperi.12Vx3A(să zicem)=36Wx3 electrovalve=108W+48W iluminat=156W consum de corent

Ce putere debitează generatorul motopârței? :)

 

Hey, din pacate nu stiu asta, foarte putin oricum .

 

Ma mai gandesc la varianta sa fac toate elecrovalvele pe vacuum dar nu stiu daca este posibil si daca motorul meu are putere sa traga'' toate cele 3 electrovalve. O sa mai intreb un prieten sa vedem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu exista electrovalve care sa nu consume non-stop? Sigur sunt dinalea care iau curent doar la actionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...