Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

Omule, nu ai inteles nimic... Citesti pe sarite, si te "cufuresti" repede, asa cum bine spui. Reciteste mai din urma si poate intelegi. In caz contrar, las-o asa, ca nu are niciun rost sa umpli topicul cu "mirosuri". De data asta am pus ghilimelele, ca la "ramasul fara segmenti" nu le-ai sesizat, asa cum nu ai sesizat nici postarile anterioare, care faceau parte dintr-un dialog.

Drumuri bune iti doresc! (De data asta nu am pus ghilimele, asa ca nu trebuie sa le cauti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare baieti! Am si eu o problema va rog sa ma ajutati si pe mine pt ca nu stiu ce sa intamplat cu motorul meu.

Fiind un ulei mai gros, rezulta o presiune mai mare de ungere in motor si impreuna cu niste segmenti probabil mai uzati (ce lasa ulei sa scape si nici nu curata bine surplusul de pe peretii cilindrului) rezulta exces de ulei in cilindru, ce se combina partial cu benzina si scoate fum. Schimbati unul dintre voi uleiul cu Motul 7100 10W40 (sau alt brand, cu aceeasi specificatie) si vedeti daca mai face. De preferat si filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Dacie :) - testat in timp.

 

Presiunea e variabila in functie de vascozitate - mai jos zic unii specialisti in mecanica fluidelor.

http://papers.sae.org/2006-01-0701/

"At a constant oil flow rate, a higher oil viscosity will result in a higher oil pressure"

 

"Τ = µ ( du / dy ) = p / a as per newton's law of viscosity equation so here p α µ that's why you can say as viscosity decreases, pressure also decreases."

 

"Viscosity is resistance to motion. If the viscosity is reduced the oil flows more freely, i.e. faster, and hence the static pressure is reduced. Increase the viscosity and the oil is flowing slowly and the static pressure increases"

Editat de BCB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, nu ai inteles nimic... Citesti pe sarite, si te "cufuresti" repede, asa cum bine spui. Reciteste mai din urma si poate intelegi. In caz contrar, las-o asa, ca nu are niciun rost sa umpli topicul cu "mirosuri". De data asta am pus ghilimelele, ca la "ramasul fara segmenti" nu le-ai sesizat, asa cum nu ai sesizat nici postarile anterioare, care faceau parte dintr-un dialog.

Drumuri bune iti doresc! (De data asta nu am pus ghilimele, asa ca nu trebuie sa le cauti).

 

"Omule"... ia spune-mi tu daca am inteles sau nu! Deci, tie si la alti 4 prieteni "cu vitezane" v-a venit termenul de schimbat uleiul in acelasi timp si v-ati hotarat sa o faceti "in grup", cu Motul 7100 15W50. Dupa cca 200 km la toti au aparut probleme serioase, toate 5 motoarele scot fum ca locomotivele cu aburi... iar tie chiar ti s-a colorat codita din verde in negru. Plus ca un motor nu mai porneste deloc!

 

Nu sunt fan MOTUL insa 7100 este un ulei extraordinar, cel putin pentru strada (full sintetic, apartinand grupei a-IVa, PAO - poly alpha olefin . Iar o vascozitate un pic mai mare decat cea uzuala nu poate decat sa ajute compresia si presiunea la un motor mai obosit... de fapt asta e chiar o tehnica a samsarilor ca sa mascheze temporar uzurile avansate.

 

Nu dai nici un fel de detalii despre cele 5 motoare care au fost implicate in "experiment", model, vechime, kilometri, stare, etc., nu dai nici un fel de detalii despre locul de unde se presupune ca a fost cumparat uleiul buclucas (ca sa stie lumea eventual sa se fereasca), nu poze... nimic! Si te astepti sa fii crezut pe cuvant! Si te miri ca te ia lumea peste picior?

 

Mie imi suna a trolaj sau cel putin a mancator de ca...stane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind un ulei mai gros, rezulta o presiune mai mare de ungere in motor si impreuna cu niste segmenti probabil mai uzati (ce lasa ulei sa scape si nici nu curata bine surplusul de pe peretii cilindrului) rezulta exces de ulei in cilindru, ce se combina partial cu benzina si scoate fum.

O eventuala presiune mai mare in sistemul de ungere nu atrage consum mai ridicat de ulei! Una e ungerea sub presiune si alta trecerea uleiului spre camera de ardere. Nu exista ulei impins de presiunea din sistem pe langa pistoane, segmenti sau ghiduri de supape.

Au fost cazuri de motoare care au inceput sa consume ulei si sa fumege dupa schimb chiar daca s-a pus ulei de calitate, doar ca fusesera "tratate" inainte cu aditivi tip "prietenul samsarilor" cum ar fi Liqui Moly verlust stop (care chiar functioneaza). Cam greu insa 5 deodata. Acum poate ati luat en gros de la agentul care mi-a oferit si mie Motul 300V la 15 lei/l :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

"Omule"... ia spune-mi tu daca am inteles sau nu!

Ai incurcat borcanele.Discutia restectiva a fost inceputa de un user -florentinel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! Am si eu o problema va rog sa ma ajutati si pe mine pt ca nu stiu ce sa intamplat cu motorul meu. deci, am un ninja din 2004 zx6r si inainte am inteles de la fostul proprietar ca ar fi avut ulei motul 10w40 dar nu stie de care ca el a duso in service si acolo a schimbat uleiul, ok toate bune si frumoase pina cand a venit vremea sa il schimb si eu... si ma duc eu cu inca 4 prieteni cu diferite motoare toate vitezane, sa ne cumparam ulei sa schimbam pe ce-l vechi si ne amegeste vanzatorul de la magazin ca sa luam motul 7100 motul 15w50 ca e ce-l mai bun de pe piata cica.... ma rog am cumparat toti acest ulei si surpriza!! dupa 200 km scoate un fum groaznic la toti nu numai la mine de am ajuns de ras la semafor sa afumam soferii in trafic, nu mai zic ca mi s-a afumat si toba estte neagra acum si codita motorului este din verde neagra la fel si la prietenii mei. mentionez ca inainte de schimb eu nu am avut nici un fel de problema cu fumul si nu consuma nimic ba la un prieten nui mai porneste si are bujiile negre. ce e de facut si ce ulei trebuie sa iau full syntetic , syntetic etc. mutumesc pt timpul acordat si sper sa ne ajutati.

 

 

Este prea subtire. Trece de segmenti. Toti au schimbat cu acelasi ulei, in acelasi timp. Si la toti o data scot mobrele fum. Imediat dupa schimb. Acum este foarte posibil sa nu mai aiba nici segmenti...

 

 

"Omule"... ia spune-mi tu daca am inteles sau nu! Deci, tie si la alti 4 prieteni "cu vitezane" v-a venit termenul de schimbat uleiul in acelasi timp si v-ati hotarat sa o faceti "in grup", cu Motul 7100 15W50. Dupa cca 200 km la toti au aparut probleme serioase, toate 5 motoarele scot fum ca locomotivele cu aburi... iar tie chiar ti s-a colorat codita din verde in negru. Plus ca un motor nu mai porneste deloc!

 

Mai sus am facut un scurt rezumat.

Nu este motiv de suparare. Toti mai gresim. Important este ca s-a pastrat un echilibru decent al discutiei si ca am fost toti bine intentionati.

Acum, daca il putem ajuta pe colegul florentinel, cu atat mai bine dar, asa cum a precizat si yo4hgx, ceva mai multe detalii ne-ar fi prins bine. Chiar ar trebui sa ne spuna ce s-a mai intamplat in aceste cateva zile.

Succes tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar noi ne miram "toti in acelasi timp, imediat dupa postarea ta". Acum este posibil sa fim toti cufuriti, tot in acelasi timp... de ras! Tot dupa postarea ta! Hai plimba ursu'...

mda nu ma asteptam la raspunsul asta.... eu de alt raspuns am nevoie

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:35

Mai sus am facut un scurt rezumat.

Nu este motiv de suparare. Toti mai gresim. Important este ca s-a pastrat un echilibru decent al discutiei si ca am fost toti bine intentionati.

Acum, daca il putem ajuta pe colegul florentinel, cu atat mai bine dar, asa cum a precizat si yo4hgx, ceva mai multe detalii ne-ar fi prins bine. Chiar ar trebui sa ne spuna ce s-a mai intamplat in aceste cateva zile.

Succes tuturor!

salut uleiul sa cumparat de pe sos. viilor la 200 m de intersectie. uleiul a fost bagat in 4 motoare, ninja zxr 636 din 2005 si unul din 2003, o yamaha r6 din 2001, si srad din 2000, yamaha o are vecinu meu de 4 ani si a pus numai ulei 7100 10w40 si nu a avut niciodata probleme de cand a pus 15w50 sa intamplat necazu si la noi la fel

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:37

Ai incurcat borcanele.Discutia restectiva a fost inceputa de un user -florentinel.

da bro sa sti :)) nu stie macar cine a inceput discutia si nici nu ajuta cu ceva doar comenteaza aiurea

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:40

"Omule"... ia spune-mi tu daca am inteles sau nu! Deci, tie si la alti 4 prieteni "cu vitezane" v-a venit termenul de schimbat uleiul in acelasi timp si v-ati hotarat sa o faceti "in grup", cu Motul 7100 15W50. Dupa cca 200 km la toti au aparut probleme serioase, toate 5 motoarele scot fum ca locomotivele cu aburi... iar tie chiar ti s-a colorat codita din verde in negru. Plus ca un motor nu mai porneste deloc!

 

Nu sunt fan MOTUL insa 7100 este un ulei extraordinar, cel putin pentru strada (full sintetic, apartinand grupei a-IVa, PAO - poly alpha olefin . Iar o vascozitate un pic mai mare decat cea uzuala nu poate decat sa ajute compresia si presiunea la un motor mai obosit... de fapt asta e chiar o tehnica a samsarilor ca sa mascheze temporar uzurile avansate.

 

Nu dai nici un fel de detalii despre cele 5 motoare care au fost implicate in "experiment", model, vechime, kilometri, stare, etc., nu dai nici un fel de detalii despre locul de unde se presupune ca a fost cumparat uleiul buclucas (ca sa stie lumea eventual sa se fereasca), nu poze... nimic! Si te astepti sa fii crezut pe cuvant! Si te miri ca te ia lumea peste picior?

 

Mie imi suna a trolaj sau cel putin a mancator de ca...stane!

da nu am ce face si eu si am venit sa discut aici niste prostii... dupa tine toti mint si toti sunt mancatori de c..t .....oricum esti in lumea ta...

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:41

Asta e solutia!

salut azi am schimbat doi uleiul cu 7100 10w40 sa vedem daca mai face asa asteptam....

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:43

Fiind un ulei mai gros, rezulta o presiune mai mare de ungere in motor si impreuna cu niste segmenti probabil mai uzati (ce lasa ulei sa scape si nici nu curata bine surplusul de pe peretii cilindrului) rezulta exces de ulei in cilindru, ce se combina partial cu benzina si scoate fum. Schimbati unul dintre voi uleiul cu Motul 7100 10W40 (sau alt brand, cu aceeasi specificatie) si vedeti daca mai face. De preferat si filtru.

salut azi am schimbat uleiul doi din noi cu ce ulei ai zis tu si sa vedem in cateva zile care e schimbarea

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:46

uleiul a fost cumparat de pe sos. viilor 200m de intersectie semaforizata are niste usi albe din termopan care deabia se vede ca e magazin acolo asa ca aveti grija dca luati de acolo... acum nu dau vina pe ei poate nu o fi uleiul corespunzator deaia am si intrebat aici daca sa confruntat cineva cu aceasta problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

E clar ,magazinul este Motodiscount.Sper sa ai noroc asa cum am avut si eu .Am tot auzit peste tot ca 300v este cel mai extraordinar si minunea minunilor si am facut gresela sa-l bag intr-un cbr xx care imediat a inceput sa sune ca un tractor .Imediat l-am dat jos si am pus ce am avut inainte si totul a fost minunat.Nu o sa stiu niciodata daca a fost contrafacut sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul a fost cumparat de pe sos. viilor 200m de intersectie semaforizata are niste usi albe din termopan care deabia se vede ca e magazin acolo asa ca aveti grija dca luati de acolo... acum nu dau vina pe ei poate nu o fi uleiul corespunzator deaia am si intrebat aici daca sa confruntat cineva cu aceasta problema

 

eu am pus asta primavara ulei luat de acolo (7100 10W40) si in VTR si in Raptorul nevestii si nu am nicio problema...

 

in trecut am mai luat de la ei ulei si alte consumabile si a fost ok...consumabilele(lichide, filtre, placute, simeringuri etc) alea le-am folosit de exemplu intr-o tura de 10.000 km cu Banditul prin Europa si majoritatea inca mai sunt ok si acum la noul proprietar, la peste 2 ani si 20.000 km de cand au fost montate...

 

acum, eu nu bag mana-n foc pentru ei (bag doar pentru mine) dar nu e ok sa arunci vina pe / spre ei pana nu esti sigur ca uleiul era de vina si nu altceva...

 

chiar, in manualul mobrelor astea, e trecuta ca alternativa si vascozitatea 15W50???

 

sunt curios daca mai fumega dupa ce ii pui 10W40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda nu ma asteptam la raspunsul asta.... eu de alt raspuns am nevoie

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:35

salut uleiul sa cumparat de pe sos. viilor la 200 m de intersectie. uleiul a fost bagat in 4 motoare, ninja zxr 636 din 2005 si unul din 2003, o yamaha r6 din 2001, si srad din 2000, yamaha o are vecinu meu de 4 ani si a pus numai ulei 7100 10w40 si nu a avut niciodata probleme de cand a pus 15w50 sa intamplat necazu si la noi la fel

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:37

da bro sa sti :)) nu stie macar cine a inceput discutia si nici nu ajuta cu ceva doar comenteaza aiurea

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:40

da nu am ce face si eu si am venit sa discut aici niste prostii... dupa tine toti mint si toti sunt mancatori de c..t .....oricum esti in lumea ta...

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:41

salut azi am schimbat doi uleiul cu 7100 10w40 sa vedem daca mai face asa asteptam....

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:43

salut azi am schimbat uleiul doi din noi cu ce ulei ai zis tu si sa vedem in cateva zile care e schimbarea

» Post actualizat in 10 Aug 2016 22:46

uleiul a fost cumparat de pe sos. viilor 200m de intersectie semaforizata are niste usi albe din termopan care deabia se vede ca e magazin acolo asa ca aveti grija dca luati de acolo... acum nu dau vina pe ei poate nu o fi uleiul corespunzator deaia am si intrebat aici daca sa confruntat cineva cu aceasta problema

 

Daca chiar e adevarat si v-a apucat schimbul de ulei pe toti 4 odata (desi parca la inceput erau 5) iti datorez scuze pentru neincredere. Oricum, NU specificatiile uleiului in sine, respectiv vascozitate/tip sunt problema, MOTUL 7100 15W50 fiind chiar mai bun decat genericul 10W40 pentru varful de sezon, la temperaturi ambientale mari. Singura explicatie logica este ca uleiul este contrafacut grav...

 

Ai poze cu bidoanele respective?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar e adevarat si v-a apucat schimbul de ulei pe toti 4 odata (desi parca la inceput erau 5) iti datorez scuze pentru neincredere. Oricum, NU specificatiile uleiului in sine, respectiv vascozitate/tip sunt problema, MOTUL 7100 15W50 fiind chiar mai bun decat genericul 10W40 pentru varful de sezon, la temperaturi ambientale mari. Singura explicatie logica este ca uleiul este contrafacut grav...

 

Ai poze cu bidoanele respective?

da am le pot face si sa pun aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul pt mobra mea a fost cel mai oribil ulei pe care l-am folosit.Cel mai mult am "apreciat" la acest Motul 5100 15w-50 ca mirosea a ulei din ala care se dau gagicile pe corp cand intra seara la culcare!

Motorului ce sa spun ,cred ca i-a placut si l-a baut si el cu placere.A mancat inca un litru aproape mai mult fata de cat consuma de obicei.Imediat dupa ce am bagat acest Motul a trebuit sa reglez injectia motorului ca nu mai statea relantiul care scazuse bine de tot.

Uleiul a fost luat din Buc de la un magazin moto cunoscut.Dar nu conteza magazinul ca nu au facut ei uleiul.

Am mai bagat uleiuri in motor care dupa nume ar fi mai slabe calitativ ca Motul;de exemplu Valvoline, Repsol si nici unul nu a facut belele.Acum am Bel-Ray si totul e f. ok.

Motul NU VOI MAI FOLOSI!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am le pot face si sa pun aici

 

Hai cu pozele alea...

» Post actualizat in 20 Aug 2016 08:38

De ce automat se considera ca, atunci cand motorul consuma un anumit tip de ulei, acel ulei e prost si va fi evitat pe viitor?

 

Pentru ca asa functioneaza miturile!

 

Imi aduc aminte de pe la inceputul anilor '90 de mitul conform caruia prospat aparutele (pe piata neaosa) uleiuri multigrad cu detergenti si alti aditivi de curatare erau distrugatoare de motoare de Dacia 1300. In principiu faptul era real, majoritatea celor care dupa o indelungata utilizare a monogradului neaditivat M30 sau M40 au trecut pe Shell (parca asta a fost printre primele pe piata) 20W40, intr-un interval relativ scurt s-au trezit cu motoarele calate. Si bineinteles, unica si evidenta cauza o reprezenta noul ulei "capitalist".

 

Mai tarziu insa s-a descoperit adevarata cauza a fenomenului, uleiul monograd neaditivat permitea formarea de depuneri de produse post-combustie in cantitati apreciabile. La schimbare, detergentii noilor uleiuri multigrad au dizolvat aceste depuneri insa datorita cantitatilor extrem de mari, agentii inhibare si inmagazinare au fost grosier depasiti, uleiul transformandu-se intr-o masa vascoasa ca smoala... blocand canalele de ungere. Un pic si mai tarziu a aparut si recomandarea ca trecerea de la uleiul comunist la cel capitalist sa fie insotita de o spalare temeinica... insa degeaba, mitul fusese creeat, multi dintre "mecanicii cu basca" stramba si acum din nas cand aud de Shell sau Castrol.

 

Cam tot asa si cu comentariile de aici despre Mo®tul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imediat dupa ce am bagat acest Motul a trebuit sa reglez injectia motorului ca nu mai statea relantiul care scazuse bine de tot.

Mie imi suna ciudat asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi suna ciudat asta.

 

Ti se pare ciudat pentru ca de fapt este vorba despre o mica greseala de exprimare...

 

 

adisis, on 20 Aug 2016 - 05:48, said:snapback.png

Imediat dupa ce am bagat acest Motul a trebuit sa reglez injectia motorului ca nu mai statea relantiul care scazuse bine de tot.

 

Daca schimbi din "scazuse" in "cazuse" si eventual completezi cu "in baia de ulei" o sa iasa cum trebuie, adica:

 

Imediat dupa ce am bagat acest Motul a trebuit sa reglez injectia motorului ca nu mai statea relantiul care cazuse bine de tot, in baia de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti se pare ciudat pentru ca de fapt este vorba despre o mica greseala de exprimare...

Trecand peste asta, fizic e posibil asa ceva? (lasand la o parte cazurile grave care sa zicem ca pot avea ca si consecinta treaba asta). Vorbesc serios, eu unul nu pot intelege asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este parea mea ce am scris de Motul pe modelul meu de motor boxer.Am pus Motul ca am vazut la un service ce servisesaza aproape numai Bmw ca ei bagau acest ulei.

Si l-am mai pus de curiozitate ca sunt multe pareri pro si contra pe aceasta marca;nu imi venea sa cred ca e slab calitativ,asa ca am incercat.

De ce pe alte marci de uleiuri nu sunt atatea comentarii rele sau bune?

Pe alte motoare poate e potrivit ,nu contest asta, fiecare vede dupa ce-l utilizeaza.

Ma gandesc ca poate nu facea presiunea care trebuie in motor si de aia si problema cu relantiul de care am zis.Daca cineva isi explica mai bine cauza sunt dispus sa ascult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ma gandesc ca poate nu facea presiunea care trebuie in motor si de aia si problema cu relantiul de care am zis.

Asta intra la cazuri grave. Daca iti scadea presiunea incat sa iti afecteze relantiul, nu mai faceai motor din ala. In cel mai rau caz, ma gandesc sa fi mancat asa mult ulei, incat sa dai peste cap lambda (oxigen putin?), dar nu cunosc functionarea in detalii a sistemului si ma gandesc ca e o afirmatie mult prea exagerata, atat din partea mea cat si din partea ta.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut baieti! Va cer si eu o opinie.

 

Detin de curand o motocicleta Yamaha XJ6N 2010, care la momentul achizitionarii avea ulei schimbat recent, roz, parfumat, nou. Tin sa cred ca e Motul.

 

Problema este ca in momentul in care motorul este incalzit bine incepe sa intre mai greu in N, din treapta 1, am si un pic de "dragging", adica cu ambreiaju apasat in treapta 1 tot da sa plece foarte usor, iar acest lucru se intampla numai cand apa este peste 90 grade, sub aceasta temperatura totul este ok.

 

Mi s-a spus ca uleiul ar fi de vina, oricum voiam sa-l schimb insa vreau sa fac o alegere buna, poate scap de acest efect.

 

Va rog o recomandare, si sunt curios daca s-a mai lovit cineva de problema asta la un motor similar. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Va cer si eu o opinie.

 

Detin de curand o motocicleta Yamaha XJ6N 2010, care la momentul achizitionarii avea ulei schimbat recent, roz, parfumat, nou. Tin sa cred ca e Motul.

 

Problema este ca in momentul in care motorul este incalzit bine incepe sa intre mai greu in N, din treapta 1, am si un pic de "dragging", adica cu ambreiaju apasat in treapta 1 tot da sa plece foarte usor, iar acest lucru se intampla numai cand apa este peste 90 grade, sub aceasta temperatura totul este ok.

 

Mi s-a spus ca uleiul ar fi de vina, oricum voiam sa-l schimb insa vreau sa fac o alegere buna, poate scap de acest efect.

 

Va rog o recomandare, si sunt curios daca s-a mai lovit cineva de problema asta la un motor similar. Multumesc!

La tine cred ca ambreiajul e de vina , nare treaba uleiul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...