servant.1980 Postat August 3, 2011 Autor Share Postat August 3, 2011 Ai incurcat borcanele:) Eu vorbeam de VTR F vs SP2. De RSV ® nu ma intereseaza. In cel mai fericit caz putem 'specula',asa cum ai facut-o tu Dar nu subestima nici RSV ul totusi:) ..pai eu am pus fata in fata SP-ul cu RSV-ul pentru ca mi s-au parut cat de cat apropiate si in aceeasi clasa.... tu daca vrei sa pui SP-ul cu Firestorm-ul intr-o confruntare pe circuit ...vei avea parte de o mare dezamagire ... ...concluzia mea este ca-i tii degeaba partea firestorm-ului fata in fata cu SP-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 3, 2011 Autor Share Postat August 3, 2011 (editat) Pacat ca nu le mai fabrica (nici F,nici SP). Ai ceva info legat de asta? circula niste zvonuri cum ca urmatorul model de cbr 1000 ar avea o motorizare v4 sau v5... dar mai cicula un zvon si mai frumos precum ca cei de la honda ar pregati ceva pe baza la VFR-ul 1200 care are tot o motorizare v4... eu unul abia astept sa vad cu ce vin cei de la honda...oricum , as vrea sa vad cum se iau la tranta in WSBK 1198-ul cu un SP3 de 1200cmc...numai ca nush ce denumire i-ar pune Honda pe langa SP pentru ca VTR nu se pupa cu o configuratie v4... asta este una din imaginile care circula pe net si aici mai ai un link ce face referire la VTR ....mie unul personal kiar imi place cum arata VTR-ul ala http://petit-motorcycle-creation.over-blog.com/9-categorie-11313285.html Editat August 3, 2011 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Adrian B, tu vrei sa demonstrezi ceva de genul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Sunt doua motive pentru care un eventual "SP3 V4 1200cc" nu se va bate niciodata cu 1198-ul in SBK: - japonezii nu cred si nu jura decat pe 4 in linie (OK, in MotoGP au V4, dar ala nu trebuie sa aiba nimic de-a face cu motoarele de serie), iar un V4 nu ar intra sub incidenta limitarii la 1200cc (care se aplica la V2), ci ar fi limitat tot la 1000cc, potentialul avantaj al configuratiei fiind astfel negat, la fel ca si logica costurilor de dezvoltare si productie - 1198 e in anul mortii, iar SBK-ul Ducati de la anul va fi modelul 1200 Superquadrata Una peste alta e pacat: Honda nu mai conteaza actualmente in WSBK, iar efortul firmei in MotoGP va fi redus de la anul. Pe scurt, inseamna ca VTR-ul (una dintre putinele motorete japoneze care a fost facuta sa castige pe circuit, si nu doar ca sa faca profit) va ramane fara urmas direct, cel putin deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 @steve tu ai zis ca F este perfect pentru circuit, daca ai o mobra perfecta si un circuit adevarat in fata nu te impiedica nimic sa te apuci de performanta cine se da cu VTR afara se da pentru simplu motiv ca nu isi permite altceva, si aici nu ma refer strict la achizitie pe cati ii tine sa dea pe jos un SP2 de cateva ori pe an ? hai sa fim seriosi, o furca de VTR e 150 de dolari, o roata 50. stiu basmele astea cu motorete sport touring facute de circuit, am si un SV 1000 in care am bagat multe mii de euro si am facut aproape toate modificarile pe care le au baietii aia din america care le dau pe circuit (eu le-am facut just for fun) @adrian tie nu prea mai am ce sa iti raspund daca pentru tine un sv 650 din 99 e the same shit cu S4R. @metale foarte misto filmuletul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 3, 2011 Autor Share Postat August 3, 2011 Sunt doua motive pentru care un eventual "SP3 V4 1200cc" nu se va bate niciodata cu 1198-ul in SBK: - japonezii nu cred si nu jura decat pe 4 in linie (OK, in MotoGP au V4, dar ala nu trebuie sa aiba nimic de-a face cu motoarele de serie), iar un V4 nu ar intra sub incidenta limitarii la 1200cc (care se aplica la V2), ci ar fi limitat tot la 1000cc, potentialul avantaj al configuratiei fiind astfel negat, la fel ca si logica costurilor de dezvoltare si productie - 1198 e in anul mortii, iar SBK-ul Ducati de la anul va fi modelul 1200 Superquadrata Una peste alta e pacat: Honda nu mai conteaza actualmente in WSBK, iar efortul firmei in MotoGP va fi redus de la anul. Pe scurt, inseamna ca VTR-ul (una dintre putinele motorete japoneze care a fost facuta sa castige pe circuit, si nu doar ca sa faca profit) va ramane fara urmas direct, cel putin deocamdata. dar macar un SP3 sa se bata din nou cu ducati pe pista..ar fi ceva frumos de urmarit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 @valbi: cum a zis si stevemax,nu cred ca ai idee cati posesori de VTR 1000 F isi duc motorul pe circuit,in afara,si culmea, nu se fac de ras. Bineinteles,ca majoritatea nu sunt stock,dar nici nu-ti imagina ca au imbunatatiri de mii de euro. Din felul in care te exprimi vrei sa sapi o groapa prea mare de performanta intre cele 2 modele. Eu cred ca va lasati dusi in eroare de diferentele mari de pret intre ele (care se traduc prin diferenta de piese folosite /calitate). Nu sugerez nici o secunda ca VTR 1000F ul ar fi la 'musteata' de un SP2... dar vad ca v-ati sfiit toti ca niste maicute sa-mi oferiti raspunsuri concrete cand v-am intrebat care sunt diferentele pe circuit,nu? Pe circuit lupta se da in TIMPI, nu se da in SHOWA,in OHLINS, in "evacuare full" si alte kkturi. Ca-si au astea un aport, ok, dar sa vedem ce aport au anumite gadget uri si anumite tuning-uri de mii de euro in timpii scosi pe un circuit. Cand o sa-mi aratati rezultatele unui shoot-out intre VTR SP2 si VTR 1000 F de pe o pista de circuit (conduse de acelasi pilot) atunci o sa consider ca mi-ati raspuns la intrebare.... Pana atunci ,valbi,iti sugerez sa lasi ironiile astea ieftine si raspunsurile destepte... Dr.mengele noi am mai vb in trecut, dar nu ti amintesti,aveam alt user cred:) Te intrebasem de carenajul tau de pe VTR, am impresia ca ai VTR ul ala carenat full,cu alb ,albastru si rosu. Stiu forumul ala, am si eu user acolo, si te-am vazut postand. Si tocmai pt ca ai user acolo,ar trebui sa stii cat de mult isi folosesc baietii aia VTR urile pe pista, cu mici tweaks ici si colo. te-am recunoscut...stai linistit,vad ca tot iti place safaci valuri.... am mers si eu pe circuit cu VRT-ul meu, e slab, nu se poate compara cu un supersport de 600 si nu sunt incepator... am facut o gramada de modificari la motocicleta mea, furca fata modificata, reglaj suspensie fata spate, geometrie difetita fata de serie,pompa frana radiala de 1000rr 2006 cu etrieri de gsxr cu 6 pistonase, alt reglaj la carburatoare,pot spune ca se comporta f.bine moto. acum m-am cam axat pe touring, adica pe comoditate mi-ar place un sp2,ca motocicleta de duminica... apropo,mai ai vtr-ul tau,galben era parca..l-ai reparat sau e tot de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Frumos Ducati ti-ai luat , de legenda. sa-l stapanesti sanatos. ! Touche blasfemie Stim, stim..HondaiHonda (ca altceva in afara de japoneze n-am avut) @servant.1980 Frumoasa motoreta si de perspectiva planurile tale Sa ai parte de ea si sper sa te fereasca prostii din cale. P.S : Totusi..vad ca-ti place V-ul, cunostinte de istorie si mecanica ai, Ducati cand iti iei? Editat August 3, 2011 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 4, 2011 Autor Share Postat August 4, 2011 Touche Stim, stim..HondaiHonda (ca altceva in afara de japoneze n-am avut) @servant.1980 Frumoasa motoreta si de perspectiva planurile tale Sa ai parte de ea si sper sa te fereasca prostii din cale. P.S : Totusi..vad ca-ti place V-ul, cunostinte de istorie si mecanica ai, Ducati cand iti iei? o sa-mi iau ducati cand o sa renunte la distributia aia pe curele si role (de preferat una pe pinioane , ca e sfanta...)si cand or vrea sa revina la o bascula cu prindere normala ....iar in legatura cu cadrul lor din zabrele fabricat din Cr-Mo ...este bun dar baietii de la Pierbon au facut un cadru pentru ducati exact la fel numai ca e din aluminiu (deci mult mai usor si la fel de rigid...)... si am impresia ca cei de la Pierobon au si un cadru din titaniu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 o sa-mi iau ducati cand o sa renunte la distributia aia pe curele si role (de preferat una pe pinioane , ca e sfanta...)si cand or vrea sa revina la o bascula cu prindere normala ....iar in legatura cu cadrul lor din zabrele fabricat din Cr-Mo ...este bun dar baietii de la Pierbon au facut un cadru pentru ducati exact la fel numai ca e din aluminiu (deci mult mai usor si la fel de rigid...)... si am impresia ca cei de la Pierobon au si un cadru din titaniu Ma, nu stiu ce sa zic. Nu cred ca-s asa de pinguini astia de la Ducati, stiu ei ce fac. Aliajul asta de otel e destul de complex si cred ca reprezinta compromisul ideal intre greutate, rigiditate si elasticitate. Hell, au castigat 16 titluri in 20 de ani in SBK cu cadrul asta. Pana si Desmosedici RR are cadru din-asta Iar distributia pe curea nu are doar dezavantaje: sunt mai ieftine si mai usor de acces, si deci de verificat/inlocuit. Plus ca mai trebuie sa faca si ei bani cumva, nu? Oricum ar fi, vezi ca 1200 (sau 1199, cum naiba s-or hotari sa ii zica) Superquadrata, nu mai are nici cadru din otel tubular si nici distributie pe curea. So there you go: mai ai pana la toama sa strangi vreo 20.000e si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 4, 2011 Autor Share Postat August 4, 2011 (editat) Ma, nu stiu ce sa zic. Nu cred ca-s asa de pinguini astia de la Ducati, stiu ei ce fac. Aliajul asta de otel e destul de complex si cred ca reprezinta compromisul ideal intre greutate, rigiditate si elasticitate. Hell, au castigat 16 titluri in 20 de ani in SBK cu cadrul asta. Pana si Desmosedici RR are cadru din-asta Iar distributia pe curea nu are doar dezavantaje: sunt mai ieftine si mai usor de acces, si deci de verificat/inlocuit. Plus ca mai trebuie sa faca si ei bani cumva, nu? Oricum ar fi, vezi ca 1200 (sau 1199, cum naiba s-or hotari sa ii zica) Superquadrata, nu mai are nici cadru din otel tubular si nici distributie pe curea. So there you go: mai ai pana la toama sa strangi vreo 20.000e si gata din ce am vazut pe net, Superquadrata s-ar putea sa apara tot cu cadrul din aliaj Cr-Mo si bascula pe spate tot pe o singura parte va fi , diferenta fiind faptul ca prinderea se va face pe motor si nu pe cadru ....(asta din ce mi-am dat seama in imaginile cu modelul ce-l testeaza)...dupa cum se vede in poza ce am atasat-o... nu cred ca vor veni cu conceptul acela de motocicleta fara cadru , cu motorul avand rolul de element portant , pentru ca din ce am observat in celalalt proiect care circula pe net bascula si sistemul de prindere al furcii care integreaza airboxul si ce mai are pe acolo ar fi din carbon iar costurile de productie ar fi prea mari ... totusi sunt incantat de faptul ca se pare...vor renunta la distributia pe curele... Nu inteleg de ce Honda nu vrea sa faca un urmas pt VTR F sau macar pt VTR SP... eventual cu o cilindree marita, asemeni lui Ducati.... Au tehnologia sa o faca, le lipseste vointa. Sau poate ,dupa un calcul matematic de marketing,nu ar iesi profit? uiti de lovitura ce a primit-o anul asta Japonia cu toate nenorocirile ce au urmat....stiu ca la un moment dat imediat dupa dezastru se zvonea ca divizia HRC nu poate sa livreze piesele necesare competitiei moto gp decat pentru inca vreo cateva curse din sezon ...dar cum niponii sunt o natie speciala au scos-o la capat pana la urma... ...poate vor mai veni cu vreo surpriza din seria RC-urilor ....pentru ca a trecut ceva timp si i se face simtita lipsa... Si nu ma refer la heritage ul honda cu care ne-a indoctrinat Servant,ci la faptul simplu de a-ti alege o mobra (gen SP2) pt ca e altfel,are alt sunet,alt cuplu,e altceva decat marea de 4L prezenta pe strazi (nu ma refer la mania de-a fi 'altfel' doar de dragul de-a iesi din randul celor comuni).. ..eu nu am indoctrinat pe nimeni Editat August 4, 2011 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 4, 2011 Autor Share Postat August 4, 2011 Hell, au castigat 16 titluri in 20 de ani in SBK cu cadrul asta. 13 titluri in 23 de ani http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Superbike_World_champions servant hai cu niste poze cu SP ul,ca sa mai detensionam atmosfera. Sunt sigur ca baiatu ala cu 5d mark II ti-a facut mai mult de 9 poze o sa vina si pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 13 titluri in 23 de ani http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Superbike_World_champions o sa vina si pozele TOCILARILOR ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 4, 2011 Autor Share Postat August 4, 2011 TOCILARILOR ) eh na...suna prea de tot 16 din 20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 13 titluri in 23 de ani http://en.wikipedia....World_champions Ma refeream la constructori, ca doar vorbim despre motorete, nu? 16 si al 17-lea pe drum: http://www.worldsbk.com/en/season/champions.html Desi Colin Edwards a dominat in 2000 si 2002 pe VTR1000, Honda nu a castigat la constructori (in principal pentru ca aveau un singur pilot bun, pe Colin). Honda se poate totusi consola ca fiind al doilea cel mai de succes constructor din istoria sportului, cu 4 titluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 voi va bateti in citate de pe wikipedia? de cate ori v-ati dat pe pista ca sa vorbiti cu atata patima despre Colin Edwards, cadru, SBK & etc ? NERDS ! Da' nu trebuie sa te dai pe pista ca sa vorbesti despre asa ceva! Trebuie doar sa te uiti la televizor Sau tu crezi ca pasionatii de Formula 1 chiar s-au dat pe circuit cu un monopost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Te poti da pe circuit cu orice vehicul care corespunde tehnic cerintelor de siguranta in vigoare pe circuit. Daca dai banu si treci de inspectia tehnica poti da ture pe Ring linistit cu Solenza diesel sau Transalp... Le poti permite linistit la oameni sa isi dea cu parerea fara tente de insulta legat de campionate de acum 10 ani ca nu te rascheteaza asta cu nimic. Editat August 5, 2011 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Te poti da pe circuit cu orice vehicul care corespunde tehnic cerintelor de siguranta in vigoare pe circuit. Daca dai banu si treci de inspectia tehnica poti da ture pe Ring linistit cu Solenza diesel sau Transalp... Le poti permite linistit la oameni sa isi dea cu parerea fara tente de insulta legat de campionate de acum 10 ani ca nu te rascheteaza asta cu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Comparatia ta nu este una pertinenta,pt ca unii chiar au niste motociclete cu care se pot da foarte lejer pe circuit....deci unii ar putea trece din sfera de 'vorbit' si 'privit la tv' in alta sfera:) Greu de crezut. Ca sa reusesti sa cunosti exact un cadru, si modul in care influenteaza el ciclistica motocicletei, trebuie sa ai un nivel de pilotaj foarte avansat. Defapt, trebuie sa fii pilot, in adevaratul sens al cuvantului (nu doar sa te dai din cand in cand pe circuit). Abia cand tu poti mai mult decat poate motocicleta e cazul sa vorbesti ca nu te avantajeaza un anumit tip de cadru, sau bascula, furca, etc. Pana atunci, oricate iesiri avem noi pe circuit, tot amatori ramanem, si tot de pe internet sau de la tv trebuie sa luam informatiile despre aceste lucruri. Si DA, putem sa vorbim despre asta, din moment ce altii mult mai bine pregatiti in domeniu, au facut-o in locul nostru si ne-au oferit si noua informatiile. In concluzie, doar daca esti pilot foarte bun poti sa iti dai cu parerea din propria experienta, despre performantele motocicletei. Si cum la noi in tara avem un numar asa "mare" de piloti, ne putem da cu parerea doar din alte surse, nu din experienta proprie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 6, 2011 Autor Share Postat August 6, 2011 (editat) Ce ai spus tu nu are nici o relevanta fata de ce vroiam eu sa ating. Ai zis un lucru bun: ca avem un numar 'mare' de piloti. Dar iti pui intrebarea si cate circuite avem in tara si cate scoli profesioniste de motociclism? De unde dracu sa apara piloti experimentati? Unde vrei sa invete? pe strazi circulate? Niciodata nu vei invata pe strada ceea ce poti invata pe circuit.. Vorbesti de cadru si SF uri cand 80 % din romani isi aleg motoru dupa cum arata sau dupa cum 'se aude',sau dupa 'cat baga'. Multi nici nu stiu daca bascula e prinsa de cadru sau de motor,sau ce efect are asta asupra ciclisticii si asa mai departe.. Aici nu se discuta despre cadru sau dezavantajele unui anume cadru al unei motociclete de strada,ale carei limite ar fi fost sau nu atinse de X ulescu sau etc,ci despre niste chestii pe care nici unu dintre participanti nu le-a atins cu mana.. Imi par doar niste lupte in citate de pe wikipedia sau oricare alt site de informare in domeniu moto... Eu cred ca orice motociclist isi poate da cu parerea despre performantele motocicletei sale ,din propria experienta. Ca nu o poate face la acelasi nivel cu un pilot foarte experimentat,asta e alta treaba, dar daca eu am un motor de 1-2-3 ani ,eventual folosit aproape zilnic,sau destul de des, sa-nteleg ca nu as avea voie sa zic ceva de genu "mobra mea se simte mai grea la viteza mica,sau fata e cam moale si se lasa prea tare la franare brusca,etc"? Nu as incepe cu bullsh|turi de genu "daca as avea cadrul asa... ,cred ca as lua curba mai aplecat sau as putea negocia viraju ala cu alta viteza etc"... nush cum draq a degenerat topicul asta in acuzatii precum ca folosim prea mult wikipedia si nu stiu mai ce....era vorba de niste date pe care doar asa le poti obtine in mod concret si corect.... acum daca eu vreau sa-mi modific motocicleta dupa bunul meu plac este treaba mea si nu cred ca intereseaza pe nimeni "la ce o sa-mi foloseasca modificarile astea"..."pe ce drumuri o sa merg "....sau orice altceva... o fac pentru mine pentru ca-mi plac motocicletele ...pot sa o fac numai pentru a fi admirata de mine sau de oricine altcineva... Te poti da pe circuit cu orice vehicul care corespunde tehnic cerintelor de siguranta in vigoare pe circuit. Daca dai banu si treci de inspectia tehnica poti da ture pe Ring linistit cu Solenza diesel sau Transalp... Le poti permite linistit la oameni sa isi dea cu parerea fara tente de insulta legat de campionate de acum 10 ani ca nu te rascheteaza asta cu nimic. de acord si eu Editat August 6, 2011 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 acum daca eu vreau sa-mi modific motocicleta dupa bunul meu plac este treaba mea si nu cred ca intereseaza pe nimeni "la ce o sa-mi foloseasca modificarile astea"..."pe ce drumuri o sa merg "....sau orice altceva... o fac pentru mine pentru ca-mi plac motocicletele ...pot sa o fac numai pentru a fi admirata de mine sau de oricine altcineva... e mai greu pentru unii sa intelega cum poti sa bagi in accesorii mai mult decat ai dat pe motoreta. la fiecare mobra am stiut ce modificari o sa ii fac inainte sa o iau. Vorbesti de cadru si SF uri cand 80 % din romani isi aleg motoru dupa cum arata sau dupa cum 'se aude',sau dupa 'cat baga'. Multi nici nu stiu daca bascula e prinsa de cadru sau de motor,sau ce efect are asta asupra ciclisticii si asa mai departe.. partea ciudata este ca tu te dai rotund tocmai in fata restului de 20% N-am vrut sa insult pe nimeni,doar ca la noi sunt foarte multi 'cunoscatori' din 'citite pe web' asta e foarte tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stevemax Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 @steve tu ai zis ca F este perfect pentru circuit, daca ai o mobra perfecta si un circuit adevarat in fata nu te impiedica nimic sa te apuci de performanta cine se da cu VTR afara se da pentru simplu motiv ca nu isi permite altceva, si aici nu ma refer strict la achizitie pe cati ii tine sa dea pe jos un SP2 de cateva ori pe an ? hai sa fim seriosi, o furca de VTR e 150 de dolari, o roata 50. stiu basmele astea cu motorete sport touring facute de circuit, am si un SV 1000 in care am bagat multe mii de euro si am facut aproape toate modificarile pe care le au baietii aia din america care le dau pe circuit (eu le-am facut just for fun) @adrian tie nu prea mai am ce sa iti raspund daca pentru tine un sv 650 din 99 e the same shit cu S4R. @metale foarte misto filmuletul ai draq astia din afara, cnd n-au bani isi iau vtr ). e tare...cum zici tu, dar eu nu ma refeream la ce spui tu(a face performanta pe vtr F), dar e clar, cred ca vorbim fiecare alta limba, pt ca se pare ca tu intelegi altceva...n-are rost sa mai continuam. apropo de cei 20% pe care i-am descoperit acum ... oare chiar exista 20%?, eu unul nu cred ca 5% din romanasi stiu cu ce se mananca performanta in motociclism, dar ce sa le faci.... eu stiu doar atat: cat timp nu avem un nemernic de circuit klumea pe care sa invatam si oameni cu experienta care sa ne indrume + bani de investit, nici pielea performantei nu o sa se faca in tara lu' papura voda....cine isi permite sa stea prin tari straine, bravo lui....dar uite ca nici asa nu prea am auzit de performanta din partea vreunui roman... pana acum. servant...din partea mea poti sa-ti bagi ce vrei tu in mobra, doar sunt banii tai, mie imi place mobra asa cum e...de restul depinde de tine ce-i "dregi" ...eu iti urez succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 ai draq astia din afara, cnd n-au bani isi iau vtr E valabil si pentru Romania, chiar si Adrian si-ar fi luat un Ducati daca avea un buget mai mare. De ce a ales VTR ar putea sa ne explice intr-un alt topic la sectiunea asta. Sa stii ca am inteles ce ai vrut sa zici, am glumit, tu ai spus ca vtr-ul e perfect de circuit. E ultimul meu post, nu are rost sa aglomeram topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 6, 2011 Autor Share Postat August 6, 2011 servant...din partea mea poti sa-ti bagi ce vrei tu in mobra, doar sunt banii tai, mie imi place mobra asa cum e...de restul depinde de tine ce-i "dregi" ...eu iti urez succes. multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 7, 2011 Autor Share Postat August 7, 2011 sezonul asta nush daca o sa apuc dar la anul sigur o echipez cu un amortizor de directie pentru ca se face simtita lipsa acestuia pe motocicleta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.