skvj Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 De pe 7 septembrie 2011 sunt posesorul unei FZR 600 din '90. Prima incercare de a o cumpara a fost prin aprilie, insa abia acum am reusit. Cumparata din Iasi, calarita pana in Botosani. Trage, rupe, urla. La jumatatea drumului m-am plictisit de ea, din cauza oboselii, insa mi-a revenit cheful repede. Am alimentat de 50 de ron (9.23 litrii si am venit de la Iasi si m-am plimbat si restul zilei) si inca mai e benzina. Nu fumega, porneste usor, ceva mai complicat la rece, insa, la varsta ei (21 de ani) e super ok. Ce m-a incantat la ea? Felul in care arata "naked", sunetul scos de evacuare, felul in care trage, felul in care intra in viteze, felul in care franeaza. E o motocicleta destul de aproape de limita incepatorului. M-a invatat pe drum sa ma feresc de zecii de idioti care nu vad motocicleta pe strada. Pe drum am avut doua peripetii: la iesire din Iasi mi-am dat seama ca nu mai am sticla de la oglinda dreapta si mai apoi, dupa inca 70 de km s-a rupt oglinda stanga, am pus-o pe rezervor si am oprit repede. Deci ioc oglinzi. Cateva poze mai vechi cu ea. Mai pun altele zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skring Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 S-o stapanesti sanatos si destui kilometrii ca sa inveti de la ea tot ce are sa te invete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Ai prins ceva viteza, daca s-au 'rupt' oglinzile Mi-ai adus aminte de prima moto luata din tara. Pe la 1/4 din drum ma gandeam ceva de genul: Ce mama naibii am cautat eu la 250 km de casa? (km care acum imi par o joaca pe moto) Dar scurt drumul a devenit placut si imi aduc aminte cu placere. Plus ca m-a mai prins si ploaia Banuiesc ca e ala de la Spritmoto nu? Ca si fizic nu ma impresioneaza prea tare, as fi preferat-o originala, dar daca zici ca merge bine, asta conteaza mai mult. Plus ca si pretul pe site era bun. Ma gandisem si eu la un momentdat la ea pt un proiect micut Sa o stapanesti sanatos si mare grija la inceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 8, 2011 Autor Share Postat Septembrie 8, 2011 Multumesc. Da, cea de acolo e. Si eu as fi preferat-o cu carene, insa acum ele sunt oale si ulcele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 uhh...aminitiri placute cu FZR-ul meu ca prima motocicleta. Pornirea mai greoaie la rece e un moft comun la acest model. In fiecare dimineata ma rugam sa porneasca din prima...fara noroc. Prima cazatura cu ea si desi eram julit pe coapsa destul de tare faceam ca toate alea cand am vazut mobra semidescarenata cu ulei curgand..."auu motoruuuuu!!!"...dupa 10 min mi-am dat seama ca incepuse sa usture rau coapsa. Am tinut mult la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 9, 2011 Autor Share Postat Septembrie 9, 2011 Prima dimineata (ieri) am stat cu inima cat un ghemotoc si am luat-o chiar si la impins, pana m-am prins ca, cumva, socul nu mai era tras ... dupa ce l-am pus pe pozitie a pornit. Azi dimineata, plouata cum era, a luat-o repejor. Imi place de ea. Am mers pe ploaie seara trecuta si nu m-a dezamagit. Ce-i drept, ma dor mainile rau de tot, insa incep sa ma obisnuiesc. I-am facut ieri o mentenanta scurta: curatat filtru de aer, uns cablul de ambreiaj, lipit oglinda dreapta cu super-glue si scotch, curatat motorul de pete de ulei, curatat carenajul, completat ulei. Si imi place ca inca nu am alimentat si nici nu a ajuns la rezerva desi kilometrii vin unul dupa celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Pai e normal sa nu alimentezi ca la hummer Faza cu socul, cred ca 95% dintre noi au patit-o macar o data. La fel si pozitia pe moto, la inceput, cand aveam sport si nu ma pozitionam corect, ma dureau incheieturile. Dar te obisnuiesti, trebuie sa stai pe ea astfel incat sa nu stai in maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 9, 2011 Autor Share Postat Septembrie 9, 2011 Nu ma deranjeaza pozitia, e placuta, insa am si acum palmele amortite Nu stiu ce toba are pe ea, insa se aude fenomenal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3n Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Bravo, sa te poarte sanatos, daca i-ai pune un ghidon de superbike probabil ai elimina problema incheieturilor si ar ajuta manevrabilitatea la viteze mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) Nu-ti dadeam sanse sa iti iei motocicleta vreodata, ma bucur ca ti-au disparut piticii de pe creier specifici varstei . Te felicit. Faptul ca ai luat o motocicleta ca asta spune multe despre cat iti pasa tie de aspectul estetic in viata de motociclist. Altii ar fi asteptat pana ar fi avut dublul sau triplul banilor ca nu cumva sa ii vada lumea pe o motocicleta mai veche de anul 2000 si care cumva n-are toate carenele ori nu-i frumos colorata. Sa respecti fierul pentru ca in ciuda celor 21 de ani stie destul de multe (e totusi motocicleta sport). Pune-i niste cauciucuri noi si trateaza-o cu respect ca nu stii cand te pune jos daca se umfla oualele in tine. Sa nu faci rabat la intretinere in special la ulei. Sa ii dai totul cand are nevoie ori chiar un pic mai devreme daca poti. Daca nu ma insel, in prima poza pare a fi cam desumflata roata spate, ai face bine sa respecti presiunea in roti, modifica pe langa alte aspecte si manevrabilitatea motocicletei. Palmele amortite le vei avea la inceput, dureaza pana te obisnuiesti. Ai putea sa ridici fata putin prin a slabi suruburile jugului superior si sa afunzi telescoapele mai mult. Numai sa te asiguri ca nu sunt mai afundate de un cm si ca le afunzi egal. Iesi din oras si cu alt scop decat acela de a transporta motocicleta si te vei indragosti si mai mult de ea . Numai bune. Editat Septembrie 9, 2011 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 21, 2011 Autor Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Nu-ti dadeam sanse sa iti iei motocicleta vreodata, ma bucur ca ti-au disparut piticii de pe creier specifici varstei . Te felicit. Faptul ca ai luat o motocicleta ca asta spune multe despre cat iti pasa tie de aspectul estetic in viata de motociclist. Altii ar fi asteptat pana ar fi avut dublul sau triplul banilor ca nu cumva sa ii vada lumea pe o motocicleta mai veche de anul 2000 si care cumva n-are toate carenele ori nu-i frumos colorata. Adica asta e urata sau cum? Glumesc. Daca nu ma insel, in prima poza pare a fi cam desumflata roata spate, ai face bine sa respecti presiunea in roti, modifica pe langa alte aspecte si manevrabilitatea motocicletei. Poza de asta primavara. Era dezumflata. Cred ca scapa presiune pe undeva. Palmele amortite le vei avea la inceput, dureaza pana te obisnuiesti. Ai putea sa ridici fata putin prin a slabi suruburile jugului superior si sa afunzi telescoapele mai mult. Numai sa te asiguri ca nu sunt mai afundate de un cm si ca le afunzi egal. Iesi din oras si cu alt scop decat acela de a transporta motocicleta si te vei indragosti si mai mult de ea . Numai bune. Mi-am luat-o pentru sufletul meu, nu pentru stralucirea din ochii privitorilor. Chiar daca e patratoasa, dezbracata, ochioasa, e a mea. @ g3n Multumesc. Palmele amortite au trecut. Vineri seara am ramas pe pana prostului. Fix aproape de casa, fix intr-o intersectie destul de mare. Am dat din ea pe picioare vre-o 5 metrii si apoi, fiind vale, s-a dus singura. Asta e. Credeam ca sunt pe FUEL, insa eram pe RES. Deci inca un lucru de invatat. I-am mai facut si poze: -curatarea filtrului de aer Si o accelerare scurta: http://www.facebook.com/video/video.php?v=172876289459682 Alta poza: Pornirea mai greoaie la rece e un moft comun la acest model. In fiecare dimineata ma rugam sa porneasca din prima...fara noroc. Aseara mi-a pornit la primul buton! A stat in scara blocului pana seara si e destul de ok temperatura acolo. Am ramas placut impresionat. O mica, ieftina si placuta modificare: Editat Septembrie 12, 2011 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Incantator entuziasmul tau! Bravo! S-o stapanesti sanatos si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 30, 2011 Autor Share Postat Septembrie 30, 2011 Multumesc de urari. Ultimele 2 nopti, fiind foarte frig, mi-a facut probleme la pornire dimineata, din cauza bateriei. Azi noapte am luat bateria in casa si dimineata, dupa ce am instalato la loc, a pornit, din nou, la PRIMUL buton. Sau o fi din cauza ca acum am toba gri carbon ... Maine se duce la iernat motocicleta. Pana in primavara nu o mai vad la ochi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Felicitari pentru motocicleta !!Si eu am un FZR numai ca este de 1000cc si este din 87 si lafel ca tine sunt foarte mandru de el si incantat .Sa o stapanesti sanatos si cat mai putine incidente !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 19, 2011 Autor Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) Din ce oras esti? Cred ca e o nebunie FZR-ul de o mie. Deocamdata mi-e mai mult decat destul 600'le. Ai grija de el, pune-i consumabile la timp si din cele mai bune si apoi toarna-i benzina in rezervor si apuca-te de adunat km! Apropo, are idee cineva cum sa-mi inlocuiesc sticla sparta de la turometru? O pot face din plexic sau, vinde careva? Editat Octombrie 19, 2011 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Totul se poate rezolva cu niste banda de izolat, WD40 si soricei de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 25, 2011 Autor Share Postat Octombrie 25, 2011 Se rezolva ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 il faci dintr-o carcasa de cd si un cutter si multa, multa rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Totul se poate rezolva cu niste banda de izolat, WD40 si soricei de prindere Banda de izolat si etapa locala de inadit viteza poti s-o uiti.Aia facea mosu la ochelari.Desfa bordul si pune si tu o sticla de lanterna.Si de oglinzi ce dreq sa faci cu ele?Crezi ca vine cineva din spate??????? De pe 7 septembrie 2011 sunt posesorul unei FZR 600 din '90. Prima incercare de a o cumpara a fost prin aprilie, insa abia acum am reusit. Cumparata din Iasi, calarita pana in Botosani. Trage, rupe, urla. La jumatatea drumului m-am plictisit de ea, din cauza oboselii, insa mi-a revenit cheful repede. Am alimentat de 50 de ron (9.23 litrii si am venit de la Iasi si m-am plimbat si restul zilei) si inca mai e benzina. Nu fumega, porneste usor, ceva mai complicat la rece, insa, la varsta ei (21 de ani) e super ok. Ce m-a incantat la ea? Felul in care arata "naked", sunetul scos de evacuare, felul in care trage, felul in care intra in viteze, felul in care franeaza. E o motocicleta destul de aproape de limita incepatorului. M-a invatat pe drum sa ma feresc de zecii de idioti care nu vad motocicleta pe strada. Pe drum am avut doua peripetii: la iesire din Iasi mi-am dat seama ca nu mai am sticla de la oglinda dreapta si mai apoi, dupa inca 70 de km s-a rupt oglinda stanga, am pus-o pe rezervor si am oprit repede. Deci ioc oglinzi. Cateva poze mai vechi cu ea. Mai pun altele zilele astea. toba e originala,dar taiata si imbracata in aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 12, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Banda de izolat si etapa locala de inadit viteza poti s-o uiti.Aia facea mosu la ochelari.Desfa bordul si pune si tu o sticla de lanterna.Si de oglinzi ce dreq sa faci cu ele?Crezi ca vine cineva din spate??????? toba e originala,dar taiata si imbracata in aluminiu. Oglinzile...mi-au lipsit cateva zile, dar m-am obisnuit. Apoi le-am reparat, insa a ramas obiceiul de a intoarce capul pentru orice manevra. Da, e buna ideea cu sticla de la lanterna, cat si cea cu plasticul de la carcasa de cd. Nu stiu ce sa zic de toba, insa m-am uitat in ea si poti vedea dintr-un capat in altul. Ce vreau sa zic e ca e construita ca o toba sport (sita cilindrica dintr-un capat in celalalt iar peretii inveliti in vata), nu arata ca o toba originala din care sa fi fost scoase sitele. In plus, sunetul pe care il produce e de nota 10. Intre timp mi-am cumparat niste echipament: -mausi Vanucci Short -geaca FastLane Racing Urmeaza o pereche de cizme. Voi cauta una sh, nu-mi permit sa cumpar o pereche noua. As dori una cat mai aerisita, de preferat sport. Si in cele din urma, poate o pereche de pantaloni cu protectii. Motoru' a primit un schimb de lichid de racire, o curatare de carburatoare, capetele de ghidon sunt acum rosii, bordul a fost desfacut si curatat de praf (in special vitezometrul avea nevoie), de asemenea a fost facut schimbul de lichid de frana, per total o verificare pre-iernare. In primavara va primi un set de anvelope, ulei proaspat, bujii noi, filtru benzina/aer/ulei nou. Daca nu reusesc sa-i gasesc un set de carene voi opta pentru acest far: Pe langa far vreau sa-i mai pun si un bugspoiler. Cea mai mare modificare pe care as face-o e sa ii pun o codita de R6. Astept pe P.M oferte cu cele necesare, scrie mai sus, daca sunt binevoitori. O iarna cat mai scurta si mai calduroasa! Editat Octombrie 27, 2011 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan_rosca Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 salut, am si eu una de 600 lafel am vb si oe forum, cunosti pe cineva care are piese exterioare motor,mai exact capacu de la baie de ulei? ca am cazut cu ea si l am spart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 18, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Nu, din pacate nu stiu. Pe e-bay gasesti o gramada. Gaseste pe cineva care sa aduca de acolo. ebay.co.uk Sau cauta pe topicurile de bursa, pe bikeshop uita-te. Eu mai gasisem dar nu le-am bagat de seama pentru ca nu-mi trebuie. Plimbare de noiembrie (18 noiembrie 2011): Editat Noiembrie 18, 2011 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 19, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2011 Ar fi niste modificari interesante de facut, dar costa bani care nu cred ca vor fi recuperati. Mai degraba merge vanduta, adaugata o diferenta de bani si cumparata o motocicleta cu toate astea deja pe ea. Mie unul imi place cum arata, ce-i drept, codita e cam patratoasa privita din spate, dar e lata si onduita pe laterale. Toba e un alt subiect delicat. Nu ma deranjeaza aspectul ei. Ma deranja cand era culoarea alminiului, insa acum, vopsita in gri carbon, e ok. Si cel mai mare plus al ei e ca se aude asa cum nu se aud multe motociclete. A primit foarte multe aprecieri din partea prietenilor motociclisti. Cu toate astea, recunosc, ar da mai bine pe motocicleta o toba ceva mai scurta. L.E: Am uitat. La spalatorie a sarit vopseaua de pe toba din cauza jetului sub presiune. Nu-i nimic, se face usor si ieftin. (daca la asta va refereati). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 19, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2011 Aveti dreptate, dar prefer deocamdata, avand in vedere bugetul actual, sa aloc banii pe consumabile si mai apoi pe estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 20, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) O data cu codita trebuie schimbat si rezervorul, seaua pilotului, seaua pasagerului, deci multe alte cheltuieli. Arata mult prea bine naked, nu ma mai bate deloc gandul sa o carenez, poate doar cum ziceam si intr-un post anterior, un bugspoiler. Si poate nu observati cat de bine mi se asorteaza imbracamintea cu motocicleta pana si casca se asorteaza cu ea! (vezi aripa fata) Editat Noiembrie 20, 2011 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.