ionut_86 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Intr-o zi cand in timp ce ma plimbam cu moto cam incet pana in 40-50 km/h mi-a dat apa afara din instalatie. am verificat vasul nu era umed cred ca in alt loc. motocicleta a stat cam un an pe tusa fara sa fir pornita si fara apa in instalatie la un mecanic in garaj. amestecul de antigel cu apa este nou. este posibil sa fi dat pe la un furtun? Si temperatura la motor era cam ridicat 116 grade. Nu scoate nici un fel de fum, uleiul este la nivel este curat l-am verificat si la rece si la cald. Ce poate fi? Moto este GSXR 750 k2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Intr-o zi cand in timp ce ma plimbam cu moto cam incet pana in 40-50 km/h mi-a dat apa afara din instalatie. am verificat vasul nu era umed cred ca in alt loc. motocicleta a stat cam un an pe tusa fara sa fir pornita si fara apa in instalatie la un mecanic in garaj. amestecul de antigel cu apa este nou. este posibil sa fi dat pe la un furtun? Si temperatura la motor era cam ridicat 116 grade. Nu scoate nici un fel de fum, uleiul este la nivel este curat l-am verificat si la rece si la cald. Ce poate fi? Moto este GSXR 750 k2 Ti-a fiert apa, cel mai probabil. Daca ai mers mai mult timp, si cu viteza asa de mica...sigur s-a supraincalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 la 105 grade trebuia sa iti porneasca termocupla. Daca zici ca a ajung la 116 probabil nu ti-a pornit si ti-a fiert apa. Complecteaza din nou la nivel si verifica termocupla daca functioneaza si senzorul de pe radiator daca ii da comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Intr-o zi cand in timp ce ma plimbam cu moto cam incet pana in 40-50 km/h mi-a dat apa afara din instalatie. am verificat vasul nu era umed cred ca in alt loc. motocicleta a stat cam un an pe tusa fara sa fir pornita si fara apa in instalatie la un mecanic in garaj. amestecul de antigel cu apa este nou. este posibil sa fi dat pe la un furtun? Si temperatura la motor era cam ridicat 116 grade. Nu scoate nici un fel de fum, uleiul este la nivel este curat l-am verificat si la rece si la cald. Ce poate fi? Moto este GSXR 750 k2 Electro-ventilatorul merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Septembrie 20, 2011 Autor Share Postat Septembrie 20, 2011 merge si ventilatorul. l-am mai pornit dupa si nu a mai curs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Poate era prea multa antigel in sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Septembrie 20, 2011 Autor Share Postat Septembrie 20, 2011 posibil si asta oricum la 17 cand scap de la munca merg direct la ea ii mai dau o cheie sa vedem ce zice si daca e ok demontez tot de pe ea ( carene, sa, rezervor evacuare etc..) pe ca vreau sa o curat si sa o vopsesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 posibil si asta oricum la 17 cand scap de la munca merg direct la ea ii mai dau o cheie sa vedem ce zice si daca e ok demontez tot de pe ea ( carene, sa, rezervor evacuare etc..) pe ca vreau sa o curat si sa o vopsesc e prea multa apa si prea putin antigel ,un amestec corect ar trebui sa urce punctul de fierbere peste 120 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Nu are voie sa fiarba chiar daca este apa!!! Ai probleme la capacul de la radiator(supapa de suprapresiune),termostat blocat,ventilatorul nu merge,neaerisita(dar cand se raceste se aeriseste singura) sau daca ai demontat radiatorul vezi sa nu fi incurcat cele doua furtune subtiri care vin la radiator!!!! Asteptam rezolvarea! Editat Septembrie 21, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Septembrie 21, 2011 Autor Share Postat Septembrie 21, 2011 o sa mai incerc astazi sa rezolv. ieri am rezolvat problema cu vitezometrul. DOMNUL MECANIC a uitat sa puna la axul pinionului surubul acela cu flansa cu patru pini si nu imi indica viteza la bord, si dai si te chinuie ca bou si masoara senzori si desfa fire draci laci nervi multi. cand am desfacut capacul la pinion SURPRIZA. nu era surubul acolo. Domn mecanic unde este treaba aia de acolo? Pai aste nu au asa ceva. Zau? noroc ca m-am uitat in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Bun mecanic ti-ai ales! Este drept se pot renunta la ceva piese de pe acolo,si chiar se maresc performantele prin asta,dar piesa aia chiar trebuie sa fie la locul ei... Editat Septembrie 21, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Septembrie 22, 2011 Autor Share Postat Septembrie 22, 2011 Pe la noi nu prea sunt mecanici de moto. si sa merg tocmai la Capitala sau in alt oras nu pot din cauza serviciului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Pe la noi nu prea sunt mecanici de moto. si sa merg tocmai la Capitala sau in alt oras nu pot din cauza serviciului Incearca in Galati la IVAS, au si reprezentanta Suzuki si service. Daca nu ma insel au deschis si sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Septembrie 28, 2011 Autor Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Salutare. Am verificat mobra cu un vecin de care culmea nu stiam ca se pricepe si nici nu stiam ca are moto. Concluzia lui a fost ca motorul s-a mai aerisit singur si de aceea a tras apa din vas avand in vedere ca el a stat mult si bine degeaba. Scurgerea respectiva pe care am gasito eu defapt e o alta surpriza pe care Domnu Mecanic de inainte a tinut sa mi-o faca furtunul de la pompa de benzina abia se mai tinea, si pe acolo s-a prelins benzina de care eu ziceam ce e apa. Fostul mecanic se tine numai de surprize. 1. Furtunue slabe la radiator (sarea apa ca la fantana arteziana) 2. Lipsa surub de la axul pinonului (nu mergea vitezometrul) 3. Furtun slab la pompa de benzina ( ce dracu are de consuma asa mult? 6 litri in 7-8 km) 4. ....mai vedem pe parcus Bun mecanic ti-ai ales! Este drept se pot renunta la ceva piese de pe acolo,si chiar se maresc performantele prin asta,dar piesa aia chiar trebuie sa fie la locul ei... Ce ulei sa bag la motor are 35000 km si nu stiu de care sa bag. Unul zice Silkolene, altul Motul, altul Castrol? Editat Septembrie 23, 2011 de ionut_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Asta e tare rau!!! Bine ca ai gasit pe cineva care sa te rezolve! Motul 7100 10W40 dar merge si castrol Respect!!! Editat Septembrie 28, 2011 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Septembrie 28, 2011 Autor Share Postat Septembrie 28, 2011 Asta e tare rau!!! Bine ca ai gasit pe cineva care sa te rezolve! Motul 7100 10W40 dar merge si castrol Respect!!! Multumesc de informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.