Sari la conținut

BMW seria R1200 RT/ R / S / ST / NineT(Scrambler)


KHK
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca si la GS 2014, si la noul RT se va putea comanda noul asistent de schimbare a treptelor de viteza, inclus in pachetul Dynamic.

Spre deosebire de asistentul de pe seria K, unde treptele pot fi schimbate doar in sus fara a mai actiona ambreiajul, la LC-uri se ofera varianta Pro care permite si schimbarea in trepte inferioare fara ambreiaj.

 

Bineinteles, asistentul nu poate fi folosit chiar in toate situatiile, cum ar fi plecarea de pe loc sau oprirea, sau la mers incet prin oras. Utilizarea lui va fi cea mai indicata la mersul dinamic, in demaraje incisive sau la retrogradarea rapida pt a aborda virajele in forta.

 

Din cate am inteles, poate fi comandat si ulterior dar odata comandat nu se mai poate renunta, fiind implicata si partea electronica a motocicletei. Pretul cred ca va fi in jur de 700€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cred ca pe rt lc s-au pust toate optiune posibile plus asta.cred ca la anul va fi la fel de "enervant" pt unii cum a fost gs lc anul asta.camnu prea exista nimic si in gama lui care sa il intreaca la nimic.ca si la gs de altfel.

 

Dupa zilele astea poiase mobre arata ca una de cross dupa competitie.am dat saua jos si e plina de jeg si acolo.o fi bine sa bag jetul de apa ?sunt o gramada de mufe si relee imi e cam frica sa nu stic ceva .voi o spalati si pe acolo?

 

A pus cineva parbrizul inalt de la bmw pe r1200r.eu il am pe cel mic care se spune ca e pt turbulente .eu cred ca e pus sa faca turbulente nu sa le elimine!!!!m-ar interesa daca face ceva treaba cel mare sau sa ma uit la cele de la ztehnik?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Motocicleta merge fara probleme, am mers sa-mi resetez service due, iar la tester da aceasta eroare. S-a sters eroarea insa a aparut la 1 minut dupa ce am repornit motorul. Bineteles am plecat pe jos :(

Am vazut pe adv ca exista un cablu de bypass in cazul in care ramai in drum, 35 usd in state

Gasim si la noi ? Te bagi sa confectionezi unul ? Sa-l am just in case

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala ca sa il montezi, trebuie sa dai jos carena... De aia se preteaza mai mult la GS-uri.

Sa am motorul tau, as face un efort si as lua piesa aia cu mine. Si daca nu as folosi-o eu, poate ii e de folos unui coleg de drum.

 

Sau o iei si o schimbi preventiv si o pastrezi pe aia veche din aceleasi considerente. E mica, nu ocupa spatiu aiurea. Si e cam singura piesa electronica care te poate lasa in drum(la modelul tau/1200). Ce mai conteaza 600 de lei pe langa cat valoreaza motorul ala... ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Tocmai au fost prezentate la Köln noile modele BMW pt. 2015. Din seria 1200 boxer LC sunt doua modele:

 

1. Noul R1200RS, un sport touring care lipsea de ani buni din gama BMW.

 

post-9546-0-77667300-1412069079_thumb.jpgpost-9546-0-49951200-1412069143_thumb.jpgpost-9546-0-25212500-1412069152_thumb.jpg

 

Cumva surprinzator, nu are furca fata telelver ci upside-down.

 

Toate detaliile aici.

 

2. Noul roadster R1200R LC.

 

post-9546-0-30145500-1412069523_thumb.jpgpost-9546-0-32385700-1412069524_thumb.jpgpost-9546-0-54484800-1412069525_thumb.jpg

 

La fel ca la RS, furca upside-down in loc de telelever si ambele pot fi echipate, printre multe altele, poate cu noile sisteme Gear Shift Assistant Pro si Keyless Ride.

 

Toate detaliile aici.

post-9546-0-07274500-1412069527_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salut,

fac aceeasi intrebare ca la categoria adv, avem posesori de 1200RT la 1,70m?

Recomandati low seat? Sau alte recomandari. Vreau sa schimb clasa.

Multumesc,

» Post actualizat in 10 Dec 2014 09:43

Salut!eu am 1,72 iar cu seaua normala nici gand sa pui toata talpa pe sol, se inclina asa de mult motorul incat nu o sa poti sa-l tii.eu am modificat seaua originala la dan-timisoara cat de mult se poate sa nu afecteze incalzirea din ea si acum pot pune toata talpa jos cu o usoara inclinatie a motorului...si bineinteles ma orientez tot timpul unde opresc sa nu fie diferenta de nivel f mare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

salut. cam vag populat acest grup. sunt pe punctul sa imi cumpar un 1200 rt si ma tot uit dup o grupare / forum / etc ceva care sa ma incpire, sa imi dea info, etc. aveti vreo alta sursa de inspiratie pe care mi-o puteti recomanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare tuturor,

știe cineva cum rezolv o problema la 1200ST?...mi se aprinde ABS-ul can apăs frână spate sau dacă mă înfig mai tare în cea de fata ...clipește des și continuu pana opresc cu cheia, apoi se șterge pana la aceeași operațiune. Știe cineva ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Noul R nineT Scrambler:

 

post-9546-0-23118700-1447774218_thumb.jpgpost-9546-0-11189200-1447774267_thumb.jpg

 

Highlights of the new BMW R nineT Scrambler:

  • Purist design.
  • Classic colour concept.
  • Stitched seat in patinised leather look.
  • Workmanship with great attention to detail.
  • Air/oil-cooled 2-cylinder boxer engine with a capacity of 1170 cc. Output 81 kW (110 hp) at 7 750 rpm, maximum torque of 116 Nm at 6 000 rpm.
  • Designed to be customised.
  • Modular frame concept with removable passenger frame offering a range of variations.
  • Classic wheel suspension by means of telescopic fork at front and Paralever at rear.
  • Large 19-inch front wheel as is typical of a Scrambler.
  • Upright seating position in classic Scrambler style.
  • Raised exhaust fitted close to the body with twin silencer.
  • Axially mounted 4-piston brake calipers, steel-wrapped brake lines,
    320-millimetre brake discs and ABS.
  • Individually tailored special accessories in the familiar high quality typical of BMW Motorrad.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. chiar daca este un topic pentru modelul 1200, totusi vin si eu cu o intrebare. Ma tot gandesc sa trec la o motocicleta de touring. Ture lungi+pasager. Sa ivit o ocazie de a lua din DE un BMW1150RT, 60.000 km, luata de noua de catre proprietar. Vrea 2500E pe ea. Doar ca are o singura problema. Ramane aprins becul de ABS. Trebuie oprita si pornita din nou ca sa se stinga becul. El spune ca este o problema cunoscuta la BMW si ca nu deranjeaza. Voi ce parere aveti? Merita banii? Problema ABS-ului este majora? Mersi.

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...