grizzly_73 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 salutare tuturor! am deschis acest topic ptr a culege cateva opinii de la motoristi experimentati ce m-ar putea canaliza in cumpararea unui cross care sa se plieze pe "trebuintele" mele. mai intai precizez k am avut un cbr600 apoi transalp 650 iar acum ,dupa cum am precizat,intentionez sa intru si mai mult in off! am 188cm/115 kg si ma dau de aprox 1-2 ori p luna.buget 1000Euro(max) ce marci,tipuri de moto imi recomandati?(cilindree/2T-4T/greutate etc) va multumesc anticipat si fara incidente!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siz Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Pai mai intai vezi daca chiar cross vrei....e posibil sa confunzi cross-ul cu enduro. Cross in mare parte se face pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 buget 1000Euro(max) ce marci,tipuri de moto imi recomandati? La banii astia...nu-ti ramene decat ceva ''cazatura''. Eu cel putin, nu stiu motor bun si de incredere ce te duce 15 km fara sa nu te lase in drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 1000 de euro e din filmul ala "lasa frate ca imi iau un cross cu o miuta si ma dau prin munti de ma plictisesc" TOTAL GRESIT!!! O motoreta de enduro acceptabila incepe pe la 2000-2500 si poti sa ai surprize si aici. fata de motoretele de "viteza" crosurile/enduro sunt utilaje de concurs ce au inglobata multa tehnologie in motor si suspensii, daca o sa iti iei ceva ieftin o sa bagi restul banutilor in cateva luni si o sa vinzi fierul tot cu 1000 ca nu o sa ti-l ia nimeni mai scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Experienta mea: Am vrut acum 2 ani cross-enduro in 1000 eur, inmatriculabila, si am luat-o. Husqvarna TE610/1995. Avantaje: 1. Inmatriculata, daca ies din padure si mi-e sete, si bodega e la 2km distanta pe sosea, nu circul cu teama ca imi iau dosar penal. 2. Doar 117kg la gol, buna pentru enduro, prea usoara pentru touring. 3. Intervale normale de schimb de ulei, intre 1000 si 3000km, depinde cum mergi. Dezavantaje: 1. Greutatea de 117kg, care te omoara pe o portiune mai tehnica. 2. Pornirea doar la pedala (dar porneste bine, din prima) 3. Piese gasesti, dar mai greu, astepti ceva dupa ele. Acum, daca ai doar 1000, ia-o pe a mea, pe mine m-a dus 2 sezoane Daca ai 2000, ia ceva serios, un WR250F, de exemplu. Inveti mult mai repede pe una mai usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YoungMan Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 un 400 exc ... dar ... cam mic bugetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Daca tot este deschis topicul asta intreb si eu aici ca nu reusesc sa ma decid : Sufletul meu ar vrea o Husqwarna, dar cum nu prea gasesc una sa merite vazuta, renunt; trebuie sa ma duc sa vad saptamana viitoare un Suzuki RM 125, Kawasaki KX 125, Honda CR 125. Cu Honda m-a inebunit toata lumea si de aia m-am orientat si spre ea (intr-adevar, motoare bune, da' io nu o prea vreau ca e cea mai grea din toate trei). Voi la care din ele v-ati opri? Este asa cu mot Honda asta? Pur si simplu mai trebuie sa iau o motoreta si am decis sa fie una mai usoara decat "broscuta" daca tot mai fac o achizitie. Cam asta a fost criteriul dupa care "am plecat la drum". Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Si eu vreau sa imi iau un KX de 125 am auzit ca ar fii bune ................ in cateva zile ma duc sa il vad , facem schimb de idei dupaia;) NUMAI BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 (editat) Ok. Si eu ma duc miercuri sa o vad. Daca mergi mai devreme si poti sa iti dai o parere despre motoreta posteaza aici te rog. Eu am intrebat si am tot sperat ca apare o Husqwarna CR la vanzare, una care sa merite vazuta... dar nimic. Singura motoreta ok pe care am gasit-o pe bikeshop e o bombita de 250 2T; nu ma tine sa ma dau cu asa ceva ca e prea naravasa. Astept feedback despre "broscoi". Multumesc. Editat Noiembrie 26, 2011 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Salut!.. Iata ca dupa cateva luni de cutare am gasit ceva calumea mi-am luat YZ de 250 2t merge racheta si cred ca nu merita sa te opresti la 125.... NUMAI BINE SI NOROI DIN PLIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 e prea mic bugetul pentru a gasi ceva utilizabil. de asemeni, 125 cmc sunt prea putini la 115 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Salut, nu vreau sa mai deschid un topic asa ca o sa intreb si eu aici pentru ca si eu sunt cam in aceeasi situatie. In primul rand, m-am hotarat sa imi iau ceva off-road pentru ca m-a apucat dorul de vremea cand mergeam cu mountain-bike-ul pe dealuri, prin rape, cand veneam julit peste tot si obosit mort dar cu gura pana la urechi si in plus....pun baietii astia pe aici niste filmulete de imi lasa gura apa ca atunci cand vad o lamaie. Intai de toate sa ma lamuresc: eu inteleg prin enduro motocliclete gen F650 iar prin cross motociclete get KTM EXC, Suzuki DR, Yamaha WRF si Honda CRF(poate am gresti nitel modelele ca nu sunt foarte familiarizat cu ele....inca). Poate sunt ceva "nuante" pe care nu le pricep inca, dar in principiu sunt departe???? In al doilea rand sa spun ce nevoi o sa am: -nu imi trebuie inmatriculare pentru ca intentionez sa cumpar o remorca daca vreau sa plec undeva -am 180, 100kile si vreau ca motocicleta sa poata sa ma duca pe carari de munte si sa nu ma faca sa o imping -buget....cam 2000E(dar sunt ala care daca gasesc ceva care merita gasesc inca 4-500E) -foarte important este pentru mine fiabilitatea pentru ca nu sunt ala care sa schimbe ulei, filtre si ce-o mai fi pe acolo in garaj si daca ceva incepe sa faca figuri mi se ia repede -avand in vedere definitiile claselor asa cum le pricep eu(imi asum greselile) as prefera cross pentru ca am mers pe un F650 si mi se pare greu si nu cred ca as putea vreodata sa o controlez ca pe o bicicleta(sunt convins ca nici crossul nu o sa pot dar....macar psihologic sa fiu linistit) -aaa, si sa nu uit: nu cred ca o sa mearga motocicleta mai mult de 10 weekenduri pe an, cate 5-6 ore pe zi(si acum sunt optimist) Daca am facut greseli sunt deschis criticilor iar daca sunt putin dezorientat in domeniul asta astept corectii. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Salut, nu vreau sa mai deschid un topic asa ca o sa intreb si eu aici pentru ca si eu sunt cam in aceeasi situatie. In primul rand, m-am hotarat sa imi iau ceva off-road pentru ca m-a apucat dorul de vremea cand mergeam cu mountain-bike-ul pe dealuri, prin rape, cand veneam julit peste tot si obosit mort dar cu gura pana la urechi si in plus....pun baietii astia pe aici niste filmulete de imi lasa gura apa ca atunci cand vad o lamaie. Intai de toate sa ma lamuresc: eu inteleg prin enduro motocliclete gen F650 iar prin cross motociclete get KTM EXC, Suzuki DR, Yamaha WRF si Honda CRF(poate am gresti nitel modelele ca nu sunt foarte familiarizat cu ele....inca). Poate sunt ceva "nuante" pe care nu le pricep inca, dar in principiu sunt departe???? In al doilea rand sa spun ce nevoi o sa am: -nu imi trebuie inmatriculare pentru ca intentionez sa cumpar o remorca daca vreau sa plec undeva -am 180, 100kile si vreau ca motocicleta sa poata sa ma duca pe carari de munte si sa nu ma faca sa o imping -buget....cam 2000E(dar sunt ala care daca gasesc ceva care merita gasesc inca 4-500E) -foarte important este pentru mine fiabilitatea pentru ca nu sunt ala care sa schimbe ulei, filtre si ce-o mai fi pe acolo in garaj si daca ceva incepe sa faca figuri mi se ia repede -avand in vedere definitiile claselor asa cum le pricep eu(imi asum greselile) as prefera cross pentru ca am mers pe un F650 si mi se pare greu si nu cred ca as putea vreodata sa o controlez ca pe o bicicleta(sunt convins ca nici crossul nu o sa pot dar....macar psihologic sa fiu linistit) -aaa, si sa nu uit: nu cred ca o sa mearga motocicleta mai mult de 10 weekenduri pe an, cate 5-6 ore pe zi(si acum sunt optimist) Daca am facut greseli sunt deschis criticilor iar daca sunt putin dezorientat in domeniul asta astept corectii. Multumesc anticipat Motocicleta de cross este pentru motocross,adica pentru circuit. Probabil ca iti doresti un motor de enduro, adica Ktm exc, Yamaha WR, Honda CRFX. Bmw F650 este un enduro touring cu care nu ai ce cauta pe munte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) Dupa ce am citit ce s-a scris pe aici pe forum m-am gandit cam asa: motoreta in 4t, capacitatea 250-400(nu stiu cat imi trebuie) de genul Suzuki DR, Yamaha WRF, Honda CR(KTM-urile mi se par cam scumpe comparativ cu celelalte dar.....daca merita...). Acum....astept pareri in primul rand despre ce capacitate mi-ar trebui, dar ma intereseaza foarte mult sa fie si usor de intretinut(problema e ca motocicleta o sa stea in moldova cel putin ceva vreme si e greu de adus in bucuresti), sa fie fiabila si daca mi-ati putea spune orientativ cam ce motocicleta s-ar incadra in acest buget(in principiu ma intereseaza modelul si anul pentru ca kilometrii sau orele de functionare declarate de vanzator nu conteaza pentru nimeni). Merci Editat Ianuarie 22, 2012 de adrianpurcarin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Motocicletele de enduro - enumerate mai sus - sunt motociclete de competitie. Foarte rezistente dar foarte ne-fiabile. Prin urmare schimburile de ulei, curatatul filtrului de aer, servisarea suspensiilor se fac mult mai des decat la, de ex., Intruder. La 100kg ale tale eu zic ca poti sa-ti iei orice capacitate mai putin 125 2T si 250 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Mda, nu ma astept sa fie intretinerea ca la astelalte pe care le am dar ca sa fiu inteles mai bine am discutat cu niste "amici" care m-au cam pus pe ganduri cu intretinerea: ca se schimba uleiul repede, ca se schimba setul motor nu stiu cand..... In fine, avand in vedere ce timp de utilizare o sa aiba voi avea nevoie sa fac "revizia"(indiferent ce inseamna ea) de mai mult de 2 ori pe an? Din punctul de vedere al modelelor de motorete, de asta am intrebat aici pentru ca nu stiu foarte clar diferenta intre o motocicleta de competitie si una care sa faca ce as vrea eu sa faca dar fara sa ma duca la service dupa fiecare iesire in padure. Asa ca o sa intreb mai clar: cam ce modele de motociclete sa am in vedere in cautarile pe net pentru nevoile mele? Sa inteleg ca daca vreau 4t imi trebuie minim 400cmc, nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) Mda, nu ma astept sa fie intretinerea ca la astelalte pe care le am dar ca sa fiu inteles mai bine am discutat cu niste "amici" care m-au cam pus pe ganduri cu intretinerea: ca se schimba uleiul repede, ca se schimba setul motor nu stiu cand..... In fine, avand in vedere ce timp de utilizare o sa aiba voi avea nevoie sa fac "revizia"(indiferent ce inseamna ea) de mai mult de 2 ori pe an? Din punctul de vedere al modelelor de motorete, de asta am intrebat aici pentru ca nu stiu foarte clar diferenta intre o motocicleta de competitie si una care sa faca ce as vrea eu sa faca dar fara sa ma duca la service dupa fiecare iesire in padure. Asa ca o sa intreb mai clar: cam ce modele de motociclete sa am in vedere in cautarile pe net pentru nevoile mele? Sa inteleg ca daca vreau 4t imi trebuie minim 400cmc, nu?! Daca vrei o fiabilitate mai mare, precum si o intretinere mai facila si mai putin costisitoare, orienteaza-te spre japoneze. Uita de portocale, pentru ca exact ce nu vrei, aia vei face.. vei sta cu surubelnita si cheia in mana, mai mult decat te vei da. KTM sunt ceva mai "ready to race" si platesc pretul... trebuie sa ai dare de mana ca sa poti mentine un KTM in deplina stare de functionare. Dintre japoneze, ar fi bine sa te orientezi fie spre Yamaha WRF 450 fie spre Honda CRF 450. Ca sa te lamuresti asupra fiabilitatii si problemelor cu care te vei confrunta, la fiecare model, ar fi bine sa citesti topicurile detinatorilor de KTM, WRF, CRF. Citeste-le cu luare aminte, printre randuri.. comparativ. Vei vedea ca sunt unele diferente... si ai sa iti clarifici multe lucruri. Daca acum ar trebui sa fac eu alegerea, fara dubii m-as indrepta spre WR450F. Editat Ianuarie 23, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 WR-urile, CRF-urile, precum si RM-urile si KX-urile sunt la fel de ready to race ca si KTM-urile (EXC si SX). Intretinerea e la fel de "laborioasa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Hai sa fac eu o sinteza a ce te intereseaza pe tine: 1. Diferenta dintre cross si enduro (a se citi hard enduro) la o motocicleta e data de suspensii si cutia de viteze. Daca te duci pe circuitul de motocross si sari, iei un cross. Daca te duci in padure, pe poteci, cu o motocicleta pregatita pentru cross, din cauza suspensiilor tari vei avea vibratii mari ale ghidonului, vei face instant bataturi in palma, vei obosi din cauza vibratiilor mult mai repede. Plus ca, la urcari extreme, cutia de viteze de cross nu te va ajuta, vei descoperi ca viteza 1, care e foarte lunga la aceste modele, e prea putin pentru a te duce in sus, iar daca dai a 2-a, motorul merge subturat, balbaie. De aceea toti insista sa-ti iei enduro, ca sa nu-ti blestemi zilele dupa aia. Modele: KTM: EXC = enduro, SX = cross Honda: CRF 250/450 X = enduro, CRF 250/450 R = cross Yamaha: WR = enduro, YZ 250/450 F = cross Suzuki: RMZ = cross, nu stiu variante de enduro Kawasaki: KFX = cross, nu stiu variante de enduro 2. Fiabilitatea: Cu cat motorul mai mare, cu atat utilizarea lui va fi la regimuri mai joase de turatie, deci fiabilitatea in timp a componentelor va fi mai mare. Dupa cum se laudau baietii pe un topic de pe aici cu KTM-urile, alea de 450-525 ajung si la 400-500 ore fara sa desfaci motorul. Dar alea de 250, daca esti profi si scoti untul din ele, la 150 ore bagi kit piston in ele (am vazut asta si la o cunostinta cu Yamaha YZ250F, la 150 ore petrecute STRICT pe pista de motocross, a bagat 700 lei in schimbarea pistonului). Totusi, ca si incepator, chiar si un 250 ar trebui sa te duca vreo 250 ore, ca nu-l chinui asa de tare. Schimbarea uleiului se face neaparat la 10 ore la un 250, si intre 10 si 30 ore la modelele de capacitate mai mare, depinde daca o chinui tare sau nu. In schimb, un 250 e mult mai docil, inveti mult mai repede pe el. E mai usor, ceea ce te ajuta la multiplele ridicari de pe jos ale motocicletei, dar si la manevrarea motocicletei pe portiuni tehnice. Per total, cu un 250 vei avea un zambet mai mare cand revii decat cu un 450-600. Referitor la restul componentelor, adica rulmenti, suspensii, etc, e normal ca la un EXC care vede non-stop albii de parauri sa-i schimbi anual sau la maxim 2 ani rulmentii, sa-i servisezi furcile mai des, fata de un F650 care vede doar asfalt 90% tin timp, iar restul de 10% doar forestiere usoare. O alta varianta de motociceta fiabila e un 2T, bagi doar benzina cu ulei, si schimbi kitul piston la 200 ore (cam 150 euro). Dar acolo e alta mancare de peste, poti sa te acomodezi greu cu un 2T, care merge altfel (vezi topicul "vreau sa schimb mobra"), sau poti sa te acomodezi instant. 3. Nu trebuie inmatriculata....ca tine gandesc 99% dintre utilizatorii acestui forum. Pentru mine e exact invers. Asta pentru ca vei descoperi mai tarziu ca la orice iesire cu prietenii, faci macar 100 metri pe asfalt. Asta pentru a ajunge la urmatoarea poteca, sau pur si simplu pentru ca unul dintre voi are chef de o bere, si birtul satesc e la 1 km mai jos. Eu unul am facu maxim 9km pe sosea, la o iesire. Si aveam mobra inmatriculata, dar cei 2 tovarasai care erau cu mine au mers "pe blat", nici unul nu o avea inmatriculata. 4. Diferenta dintre KTM si japoneze....e cam zero. Faptul ca se baga bani in KTM este pentru ca cei mai multi "profi" sunt posesori de KTM si scot untul din ele. Daca te vei uita la forumurile din America, vei observa ca se baga banii in Yamaha. Plus ca la KTM, piesele sunt mai ieftine fata de japoneze. Bafta la alegere A, si uitasem: 5. Nu e adevarat ca (virgula) KTM e mai sumpa decat altele la achizitie. Vei observa doar ca exista o diferenta de pret intre modelele cross si cele enduro, un CRF250X e mai scump decat un CRF250R. Asta, imi explic eu, deoarece se aduc foarte multe motociclete din afara, SH. Iar in Europa, nu prea ai ce cauta cu motocicleta in padure, in cele mai multe tari e interzis. Asa ca omul de rand isi ia ceva de cross, si se da pe pista, iar importatorul roman de SH-uri "ia teapa" aducand aceste modele, care nu sunt foarte vandabile a noi, apoi ajunge sa le vanda in pierdere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Hai sa fac eu o sinteza a ce te intereseaza pe tine: 1. Diferenta dintre cross si enduro (a se citi hard enduro) la o motocicleta e data de suspensii si cutia de viteze. Daca te duci pe circuitul de motocross si sari, iei un cross. Daca te duci in padure, pe poteci, cu o motocicleta pregatita pentru cross, din cauza suspensiilor tari vei avea vibratii mari ale ghidonului, vei face instant bataturi in palma, vei obosi din cauza vibratiilor mult mai repede. Plus ca, la urcari extreme, cutia de viteze de cross nu te va ajuta, vei descoperi ca viteza 1, care e foarte lunga la aceste modele, e prea putin pentru a te duce in sus, iar daca dai a 2-a, motorul merge subturat, balbaie. De aceea toti insista sa-ti iei enduro, ca sa nu-ti blestemi zilele dupa aia. Modele: KTM: EXC = enduro, SX = cross Honda: CRF 250/450 X = enduro, CRF 250/450 R = cross Yamaha: WR = enduro, YZ 250/450 F = cross Suzuki: RMZ = cross, nu stiu variante de enduro Kawasaki: KFX = cross, nu stiu variante de enduro 2. Fiabilitatea: Cu cat motorul mai mare, cu atat utilizarea lui va fi la regimuri mai joase de turatie, deci fiabilitatea in timp a componentelor va fi mai mare. Dupa cum se laudau baietii pe un topic de pe aici cu KTM-urile, alea de 450-525 ajung si la 400-500 ore fara sa desfaci motorul. Dar alea de 250, daca esti profi si scoti untul din ele, la 150 ore bagi kit piston in ele (am vazut asta si la o cunostinta cu Yamaha YZ250F, la 150 ore petrecute STRICT pe pista de motocross, a bagat 700 lei in schimbarea pistonului). Totusi, ca si incepator, chiar si un 250 ar trebui sa te duca vreo 250 ore, ca nu-l chinui asa de tare. Schimbarea uleiului se face neaparat la 10 ore la un 250, si intre 10 si 30 ore la modelele de capacitate mai mare, depinde daca o chinui tare sau nu. In schimb, un 250 e mult mai docil, inveti mult mai repede pe el. E mai usor, ceea ce te ajuta la multiplele ridicari de pe jos ale motocicletei, dar si la manevrarea motocicletei pe portiuni tehnice. Per total, cu un 250 vei avea un zambet mai mare cand revii decat cu un 450-600. Referitor la restul componentelor, adica rulmenti, suspensii, etc, e normal ca la un EXC care vede non-stop albii de parauri sa-i schimbi anual sau la maxim 2 ani rulmentii, sa-i servisezi furcile mai des, fata de un F650 care vede doar asfalt 90% tin timp, iar restul de 10% doar forestiere usoare. O alta varianta de motociceta fiabila e un 2T, bagi doar benzina cu ulei, si schimbi kitul piston la 200 ore (cam 150 euro). Dar acolo e alta mancare de peste, poti sa te acomodezi greu cu un 2T, care merge altfel (vezi topicul "vreau sa schimb mobra"), sau poti sa te acomodezi instant. 3. Nu trebuie inmatriculata....ca tine gandesc 99% dintre utilizatorii acestui forum. Pentru mine e exact invers. Asta pentru ca vei descoperi mai tarziu ca la orice iesire cu prietenii, faci macar 100 metri pe asfalt. Asta pentru a ajunge la urmatoarea poteca, sau pur si simplu pentru ca unul dintre voi are chef de o bere, si birtul satesc e la 1 km mai jos. Eu unul am facu maxim 9km pe sosea, la o iesire. Si aveam mobra inmatriculata, dar cei 2 tovarasai care erau cu mine au mers "pe blat", nici unul nu o avea inmatriculata. 4. Diferenta dintre KTM si japoneze....e cam zero. Faptul ca se baga bani in KTM este pentru ca cei mai multi "profi" sunt posesori de KTM si scot untul din ele. Daca te vei uita la forumurile din America, vei observa ca se baga banii in Yamaha. Plus ca la KTM, piesele sunt mai ieftine fata de japoneze. Bafta la alegere A, si uitasem: 5. Nu e adevarat ca (virgula) KTM e mai sumpa decat altele la achizitie. Vei observa doar ca exista o diferenta de pret intre modelele cross si cele enduro, un CRF250X e mai scump decat un CRF250R. Asta, imi explic eu, deoarece se aduc foarte multe motociclete din afara, SH. Iar in Europa, nu prea ai ce cauta cu motocicleta in padure, in cele mai multe tari e interzis. Asa ca omul de rand isi ia ceva de cross, si se da pe pista, iar importatorul roman de SH-uri "ia teapa" aducand aceste modele, care nu sunt foarte vandabile a noi, apoi ajunge sa le vanda in pierdere. toate-o apa si-un pamant...cum o tii, asa o ai. Ia-ti un 200 exc si baga mare. E super fun si nu e atat de turbat( cel putin, nu mi se pare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Merci asds pentru sinteza(s-a mai dus ceata). Nimeni nu pomenste de DRZ - de ce? in ce categorie intra? Si inca ceva: e adevarat ca cele in 4 timpi sunt mai usor de intretinut si mai potrivite pentru un incepator? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 De ce ar fi mai usor de intretinut cele in 4T? Schimb de ulei de motor (la 2T nu), supape, culbutori, ax cu came (la 2T nu). Schimbatul setului motor e destul de laborios. La 2T il faci singur, in fata blocului. As zice dimpotriva: 2T e mai usor de intretinut. Cei care prefera 4T o fac din trei motive: nu trebuie sa amestece uleiul in benzina, merg doar din cuplul nesimtit de mare la turatii joase si, nu in ultimul rand, nu le place zgomotul de drujba de la 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 De ce ar fi mai usor de intretinut cele in 4T? Schimb de ulei de motor (la 2T nu), supape, culbutori, ax cu came (la 2T nu). Schimbatul setului motor e destul de laborios. La 2T il faci singur, in fata blocului. As zice dimpotriva: 2T e mai usor de intretinut. Cei care prefera 4T o fac din trei motive: nu trebuie sa amestece uleiul in benzina, merg doar din cuplul nesimtit de mare la turatii joase si, nu in ultimul rand, nu le place zgomotul de drujba de la 2T. traiasca cuplul nesimtit de mare,ca acolo unde cei cu 2 timpi omoara motoarele pe urcari cu milioane de ture,powervalve,controale de ambreiaj,eu opresc ma uit la ei imi fac cruce,scuip in san si plec mai departe cu autocarul meu la deal.. lasand gluma serioasa la o parte,nu stiu ce e mai usor de intretinut sau nu..la 2 timpi faci motorul anual daca te dai bine,la 4 timpi pe la 4-5 ani odata..supapele si culbutorii nu ii schimbi asa de des cum se banuieste..am exc-uri de 10 ani si nu am fost nevoit sa schimb niciodata axa cu came sau culbutorii,la motorul asta de acum supapele dupa 19.000 km inchid perfect..etc etc..de exemplu un exc 300 din 2009 este la al 3-lea set motor,iar motorul meu din 2007 de abia anul asta am umblat la segmenti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 stefi, lar la hardenduro cand te bagi cu 525 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 stefi, lar la hardenduro cand te bagi cu 525 ? sorine,vorba lui jumba..deci sa moara pestii mei..eu la autocar nu renunt nici mort,in toamna ma mut pe noul model de 500 de la ktm sau imi iau un husaberg..mie de drujbe imi este frica sa nu ma tai in lant.. de exemplu un exc 300 din 2009 este la al 3-lea set motor,iar motorul meu din 2007 de abia anul asta am umblat la segmenti.. completare..azi am trecut pe la atelierul din valcea de reparat capre si tocmai se executase un schimb de piston la un 300din 2012...asa ca ce k..sa mai zic de intretineri sau altele..sa nu mai zic daca intri mai mult decat e cazul cu 2 timpi in balta..la cursa la geza erau dupa ultima balta enorma din traseu vreo 4 motoare in 2 timpi "puse la uscat"..am trecut am dat frumos buna ziua si am aplecat mai departe..4 stoke rulz forever.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.