Sari la conținut

Accident Prelungirea Ghencea... RIP


MC Mate
 Share

Postări Recomandate

Scrie 180 pe bord, (dar nu cred ca e relevant)...ca sa stii pentru cind va veni momentul si pt.tine, si vei putea trece si la altceva mai aristocratic, cum se zice ca este Burgmanul, care este "altceva" si nu pentru "oricine"...

 

Asta cu ceva mai aristocratic e maxima! si eu am WC acasa dar nu ma simt ca un nobil cand ma c*c :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 321
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tu de unde ai mai aparut mai spasma cerebrala?

ai 2 saptamani pe forum si este expert in accidente si cazaturi

 

in plus sarcasmul nu e de tine

 

Pai experienta in motociclism nu se face pe forum. Nici aia in accidente si cazaturi cu exceptia notabila in care tocma te-ai dat cu capu de tastatura si ai scos minunatia aia de post.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuza-mi offtopicul, dar prea e lata :)

Zi-mi si mie, pentru (in)cultura mea, de la ce vine prescurtarea BAC, de o scrii cu litere mari?

 

Cauta cu google BAC 1-11 ....iar pt cei cu incultura, BAC=bacalaureat=ceva complet inutil..in conditiile incare exista ceva muuult mai util care incepe tot cu B...BAN..in lb. romana, nu english:)

 

Ma, Scuterica ! Iar te lauzi cu WC-ul tau ? O fi el "altceva" si nu pentru "oricine", poleit cu aur sau plm dar mai lasa-ne ca ne-am saturat de Burgman-ul tau.

 

Nu mai vorbi la plural, ca esti doar unul singur!...inteleg ca suferi cumplit ca te ignor de obicei, ca esti tare frustrat, dar nu am ce-ti face, trebuie sa existe si alde tine ca sa avem termen de comparatie pt oamenii de calitate....stai pe aici , sa nu cumva sa dispari, si exprima-te cum te duce mintea!..Avem nevoie de tine ca esti un exemplar tipic si pur, care faci diferenta!..Stai linistit, nu fa eforturi, nu trebuie sa intelegi nimic!..Stiu ca te doare cumplit ce ti-am spus, dar tu esti un tip dur, asa ca treci mai departe!

 

Asta cu ceva mai aristocratic e maxima! si eu am WC acasa dar nu ma simt ca un nobil cand ma c*c :unsure:

 

Stai linistit, este evident ca nu intelege toata lumea!..altfel ce ar fi?..Poti sa ai WC acasa, dar daca nu stii cum sa-l folosesti si doar bei apa din el, si nici nu stii ce inseamna "nobil", degeaba!...daca tii coatele pe masa cind mananci, ragai in fata sotiei cind bei bere, si te repezi primul in metrou cind se deschi usile, discutia nu are rost..."La steaua care a rasarit, e cale atat de lunga ca mii de ani ii trebuie luminii sa ajunga"...incearca sa ghicesti autotorul si opera fara sa cauti cu google!:)

 

Te-ai luat dupa retardatul arhirecunoscut care a postat inaintea ta...mai bine incearca ceva absolut personal, e si mai corect si mai de apreciat!

 

E posibil ca tu si cind o sa-ti permiti un burgman sa nu stii de fapt despre ce este vorba...este o stare, un concept, un standing, o chintesenta, un simbol, o emblema la care majoritatea nu au cum sa ajunga din lipsa de cunoastere!..si intelegere!..poat sa-ti iei ca e trendy...dar aici ramai!...daca nu intelegi despre ce este vorba!...Nu vreau sa insist pe subiect...cu cat mai putini, cu atat mai bine!...Tineti-va de "motociclismul adevarat", vanati pietonii, si fiecare cu "norocul" sau "ghinionul" lui...nu-i asa?..si fiecare cu WC-ul lui!...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de!..de unde sa stie ei ca motorul e bine sa-l folosesti majoritar ca timp la turatia de Moment Motor Maxim data in specificatia tehnica?.si in felul asta vei avea la el si viata lunga si consum optim si randament?...,la mine turatia asta este de 5800 rot/min si corespunde unei viteze de 105 km/h...

Cuplu maxim: 10,000rpm

Putere maxima: 11,250rpm

 

Ce zici, sa o tin numai peste 10.000 ? :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...incultura si BAC-ul , de!..

Daca chiar ai fi luat bac-ul, ai fi stiut ca in limba romana prescurtarile se scriu cu litere mari numai daca sunt initialele unor nume proprii. IMGB se scrie cu litere mari. plm se scrie cu litere mici. bac se scrie cu litere mici. Fusese prea subtila remarca precedenta. Acum intelegi cat de jenant e sa ne acuzi de incultura si nici macar sa nu pricepi ce gresesti tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

E posibil ca tu si cind o sa-ti permiti un burgman sa nu stii de fapt despre ce este vorba...este o stare, un concept, un standing, o chintesenta, un simbol, o emblema la care majoritatea nu au cum sa ajunga din lipsa de cunoastere!..si intelegere!..poat sa-ti iei ca e trendy...dar aici ramai!...daca nu intelegi despre ce este vorba!...Nu vreau sa insist pe subiect...cu cat mai putini, cu atat mai bine!...Tineti-va de "motociclismul adevarat", vanati pietonii, si fiecare cu "norocul" sau "ghinionul" lui...nu-i asa?..si fiecare cu WC-ul lui!...

Ti-ai vandut piciorul de lemn ca sa iti cumperi scuter?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai experienta in motociclism nu se face pe forum. Nici aia in accidente si cazaturi cu exceptia notabila in care tocma te-ai dat cu capu de tastatura si ai scos minunatia aia de post.

dupa cum ziceam sarcasmul nu e de tine

daca tu zici ca experienta nu se face pe forum de ce o arzi aiurea pe forum cu experienta ta vasta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde sa stie ei ca motorul e bine sa-l folosesti majoritar ca timp la turatia de Moment Motor Maxim data in specificatia tehnica?.si in felul asta vei avea la el si viata lunga si consum optim si randament?...,la mine turatia asta este de 5800 rot/min si corespunde unei viteze de 105 km/h...

 

 

In ce treapta de viteza? :lool:

 

 

 

2)Da, merg legal, ca nu doresc sa cotizez prin radar la motocicletele si masinile Politiei, prefer sa ajung mai tarziu dar sanatos...legal nu inseamna incet....unde se poate merg si repede in limitele legale stabilite (consider ca 130 km/h pe autostrada este suficient, iar 100 pe DN la fel...in localitati 50 mi se pare cam mica limita....70 ar fi mai bine, dar asta e doar parerea mea)

 

 

Nu stiu de ce dar chiar NU te cred...specificatiile tehnice difera cateodata de realitate, mai ales dupa cativa ani de folosinta a vehiculului, dar ai dat-o pe aia cu "ia 160" ca si cand stii din experienta nu din specificatii. Nici eu nu merg 100% legal, dar cu toate astea am 2 radare in 11 ani de cand bantui pe sosele( unul cu 61km/h si unul cu 72km/h, ambele cu masina).

 

 

 

 

5)Sacalule, faptul ca spui ca ti-e lene, este f. urat; este un defect de caracter f.mare, si dai si altora un exemplu negativ!

 

Sacalule, te rog cauta-ti alta victima pt. atacul la persoana...pt.mine nu ai argumente, iar acel "PLM" din final spune tot despre tine!..sa-mi fie cu iertare, dar nu am chef sa ma bag in cocina cu tine! Banui ca tu esti un "motociclist adevarat", eu nu sint nici adevarat nici neadevarat...sint doar maxiscuterist...si nu ma amestec cu satanistii violatori de babe :eek:

 

Lupu moralist trist si neinteles de comunitatea moto(partea ei intunecoasa)! :cheers:

 

Nu mi-e lene in general, mi-era lene DOAR IN CAZUL TAU, adica lene in sensul ca nu meritai sa ma deranjez si sa-mi pierd cateva minute din timpul meu pentru a argumenta cu citate "din tine" ceea ce afirmasem. Daca te uiti putin prin forum nu cred ca o sa ma vezi ca pe un exemplu negativ, ba dimpotriva.

Nu prea imi place atacul la persoana (iarasi se poate vedea din ceea ce am scris prin forum) la fel cum nu-mi plac ipocritii (lupii moralisti ai acestui forum). De asta am scris postul respectiv, mai ales ca tu de dai sfant p'acilea in ceea ce priveste scuterismul motociclismul.

 

Cu mine in cocina n-ai cum sa te bagi pentru ca nu sunt genul care traieste acolo, spre deosebire de tine. Daca vroiai de fapt sa zici ca nu vrei sa te contrezi cu cu mine, asta nu se vede, deoarece eu nu te-am jignit, pe cand tu da (vezi cocina, lenea, exemplul negativ).

Cat despre "motociclist adevarat" PENTRU MINE NU EXISTA ACEST CONCEPT

 

Daca zici ca acel "plm" spune tot despre mine, fa-mi te rog o caracterizare, ca sunt tare curios cat de multe poti tu deduce depspre o persoana din 3 litere pe care le-a scris pe un forum. Banuiesc ca imaginatia ta debordanta si inteligenta-ti nelimitata te ajuta mult in procesul acesta, nu?

 

Putem continua aceasta balacareala, sau ne putem opri aici...trebuie doar sa recunosti ca si tu ai momentele tale cand gresesti, ca noi toti dealtfel.

 

Over and out, domnule Soim Baltez...mingea e la tine. Sunt curios ce alegi :)

Editat de shackalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sacalule,

 

1)In toate treptele de viteza ca de aia e turatia de moment motor maxim...e preferabil dar nu obligatoriu, si folosesti ce trebuie in funtie de conditiile de trafic.

 

2)Credinta este ceva intim si personal si nu ma pot baga peste ce crezi tu....

 

3)Normal ca si eu gresesc...ma opresc aici; am invatat destul deocamdata..acum trebuie sa si asimilez, sa vad cu ce raman. Scuze pt. chestiunile care te-au deranjat...cele interesante si ramase in suspensie le-as intoarce cu tine pe toate partile, la cateva cutii de bere f. alcool, intr-o excursie la munte...Numai bine! :cheers:

 

Cuplu maxim: 10,000rpm

Putere maxima: 11,250rpm

 

Ce zici, sa o tin numai peste 10.000 ? :grinbandit:

 

Daca la tine cuplu maxim la la 10.000 rpm, si folosesti motocicleta pt. calatorii lungi, si faci zeci de mii de km anual, DA, e recomandabil sa mergi cit poti de mult cu aceasta turatie; iar cind ai nevoie si faci depasiri sa ai oarece graba dar nu foarte mare mergi la turatia de 11250; in plaja 10.000-11.250 este ok...daca dai mai mult nu obtii mare lucru dar creste rapid uzura si consumul. La 10.000 rpm, o sa ai cheltuieli minime de intretinere, consum optim si o sa te tina o groaza de ani, daca o intretii corect. Daca mergi mai jos, iesi din zona optima, adica cheltui mai putin , dar si obtii si mult mai putin...e clar ca o motocicleta cu momentul motor maxim nu este de oras, chiar daca poti merghe cu ea si in coloana cu 30km/h cu pauze de 2 minute la fiecare 20 m...

 

 

Nimeni nu te impiedica sa mergi cu ea mereu la Puterea maxima, dar dupa ce o sa o uzezi, o dai repede la vreun fraier, sa repare el si apoi sa o dea si el la altul, etc....

 

Si apoi ce?..doar nu o sa o tii 10 ani?..de ce sa te tina mult?..la fiecare 2 ani iei alta, doar esti in "clubul copiilor de bani gata" dupa cum ai scris la profil!!! :bigstar: deci baga blana chiar si pe zona rosie! e doar o HONDA, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

3)Normal ca si eu gresesc...ma opresc aici;

 

 

 

RESPECT! :cheers:

 

 

P.S. Ar fi frumos sa stam la o bere...chiar si cu alcool daca nu trebuie sa si conducem in aceeasi zi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai vandut piciorul de lemn ca sa iti cumperi scuter?

 

Ce sa-ti raspund...uite un banc:

 

Doua tipe discuta la coafor:

 

-Sotul meu e milionar; datorita mie!

-Ce tare esti!!!...Atunci de ce te-ai mai maritat, daca esti asa desteapta, puteai sa ajungi si singura, fara sa te mai bagi la stapan!

-Draga, cind m-am maritat, era miliardar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soimutule, da-i drumul de-aici cu sfaturile sau bancurile tale - nu se poate face diferenta dintre ele oricum - chiar nu e locul potrivit sa indrugi tu snoave la gura sobei si sa ne dai exemple din cultura ta motociclistica si de viata. Ce dracu', chiar nu mai exista pic de decenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca la tine cuplu maxim la la 10.000 rpm, si folosesti motocicleta pt. calatorii lungi, si faci zeci de mii de km anual, DA, e recomandabil sa mergi cit poti de mult cu aceasta turatie; iar cind ai nevoie si faci depasiri sa ai oarece graba dar nu foarte mare mergi la turatia de 11250; in plaja 10.000-11.250 este ok...daca dai mai mult nu obtii mare lucru dar creste rapid uzura si consumul. La 10.000 rpm, o sa ai cheltuieli minime de intretinere, consum optim si o sa te tina o groaza de ani, daca o intretii corect. Daca mergi mai jos, iesi din zona optima, adica cheltui mai putin , dar si obtii si mult mai putin...e clar ca o motocicleta cu momentul motor maxim nu este de oras, chiar daca poti merghe cu ea si in coloana cu 30km/h cu pauze de 2 minute la fiecare 20 m...

 

 

Nimeni nu te impiedica sa mergi cu ea mereu la Puterea maxima, dar dupa ce o sa o uzezi, o dai repede la vreun fraier, sa repare el si apoi sa o dea si el la altul, etc....

 

Si apoi ce?..doar nu o sa o tii 10 ani?..de ce sa te tina mult?..la fiecare 2 ani iei alta, doar esti in "clubul copiilor de bani gata" dupa cum ai scris la profil!!! :bigstar: deci baga blana chiar si pe zona rosie! e doar o HONDA, nu?

Intra pe rosu la 12,200 rpm. Tu ma sfatuiesti sa merg cu ea la peste 10.000 ca sa ma tina mai mult motoru', sa am consum mai bun, sa fac depasiri (probabil m-as da peste cap zilnic daca as baga mana in gaz pt o depasire la 10.000 in viteza 1). Pe langa faptul ca as distruge motorul foarte repede, mi-ar consuma cat un tir si as crapa cateva geamuri in drumu' meu de la zgomotul infernal pe care l-ar produce motocicleta.. Eu ti-am mai spus tie, da sfaturi Maxi-Scuteristilor tai, lasa motociclistii in pace...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca tu si cind o sa-ti permiti un burgman sa nu stii de fapt despre ce este vorba...este o stare, un concept, un standing, o chintesenta, un simbol, o emblema la care majoritatea nu au cum sa ajunga din lipsa de cunoastere!..si intelegere!..poat sa-ti iei ca e trendy...dar aici ramai!...daca nu intelegi despre ce este vorba!...Nu vreau sa insist pe subiect...

 

Eu vad ca insisti. Pe fiecare topic de accidente apari tu sa ne lauzi pocnitoarea ta de scuter. Ba, tu esti intreg la cap ? :moron: Du-te tata pe sectiunea scuteristilor si da sfaturi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intra pe rosu la 12,200 rpm. Tu ma sfatuiesti sa merg cu ea la peste 10.000 ca sa ma tina mai mult motoru', sa am consum mai bun, sa fac depasiri (probabil m-as da peste cap zilnic daca as baga mana in gaz pt o depasire la 10.000 in viteza 1). Pe langa faptul ca as distruge motorul foarte repede, mi-ar consuma cat un tir si as crapa cateva geamuri in drumu' meu de la zgomotul infernal pe care l-ar produce motocicleta.. Eu ti-am mai spus tie, da sfaturi Maxi-Scuteristilor tai, lasa motociclistii in pace...

 

Offf....vad ca nu intelegi...am spus eu ca sa mergi in viteza I la 10.000 rpm?..am spus eu ca sa mergi cu motocicleta ta in oras? ( este o motocicleta sport, si dupa parerea mea sincera si personala NUMAI imbecilii fac sport in oras...dpdv al meu o moto sport in oras este dpdv tehnic o motocicleta chinuita...sint de acord cu o moto sport in oras, numai daca este in drum spre circuit si merge legal...cum ar fi sa merg eu cu un motodeltaplan pe sosea pina la locul de decolare???...ce faci tu in oras cu o motocicleta sport de 1000 cmc???..aaa...daca te plimbi pe faleza cu 20 km/h la agatat ti-ajunge o turatie de 300-500 rpm peste relanti ca sa nu faci zgomot sa te auda pitzi cind o apelezi... :wink: ...poate tu ti-ai luat motosport de mare putere ca e trendy, sau ca ti-a placut tie cum arata, ca e o bijuterie tehnica, ca vrei sa-ti compensezi ca ai sula mica, etc...poti avea o multime de motive...dar daca o folosesti in oras la 100 km/h, cum a facut subiectul topicului, imi pare rau dar trebui sa va consider niste criminali inconstienti...ca de obicei, mai ucideti cite un pieton, sau pasagera voastra, e cumplit....daca va zdrobiti singuri si fara pagube altora, mi se pare rezonabil... ok..."a pierit pe mina lui" cum se spune...odata demult si eu am dat toti banii de-i aveam pe pungi cu lozuri in plic...normal ca nu mi-am scos nici 20%, dar m-am ruinat pe mina mea!(salariul pe o luna abia luat)..asa si asta!...

 

Intradevar, ai dreptate ca nu are rost sa-mi exprim pareri pentru toata lumea, ca 70% din pacate am constatat ca nu inteleg din diferite motive...dar macar cei 30% inteleg si le foloseste...si mi se pare normal sa fiu de folos celor 30% ca si eu de la ei am invatat multe; mi-a fost greu sa dau toti rahatii postatori la o parte si sa citesc postarile adevarat folositoare, dar am facut-o...m-am gandit (se pare ca degeaba) ca si o parte din cei 70%, poate incet-incet citind diverse, trag niste concluzii, si se straduiesc sa intre in randul celor 30%...eu am plecat de la moto sport si am ajuns la maxiscuter..ca si altii(e drept ca putini)...prea multi cocalari orgoliosi dornici sa "arate" ce au, ca motoare, masini, bani, fufe...dar sub frunte: "0"...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf....vad ca nu intelegi...am spus eu ca sa mergi in viteza I la 10.000 rpm?..am spus eu ca sa mergi cu motocicleta ta in oras? ( este o motocicleta sport, si dupa parerea mea sincera si personala NUMAI imbecilii fac sport in oras...dpdv al meu o moto sport in oras este dpdv tehnic o motocicleta chinuita...sint de acord cu o moto sport in oras, numai daca este in drum spre circuit si merge legal...cum ar fi sa merg eu cu un motodeltaplan pe sosea pina la locul de decolare???...ce faci tu in oras cu o motocicleta sport de 1000 cmc???..aaa...daca te plimbi pe faleza cu 20 km/h la agatat ti-ajunge o turatie de 300-500 rpm peste relanti ca sa nu faci zgomot sa te auda pitzi cind o apelezi... :wink: ...poate tu ti-ai luat motosport de mare putere ca e trendy, sau ca ti-a placut tie cum arata, ca e o bijuterie tehnica, ca vrei sa-ti compensezi ca ai sula mica, etc...poti avea o multime de motive...dar daca o folosesti in oras la 100 km/h, cum a facut subiectul topicului, imi pare rau dar trebui sa va consider niste criminali inconstienti...ca de obicei, mai ucideti cite un pieton, sau pasagera voastra, e cumplit....daca va zdrobiti singuri si fara pagube altora, mi se pare rezonabil... ok..."a pierit pe mina lui" cum se spune...odata demult si eu am dat toti banii de-i aveam pe pungi cu lozuri in plic...normal ca nu mi-am scos nici 20%, dar m-am ruinat pe mina mea!(salariul pe o luna abia luat)..asa si asta!...

 

Intradevar, ai dreptate ca nu are rost sa-mi exprim pareri pentru toata lumea, ca 70% din pacate am constatat ca nu inteleg din diferite motive...dar macar cei 30% inteleg si le foloseste...si mi se pare normal sa fiu de folos celor 30% ca si eu de la ei am invatat multe; mi-a fost greu sa dau toti rahatii postatori la o parte si sa citesc postarile adevarat folositoare, dar am facut-o...m-am gandit (se pare ca degeaba) ca si o parte din cei 70%, poate incet-incet citind diverse, trag niste concluzii, si se straduiesc sa intre in randul celor 30%...eu am plecat de la moto sport si am ajuns la maxiscuter..ca si altii(e drept ca putini)...prea multi cocalari orgoliosi dornici sa "arate" ce au, ca motoare, masini, bani, fufe...dar sub frunte: "0"...

O dai de gard iar... Nu are rost sa ma complic cu explicatii. Iti spun doar ca gresesti, enorm. Masina are cuplu maxim la 4000, si se tureaza pana pe la 6400. La fel s-o tin si p-aia, pe la 4000 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca si aici mai aveti un pic pana la a va invita ca galeriile de fotbal la bataie pe camp? A venit momentul sa fie inchis si topicul asta?

Ce era de spus legat de accident s-a spus... Eu personal am regretat ce s-a intamplat, la fel si altii... pe altii i-a durut in paispe si au blamat motociclistul etc. Pana la urma asta e un forum, pe care se discuta tot felul de tampenii, nu un cimitir sa vorbim numai de morti. Trebuia sa-i explic soimului ca spune prostii in asa fel incat sa vada si altii sa nu-i asculte sfaturile prostesti. Din atatia Moderatori, s-o gasi unu' sa mute posturile intr-un topic separat. Multumesc anticipat acelui moderator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soimule, eu nu sint deloc specialist in scutere(maxiscutere), nu o sa-mi dau cu parerea despre motoreta ta. Intzelege si tu o data pt todeauna ca mersul pe supersport nu are legatura cu scutereala. Tu te deplasezi, ei forjeaza, deaia si-au luat SSP. Unii mai mor. Sa zice ca esti toba de teorie, degeaba daca nu ai si PRACTICA. Pe forumurile dedicate transplanturilor de inima i-ti dai cu parerea?

Pace!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...