cisu68 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 sal.. nu al sabla nu.., mai bine freacal cu peria si dal cu maclavais cum a spus ........ca doar asa ce facace o restaurare ca lumea ce grunduri si sablarii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 6, 2011 Autor Share Postat Octombrie 6, 2011 Sa nu-i dai pe-a V-a (adica viteza 5) niciodata, fiindca risti sa dai kilometrajul peste cap! De fapt motorul asta este numa-n patru trepte, ca scara de la pod! In rest, spor la reconditionat, motorul chiar arata a nou, iar de restul nu trebuie sa te sperii, se rezolva! S-o stapinesti sanatos si bine-ai venit intre comunisti! am vorbit azi cu proprietarul (ca deh suntem vecini) si insista ca este in 5 trepte...!?!??!?!?! a zis ca o sa caute actele (factura) de cand a luat motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) am vorbit azi cu proprietarul (ca deh suntem vecini) si insista ca este in 5 trepte...!?!??!?!?! a zis ca o sa caute actele (factura) de cand a luat motorul ... http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item=84 .........nu stiu ceha, dar o stie GOOGLE....... spor la treraba, vad ca ai chef de surubareala , felicitari! completare : /index.php?/topic/669165-achizitie-comunista/page__st__20__gopid__2969019#entry2969019www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/popis/vydano_1978-477_a_482_trial http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item=84 .........nu stiu ceha, dar o stie GOOGLE....... spor la treraba, vad ca ai chef de surubareala , felicitari! completare : /index.php?/topic/669165-achizitie-comunista/page__st__20__gopid__2969019#entry2969019www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/popis/vydano_1978-477_a_482_trial na, ca am gresit, asta vroiam: http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/popis/vydano_1978-477_a_482_trial Editat Octombrie 7, 2011 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Deşi treaba e-n funcţie de ce găseşti în actele motocicletei, zic de pe-acum să rămâi liniştit cu motorul ăsta pe cadru. Cai-putere oricum ai considerabil mai mulţi cu motorul de 487 (15) decât am eu pe Zeta (cică vreo 9). De cuplu nu ştiu ce să zic, dar cred că poza de la profilul lui Călin este îndeajuns de grăitoare. În plus, am încercat şi eu, pe când o refăceam pe Zeta, s-o transplantez pe toată pe un cadru de 356 din pricina unei bucşe complet aiurea la basculă. Zeta e şi ea o struţo-cămilă cu motor de 250 cmc tip 11 (predecesorul modelului 353, tot de 250 cmc, aproape acelaşi motor) şi cadru de 353. Şi mai multe chestii. Aşa am descoperit că modelul 356 are cadrul niţel mai scurt decât 353-ul măcar în leagănul motorului, fapt pentru care ar fi fost necesare adaptări drastice. Deci nu. Am impresia că, la motocicletele Jawa din anii '60, doar cadrele pentru motoare de la 250 cmc în sus aveau ţeavă dreptunghiulară în secţiune. De la 175 în jos ai ţeavă pătrată. Iar CZ-urile aveau din ţeavă rotundă. Abia aştept să văd ce iese! Spor! Editat Octombrie 7, 2011 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 7, 2011 Autor Share Postat Octombrie 7, 2011 ce s-a intamplat azi - cat mai am timp liber... de luni se reudce drastic ritmul ca este gata concediul. telul este sa o termin (gata de vizita la RAR) in 6 luni. oricum tinand cont ca este un exemplar "nepotrivit" de restaurare la nivel de original voi incerca sa il aduc intr-o stare de "bun simt" conform standardelor vremii (poate ceva spre "cafe racer"). pe mine ma intereseaza sa o folosesc duminica .... pentru iesit la cafea in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) ce s-a intamplat azi - cat mai am timp liber... de luni se reudce drastic ritmul ca este gata concediul. telul este sa o termin (gata de vizita la RAR) in 6 luni. oricum tinand cont ca este un exemplar "nepotrivit" de restaurare la nivel de original voi incerca sa il aduc intr-o stare de "bun simt" conform standardelor vremii (poate ceva spre "cafe racer"). pe mine ma intereseaza sa o folosesc duminica .... pentru iesit la cafea in oras se misca repede, tipul....bravo! apropos de cafe-racer si cz...........de nu se ingramadeau prin spatiu 4 motoare ....asa ceva faceam ( sau ca idee )....imi curgeau balele la poza asta si asta m-a lasat fara cuvinte, Editat Octombrie 7, 2011 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vvulpe Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 salutam! mai ai bijuteria asta? salut,poate te intereseaza un ij49 din 1953 , acte pe numele meu , ofer si fiscal,tel 0722755887 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scortzea Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 salutam! mai ai bijuteria asta? Da , inca valabil. 0722755887 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Va rog sa ma lamuriti si pe mine .Ce fel de carburator are motorul asta de merge in pozitia aia. Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Va rog sa ma lamuriti si pe mine .Ce fel de carburator are motorul asta de merge in pozitia aia. Multumesc !! deraiem putin de la topic, dar..... mie mi se pare ca are carb. JIKOV, al lui originalul, si rudimentarul......nici soc nu are.....de fapt chestia e "piesa dintre ghidon si shaua"....uitandu-ma la astia, trebuie sa recunosc ca DOAR REUSESC SA STAU PE MOTOR, SI SA MA DEPLASEZ PE 2 ROTI. Am gasit unele filmulete si cu MZ ETZ...150, asta e mai tare si altele cu cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 8, 2011 Autor Share Postat Octombrie 8, 2011 azi... am pus rezervorul... de proba... am inceput sa fac lista cu ce piese imi trebuie: simering-uri furca (fata) contact "pantaloni" furca fata + spate (protectiile amortizoarelor) aripa fata jawa sau asemanatoare (pentru roata de 18") lampa frana spate cele doua lampi din carcasa farului si sigur lista o sa continue... astept oferte sau donatii PS: in amortizoare nu am gasit decat apa si "noroi" si tinand cont ca nu ies la plimbare cu ea, ar fi mai sigur sa stea cu ulei in amortizoare + ca nu este complicat de schimbat simeringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 La aripa originală de Jawa, ...nu vrei Âşi restul furcii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 9, 2011 Autor Share Postat Octombrie 9, 2011 azi... am pus rezervorul... de proba... am inceput sa fac lista cu ce piese imi trebuie: simering-uri furca (fata) contact "pantaloni" furca fata + spate (protectiile amortizoarelor) aripa fata jawa sau asemanatoare (pentru roata de 18") lampa frana spate cele doua lampi din carcasa farului si sigur lista o sa continue... astept oferte sau donatii PS: in amortizoare nu am gasit decat apa si "noroi" si tinand cont ca nu ies la plimbare cu ea, ar fi mai sigur sa stea cu ulei in amortizoare + ca nu este complicat de schimbat simeringurile. am fost pe la fostul proprietar si am recuperat: -releu incarcare -contact general (fara cheie) -farul (pe care la momentul preluarii motocicletei nu era montat) - aveam emotii ca nu ii stiam starea, dar este OK cu exceptia cromului de pe rama (are zone care se exfoliaza) -un piston nou (de cz175), dar fara bolt si segmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 29, 2011 Autor Share Postat Decembrie 29, 2011 Dupa multa liniste.... - inca mai caut cele doua table laterale - cele care acopera filtrul de aer...... chiar nu are nimeni? - farul fata nu este cel original; ar fi ceva de MZ si mai nou caut si far.... in rest reconditionarea continua.... incet.... dar continua.... La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulian Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Faci o treab buna cu reconditionarea motocicletei astuia, as vrea sa fac si eu un Cz sau o Jawa. Am si eu un prieten care are un Cz 175 sport si il tine dezmembret in podul casei, si nu vrea sal vanda nici in ruptul capului. A avut in 1996 accident cu ea si a zis ca iar fi frica daca ar mai vedeauo pornita. Mai bine o tine acolo degeaba. Sper sa il conving intro zi sa mio dea mie so reconditionez, ca este pacat de ea. Mult noroc la reconditionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 9, 2013 Autor Share Postat Septembrie 9, 2013 povestea continua.... Dupa cca 1 an de pauza, reiau activitatea de reconfitionare - a mai aparut un CZ donator si mai am de gasit doar lampa de stop si far. :-) Ma poate ajuta cineva cu indrumare spre un far si o lampa stop de Jawa/CZ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 salutare cand ai timp da-mi un tel pe 0724 558 495 , am eu niste piese de CZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 12, 2013 Autor Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Astept sa vad ce piese gasim pe la tine prin atelier :-). Suplimentar, proiectul avanseaza cu ultimele corectii pe elementele de fixare accesorii de pe cadru. Acum 2 ani am omis cateva aspecte importante pentru estetica si in consecinta am transplantat pe cadru elementele de prindere ale motorului original (doar prinderea din fata) suportul de "scarite" cu scarite cu tot si nu in ultimul rand prinderea "scaritei" de pasager stanga spate (cea veche era mutilata in urma uni trasplant anterior foarte inestetic). Urmeaza revopsirea cadrului, care va avea loc cel mai probabil in cateva zile. Editat Septembrie 12, 2013 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Ne arăți și nouă cum avansează lucrurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 12, 2013 Autor Share Postat Septembrie 12, 2013 musai... doar ca trebuie sa ma mobilizez sa fac poze... revin cu imagini azi... :-) PS: voi reveni si cu lista de componente non-JAWA ramase din transplant, poate sunt amatori prin zona ;-) Revin fara poze ;-) dar cu informatii noi. Am terminat si ultimul "transplant plus cadru revopsit - momentan asteapta cuminte la uscat. Maine ma apuc sa instalez una alta sa il pot tine "pe roti" cat lucrez la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Spor! Așteptăm cu interes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 20, 2013 Autor Share Postat Septembrie 20, 2013 Primele poze cu ea pe roti: Stie cineva unde gasesc segmenti de JAWA/CZ 175 (tip 356)? Am inceput sa pun pe bursa piesele ramase in urma transplantului. Sigur mai sunt si altele si le adaug la vanzare pe masura ce dau de ele :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 ai gasit aripa fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 20, 2013 Autor Share Postat Septembrie 20, 2013 Am gasit aproape toate piesele inclusiv aripa, stop si far. acum urmeaza distractia :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Primele poze cu ea pe roti: Stie cineva unde gasesc segmenti de JAWA/CZ 175 (tip 356)? Am inceput sa pun pe bursa piesele ramase in urma transplantului. Sigur mai sunt si altele si le adaug la vanzare pe masura ce dau de ele :-) Daca ai pe cineva la Targu-Mures, gaseste la Motor Line. Ar mai fi Vultur ( la Reghin), el i-ar trimite cu posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.