peu Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Cred ca avea joc la cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 (editat) O poza draguta .pe atunci se zice ca motocicletele aveau suflet.acum au abs si cauciucuri tubless.prefer varianta 2.vai ce ma plictisesc!!!! Editat Ianuarie 25, 2014 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Am inceput sa fac protectii pentru flansa spate la seria R1200, pre-2007. Aruncati un ochi, poate va tenteaza. http://advrider.com/forums/showthread.php?p=23364772#post23364772 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Dar care e cauza pt care se fisureaza asta pe spate ?strinsa aiurea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2014 Autor Share Postat Februarie 12, 2014 Ca si la GS 2014, si la noul RT se va putea comanda noul asistent de schimbare a treptelor de viteza, inclus in pachetul Dynamic. Spre deosebire de asistentul de pe seria K, unde treptele pot fi schimbate doar in sus fara a mai actiona ambreiajul, la LC-uri se ofera varianta Pro care permite si schimbarea in trepte inferioare fara ambreiaj. Bineinteles, asistentul nu poate fi folosit chiar in toate situatiile, cum ar fi plecarea de pe loc sau oprirea, sau la mers incet prin oras. Utilizarea lui va fi cea mai indicata la mersul dinamic, in demaraje incisive sau la retrogradarea rapida pt a aborda virajele in forta. Din cate am inteles, poate fi comandat si ulterior dar odata comandat nu se mai poate renunta, fiind implicata si partea electronica a motocicletei. Pretul cred ca va fi in jur de 700€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Cred ca pe rt lc s-au pust toate optiune posibile plus asta.cred ca la anul va fi la fel de "enervant" pt unii cum a fost gs lc anul asta.camnu prea exista nimic si in gama lui care sa il intreaca la nimic.ca si la gs de altfel. Dupa zilele astea poiase mobre arata ca una de cross dupa competitie.am dat saua jos si e plina de jeg si acolo.o fi bine sa bag jetul de apa ?sunt o gramada de mufe si relee imi e cam frica sa nu stic ceva .voi o spalati si pe acolo? A pus cineva parbrizul inalt de la bmw pe r1200r.eu il am pe cel mic care se spune ca e pt turbulente .eu cred ca e pus sa faca turbulente nu sa le elimine!!!!m-ar interesa daca face ceva treaba cel mare sau sa ma uit la cele de la ztehnik? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 posesorii de 1200 rt model 2014, parcati jucariile ) http://ultimatemotor...otorcycle-news/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Prima bucurie marca BMW - Fuel pump error. Sa vedem cat o sa coste placerea de a utiliza un BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 599, e releu ala din stanga de pe rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) Motocicleta merge fara probleme, am mers sa-mi resetez service due, iar la tester da aceasta eroare. S-a sters eroarea insa a aparut la 1 minut dupa ce am repornit motorul. Bineteles am plecat pe jos Am vazut pe adv ca exista un cablu de bypass in cazul in care ramai in drum, 35 usd in state Gasim si la noi ? Te bagi sa confectionezi unul ? Sa-l am just in case Editat Iunie 25, 2014 de peu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) Ala ca sa il montezi, trebuie sa dai jos carena... De aia se preteaza mai mult la GS-uri. Sa am motorul tau, as face un efort si as lua piesa aia cu mine. Si daca nu as folosi-o eu, poate ii e de folos unui coleg de drum. Sau o iei si o schimbi preventiv si o pastrezi pe aia veche din aceleasi considerente. E mica, nu ocupa spatiu aiurea. Si e cam singura piesa electronica care te poate lasa in drum(la modelul tau/1200). Ce mai conteaza 600 de lei pe langa cat valoreaza motorul ala... Editat Iunie 25, 2014 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Piesa oricum o comand si o schimb daca este nevoie, vreau acel cablu pentru linistea mea sufleteasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 30, 2014 Autor Share Postat Septembrie 30, 2014 Tocmai au fost prezentate la Köln noile modele BMW pt. 2015. Din seria 1200 boxer LC sunt doua modele: 1. Noul R1200RS, un sport touring care lipsea de ani buni din gama BMW. Cumva surprinzator, nu are furca fata telelver ci upside-down. Toate detaliile aici. 2. Noul roadster R1200R LC. La fel ca la RS, furca upside-down in loc de telelever si ambele pot fi echipate, printre multe altele, poate cu noile sisteme Gear Shift Assistant Pro si Keyless Ride. Toate detaliile aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Eu sunt curios cat RS este in acest model. In Martie 2015 voi face 100% o proba cu acest RS, ca sa vad(simt) daca e demn de aceasta denumire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Salut, fac aceeasi intrebare ca la categoria adv, avem posesori de 1200RT la 1,70m? Recomandati low seat? Sau alte recomandari. Vreau sa schimb clasa. Multumesc, Editat Noiembrie 4, 2014 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Eu am 1,80 iar pe cea mai inalta pozitie a seii, ating cu toata talpa, ma gandesc ca nu o sa ai probleme cu saua normala, pusa pe pozitia de jos. Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Eu am 1,80 iar pe cea mai inalta pozitie a seii, ating cu toata talpa, ma gandesc ca nu o sa ai probleme cu saua normala, pusa pe pozitia de jos. Alin Multumesc. Nu am stiut ca e reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaro Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Salut, fac aceeasi intrebare ca la categoria adv, avem posesori de 1200RT la 1,70m? Recomandati low seat? Sau alte recomandari. Vreau sa schimb clasa. Multumesc, » Post actualizat in 10 Dec 2014 09:43 Salut!eu am 1,72 iar cu seaua normala nici gand sa pui toata talpa pe sol, se inclina asa de mult motorul incat nu o sa poti sa-l tii.eu am modificat seaua originala la dan-timisoara cat de mult se poate sa nu afecteze incalzirea din ea si acum pot pune toata talpa jos cu o usoara inclinatie a motorului...si bineinteles ma orientez tot timpul unde opresc sa nu fie diferenta de nivel f mare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 salut. cam vag populat acest grup. sunt pe punctul sa imi cumpar un 1200 rt si ma tot uit dup o grupare / forum / etc ceva care sa ma incpire, sa imi dea info, etc. aveti vreo alta sursa de inspiratie pe care mi-o puteti recomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebiang2001 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Salutare tuturor, știe cineva cum rezolv o problema la 1200ST?...mi se aprinde ABS-ul can apăs frână spate sau dacă mă înfig mai tare în cea de fata ...clipește des și continuu pana opresc cu cheia, apoi se șterge pana la aceeași operațiune. Știe cineva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Fa o diagnoza pentru inceput Vad ca esti in Bucuresti, mergi la Luigi sau MotoTehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 17, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2015 Noul R nineT Scrambler: Highlights of the new BMW R nineT Scrambler: Purist design. Classic colour concept. Stitched seat in patinised leather look. Workmanship with great attention to detail. Air/oil-cooled 2-cylinder boxer engine with a capacity of 1170 cc. Output 81 kW (110 hp) at 7 750 rpm, maximum torque of 116 Nm at 6 000 rpm. Designed to be customised. Modular frame concept with removable passenger frame offering a range of variations. Classic wheel suspension by means of telescopic fork at front and Paralever at rear. Large 19-inch front wheel as is typical of a Scrambler. Upright seating position in classic Scrambler style. Raised exhaust fitted close to the body with twin silencer. Axially mounted 4-piston brake calipers, steel-wrapped brake lines,320-millimetre brake discs and ABS. Individually tailored special accessories in the familiar high quality typical of BMW Motorrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 (editat) Salut. chiar daca este un topic pentru modelul 1200, totusi vin si eu cu o intrebare. Ma tot gandesc sa trec la o motocicleta de touring. Ture lungi+pasager. Sa ivit o ocazie de a lua din DE un BMW1150RT, 60.000 km, luata de noua de catre proprietar. Vrea 2500E pe ea. Doar ca are o singura problema. Ramane aprins becul de ABS. Trebuie oprita si pornita din nou ca sa se stinga becul. El spune ca este o problema cunoscuta la BMW si ca nu deranjeaza. Voi ce parere aveti? Merita banii? Problema ABS-ului este majora? Mersi. Editat Noiembrie 17, 2015 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Daca numa aia e se poate rezolva usor si lesne. Cu conditia ca 1150-ul sa nu aibe servofrana si sa fie ca un 1100, cu ABS clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Salut. Am gresit eu, este 1100RT. Singura problema este asta cu ABS-ul. Cum se poate rezolva? Dar nu romaneste, prin anularea becului de ABS. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.