Sari la conținut

Ecuatie fara rezultat?


StefanAM
 Share

Postări Recomandate

Nu cred ca este cea mai fericita atitudine din partea ta. Sunt dezamagit, mai ales ca esti moderator.

 

a fost prea dragut! dupa ce ca 6 pagini s-au straduit domnii sa te indrume, vii sa dai cu mucii in fasole ca iti trebuie touring-enduro... n-ai inteles nimic despre choppere :disappointed:

 

Mdeah... pana la urma se reduce totul la bani oricine orice ar zice.

 

true; am mentionat despre heritage doar ca sa inteleaga ca se poate incepe si pe monstru; dar mai bine taceam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stefane,aceasta este atitudinea minima pe care trebuie sa o aiba un chopperist....iar eu asta sunt.

ref la moderare,aceasta este o sectiune pt choppere,si vreau sa ramina cit mai curata fata de alte "categorii".

ai fost indrumat la chopperisti si ai primit cele mai pertinente pareri,nu transforma discutia despre choppere in altceva.

merci si succes cu chopperu'.

 

 

Black.

 

a fost prea dragut! dupa ce ca 6 pagini s-au straduit domnii sa te indrume, vii sa dai cu mucii in fasole ca iti trebuie touring-enduro... n-ai inteles nimic despre choppere :disappointed:

 

 

 

true; am mentionat despre heritage doar ca sa inteleaga ca se poate incepe si pe monstru; dar mai bine taceam.

 

Domnilor, sunteti penibili.

Omu a zis ca isi doreste cruiser si a cerut sfaturi. daca ajunge la concluzia ca la statura lui nu gaseste unul la care sa poata accede il dati afara-n suturi?

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, sunteti penibili.

Omu a zis ca isi doreste cruiser si a cerut sfaturi. daca ajunge la concluzia ca la statura lui nu gaseste unul la care sa poata accede il dati afara-n suturi?

tu esti treaz sau scrii in somn?

unde naiba vezi penibilitatea? a cerut sfaturi ce cruiser si a fost sfatuit destul de bine pe cateva pagini, si el...? el,o da in enduro si este invitat la o alta sectiune,unde-i neplacerea?

eu ai recomand daca nu-i hotarat pe chopper sa nu-si ia chopper si daca totusi ia sa fie cel mai mare motor(cc) pe care si-l permite. de 2000cc, 3000cc :bounce: , e destul de voinic sa conduca asa ceva si personal cand ma sui pe-al meu chopper ma doare in p.oola de manevrabilite sau de strecurat...

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intarziat in a posta, fiindca primul imbold a fost sa fiu caustic. Am fost atent la tot ce mi s-a scris si ma ajuta enorm. Nu vin dintr-o familie de motociclisti, acum o saptamana m-am suit prima data pe o motoreta, nu am fost interesat pana acum. M-am apucat de treaba asta si vreau sa o fac serios, tocmai in ideia de a avea fun pe urma. O sa continui cu acest topic pt a ma ajuta pe mine si pe toti cei inalti ca mine. V-ati uitat la prietenii vostri motociclisti, sau la cei pe care ii intalniti? Cati au 2m sau mai mult? Credeti ca celor inalti nu le place hoinareala? Avem o problema chiar si cu masinile, nu mai spun cu motocicletele. Majoritatea sunt proiectate pt o inaltime maxima de 1,85. Dar sa revenim. Imi plac chopperele fiindca sunt cool si imi place ideia pe care o transmit. Imi caut unul pe care sa ma simt comod pentru ca nu vreau, de amorul artei, sa transform o plimbare int-un chin. O sa gasesc si un Heritage sa-l incerc si o sa postez o poza cu mine calare. Sa vedem daca se potriveste. Daca nu o sa reusesc sa-mi gasesc un chopper pe masura si o sa ma indrept catre touring enduro o sa cer moderatorilor sa mute topicul. Nu sunt un cautator de adevaruri supreme asa ca cei care au senzatia ca le detin sa se abtina in a posta. Jignirile chiar si voalate nu cred ca isi au locul aici iar in topicul pt nou veniti am citit: "YOU SHOW RESPECT,YOU GET RESPECT". Incarc niste poze pt cei care mai au sugesti si pt cei inalti care intampina aceleasi dificultati ca si mine. Multumesc!

post-67524-0-90170500-1317296834_thumb.jpg

post-67524-0-22118300-1317296849_thumb.jpg

post-67524-0-15914000-1317296867_thumb.jpg

post-67524-0-11760700-1317296885_thumb.jpg

post-67524-0-24013400-1317296899_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Stefan, sti care-i treaba la cruisere? le poti modifica cum iti vine tie bine... poti muta/modifica ghidon,comenzi,chiar si shaua, asa incapi cat de mare ai fi, dar cum am spus mai sus ia cel mai mare motor pe care ti-l permiti ptr ca unul mic o sa lesine sub tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intarziat in a posta, fiindca primul imbold a fost sa fiu caustic. Am fost atent la tot ce mi s-a scris si ma ajuta enorm. Nu vin dintr-o familie de motociclisti, acum o saptamana m-am suit prima data pe o motoreta, nu am fost interesat pana acum. M-am apucat de treaba asta si vreau sa o fac serios, tocmai in ideia de a avea fun pe urma. O sa continui cu acest topic pt a ma ajuta pe mine si pe toti cei inalti ca mine. V-ati uitat la prietenii vostri motociclisti, sau la cei pe care ii intalniti? Cati au 2m sau mai mult? Credeti ca celor inalti nu le place hoinareala? Avem o problema chiar si cu masinile, nu mai spun cu motocicletele. Majoritatea sunt proiectate pt o inaltime maxima de 1,85. Dar sa revenim. Imi plac chopperele fiindca sunt cool si imi place ideia pe care o transmit. Imi caut unul pe care sa ma simt comod pentru ca nu vreau, de amorul artei, sa transform o plimbare int-un chin. O sa gasesc si un Heritage sa-l incerc si o sa postez o poza cu mine calare. Sa vedem daca se potriveste. Daca nu o sa reusesc sa-mi gasesc un chopper pe masura si o sa ma indrept catre touring enduro o sa cer moderatorilor sa mute topicul. Nu sunt un cautator de adevaruri supreme asa ca cei care au senzatia ca le detin sa se abtina in a posta. Jignirile chiar si voalate nu cred ca isi au locul aici iar in topicul pt nou veniti am citit: "YOU SHOW RESPECT,YOU GET RESPECT". Incarc niste poze pt cei care mai au sugesti si pt cei inalti care intampina aceleasi dificultati ca si mine. Multumesc!

 

Salut Stefan si bine ai venit in randul nostru... sau mai bine zis.. bine ai sa vii in randul nostru.

Personal, din pozele atasate de tine, mi se pare ca cel mai bine, dpdv al marimii motocicletei (si a ta :grinbandit: !), iti sta pe Super Tenere sau VTX.

Recomandarea mea, ca si a multor altora care ti-au raspuns, este ca, daca chopperul ramane alegerea ta, sa te orientezi catre motocicletele mari: VTX-uri, MidnightStar-uri, Vulcanurile mari si , evident, Intruder-ul de 1500 sau 1800 (variantele clasice - aici cred ca sunt in asentimentul lui @shobolanu', deoarece nici pe mine nu ma "coafeaza" M-ul de 1800). La 1,90 si 110 kile, trebuie sa recunosc, ca mi-as fi dorit, la doar doua luni dupa ce mi-am luat 950-ul (2435mm lungime), care intre noi fie spus, nu este o motocicleta chiar "scurta", sa ma fi orientat macar catre cel de 1300 (2490mm). Acum... 1900-le (2580mm) este "dream"-ul. Este vorba de gama MidnightStar de la Yamaha.

In fine... iti pun si doua poze pentru edificare. "Parametrii" de comparatie ii ai mai sus. Poate te ajuta. A doua mai putin, dar macar e "in mers".

post-47504-0-15612600-1317369641_thumb.jpg post-47504-0-20951800-1317369866_thumb.jpg

 

Si inca un lucru: ce a spus @Saracie cu vreo doua posturi mai sus este de fapt "cheia". O data ce ti-ai luat mobra, pe care sa te simti cat de cat bine, "cerul e limita" pe partea de customizare: ghidoane de toate tipurile, parbrize, comenzi avansate, sei mai confortabile, cu sau fara spatar, bagajerie, etc.

Bafta la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

M-am suit astazi pe un Vulcan de 1500 din 98 cu comenzi avansate si m-am simtit mult mai bine decat pe toate celelalte de pana acum. Sunt Vulcanurile mai vechi mai mari decat cele de acum? Ce parere aveti despre spre Vulcanul 1500 din perioada aia si intre ce ani s-a fabricat modelul ala? Sunt usor entuziast, fiindca vad o luminita in capatul tunelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stefane, cred ca te indrepti spre alegerea cea buna :) eu ma dau pe un vulcan 800 de 2 luni (in care am parcurs 5000 km, 3000 in afara, 2000 in oras) si sunt extrem de multumit. E comod (stau bine pe el, la 1.80 si 85 de kile), suna bine, consumul e rezonabil, am loc de bagaje+pasager fara batai de cap, e c0ios. Tre sa te gandesti insa si la faptul ca, inevitabil, vei fi pus in situatia in care vei fi nevoit sa il ridici singur de jos (am muscat-o de 2 ori... si al meu are 230 de kile chel). Nu stiu cat e de greu ala de 1500...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stefane, cred ca te indrepti spre alegerea cea buna :) eu ma dau pe un vulcan 800 de 2 luni (in care am parcurs 5000 km, 3000 in afara, 2000 in oras) si sunt extrem de multumit. E comod (stau bine pe el, la 1.80 si 85 de kile), suna bine, consumul e rezonabil, am loc de bagaje+pasager fara batai de cap, e c0ios. Tre sa te gandesti insa si la faptul ca, inevitabil, vei fi pus in situatia in care vei fi nevoit sa il ridici singur de jos (am muscat-o de 2 ori... si al meu are 230 de kile chel). Nu stiu cat e de greu ala de 1500...

Al meu are in talon 300 kile, dar eu am ridicat cu bratele mele subtirele.

:cheers:

 

Stefan, toti cei de pe acest topic modificam mobrele dupa gustul nostru. E foarte rar, sa gasesti un motor stoc care sa fie bun pentru nevoile tale.

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ridici 300kg cu bratele? Vreau sa fi eu impresarul tau la urmatorul concurs de skandenberg :)

 

Ceea e ridici e o mica parte din cei 300kg, iar partrea aia mica depinde foarte mult de punctele de sprijin, pirghii si cum a fost gindita mobra... si nu ridici cu bratele, 90% din efort e din picioare + spate iar restul antebrat, pe brate ai 0 efort.

 

Greutatea unei motociclete nu e importanta cind o ridici de jos (exceptind enduro) ci la cum o simti la viteza mica si/sau manevre pe loc. Pentru ridicat mobre dati o cautare pe toutube sa vedeti cum poti ridica un motor de 300kg fara efort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ridici 300kg cu bratele? Vreau sa fi eu impresarul tau la urmatorul concurs de skandenberg :)

 

Ceea e ridici e o mica parte din cei 300kg, iar partrea aia mica depinde foarte mult de punctele de sprijin, pirghii si cum a fost gindita mobra... si nu ridici cu bratele, 90% din efort e din picioare + spate iar restul antebrat, pe brate ai 0 efort.

 

Greutatea unei motociclete nu e importanta cind o ridici de jos (exceptind enduro) ci la cum o simti la viteza mica si/sau manevre pe loc. Pentru ridicat mobre dati o cautare pe toutube sa vedeti cum poti ridica un motor de 300kg fara efort.

Nu am zis ca ridic 300 de kg. Am zis ca ridic un motor de 300 de kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dus la reprezentanta HD si m-am suit pe ce aveau acolo. Rezultatul il vedeti si voi. O sa cumpar un motor mare second hand in prima faza (inclin din ce in ce mai tare spre vn 1500), o sa vad ce customizare are nevoie pt. a circula comod pe el si apoi dupa ce capat ceva experienta, cred ca o sa-mi fie mai usor sa-mi aleg motocicleta "visurilor mele". Multumesc tuturor celor care m-ati ajutat cu sfaturile voastre. Daca ma mai sui pe vreo motoreta si fac poza o sa postez in ideea de a ajuta pe cei inalti sa-si faca o parere, sa nu bajbaie ca mine. Spor! :cheers:

 

Si................ am uitat! HEHEHEHE ridicatul e ultima mea problema! :haha:

post-67524-0-73194500-1318958700_thumb.jpg

post-67524-0-93644700-1318958708_thumb.jpg

post-67524-0-59724100-1318958719_thumb.jpg

post-67524-0-65985600-1318958729_thumb.jpg

post-67524-0-96867600-1318958740_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La HD, Softail Heritage e cea mai potrvita pentru tine. Road King-ul pare la fel, dar e mai scurt. Electra Glide, cu toata masivitatea ei, nu e pentru Inaltimea Voastra. Ia vezi si un BMW LT. Nu e chiar cruiser, e concurentul direct al lui Electra Glide.

 

PS Si totusi, considera-te fericit ca, la gabaritul tau, esti pasionat de cruisere. Ce-ar fi fost daca ai fi vrut musai un super-sport?

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am vazut atatea poze cu tine, pe tot felul de motorete, cred ca singura solutie e ceva gen Orange County Chopper, customizat total, pentru nevoile tale. Pe astea de serie arati destul de rau indiferent de model...parerea mea.

 

@Sorinavram. Ce zici tu de super-sport!! Bine ca nu e pasionat de Scutere, ca atunci ce draq ii mai recomandam? :lol:

 

 

 

 

...da' de pocket-bike,ce zici...?!

 

Eu stiu un Dragstar de 650,cu comenzi avansate si unghiul furcii schimbat.Proprietarul,e-un tip de vreo 1,90...Foarte frumos chopper-ita.Si-ar fi si de vanzare...Omu' vrea deja o mobra mai mare,ca cilindree...P-aia,n-ar mai arata funny,si nici nu cred c-ar mai fi cu genunchii la gura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut poza cu tine pe HD Electra Glide la Harley in reprezentanta. Degeaba te-ai suit pe ala ca are seaua pentru cei cu picioare scurte. E model push-forward. Eu zic ca daca te hotarasti, cauta un motor mare si moteaza-ti o sea care sa te duca in spate si niste ape-hangere (ghidon inaltat) de minim 14-16 inchi, daca vrei si parbriz. Si iti spun eu ca nu mai ai probleme. Eu am 190cm si 105kg. Sunt mai "micutz" putin dar merg pe un Road King normal doar ca i-am pus ghdon inaltat. Te poti gandi si la o sea solo, pe arcuri care sa te duca mai in spate.

 

Treaba asta e valabila pentru orice motor incerci sa cumperi.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma sfaturilor voastre si a micii mele experiente dobandite pe la reprezentante si diversi oameni care m-au lasat sa ma sui pe motocicletele lor (multumesc inca o data) am cumparat-o pe d-na de mai jos. O sa-i pun comenzi avansate , iar ghidonul deja l-am ridicat un pic si imi place cum imi stau mainile (vedem si la drum). Este un Vulcan de 1500. Daca stiti pe cineva care ma poate ajuta cu comenzile avansate, dati-mi un contact. Multumesc inca o data pt. ajutor. Dupa cum vezi Blackrider nu a trebuit sa mut topicul! Sper sa ne intalnim la o bere! :cheers: Toate cele bune!

post-67524-0-79095100-1319892085_thumb.jpg

post-67524-0-55546000-1319892113_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma sfaturilor voastre si a micii mele experiente dobandite pe la reprezentante si diversi oameni care m-au lasat sa ma sui pe motocicletele lor (multumesc inca o data) am cumparat-o pe d-na de mai jos. O sa-i pun comenzi avansate , iar ghidonul deja l-am ridicat un pic si imi place cum imi stau mainile (vedem si la drum). Este un Vulcan de 1500. Daca stiti pe cineva care ma poate ajuta cu comenzile avansate, dati-mi un contact. Multumesc inca o data pt. ajutor. Dupa cum vezi Blackrider nu a trebuit sa mut topicul! Sper sa ne intalnim la o bere! :cheers: Toate cele bune!

Felicitari pt. achizitie !

Uite-aicea,comenzi avansate.Doar sa nu fie vulcanul tau,pe injectie.Altfel,ar mai fi 3 probleme: nu se stie cu cat o sa se vanda astea,avind in vedere ca ele costa,in mod normal,725 $,fara transp.A 2-a problema,e ca nu stiu dac-o sa fie de-acord sa le trimita si-aici (vanzatorul a specificat ca trimite doar in US,dar daca-l intreb/rog,s-ar putea sa fie de-acord sa trimita si international).Si-a 3-a problema - s-ar putea sa trebuiasca sa dai jos,crash-bar-ul.http://www.ebay.com/itm/NEW-JARDINE-FORWARD-CONTROLS-KAWASAKI-VULCAN-1500-NOMAD-VN1500G-1999-2000-2001-/310351545513?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item484264c4a9#ht_2436wt_698

 

 

 

 

 

Le-am mai gasit si p-astea:

http://www.ebay.com/itm/FC5-Forward-Controls-Kawasaki-Vulcan-Mean-Streak-1500-1600-Suzuki-Marauder-1600-/110747076260?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item19c90a46a4#ht_8615wt_932

 

Costa 330$ si 50$ transp. pina-n RO.Deocamdata,m-am uitat numai la americani,s-ar putea sa fie de vanzare si la nemti. Bafta !

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt. achizitie !

Uite-aicea,comenzi avansate.Doar sa nu fie vulcanul tau,pe injectie.Altfel,ar mai fi 3 probleme: nu se stie cu cat o sa se vanda astea,avind in vedere ca ele costa,in mod normal,725 $,fara transp.A 2-a problema,e ca nu stiu dac-o sa fie de-acord sa le trimita si-aici (vanzatorul a specificat ca trimite doar in US,dar daca-l intreb/rog,s-ar putea sa fie de-acord sa trimita si international).Si-a 3-a problema - s-ar putea sa trebuiasca sa dai jos,crash-bar-ul.http://www.ebay.com/...9#ht_2436wt_698

 

 

 

 

 

Le-am mai gasit si p-astea:

http://www.ebay.com/...4#ht_8615wt_932

 

Costa 330$ si 50$ transp. pina-n RO.Deocamdata,m-am uitat numai la americani,s-ar putea sa fie de vanzare si la nemti. Bafta !

 

 

 

 

Darian multumesc pt. solutii. Am mai multe de vorbit cu tine. Imi dai nr. de tlf. pe PM? Cele din semnatura nu functioneaza. O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stefan poti sa ai toata increderea in Darian ... e un tip deosebit . Multumesc inca odata pentru comanda de pe ebay Dariane !

 

Sunt convins de asta. Am citit multe despre el pe forum si mi-am dat seama ca e de toata isprava. Oricum multumesc de confirmare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...