Silviu1977 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Multe motociclete mai au un butuc unde se poate prinde casca,lateral spate.Acela e cel mai usor de dat jos ca sa faci cheie dupa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Septembrie 30, 2011 Autor Share Postat Septembrie 30, 2011 Azi am venit cu trusa de scule si mi-a luat 5 minute sa descui shaua si sa demontez butucul de sub ea.Cum toate cheile sunt la fel,am sa duc butucul de la sha la un lacatus maine (sper sa fie deschis) sa imi zica daca poate sa imi faca cheie.Cu putin noroc scap ieftin si la bani si la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Eu la prima motoreta, fara cipuri si alte nebunii am tras copiii la cheile de la motor si topcase cat sa am un set in contact, un set in buzunar, un set acasa si un set la birou... La Tenere, cu cip, voiam sa fac aceeasi operatie si distributie, dar e limitata la 2 chei negre + 1 rosie... din cheile originale, una e la leasing... asa ca am tras o copie si am resetat sistemul ca sa am un set de chei in contact, una in buzunar si cheia rosie la birou... cheia de la leasing e utila doar la deschis rezervor si sa acum. Cat mai multe si cat mai distribuite cu atat mai bine... daca ramai doar cu o cheie ti-o cam cauti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Azi am venit cu trusa de scule si mi-a luat 5 minute sa descui shaua si sa demontez butucul de sub ea.Cum toate cheile sunt la fel,am sa duc butucul de la sha la un lacatus maine (sper sa fie deschis) sa imi zica daca poate sa imi faca cheie.Cu putin noroc scap ieftin si la bani si la timp. Daca nu gasesti pe acolo te pot ajuta eu, stiu in iasi un tip super ok care face. Nu stiu daca mai ai nr meu de telefon, daca nu il mai ai si ai nevoie de ajutor da-mi un PM. E cea mai simpla si eficienta solutie, decat sa te apuci sa tai fire si sa spargi yale. Editat Septembrie 30, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 contactu e prins in 2 suruburi... nu ai ce sa strici, si nu trebuie "sacrificat" nimic tu chiar ai idee despre ce vorbesti sau esti doar gica contra? contactul ca sa il scoti intact trebuie sa ai cheia. Azi am venit cu trusa de scule si mi-a luat 5 minute sa descui shaua si sa demontez butucul de sub ea.Cum toate cheile sunt la fel,am sa duc butucul de la sha la un lacatus maine (sper sa fie deschis) sa imi zica daca poate sa imi faca cheie.Cu putin noroc scap ieftin si la bani si la timp. sper sa ai noroc. la multe modele incuietorile sunt diferite, chiar daca se deschid cu o cheie unica. (d-aia in primul meu post am specificat ca incuietorile trebuie sa fie la fel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Depinde cat de vechi e motorul. La al meu ai nevoie de o cheie de 13 sa dai farul jos si de un imbus de 6 sa dai jos contactul de pe jug, iar firele ies din mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 chiar si cu ghidonul blocat nu strici nimic si poti sa-l dai jos. la aproape orice motor... la al tau sigur poti sa-l dai jos fara sa strici ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 3, 2011 Autor Share Postat Octombrie 3, 2011 Am reusit sa AM din nou motocicleta functionala,nu spun aici cum pentru ca nu e tocmai ortodoxa metoda.Insa daca in viitor va pati cineva la fel si va avea nevoie de un sfat,sa-mi dea un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) Stiu ca e o intrebare mai delicata pentru unii insa asta e.Am impins motorul prin tot orasul sa ajung acasa,m-am calmat,pt ca nervii nu imi aduc cheia inapoi.Insa acum,am nevoie de motocicleta,si nici timp sa astept nu prea am pentru ca cine stie cat mai e cald afara.Stie cineva care e procedeul de pornire a unei motociclete din fire? Hotii de motoare sa apeleze la mine Motorul e model mai vechi,are cheie simpla,fara sisteme antifurt,cip sau alte briz brizuri,intrebarea e,ce fire unesc sau cum sa procedez?motorul are mai multe fire ce ies din contact,trebuie sa cobor sa ma uit exaact ce culori au,insa am vazut unul rosu,unul albastru ,unul maro si inca vreo 2-3 dungate.am postez exact culorile in cateva minute.ma poate ajuta cineva? cred ca poti face permutatii si combinari intre firele alea oricum ideea e sa nu il ti pornit daca nu ai reusit sa legi si firele care fac sa fie "pe contact" ... de curand am prajit un alternator la o masina. Nu stiu cum ai mufele dar e posibil sa poti uni papucii intre ei cu o siguranta sau 2, dupa caz Orice om cit de cit cu ceva in cap, in momentul cind pierde sau strica prima cheie, si ramane numai cu una, se duce repede si isi face alta. Ca sa evite exact ce ai patit tu!...asa ai cazut victima propriei neglijente ca sa nu zic altfel! Poti schimba contactul cu unul nou cu 2 chei! la noi e un nene (are cam 60 ani si nu e hot de masini) care de ani de zile face (firma) chei pt orice, are si program pentru urgente si poate sa faca chei dupa contact , presupun ca pretul e pe masura (asa ca pentru habauci )... la masini dai jos o broasca si el iti face cheie dupa ea ca sa nu il mai duci pe om la fata locului Editat Octombrie 5, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 cred ca poti face permutatii si combinari intre firele alea oricum ideea e sa nu il ti pornit daca nu ai reusit sa legi si firele care fac sa fie "pe contact" ... de curand am prajit un alternator la o masina. Nu stiu cum ai mufele dar e posibil sa poti uni papucii intre ei cu o siguranta sau 2, dupa caz la noi e un nene (are cam 60 ani si nu e hot de masini) care de ani de zile face (firma) chei pt orice, are si program pentru urgente si poate sa faca chei dupa contact , presupun ca pretul e pe masura (asa ca pentru habauci )... la masini dai jos o broasca si el iti face cheie dupa ea ca sa nu il mai duci pe om la fata locului TU CHIAR TE CREZI??? (aproape) orice lacatus iti face orice copie dupa un butuc. cu cipul e foarte simplu. ca si cu senzorul de cazatura in cele mai multe cazuri. daca nu sunt 2 fire, maxim 3 de taiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) TU CHIAR TE CREZI??? (aproape) orice lacatus iti face orice copie dupa un butuc. cu cipul e foarte simplu. aproape orice lacatus, la aproape orice "masina", inseamna foarte putini Editat Octombrie 7, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 TU CHIAR TE CREZI??? (aproape) orice lacatus iti face orice copie dupa un butuc. CU CIPUL E FOARTE SIMPLU. ca si cu senzorul de cazatura in cele mai multe cazuri. daca nu sunt 2 fire, maxim 3 de taiat Cu cipul nu e foarte simplu , exemplul fiind chiar eu. Fara cip stau si ma uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Merge sa prostesti CDI-ul sau sa pui unul aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.