Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

Nu am dat toate detaliile ca sa nu credeti ca fac reclama, eu doar am intrebat daca a luat cineva de la ei. "Promotia" este mai jos:

Pai care e promotia, ca au niste preturi de sta pishica in coada?

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok , site-ul se poate gasi usor .... se numeste "hanul moto"(ro translate).

Pentru ca sunt relativ noi in peisaj , ma alatur si eu intrebarii initiatorului in speranta de a obtine ceva feedback.

Au niste preturi cel putin interesante la uleiurile aflate in promo ( folositi internet explorer pentru a vedea promo - in frfx sau chrome nu e vizibil).

Editat de Aurex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiuri n-am luat, in schimb am luat altele de la motor-inn in ultimii ani si pot confirma urmatoarele:

- sunt oameni f seriosi si serviabili

- sunt pe piata de ceva timp, cel putin in ultimii 3 (sau poate 4?) ani sigur au fost si la smaeb, unde de obicei au o oferta faina de 10% reducere (si e pe bune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atat m-a dus si pe mine capul sa caut :) Insa nu inteleg faza cu unele - in paranteza e valoarea 'cadoului'? Oricum cam la pretul ala ajungi daca iei un ulei decent + o baterie (280 ron sa zicem), chiar mai ieftin daca nu iei marci 'consacrate' ci decente.

 

Strict de ulei, nu am avut probleme cu mo®tul, dar s-a mai plans lumea pe aici. Vezi ca sunt o gramada de uleiuri pe piata (si sa vezi ce injuraturi imi iau acu' de la unii) - chiar si din alea de auto (si nu mi-a patinat ambreiaju').

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok , site-ul se poate gasi usor .... se numeste "hanul moto"(ro translate).

Pentru ca sunt relativ noi in peisaj , ma alatur si eu intrebarii initiatorului in speranta de a obtine ceva feedback.

Au niste preturi cel putin interesante la uleiurile aflate in promo ( folositi internet explorer pentru a vedea promo - in frfx sau chrome nu e vizibil).

 

Cum pana mea e sa fii comerciant si, in anul de gratie 2016, sa ai site-ul functional numa' pe "ixplorer"?!? :eek:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oferta vine de la un distribuitor. Moțul e din sursa sigura :) Nu este singurul magazin cu aceste promo.

 

P.S. La mine merg "ofertele" pe orice browser

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Thomas : eu nu am mai gasit nici o oferta asemanatoare , de aici si ezitarea... Poti te rog sa exemplifici (daca nu e ok in topic , macar PM)?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Thomas : eu nu am mai gasit nici o oferta asemanatoare , de aici si ezitarea... Poti te rog sa exemplifici (daca nu e ok in topic , macar PM)?

Multumesc.

http://www.uleiurimoto.ro/catalog/oferte-motul-220

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai nu are nici o treaba cu asta :

 

http://www.motor-inn.ro/promotii/intretinere/motul-oferta-7100-10w40-4l-filtru-ulei-cadou-max-30-ron.html

 

care pare neverosimila ... 149 lei 4 l de 7100 + filtru. E mai ieftin decat uleiul Bunica :)

Editat de Aurex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia cu sintetic/semi/ne/hidrocracat etc. e valabila pt toate brandurile!

Dar unii au o problema personala cu Motul si o pun pe tapet oriunde subiectul e cat de cat uleios...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu e, chiar daca are uleiuri de baza sintetice, de fapt e un semi...

 

 

nu toate brandurile, majoritatea! :) dar daca vreti sa cautati care e full intr-adevar, nu synt sau cum plm se lauda de-al de mortul si alte firme triste cautai produsele pe pagini nemtesti, ei au legi drastice si nu poti denumi un ulei full-syntdecat daca este 100%, altfel il numesti synt! de cant cu merkel asta si toleranta su bagat si denumirea de synth, ma rog au vollysyntetisch, syntetisch, semi-synt (peste 50% syntetic), etc...

 

nu, ca n-are rost si nici n-am vreun laborator, cititi msds-urile (pentru cei care nu stiu ce-s alea, mai intai invatati ce-s si cum se citesc) si verificati care sunt intr-adevar full sintetice, atat! eu am la dispozitie doar testul timken, care luat de unul singur e relativ irelevant...

 

Cand faci o afirmatie atat de categorica e recomandat sa ai la indemana si argumentatia necesara... un pic mai mult decat cotcodaceli de genul "cititi pe...", "cautati la...", etc. Concret, ce document, fisa tehnica sau alta sursa credibila sustine afirmatia ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea e ca numai pao si esterii, adica grupele iv si v sunt full synt, majoritatea producatorilor folosesc un mix de uleiuri de baza hidrocracate/pao/esteri (inclusiv mo®tul) si datorita legislatiei care le permite sunt etichetate ca fiind 100% sintetice, cand de fapt nu-s... :)

 

Si repet, cum justifici aceasta afirmatie in cazul de fata, respectiv MOTUL 300V?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va spun ceva despre uleiuri: toti producatorii care au fabrici in zona Mediteranei folosesc acelasi ulei baza, si anume Esso. De ce? Pt ca asa a impartit OPEC. Pe urma cam 50% din ce e in bidoane e ulei uzat reciclat. Molecula de ulei e precum o coada de purcel si ea se turteste in timpul exploatarii. Exista tehnologie pt a o gonfla la loc dar e scumpa, nu toti producatorii o umfla, unii doar decanteaza, filtreaza si trateaza uleiul recuperat.

La uleiul asta de baza se adauga polimeri care fac uleiul multigrad, iar cu cat diferenta intre primul si al doilea numar e mai mare, cu atat sunt mai multi. Astia sunt distrusi de ciclurile de incalzire - racire si uleiul, de la 5W50 de ex, ajunge sa se comporte ca un 10W40 dupa un timp. De aceea uleiurile Long Life de regula sunt 5W30 si niciodata nu vor avea multi polimeri.

Apoi vin aditivii, cei care fac de fapt diferenta intre uleiuri si producatori.

Nu va mai faceti iluzii ca e nectar de cadana virgina in bidoane. Este o industrie din care ies bani, exista reglementari (alea conform carora suntem "inselati" cum tot zice colegul.

Eu am avut ocazia sa vad live niste fabrici si sa discut si off the record cu oameni tehnici de acolo, am umblat cu esantioane la expertize, am vazut cum se fac niste teste, nu vorbesc din prospecte sau cursuri de marketing.

Motul e, ca si alte branduri, un ulei f bun. Dar sunt convins ca exista pe piata si contrafacut, la fel cum exista (mult) din alte branduri de renume. Mi s-a propus la un moment dat sa cumpar 300V, la bidon de tabla de 2l + holograma, cu 15 lei/l. As fi putut sa bat si Emagul, dar nu m-am bagat. De ce? Pt ca am ceva constiinta si nu sunt genul care cauta sa faca bani prin orice mijloace. Sau p_rost in viziunea unora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt adeptul unui anumit tip de ulei, pentru moto ori auto. Polemica ca unu' e rau si altul este bun nu a dus nicaieri, indiferent pe ce forumuri dedicate te loghezi.

 

La inceputul anului politia rusa a destructurat o retea de falsificare a uleiurilor (probabil stiati deja). http://www.ultimatecarblog.com/russian-police-busted-engine-oil-counterfeiters/

 

Daca cu unele piese de masina mai poti face compromisuri, cum ar fi o piesa statica, o bara de protectie, sau niste jante de exemplu, cu unele nu poti si nu trebuie sa faci. Este si cazul uleiului de motor care, din nefericire, se gaseste in cantitati tot mai mari sub forma de ulei contrafacut.

 

Pana una alta, D-zeu cu mila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compromisuri cu jante?!? Iti place sa te joci cu coorul gol pe langa pwla sculata?!?

Uleiul nu-ti rupe gatul (doar daca e pe asfalt, si atunci nici nu conteaza de care e), o janta naspa da! Si poate mai omori pe cineva din cauza ei.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Molecula de ulei e precum o coada de purcel si ea se turteste in timpul exploatarii. Exista tehnologie pt a o gonfla la loc dar e scumpa, nu toti producatorii o umfla, unii doar decanteaza, filtreaza si trateaza uleiul recuperat.

 

Chimia nu a fost niciodata punctul meu forte insa nu am auzit niciodata de tehnologia asta de "umflare a cozilor de purcel"... stii cumva denumirea procedeului sau ai vreun link, ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...