Sari la conținut

Turometru nu indica bine


Postări Recomandate

Sal all.am o problema cu turometrul....am avut un accident si nu l-am folosit vreo 1 an si ceva..acum cand l-am pus pe moto am obsv ca indica eronat(decalat)...daca accelerez la maxim acul nu urca mai sus de 11 mii de ture si parca are o latenta..adica nu se misca asa rpd cum cresc turele la motor...aveti idee care e problema si daca se poate remedia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometrul electronic are 2 componente principale, un convertor F/V (frecventa-tensiune) si un voltmetru analog (indicatorul cu ac). Pentru a descoperi problema ar trebui sa cunosti caracteristicile specifice modelului respectiv:

- cate impulsuri/rotatie sunt trimise de modulul de aprindere (CDI-TCI) si sa verifici semnalul cu un frecventmetru sau osciloscop digital

- ce tensiune minima-maxima este generata de catre convertorul F/V

 

Daca sunt corecte, cel mai probabil defectul este la voltmetrul analog, probabil mecanica indicatorului cu ac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto este un rf600...s-ar putea sa fie ceva cu partea analogica..problema este ca turometrul este capsulat si nu am cum sa-l desfac ..si inca ceva..de ex la relanti indica bina turatia..dar dupa ce accelerez cam de la 3 mii ture se produce decalarea...el indica 3 mii de ture dar ar trebui sa aiba vreo 5 mii(imi dau seama dupa sunet) iar acul turometrului se misca mai lent decat ar trebui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto este un rf600...s-ar putea sa fie ceva cu partea analogica..problema este ca turometrul este capsulat si nu am cum sa-l desfac ..si inca ceva..de ex la relanti indica bina turatia..dar dupa ce accelerez cam de la 3 mii ture se produce decalarea...el indica 3 mii de ture dar ar trebui sa aiba vreo 5 mii(imi dau seama dupa sunet) iar acul turometrului se misca mai lent decat ar trebui

 

Cate fire intra in turometrul capsulat ?

Ma gandesc ca s-ar putea constata daca defectul e din turometru,sau semnalul primit de acesta e vinovat de eroarea de afisare..facand masuratori la intrarea in turometru.

Ca parere personala si eu cred ca vinovat e voltmetru analogic,afectat probabil de accidentul pomenit de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil e o problema mecanica a voltmetrului(as zice peste 99% sanse). Din CDI/TCI e aproape imposibil sa iasa semnal eronat atata timp cat motorul functioneaza ok. Daca la relanti zici ca arata bine atunci si convertorul e aproape sigur ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...