Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Se vorbea de mobre aici ...

atit timp cit labamare n-o sa constientieze ca a aruncat metafore manelistice fara sa ma fi legat macar de el, o sa scriu despre ce am chef :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 632
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se vorbea de mobre aici ...

 

Gata sa traiti, schimbam macazul. Las haterii sa faca ce vor.Saracul de el atat il duce casca :crack:

 

Ca tot veni vb de moto iar. Ce pneuri Touring recomandati? ( in afara de Pirelli Angel )

Am un Angel pe spate are 10.000km si s-a tocit pe mijloc (nu fff mult),ceea ce ma incanta pentru ca e durabil si relativ lipicios odata incalzit. Alte alternative egale similare ce ar mai fi?

 

Bridgestone-urile alea S20 cum sunt? Mai touring sau mai sport?

 

Eu am avut Battlax si nu mi-au placut, nu aveam incredere in ele, poate si pentru ca erau putin vechi, au fost cauciucurile originale ale motocicletei.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alte alternative egale similare ce ar mai fi?

egal si similar is cumva incompatibile. da' la ce sa te astepti de la unu' care se compara cu o lalea.

cred ca o sa-ti schimb porecla din "labamare" in "Alexandre Dumas, retardul" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

egal si similar is cumva incompatibile. da' la ce sa te astepti de la unu' care se compara cu o lalea.

cred ca o sa-ti schimb porecla din "labamare" in "Alexandre Dumas, retardul" :)

 

Daca atat te duce capul bai asta cu IS :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

All-rounder

post-16670-0-10351400-1338244418_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Bridgestone-urile alea S20 cum sunt? Mai touring sau mai sport?

 

Eu am avut Battlax si nu mi-au placut, nu aveam incredere in ele, poate si pentru ca erau putin vechi, au fost cauciucurile originale ale motocicletei.

 

s20 sunt "hypersport"

 

ia-ti bt023 , eu le-am schimbat la 10k dar mai mergeau 2-3 sau poate mai mult dar derapa spatele la iesirea din viraje medii, cu s20 faci weelie in loc sa derapeze.

 

ce battlax ai avut, bt45 sunt cele mai touring dar si de k.k.t (nu-s radiale) bias....

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Battlax si nu mi-au placut, nu aveam incredere in ele, poate si pentru ca erau putin vechi

Cred ca asta era motivul, vechimea. Am sa iau S20 din doua motive :

- aderenta e fenomenala si iti da incredere in fiecare curba.

- se duc mai repede ca BT023 -> voi schimba mai des cauciucurile sa vad si io diferente :D plus ca nu mai stai cu morcovul ca ai cauciucuri vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce toba e aia?

 

LEO VINCE SBK.

Am vandut-o, miroseam exagerat a benzina daca stateam pe ea mai mult de 10 minute in oras + ca nu se auzea cu mult mai tare, iar motorul se plafona in ture mari, dupa 6000 rpm se dezumfla.

Cu toba originala trage o idee mai slab de jos, fara sa se dezumfle pana la 8000rpm cand intra pe rosu. Pot spune ca motorul e mai vioi de la 5000 la 8000 acum cu toba originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la orice BMW renunt la toba stock. Amestecul se poate rezolva cu 299 EUR (Power Commander 3). O toba stock e cam 11 kile. Una aftermarket e cam 3 kile. Fa socoteala. Daca scapi si de catalizator se cheama ca ai cateva zeci de kile in minus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la orice BMW renunt la toba stock. Amestecul se poate rezolva cu 299 EUR (Power Commander 3). O toba stock e cam 11 kile. Una aftermarket e cam 3 kile. Fa socoteala. Daca scapi si de catalizator se cheama ca ai cateva zeci de kile in minus.

 

Uite ca la Power Commander nu m-am gandit.

Poate ca la K-uri ai catalizatorul in toba, la R_uri sau la boxerul meu, catalizatorul se afla in toba intermediara de sub motor, nu in toba finala. Mare diferenta nu este. Cu toba normala e mai echilibrata motocicleta ( numai daca esti super atent iti dai seama ).

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca la K-uri ai catalizatorul in toba, la R_uri sau la boxerul meu, catalizatorul se afla in toba intermediara de sub motor, nu in toba finala.

Exact la motorul tau ma refeream ;) Eu am scos cat-ul de pe boxerul meu (si l-am inlocuit cu un Y-pipe de un kil jumate) si am aruncat toba OEM. Am scapat cam de 17 kile. Cat-ul de la K e inainte de finala si oricum arata mai frumos ca la boxer :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O poza din ultimele zile de facultate.

post-16670-0-50177800-1339521991_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am fost si am facut si eu drive-test cu motorete la BMW. Am vrut sa conduc K1300S dar nu aveau,asa ca am mers pe K1300R. Apoi vazand ca au si S1000RR si ca reusesc sa incap pe el am mers si cu ala.

 

Din pacate K1300R-ul nu mi-a placut. In nici un caz nu e o motoreta rea, dar nu ma vad mergand cu ea. Are o acceleratie liniara dar niciodata prea puternica, eu pe langa ZX9-le meu am mai mers cu XX,cu Busa, cu alte miare japoneze. Are un altfel de comportament fata de polizoarele japo. Furca aia fata (paralever,telelever sau cum naiba i-o zice) nu mi s-a parut nici o smecherie, la viteza mare parca nu simteam drumul, parca nu "pipaie" drumul ca o furca normala. Am mers si pe la IKea prin parcare pe la giratoriile alea si nu mi-a placut cum se manevreaza pe inclinat. Trage de jos dar nu cat ma asteptam la un 1300, nu are cuplul Busei, ca sa nu mai zic de putere sus la varf. E bine dar parca mereu vrei mai mult.

 

Acum si partile bune:

- Franele excelente, mi-e clar ca BMW face cele mai bune frane la motociclete.

- Acceleratie 0-100 foarte buna;

- Pozitie comoda, saua comoda

- Protectie la vant surprinzator de buna, pana la 170-180 elegant, am ajuns la un 230 si mai mergea, nu te sufla vantul de pe ea;

In concluzia mea, o motoreta capabila, care odata ce te obisnuiesti cu ea probabil ca te satisface la un mers rapid,comod, in siguranta cu toate sistemele alea pe ea.

 

Eh, acum despre S1000RR, ce sa zic...WOW! Au nimerit-o ai dreacu' bavarezii astia care faceau doar mobre pentru mosneguti!:laugh:

Se simte ca un miar japonez, e confortabila, CULMEA! Are cele mai bune frane cu care mi-a fost dat sa merg pe o motoreta. Prinde instantaneu, trebuie sa o atingi foarte fin si parca nu se termina niciodata. Mi-a fost si frica initial sa strang de ea puternic, parca aruncai ancora. Avea niste lemne de cauciucuri dar avand ABS am strans mai cu putere, nu mi-a intrat ABS-ul, se pare ca am totusi o frica psihica de a strange asa de tare de frane.

Furca fata normala ca la japoneze, m-am simtit ca acasa, simte drumul excelent.

Sasiu echilibrat, neutru, imediat m-am simtit foarte bine pe ea. Pozitia nu e chiar atat de "in cap" incat sa iti omoare incheieturile, bine, de atatia ani am invatat si eu sa ma tin mai cum trebuie pe astea sport.

Si piesa de rezistenta, bineinteles, motorul!:rolleyes:

Are un buton de unde selectezi modul, incepe cu RAIN, apoi SPORT si apoi RACE. Zice-se ca mai exista un mod care se aprinde doar cand conectezi nu stiu ce mufa, cand se stie ca esti pe circuit cu cauciucuri de curse, ii zice modul SLICK.

Am plecat cu modul SPORT, era ok dar nu ma dadea pe spate. Am pus pe RACE si gata, asta era ce trebuie!:bigstar: Am facut 2 ture de satanist pe centura, raspunsul pe acceleratie era excelent, trage de nu se mai termina, cuplat cu siguranta care ti-o da pe frane este o arma redutabila.

Eu zic sa va programati la un drive test sa vedeti si voi cum merge minunea.

 

Ma gandeam dupa ZX9 sa trec pe o Busa sau un ZZR, dar cred ca am sa mai aman batranetea si imi iau un poket-bike din gama miarelor japoneze!

post-7144-0-88769000-1340350040_thumb.jpg

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si am facut si eu drive-test cu motorete la BMW. Am vrut sa conduc K1300S dar nu aveau,asa ca am mers pe K1300R. Apoi vazand ca au si S1000RR si ca reusesc sa incap pe el am mers si cu ala.

 

Din pacate K1300R-ul nu mi-a placut. In nici un caz nu e o motoreta rea, dar nu ma vad mergand cu ea. Are o acceleratie liniara dar niciodata prea puternica, eu pe langa ZX9-le meu am mai mers cu XX,cu Busa, cu alte miare japoneze. Are un altfel de comportament fata de polizoarele japo. Furca aia fata (paralever,telelever sau cum naiba i-o zice) nu mi s-a parut nici o smecherie, la viteza mare parca nu simteam drumul, parca nu "pipaie" drumul ca o furca normala. Am mers si pe la IKea prin parcare pe la giratoriile alea si nu mi-a placut cum se manevreaza pe inclinat. Trage de jos dar nu cat ma asteptam la un 1300, nu are cuplul Busei, ca sa nu mai zic de putere sus la varf. E bine dar parca mereu vrei mai mult.

 

 

 

Deci nu bateam campii cand o criticam, sau cand ziceam ca "nu trage" cu ghilimelele de rigoare.

 

Omule trebuia sa mergi si cu boxerul de mosnegi R 1200 R ................ pffff pacat. Eram curios sa aflu opinia cuiva din exterior, care nu ar avea nici 1 motiv sa fie subiectiv intre R 1200 R si K 1300 R.

Asa poate ca o sa fiu inteles, referitor la lipsa de VANA a lui K 1300 R pana la 8-9000rpm, comparativ cu boxerul ( si cutia lui bestiala ).

:cheers:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu bateam campii cand o criticam, sau cand ziceam ca "nu trage" cu ghilimele de rigoare.

 

Omule trebuia sa mergi si cu boxerul de mosnegi R 1200 R ................ pffff pacat. Eram curios sa aflu opinia cuiva din exterior, care nu ar avea nici 1 motiv sa fie subiectiv intre R 1200 R si K 1300 R.

Asa poate ca o sa fiu inteles, referitor la lipsa de VANA a lui K 1300 R pana la 8-9000rpm, comparativ cu boxerul ( si cutia lui bestiala ).

:cheers:

 

Mda...nu stiu ce sa zic. Normal ca nu o sa zic nu cand o fi sa il testez si pe asta, R1200R. Dar filozofia lui nu ma prea atrage, cred ca sunt prea cu polizoarele in sange.:rolleyes:

Probabil e frumos sa te scoata pe cuplu din curbe, am mers pe Honda VTR si pe Suzuki SV1000 si pot sa inteleg placerea de a iesi pe gaz din curbe, dar eu zic ca daca stii sa tii un 4L in ture poti sa faci fata si pe curbe, iar odata ce s-au terminat curbele stranse e "bye-bye"!:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...nu stiu ce sa zic. Normal ca nu o sa zic nu cand o fi sa il testez si pe asta, R1200R. Dar filozofia lui nu ma prea atrage, cred ca sunt prea cu polizoarele in sange.:rolleyes:

Probabil e frumos sa te scoata pe cuplu din curbe, am mers pe Honda VTR si pe Suzuki SV1000 si pot sa inteleg placerea de a iesi pe gaz din curbe, dar eu zic ca daca stii sa tii un 4L in ture poti sa faci fata si pe curbe, iar odata ce s-au terminat curbele stranse e "bye-bye"!:bounce:

 

SV 1000 e "scuter" pe langa boxer la raspuns & cuplu ( repet aici poate ca e ajutat si de cutie ) . Am mers pe SV 1000 N putin si stiu despre ce e vorba.

 

E "urata" sau deosebita ca design nu are nimic porno in design, dar dupa ce o vezi cum mananca asfaltul cu 4-a de la 3000- 3500 rpm, nu cred ca o sa te mai intereseze ciudatenia lui, filosofia lui ..........e complexa si touring si sportiva ( pe viraje are reactii apropiate de SM ).

 

Pe linie dreapta............nu iti ajunge 230 - 240?

Acum 2 saptamani am venit de la Campina in < 1h, am facut coloana cu unu care avea statie si o tinea in 200 220 unde se putea(evident NU in sate), e ok si la viteza asta zic eu.

 

Vorbim dupa ce o testezi. Sunt tare curios :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca aia fata (paralever,telelever sau cum naiba i-o zice) nu mi s-a parut nici o smecherie, la viteza mare parca nu simteam drumul, parca nu "pipaie" drumul ca o furca normala.

 

Duolever ii zice... si din cate imi aduc aminte a fost laudata in mai toate testele pt. stabilitatea la viteze mari.

 

Eh, acum despre S1000RR, ce sa zic...

Se simte ca un miar japonez, e confortabila, CULMEA!

 

Ultima chestie pe care as spune-o despre RR este ca e confortabila. Cand am facut testul, fiind intr-un mini-tur, dupa 20min l-am rugat pe ghid sa-mi dea motocicleta lui pt ca nu mai puteam de dureri de spate si genunchi. Cum poate fi numita pozitia confortabila, nu-mi inchipui.

Sau, cine stie cu ce o compari??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duolever ii zice... si din cate imi aduc aminte a fost laudata in mai toate testele pt. stabilitatea la viteze mari.

 

 

 

Ultima chestie pe care as spune-o despre RR este ca e confortabila. Cand am facut testul, fiind intr-un mini-tur, dupa 20min l-am rugat pe ghid sa-mi dea motocicleta lui pt ca nu mai puteam de dureri de spate si genunchi. Cum poate fi numita pozitia confortabila, nu-mi inchipui.

Sau, cine stie cu ce o compari??

 

Nu prea ma stiu cu sistemele BMW. O fi buna, mie mi s-a parut doar un pic ciudata, e prima data cand conduc asa ceva.

 

RR-ul e confortabil pentru o sesiune de 20 de minute pe circuit. Sau cu chiu cu vai un Buc-Cheia-Buc, 300 de km cu pauze. La asta ma refer cand zic confortabil. Ai mers vreodata cu un R6?:crack: Sa vezi acolo pozitie!

Durerile de spate si genunchi sunt si din cauza ca nu esti obisnuit cu d-astea. Eu cand mi-am luat prima data ZX9 am crezut ca o vand dupa primul drum Cheia-Siriu. Ma dureau incheieturile de muream. Acum am invatat sa merg pe ea si mi se pare super-lejera, chiar prea confortabila.

 

M-am suit pe Honda CBR1000RR, fata de aia RR-ul mi se pare mai confortabil. Ma refer la mobrele astea din categoria superbike mai noi, care sunt tot mai mici.

 

 

Ah, am uitat, are si RR-ul un mic defect. Cam vibreaza mansonul de acceleratie, dupa o tura de forja de 20 de minute incepusem sa simt o amorteala in degete. Altfel e aproape perfect!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima chestie pe care as spune-o despre RR este ca e confortabila. Cand am facut testul, fiind intr-un mini-tur, dupa 20min l-am rugat pe ghid sa-mi dea motocicleta lui pt ca nu mai puteam de dureri de spate si genunchi. Cum poate fi numita pozitia confortabila, nu-mi inchipui.

Sau, cine stie cu ce o compari??

Exact. Mie mi-au dat-o 1 ora sa ma dau cu ea. Dupa juma de ora deja o aduceam inapoi.

 

Nu prea ma stiu cu sistemele BMW. O fi buna, mie mi s-a parut doar un pic ciudata, e prima data cand conduc asa ceva.

Sistemul BMW e foarte gay cand te urci prima data pe el. Dupa o ora doua inecep sa-ti placa :D. Din cauza asta nu ai curaj sa o apleci prea mult pentru ca se simte totalmente diferit fata de furca normala (sau telelever). Iti garantez ca se apleaca f. mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Mie mi-au dat-o 1 ora sa ma dau cu ea. Dupa juma de ora deja o aduceam inapoi.

 

 

Sistemul BMW e foarte gay cand te urci prima data pe el. Dupa o ora doua inecep sa-ti placa :D. Din cauza asta nu ai curaj sa o apleci prea mult pentru ca se simte totalmente diferit fata de furca normala (sau telelever). Iti garantez ca se apleaca f. mult.

 

Sunt sigur ca mi-ar placea un K pentru o plecare si de 700km/zi si ca m-as obisnui si cu furca. Dar la motorete eu merg pe ideea ca trebuie sa ma atraga ceva, acceleretie, sunet, comportament, sa vreau sa ies sa dau o forja cu ea. Altfel iau masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RR-ul e confortabil pentru o sesiune de 20 de minute pe circuit. Sau cu chiu cu vai un Buc-Cheia-Buc, 300 de km cu pauze. La asta ma refer cand zic confortabil. Ai mers vreodata cu un R6?:crack: Sa vezi acolo pozitie!

Durerile de spate si genunchi sunt si din cauza ca nu esti obisnuit cu d-astea.

 

Scuza-ma frate ca atunci cand imi iau o motocicleta nu o iau cu gandul sa ma dau 20min pe circuit sau max 300km (cu pauze) pe Cheia si Col de Siriu. :unsure: Sau d-o liniuta pe la Romana.

Dar cand stai pe-o motocicleta chrcit ca naiba (asta este cert, foarte aplecat si cu unghi strans la picioare) tu sa-mi spui ca e chestie de obisnuinta, no comment! Sa ma obisnuiesc cu ce, cu durerea? Se poate si altfel sa stii. :D

 

E o zona (valea unui rau) la vreo 150km de Viena, numita Wildalpen, super virajata si foarte cautata de motociclisti. N-am sa uit niciodata cum 2 baetasi cu vitezane se chinuiau in draci si turau la greu sa se tina dupa un nene cu GeSeu.

Asa ca la ce m-as chinui pe o vitezana? Pt mine notiune de "sportiva" se termina la K1300S pe care intr-adevar ma simt confortabil, pot sa car si ceva bagaje la nevoie, are si protectie la vant, imi reglez suspensia din buton dupa starea drumului si oricum fuge de rupe.

 

Si apropos de K1300R, ESA nu avea? Ca nu ai pomenit nimic... sau n-ai stiut ce si cum? Poate chiar era pe "comfort" :D

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...