Sari la conținut

Yamaha FZR 600


skvj
 Share

Postări Recomandate

De pe 7 septembrie 2011 sunt posesorul unei FZR 600 din '90. Prima incercare de a o cumpara a fost prin aprilie, insa abia acum am reusit.

Cumparata din Iasi, calarita pana in Botosani. Trage, rupe, urla. La jumatatea drumului m-am plictisit de ea, din cauza oboselii, insa mi-a revenit cheful repede. Am alimentat de 50 de ron (9.23 litrii si am venit de la Iasi si m-am plimbat si restul zilei) si inca mai e benzina. Nu fumega, porneste usor, ceva mai complicat la rece, insa, la varsta ei (21 de ani) e super ok.

 

Ce m-a incantat la ea? Felul in care arata "naked", sunetul scos de evacuare, felul in care trage, felul in care intra in viteze, felul in care franeaza. E o motocicleta destul de aproape de limita incepatorului. M-a invatat pe drum sa ma feresc de zecii de idioti care nu vad motocicleta pe strada.

Pe drum am avut doua peripetii: la iesire din Iasi mi-am dat seama ca nu mai am sticla de la oglinda dreapta si mai apoi, dupa inca 70 de km s-a rupt oglinda stanga, am pus-o pe rezervor si am oprit repede. Deci ioc oglinzi.

 

Cateva poze mai vechi cu ea. Mai pun altele zilele astea.

 

 

post-49786-0-87035200-1315468442_thumb.jpg

post-49786-0-61353600-1315468464_thumb.jpg

post-49786-0-81995500-1315468493_thumb.jpg

post-49786-0-46099000-1315468517_thumb.jpg

post-49786-0-49689000-1315468433_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai prins ceva viteza, daca s-au 'rupt' oglinzile :grinbandit:

 

Mi-ai adus aminte de prima moto luata din tara. Pe la 1/4 din drum ma gandeam ceva de genul: Ce mama naibii am cautat eu la 250 km de casa? (km care acum imi par o joaca pe moto) Dar scurt drumul a devenit placut si imi aduc aminte cu placere. Plus ca m-a mai prins si ploaia :grinbandit:

 

Banuiesc ca e ala de la Spritmoto nu? Ca si fizic nu ma impresioneaza prea tare, as fi preferat-o originala, dar daca zici ca merge bine, asta conteaza mai mult. Plus ca si pretul pe site era bun. Ma gandisem si eu la un momentdat la ea pt un proiect micut :) Sa o stapanesti sanatos si mare grija la inceput! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uhh...aminitiri placute cu FZR-ul meu ca prima motocicleta. Pornirea mai greoaie la rece e un moft comun la acest model. In fiecare dimineata ma rugam sa porneasca din prima...fara noroc. Prima cazatura cu ea si desi eram julit pe coapsa destul de tare faceam ca toate alea cand am vazut mobra semidescarenata cu ulei curgand..."auu motoruuuuu!!!"...dupa 10 min mi-am dat seama ca incepuse sa usture rau coapsa. Am tinut mult la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima dimineata (ieri) am stat cu inima cat un ghemotoc si am luat-o chiar si la impins, pana m-am prins ca, cumva, socul nu mai era tras ... dupa ce l-am pus pe pozitie a pornit. Azi dimineata, plouata cum era, a luat-o repejor.

 

Imi place de ea.

Am mers pe ploaie seara trecuta si nu m-a dezamagit.

 

Ce-i drept, ma dor mainile rau de tot, insa incep sa ma obisnuiesc.

 

 

I-am facut ieri o mentenanta scurta: curatat filtru de aer, uns cablul de ambreiaj, lipit oglinda dreapta cu super-glue si scotch, curatat motorul de pete de ulei, curatat carenajul, completat ulei.

 

Si imi place ca inca nu am alimentat si nici nu a ajuns la rezerva desi kilometrii vin unul dupa celalalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e normal sa nu alimentezi ca la hummer :moto: Faza cu socul, cred ca 95% dintre noi au patit-o macar o data.

 

La fel si pozitia pe moto, la inceput, cand aveam sport si nu ma pozitionam corect, ma dureau incheieturile. Dar te obisnuiesti, trebuie sa stai pe ea astfel incat sa nu stai in maini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti dadeam sanse sa iti iei motocicleta vreodata, ma bucur ca ti-au disparut piticii de pe creier specifici varstei :D.

 

Te felicit.

Faptul ca ai luat o motocicleta ca asta spune multe despre cat iti pasa tie de aspectul estetic in viata de motociclist.

Altii ar fi asteptat pana ar fi avut dublul sau triplul banilor ca nu cumva sa ii vada lumea pe o motocicleta mai veche de anul 2000 si care cumva n-are toate carenele ori nu-i frumos colorata.

 

Sa respecti fierul pentru ca in ciuda celor 21 de ani stie destul de multe (e totusi motocicleta sport).

Pune-i niste cauciucuri noi si trateaza-o cu respect ca nu stii cand te pune jos daca se umfla oualele in tine.

Sa nu faci rabat la intretinere in special la ulei. Sa ii dai totul cand are nevoie ori chiar un pic mai devreme daca poti.

 

Daca nu ma insel, in prima poza pare a fi cam desumflata roata spate, ai face bine sa respecti presiunea in roti, modifica pe langa alte aspecte si manevrabilitatea motocicletei.

Palmele amortite le vei avea la inceput, dureaza pana te obisnuiesti. Ai putea sa ridici fata putin prin a slabi suruburile jugului superior si sa afunzi telescoapele mai mult. Numai sa te asiguri ca nu sunt mai afundate de un cm si ca le afunzi egal.

 

Iesi din oras si cu alt scop decat acela de a transporta motocicleta si te vei indragosti si mai mult de ea :).

 

Numai bune.

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu-ti dadeam sanse sa iti iei motocicleta vreodata, ma bucur ca ti-au disparut piticii de pe creier specifici varstei :D.

 

Te felicit.

Faptul ca ai luat o motocicleta ca asta spune multe despre cat iti pasa tie de aspectul estetic in viata de motociclist.

Altii ar fi asteptat pana ar fi avut dublul sau triplul banilor ca nu cumva sa ii vada lumea pe o motocicleta mai veche de anul 2000 si care cumva n-are toate carenele ori nu-i frumos colorata.

Adica asta e urata sau cum? :laugh: Glumesc.

 

 

Daca nu ma insel, in prima poza pare a fi cam desumflata roata spate, ai face bine sa respecti presiunea in roti, modifica pe langa alte aspecte si manevrabilitatea motocicletei. Poza de asta primavara. Era dezumflata. Cred ca scapa presiune pe undeva.

Palmele amortite le vei avea la inceput, dureaza pana te obisnuiesti. Ai putea sa ridici fata putin prin a slabi suruburile jugului superior si sa afunzi telescoapele mai mult. Numai sa te asiguri ca nu sunt mai afundate de un cm si ca le afunzi egal.

 

Iesi din oras si cu alt scop decat acela de a transporta motocicleta si te vei indragosti si mai mult de ea :).

 

Numai bune.

Mi-am luat-o pentru sufletul meu, nu pentru stralucirea din ochii privitorilor. Chiar daca e patratoasa, dezbracata, ochioasa, e a mea.

@ g3n Multumesc. Palmele amortite au trecut.

 

Vineri seara am ramas pe pana prostului. Fix aproape de casa, fix intr-o intersectie destul de mare. Am dat din ea pe picioare vre-o 5 metrii si apoi, fiind vale, s-a dus singura. Asta e. Credeam ca sunt pe FUEL, insa eram pe RES. Deci inca un lucru de invatat.

 

I-am mai facut si poze:

-curatarea filtrului de aer

post-49786-0-40422800-1315805829_thumb.jpg

post-49786-0-51629300-1315805874_thumb.jpg

post-49786-0-09854700-1315805885_thumb.jpg

post-49786-0-80269000-1315805895_thumb.jpg

 

Si o accelerare scurta: http://www.facebook.com/video/video.php?v=172876289459682

 

Alta poza:

post-49786-0-34942300-1315917431_thumb.jpg

 

Pornirea mai greoaie la rece e un moft comun la acest model. In fiecare dimineata ma rugam sa porneasca din prima...fara noroc.

Aseara mi-a pornit la primul buton! A stat in scara blocului pana seara si e destul de ok temperatura acolo. Am ramas placut impresionat. :makeout:

 

O mica, ieftina si placuta modificare:

post-49786-0-98220800-1316603726_thumb.jpg

post-49786-0-92549300-1316603854_thumb.jpg

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc de urari.

 

Ultimele 2 nopti, fiind foarte frig, mi-a facut probleme la pornire dimineata, din cauza bateriei. Azi noapte am luat bateria in casa si dimineata, dupa ce am instalato la loc, a pornit, din nou, la PRIMUL buton. :burnout: Sau o fi din cauza ca acum am toba gri carbon :unsure: ...

 

Maine se duce la iernat motocicleta. Pana in primavara nu o mai vad la ochi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din ce oras esti? Cred ca e o nebunie FZR-ul de o mie. Deocamdata mi-e mai mult decat destul 600'le. Ai grija de el, pune-i consumabile la timp si din cele mai bune si apoi toarna-i benzina in rezervor si apuca-te de adunat km! :makeout:

 

Apropo, are idee cineva cum sa-mi inlocuiesc sticla sparta de la turometru? O pot face din plexic sau, vinde careva?

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul se poate rezolva cu niste banda de izolat, WD40 si soricei de prindere :grinbandit:

 

 

Banda de izolat si etapa locala de inadit viteza poti s-o uiti.Aia facea mosu la ochelari.Desfa bordul si pune si tu o sticla de lanterna.Si de oglinzi ce dreq sa faci cu ele?Crezi ca vine cineva din spate???????

 

De pe 7 septembrie 2011 sunt posesorul unei FZR 600 din '90. Prima incercare de a o cumpara a fost prin aprilie, insa abia acum am reusit.

Cumparata din Iasi, calarita pana in Botosani. Trage, rupe, urla. La jumatatea drumului m-am plictisit de ea, din cauza oboselii, insa mi-a revenit cheful repede. Am alimentat de 50 de ron (9.23 litrii si am venit de la Iasi si m-am plimbat si restul zilei) si inca mai e benzina. Nu fumega, porneste usor, ceva mai complicat la rece, insa, la varsta ei (21 de ani) e super ok.

 

Ce m-a incantat la ea? Felul in care arata "naked", sunetul scos de evacuare, felul in care trage, felul in care intra in viteze, felul in care franeaza. E o motocicleta destul de aproape de limita incepatorului. M-a invatat pe drum sa ma feresc de zecii de idioti care nu vad motocicleta pe strada.

Pe drum am avut doua peripetii: la iesire din Iasi mi-am dat seama ca nu mai am sticla de la oglinda dreapta si mai apoi, dupa inca 70 de km s-a rupt oglinda stanga, am pus-o pe rezervor si am oprit repede. Deci ioc oglinzi.

 

Cateva poze mai vechi cu ea. Mai pun altele zilele astea.

 

 

post-49786-0-87035200-1315468442_thumb.jpg

post-49786-0-61353600-1315468464_thumb.jpg

post-49786-0-81995500-1315468493_thumb.jpg

post-49786-0-46099000-1315468517_thumb.jpg

post-49786-0-49689000-1315468433_thumb.jpg

 

 

toba e originala,dar taiata si imbracata in aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Banda de izolat si etapa locala de inadit viteza poti s-o uiti.Aia facea mosu la ochelari.Desfa bordul si pune si tu o sticla de lanterna.Si de oglinzi ce dreq sa faci cu ele?Crezi ca vine cineva din spate???????

 

 

 

 

toba e originala,dar taiata si imbracata in aluminiu.

 

Oglinzile...mi-au lipsit cateva zile, dar m-am obisnuit. Apoi le-am reparat, insa a ramas obiceiul de a intoarce capul pentru orice manevra.

 

Da, e buna ideea cu sticla de la lanterna, cat si cea cu plasticul de la carcasa de cd.

 

Nu stiu ce sa zic de toba, insa m-am uitat in ea si poti vedea dintr-un capat in altul. Ce vreau sa zic e ca e construita ca o toba sport (sita cilindrica dintr-un capat in celalalt iar peretii inveliti in vata), nu arata ca o toba originala din care sa fi fost scoase sitele. In plus, sunetul pe care il produce e de nota 10.

 

Intre timp mi-am cumparat niste echipament:

 

-mausi Vanucci Short

 

201175_340_FR_RE_10.JPG

 

-geaca FastLane Racing

 

205693_210_GEL_08.JPG

 

Urmeaza o pereche de cizme. Voi cauta una sh, nu-mi permit sa cumpar o pereche noua. As dori una cat mai aerisita, de preferat sport.

Si in cele din urma, poate o pereche de pantaloni cu protectii.

 

 

Motoru' a primit un schimb de lichid de racire, o curatare de carburatoare, capetele de ghidon sunt acum rosii, bordul a fost desfacut si curatat de praf (in special vitezometrul avea nevoie), de asemenea a fost facut schimbul de lichid de frana, per total o verificare pre-iernare.

 

 

In primavara va primi un set de anvelope, ulei proaspat, bujii noi, filtru benzina/aer/ulei nou.

Daca nu reusesc sa-i gasesc un set de carene voi opta pentru acest far:

ufo_headlight_blk.jpg

 

Pe langa far vreau sa-i mai pun si un bugspoiler.

 

Cea mai mare modificare pe care as face-o e sa ii pun o codita de R6.

 

Astept pe P.M oferte cu cele necesare, scrie mai sus, daca sunt binevoitori.

 

 

O iarna cat mai scurta si mai calduroasa!

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, din pacate nu stiu. Pe e-bay gasesti o gramada. Gaseste pe cineva care sa aduca de acolo. ebay.co.uk

Sau cauta pe topicurile de bursa, pe bikeshop uita-te. Eu mai gasisem dar nu le-am bagat de seama pentru ca nu-mi trebuie.

 

 

Plimbare de noiembrie (18 noiembrie 2011):

 

post-49786-0-49932400-1321635250_thumb.jpg

post-49786-0-50088800-1321635255_thumb.jpg

post-49786-0-51841100-1321635266_thumb.jpg

post-49786-0-83645700-1321635277_thumb.jpg

post-49786-0-29217300-1321635289_thumb.jpg

post-49786-0-41446000-1321635295_thumb.jpg

post-49786-0-59370300-1321635311_thumb.jpg

post-49786-0-11005800-1321635320_thumb.jpg

post-49786-0-85441700-1321635348_thumb.jpg

post-49786-0-64866200-1321635358_thumb.jpg

post-49786-0-39884500-1321635370_thumb.jpg

post-49786-0-20981500-1321635390_thumb.jpg

post-49786-0-07057600-1321635429_thumb.jpg

post-49786-0-62657400-1321635467_thumb.jpg

post-49786-0-36688700-1321635486_thumb.jpg

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi niste modificari interesante de facut, dar costa bani care nu cred ca vor fi recuperati.

Mai degraba merge vanduta, adaugata o diferenta de bani si cumparata o motocicleta cu toate astea deja pe ea.

Mie unul imi place cum arata, ce-i drept, codita e cam patratoasa privita din spate, dar e lata si onduita pe laterale.

 

 

Toba e un alt subiect delicat. Nu ma deranjeaza aspectul ei. Ma deranja cand era culoarea alminiului, insa acum, vopsita in gri carbon, e ok. Si cel mai mare plus al ei e ca se aude asa cum nu se aud multe motociclete. A primit foarte multe aprecieri din partea prietenilor motociclisti.

Cu toate astea, recunosc, ar da mai bine pe motocicleta o toba ceva mai scurta.

 

L.E: Am uitat. La spalatorie a sarit vopseaua de pe toba din cauza jetului sub presiune. Nu-i nimic, se face usor si ieftin. (daca la asta va refereati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O data cu codita trebuie schimbat si rezervorul, seaua pilotului, seaua pasagerului, deci multe alte cheltuieli.

Arata mult prea bine naked, nu ma mai bate deloc gandul sa o carenez, poate doar cum ziceam si intr-un post anterior, un bugspoiler.

 

Si poate nu observati cat de bine mi se asorteaza imbracamintea cu motocicleta :P pana si casca se asorteaza cu ea! (vezi aripa fata)

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...