Sari la conținut

Ecuatie fara rezultat?


StefanAM
 Share

Postări Recomandate

VTX 1800 cc

Vulcan 2000 cc

Vulcan Nomad 1600 cc

m109r intruderul de 1800 - personal nu-mi place dar e vorba de gusturi ...

Vulcan 1500cc

Intruder 1500cc

 

 

sau, preferatele mele la orice materie- Harley-Davidson twincam-uri mai noi de 99, preferabil mai noi de 06:

 

Softail FXST(S, B)

Heritage Softail(S)

Fatboy

Road King

Elecra Glide

Fatbob

FXDX

Vrod

 

5 centi din partea mea

 

Uuuuu ce era sa uit... Rocket-ul III bine inteles si Thunderbird-ul 1600cc de la Triumph care dupa Harley (sic) sunt clar pe locul 2(pt mine)!!!

 

La banul cel mai putin in locul tau m-as uita la un VTX1800 - mare, puternic, fain si ieftin. fara probleme ! VTX-ul de 1300 e lesinat tare... din nou , parerea mea.

 

La obiect. Multumesc Shobolane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai ar mai trebui sa spui un lucru esential - cam ce buget ai? Caci altfel oamenii iti vor recomanda ce viseaza ei.

 

Am un prieten foarte inalt si a avut aceeasi problema ca si tine - vroia chopper si sa gaseasca un model pe care sa nu para penibil, dar in acelasi timp nici superputernic sa nu fie pentru ca nu se mai urcase niciodata pe motocicleta. Solutia a fost Suzuki C800 Volusia. Motorul e mititel (800 cmc), iar motocicleta este mare.

 

Mai am un prieten care este foarte mare si a optat pentru Yamaha RoadStar. Si el tot incepator cand si-a luat motocicleta. Asta are motor de 1700 cmc, dar nu e de speriat pentru ca e o motocicleta ascultatoare. Se intelege foarte bine cu motocicleta. De la Yamaha ar mai fi si RoyalStar, cu motor de 1300 cmc, dar cu dimensiuni la fel de generoase.

 

Astea de mai sus le poti gasi la SH la preturi decente - intre 4-7000, in functie de starea in care se afla si accesorii.

 

Yamaha mai are 2 modele, ceva mai scumpe pentru ca sunt generatie foarte noua - VStar 1300 si Stryker (tot 1300 cmc). Mai sunt Raider (1700) si MidnightStar/Roadliner (1800), dar sunt un pic cam mari pentru un incepator, mai ales Roadlinerul.

 

Daca ai bani de motocicleta noua, s-ar putea sa te pot ajuta sa cumperi una mai ieftina decat de la dealeri. Neamtul de la care mi-am luat eu motocicleta stiu ca aducea motoare din US, cu preturi mai bune decat in Europa. Pot sa ii dau un mail si sa il intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ar mai trebui sa spui un lucru esential - cam ce buget ai? Caci altfel oamenii iti vor recomanda ce viseaza ei.

 

Am un prieten foarte inalt si a avut aceeasi problema ca si tine - vroia chopper si sa gaseasca un model pe care sa nu para penibil, dar in acelasi timp nici superputernic sa nu fie pentru ca nu se mai urcase niciodata pe motocicleta. Solutia a fost Suzuki C800 Volusia. Motorul e mititel (800 cmc), iar motocicleta este mare.

 

Mai am un prieten care este foarte mare si a optat pentru Yamaha RoadStar. Si el tot incepator cand si-a luat motocicleta. Asta are motor de 1700 cmc, dar nu e de speriat pentru ca e o motocicleta ascultatoare. Se intelege foarte bine cu motocicleta. De la Yamaha ar mai fi si RoyalStar, cu motor de 1300 cmc, dar cu dimensiuni la fel de generoase.

 

Astea de mai sus le poti gasi la SH la preturi decente - intre 4-7000, in functie de starea in care se afla si accesorii.

 

Yamaha mai are 2 modele, ceva mai scumpe pentru ca sunt generatie foarte noua - VStar 1300 si Stryker (tot 1300 cmc). Mai sunt Raider (1700) si MidnightStar/Roadliner (1800), dar sunt un pic cam mari pentru un incepator, mai ales Roadlinerul.

 

Daca ai bani de motocicleta noua, s-ar putea sa te pot ajuta sa cumperi una mai ieftina decat de la dealeri. Neamtul de la care mi-am luat eu motocicleta stiu ca aducea motoare din US, cu preturi mai bune decat in Europa. Pot sa ii dau un mail si sa il intreb.

 

Multumesc pt. ajutor. Sunt inca in testari si nu exclud sa apelez la neamtul tau.

 

Multumesc pt. ajutor. Sunt inca in testari si nu exclud sa apelez la neamtul tau.

 

Pt a avea o ideie si pt a putea compara eventualele trotinete pt mine, atasez 2 poze cu mine: una pe Vulcan 900 si cealalta pe Vulcan de 2000. Continui sa astept sugestii. Si astazi am facut prima ora de poligon pe o chestie de 250. Amuzant si pt mine si pt cine m-a vazut. Toate cele bune si multumiri pt ajutor.

post-67524-0-70133900-1317032180_thumb.jpg

post-67524-0-98513600-1317032199_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

VTX-ul de 1300 e lesinat tare... din nou , parerea mea.

VTX 1300 nu e chiar lesinat, iata niste cifre comparative, referitoare la capacitate, putere, cuplu si greutate:

Honda VTX 1300 R: 1312cmc, 75 HP/5000rpm, 123Nm/3000rpm. 300kg

Kawasaki Vulcan 1600 Nomad: 1552cmc, 65,7HP/4700rpm, 127Nm/2700rpm, 290kg

Suzuki VL 1500 Intruder: 1462cmc, 67HP/4800rpm, 114Nm/2300rpm, 292Kg

Yamaha XVZ 1600 Road Star: 1601cmc, 75HP/4750rpm, 111,8Nm/3500rpm, 315kg.

HD Heritage Softail Classic: 1449cmc, 67HP/5200rpm, 110Nm/3100rpm, 335kg

 

Daca nu vrei sa te duci in zona "periculoasa", cu motoare de peste 1700cmc si puteri/cupluri prea mari, poti ramane in zona middle-weight cruiser (capacitati 1100-1600 cmc, putere 65-75HP, cuplu 110-130Nm, greutate in jur de 300 Kg). Dat fiind gabaritul tau, singurul criteriu de alegere ar ramane atunci lungimea motocicletei: o alegi pe cea mai lunga. Tie si Vulcanul ala de 2000 pe care te-ai pozat iti pare mic, dar Nomadul de 1600 este mai alungit. La fel si la VTX: cel de 1800 e mai scurt decat cel de 1300. Eu, la scurt timp dupa ce mi-am luat VTX-ul, m-am urcat pe un VN 1600 Mean Streak (cred ca e o alta denumire pentru Nomad) si mi s-a parut mai lung decat VTX-ul. Un alt motor potrivit celor inalti mai este Suzuki Intruder VS1400, dar are o alura mai filiforma.

 

Eu am luat datele de mai sus de pe www.motorcyclespecs.co, unde nu dau si dimensiunile, dar cred ca pe site-urile producatorilor sunt si astfel de informatii.

Bafta!

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ti-e si cu uriasii astia :)

Vulcanul de 800 pare o jucarie in mana ta.

 

Asa stiu si eu - VTX 1300 e un pic mai lunga decat VTX 1800. Le-am vazut una langa alta la SMAEB. Sigur sigur asa e.

 

Chestia asta cu "motor lesinat" nu cred ca are relevanta la choppere. Nimeni nu isi ia chopper pentru performante ci pentru confort si felul in care arata. Trebuie sa aiba putere suficienta cat sa poti sa faci o depasire decenta, ceea ce ofera orice motor mai mare de 1000 cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) misto poza cu VN-ul 800

oricit de mult ti-ar placea cruiserele, chiar te inteleg ca si pasiunea mea tot dinspre cruisere a venit, incepi totusi pe un enduro touring. Iti faci mina cu el 1-2 ani si pe urma iti poti lua mobra visurilor. E clar ca nu ai ce cauta pe ceva sub VN2000, dar crede-ma ca aia nu e mobra de incepator nici daca esti Cutler. Te-ar pune jos in prima secunda in care ai opri-o putin inclinata sau ai brusca ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorin, multumesc de informatiile scoase de pe net, data viitoare cand o sa calaresc una o sa-mi aduc aminte de ele (?)! Oricum , dupa cum explicit scriu acolo, este parerea cu care am ramas dupa o tura, fara suparare si chiar nu mai am chef de frecusuri ca sunt plict. VTX-ul de 1800, de exemplu pe net e trecut cu manevrabilitate mai slaba decat 1300 si mie mi s-a parut taman invers, Dar hei, nimeni nu-i perfect, s-ar putea sa fiu eu defect! Harley-ul (data viitoare foloseste in comparatie motoare de acelasi an daca tot faci efortul). mi se pare ca are torque-ul de departe cel mai mare si iaca pe hartie e cel mai slabut... miracolele internetului

Sa ma scuzi daca te-ai atins(chiar nu ai dece) pt ca ai motorul in cauza, dar e forum mare si nu poti spune nimic de un motor ca sunt sigur proprietari in zona... Oricum din nou, dupa umila mea parere si repet comparand in mers motoarele nu pe net, am ramas mai placut impresionat de Vulcanul de 8000. Mi s-a parut ca raspunde mai repede la acceleratie indiferent de turatie, ca accelereaza mai violent si iese din echilibru pentru curba mult mai bine. Acuma bine inteles depinde fiecare cum le strunim si ce cautam la ele.

 

Si acum iesind din offtopic, daca esti chiar asa incepator stefan, eu cred ca motorul ideal ar fi un Vulcan de 800cc. poti sa-i tragi un ghidon lat cat china (beachbars), niste bari aparatoare cu highway pegs si sa te lafai pe el in liniste.

 

P.S. Acum Sorin sper sa nu ai impresia ca ma iau de tine, dar Intruderul de 1400 chiar si daca ii pui comenzi avansate e pentru oameni scunzi. Am un amic de 1,70 si e ok. Eu stau ghemuit pe el (1,80)... Mai cunosc pe cineva cu appehangers si comenzi super-avansate si e ok-ish . Barbatul in cauza o sa arate ca motanul in borcan pe 1400cc... parerea mea din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shobolane, exact o tura am facut si eu cu HD Cross-Bones-ul (care are tot motor de 1600 si vreo 127Nm cuplu). Am simtit cuplul, e acolo unde trebuie. dar nu atat de brutal ca la VTX. Eu zic ca ar fi de la transmisie, curea vs cardan. Oricum, ce am vrut eu sa arat este ca VTX-ul de 1300 are caracteristici similare cu alte motoare care au 200-300 cmc in plus. Din pacate, urmasii VTX-ului (Fury si derivatele sale) sunt exact cum le spui tu: lesinaturi. Trecerea pe injectie dauneaza grav puterii/cuplului.

 

De acord cu ce spui despre Vulcanul de 800, am avut si eu unul si eram foarte multumit de el. Dar mi s-a parut brusc bicicleta dupa ce am mers doar 100 (una suta) metri cu un Intruder de 1800.

 

Totusi, nu l-as sfatui pe Stefan sa ia un VN 800. Cred ca, in plaja de middle-weight cruiser, Mean Streak-ul (sau Nomadul) de 1600 i se potriveste cel mai bine dpdv al gabaritului. Uite, ca nu trag spuza pe turta mea.

 

Stefan, cred ca maine trec pe la Arc, pe la 18.00-19.00. Am un VTX violet. Daca poti sa vii, da-mi un ghiont. Desi cred ca mai degraba te voi recunoaste eu pe tine daca ma uit la cer :)

 

PS: Sa nu crezi ca te ademenesc ca sa il vand. Nu e de vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mdah... conteaza mult si stilul de tras al fiecaruia. Eu sincer asa l-am simtit. Furry e chiar elastic tare in acceleratie. Iar la faza cu Nomad-ul s-ar putea sa ai dreptate ... poate m-o influentat prea tare propozitia aia de genul " am facut prima saptamana de scoala" hehehehe... cu toate ca stiu oameni care au inceput sa mearga pe VN2000 si Victory 8 ball, noooo problema!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am inteles niciodata de ce pt un domn sanatos se recomanda sa se inceapa povestea pe motoare de 600 - 800 cc... am un prieten ce a inceput motoreala pe un hd heritage 1340, plin de accesorii, fieratanie in toata regula... inutil sa spun cate kg are, ce cuplu etc... concluzia si-o ia fiecare dupa cum considera.

 

ps. si totusi, cum ar fi sa avem un singur topic "fierbinte" despre "ce cruiser/chopper imi cumpar", ca sa nu se repete domnii cu sfaturile pt fiecare nou venit? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mdeah... pana la urma se reduce totul la bani oricine orice ar zice. Cred ca barbatul cerea oricum numai idei pt o lista nu neaparat sugestii serioase.

 

Acum am vazut ca am scris Vulcan de 8000,,, puii mei de Boss Hoss ... doream sa scriu 800cc. Si la curea vs cardan... diferenta e infima la motoarele puternice. Mult mai important e carbiul sau injectia la "elasticitatea " accelerarii. Am avut un an de zile sub poponeata un VN1500B powercruiser nu full dresserul, pe cardan si tunat de fuga, dar nu am putut scoate ce am scos din Harley-ul de 1450cc- muuuult mai manierat si in nici un caz de brutalitatea Softailului de acum. Iar ca torque nici pe departe. In ochii mei motoarele stock oricum sunt fix poola si comparatiile de genul Softailul din 99 cu Vulcanul de 1500cc sunt pentru incepatori care habar nu au ce e in motor si nu sunt pasionati destul sa isi aduca motoarele la nivelul de care sunt capabile. Am vazut Harley Shovel din anii 80 cu 150 de cai la talpa si twincam 1550 cc cu 250Nm... asa ca intre bikeri e doar "motorul tau" cel care conteaza nu modelul motorului tau - care sux ass!

Si inca ceva, cand dai in gura la un HD esti tentat sa il duci prea mult in ture, unde e lesinat. Daca nu sti exact cand ii se termina zoftul - si nici un calaret de japoneze nu o sa stie in mod clar - o sa fi impresionat doar de torque-ul de jos dar nici pe departe nu o sa realizeze ce poate cu adevarat daca schimba cand trebuie - trebuie sa-ti rupa capul jos! Motorul meu - un amarastean de 1450 se tine dupa VTX-ul de 1800 linistit fara sudoare si are numai pe la 90 de cai. In schimb in ture joase accelereaza mai brutal - decat 1800-le. In ture mari imi da fum, dar trebuie sa schimbe si el iar atunci sunt in spatele lui din nou... heheheh... asta la o viteza de croaziera de 130 si tras de acceleratii "all u can go" . Iar legat la ochi, cred ca ai jura ca a meu e pe cardan nu al lui! Poate in Germania pe autobahn la viteze de peste 160 unde incepe sa lesine a mea tare mi-ar da cox, dar NZ e plina de dealuri si curbe.

In fine , din nou depinde cum esti obisnuit sa calaresti si ce cauti la un motor...

Editat de Shobolanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am inteles niciodata de ce pt un domn sanatos se recomanda sa se inceapa povestea pe motoare de 600 - 800 cc... am un prieten ce a inceput motoreala pe un hd heritage 1340, plin de accesorii, fieratanie in toata regula... inutil sa spun cate kg are, ce cuplu etc... concluzia si-o ia fiecare dupa cum considera.

 

ps. si totusi, cum ar fi sa avem un singur topic "fierbinte" despre "ce cruiser/chopper imi cumpar", ca sa nu se repete domnii cu sfaturile pt fiecare nou venit? :)

Eu am avut dupa scoala Vn 1500 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice comentariu pt. mine este folositor. Cand nu ai habar despre motociclete, oricine cu un pic mai multa experienta decat mine, ma poate ajuta. In schimb nu doresc ca topicul deschis de mine sa devina un camp de lupta sau o modalitate de a arata cine are muschii mai mari. Clar ca cu ajutorul vostru si cu experienta pe care o dobandesc la scoala de soferi si la diversii dealeri, o sa ma hotarasc asupra motocicletei.

Astea fiind spuse, imi dau seama (in momentul asta :) ) ca am doua mari variante:

1. Imi cumpar un cruiser care imi place si pe care ma simt bine, indiferent de capacitatea cilindrica. Asta impune rabdare, control si intelepciune din partea mea! ohhhhhhhhhhhhhh

2. Imi fac pionieratul pe un enduro touring (peste 500 dar pana in 1000) si apoi om mai vedea. Chestia cu rabdarea ..........etc e valabila si aici dar enduro touringul este mai usor de manavrat ( m-am dat la scoala cu un dominator si m-am simtit bine: nu aratam ridicol si chiar am putut sa-l stunesc).

Va rog sa continuati sa-mi sugerati idei si sa comentati cele 2 optiuni ale mele.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti frate cel mai mare si mai scump/bun motor pe care ti-l permiti. daca corespunde tehnic bineinteles. de exemplu daca ai 5000 de euro uita-te dupa un motor de 6000 bun si mare, negociaza-l, scoate o mie si aia e. de tunat mai vezi tu ce faci, o lasi pe anul urmator. ce te gandesti atat? e simplu. eu nu am urmat sfaturile gen ''ia mai ieftin, da-te pe el un an, apoi cumperi ce-ti place''. pai anul ala ce faceam? ma ofticam zilnic ca nu calaresc ce as fi putut calari... nu-ti fie frica de cilindree. eu am 1200 si e primul motor, nu am mai avut, nu am calarit altceva decat la scoala de soferi. daca esti rezonabil si atent cu viteza si power-ul ar trebui sa nu patesti nimic. nu te uita la ce zic baietii experimentati de pe forum vis-a-vis de adaugare de power in cilindri, de carburatoare marite si alte chestii de genul asta. noi mai avem pana acolo... puterea stock ne ajunge deocamdata. pune mana si ia-ti, nu se stie mai tarziu daca mai poti, vin vremuri grele bro, ce e luat e bun luat. bafta!

Editat de bogdan7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti frate cel mai mare si mai scump/bun motor pe care ti-l permiti. daca corespunde tehnic bineinteles. de exemplu daca ai 5000 de euro uita-te dupa un motor de 6000 bun si mare, negociaza-l, scoate o mie si aia e. de tunat mai vezi tu ce faci, o lasi pe anul urmator. ce te gandesti atat? e simplu. eu nu am urmat sfaturile gen ''ia mai ieftin, da-te pe el un an, apoi cumperi ce-ti place''. pai anul ala ce faceam? ma ofticam zilnic ca nu calaresc ce as fi putut calari... nu-ti fie frica de cilindree. eu am 1200 si e primul motor, nu am mai avut, nu am calarit altceva decat la scoala de soferi. daca esti rezonabil si atent cu viteza si power-ul ar trebui sa nu patesti nimic. nu te uita la ce zic baietii experimentati de pe forum vis-a-vis de adaugare de power in cilindri, de carburatoare marite si alte chestii de genul asta. noi mai avem pana acolo... puterea stock ne ajunge deocamdata. pune mana si ia-ti, nu se stie mai tarziu daca mai poti, vin vremuri grele bro, ce e luat e bun luat. bafta!

 

 

hehheheheh.... Esti adevarat. Problema la mine e ca si pe cel mai mare motor am dubii ca incap. De aceia nestiind nimic despre motociclete, intreb in dreapta si-n stanga sa vedem care sunt compatibile cu mine. Dar multumesc mult pt. sfat si pt. optimism! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este cea mai fericita atitudine din partea ta. Sunt dezamagit, mai ales ca esti moderator.

 

Stefane,aceasta este atitudinea minima pe care trebuie sa o aiba un chopperist....iar eu asta sunt.

ref la moderare,aceasta este o sectiune pt choppere,si vreau sa ramina cit mai curata fata de alte "categorii".

ai fost indrumat la chopperisti si ai primit cele mai pertinente pareri,nu transforma discutia despre choppere in altceva.

merci si succes cu chopperu'.

 

 

Black.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shobolane, exact o tura am facut si eu cu HD Cross-Bones-ul (care are tot motor de 1600 si vreo 127Nm cuplu). Am simtit cuplul, e acolo unde trebuie. dar nu atat de brutal ca la VTX. Eu zic ca ar fi de la transmisie, curea vs cardan. Oricum, ce am vrut eu sa arat este ca VTX-ul de 1300 are caracteristici similare cu alte motoare care au 200-300 cmc in plus. Din pacate, urmasii VTX-ului (Fury si derivatele sale) sunt exact cum le spui tu: lesinaturi. Trecerea pe injectie dauneaza grav puterii/cuplului.

 

De acord cu ce spui despre Vulcanul de 800, am avut si eu unul si eram foarte multumit de el. Dar mi s-a parut brusc bicicleta dupa ce am mers doar 100 (una suta) metri cu un Intruder de 1800.

 

Totusi, nu l-as sfatui pe Stefan sa ia un VN 800. Cred ca, in plaja de middle-weight cruiser, Mean Streak-ul (sau Nomadul) de 1600 i se potriveste cel mai bine dpdv al gabaritului. Uite, ca nu trag spuza pe turta mea.

 

Stefan, cred ca maine trec pe la Arc, pe la 18.00-19.00. Am un VTX violet. Daca poti sa vii, da-mi un ghiont. Desi cred ca mai degraba te voi recunoaste eu pe tine daca ma uit la cer :)

 

PS: Sa nu crezi ca te ademenesc ca sa il vand. Nu e de vanzare.

 

Multumesc pt. ca m-ai lasat sa ma sui pe motorul tau. Un chopperits care a inteles problema mea si a incercat sa ma ajute! Toate cele bune si respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu' uite cum am facut eu: mi-am ales cu inima si iti pot zice ca sunt cu motoare de genul chopper/cruiser asta simt ca e ceeace imi place, tu trebuie sa faci la fel sa vezi ce anume iti inchanta sufletul si inima cand o privesti, dupa care sa iti bagi intre picioare o scula si ii dai bice. Iti recomand sa asculti inima si sa alegi cu inima si cand incepi sa o calaresti (jucaria pe care ti-o iei) sa o faci cu cap. Recomandarea mea e sa iti iei ceva in jur de 1000cc si cu timpul schimbi/modifici pentru ca precis nu ai sa ramai cu motorul o viata.

Bafta si eu sper ca cromul si blocul motor in forma de V o sa te cucereasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...