Sari la conținut

Ducati Monster S4


floreaandrei
 Share

Postări Recomandate

Am inceput pe Ducati... am continuat cu sport touring apoi am spus sa incerc enduro touring. Din punct de vedere experienta motociclistica parerea mea este ca merita sa faci astfel de schimbari deoarece te educa si capeti experienta... Se invart in jurul acelorasi sum de bani asa ca , why not.

 

Mie imi plac drumurile lungi asa ca le-am facut, fie pe VFR fie pe Caponord dar parca nu ma simteam implinit. Suspinam dupa motorul pe care am invatat sa merg si care ma pasiona/pasioneaza atat de tare - Ducati.

 

Ca intr-un vis frumos, ma suna intr-o zi al meu prieten Felician sa imi spuna ca un fost coleg al sau de liceu are intr-un garaj un Ducati Monster S4 rosu de vanzare. cica ar fi plin de praf si ca ar avea cateva sute de km la bord.

Am crezut ca rade de mine asa ca am fost sa vad minunea.

 

Nu stiu daca a descoperit careva vreodata o comoara , plina de praf... care sa te faca sa zambesti pana la urechi dar la mine asa a fost.

Nici nu am clipit si in urmatoarea ora am sunat baiatul care era interesat de Caponord, a 2-a zi a venit si a luat-o si a 3-a zi am trimis duba , a luat "the duc" plin de praf si cu cauciucurile plate si l-a dus la Andu la service

Nici nu m-a interesat cati kilometri are , pentru ca se vedea pe ea ca este noua. Sub rezervor, sub sa...

 

Rezultatul final

Ducati Monster S4 , an fabricatie 2001, 900km la bord. Motocicleta este stoc, asa cum imi place mie, singurul accesoriu pe care il are fiind amortizor lateral de ghidon ( si bineinteles carboanele din fabrica )

 

S-au schimbat toate lichidele din ea, cauciucuri noi, curele de distributie noi. Nota totala in jur de 700 de euro. Un fleac tinand cont ca vorbim de o motocicleta noua care la vremea ei a fost in jur de 12000 euro.

Urmeaza partea de fine tuning si echiparea ei pentru drumuri lungi. (sistemul de bagaje de la ventura bike care trebuie sa soseasca , tobe , ambreiaj deschis pt ca este uscat si este Ducati si cam atat momentan )

Am planuri mari cu ea. Sper ca timpul si finantele sa imi permita sa le realizez pe toate. Vom incepe cu Europa, va tin la curent :)

 

Cu multumiri lui Felician pe care trebuie sa il cinstesc multa vreme de acum incolo pentru pontul dat si cu si mai multe multumiri lui Andu prietenul/mecanicul pasionatul de Ducati.

 

Pretul prefer sa nu il comunic ... ideea e ca am prima motocicleta noua, dar de colectie :)

 

 

In rest,

Las pozele sa vorbeasca. Sunt de cand am vazut-o prima oara, de cand am pornit-o prima oara si de aseara de cand am ridicat-o de la service ( erau 5 grade si nu am avut manusi dar sa mor daca am simtit ceva ) :)

Urmeaza sa rezolv cu inmatricularea miercuri...

 

 

Va salut

 

Andrei

post-20029-0-15705900-1319790132_thumb.jpg

post-20029-0-26587000-1319790155_thumb.jpg

post-20029-0-74834900-1319790181_thumb.jpg

post-20029-0-75252900-1319790235_thumb.jpg

post-20029-0-33694600-1319790264_thumb.jpg

post-20029-0-02224100-1319790295_thumb.jpg

post-20029-0-20906600-1319790315_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robyb, you cracked me up, dude! :crack:

 

cea mai buna si actuala comparatie la zumzetu' Ducati cu ambreiaj uscat!

 

acu' ontopic, sa ai parte de ea j'de mii de km. cum sa ai asa motor si sa-l ascunzi in garaj din 2001? doar 900km? geezas, trebuie sa-l duci la revizia de 1000! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care-i asemanarea intre rihanna si un Ducati ? .... ambele fac rapapa pam :bounce:

 

Da dar pe ambele le-ai ... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dar pe ambele le-ai ... ;)

da pai ambele sunt faine , si tiganca si Ducati cu un mic avantaj spre Ducati :makeout:

 

ps : super motorul :cheers:

 

pps : 2 amortizoare de ghidon ?

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput pe Ducati... am continuat cu sport touring apoi am spus sa incerc enduro touring. Din punct de vedere experienta motociclistica parerea mea este ca merita sa faci astfel de schimbari deoarece te educa si capeti experienta... Se invart in jurul acelorasi sum de bani asa ca , why not.

 

Mie imi plac drumurile lungi asa ca le-am facut, fie pe VFR fie pe Caponord dar parca nu ma simteam implinit. Suspinam dupa motorul pe care am invatat sa merg si care ma pasiona/pasioneaza atat de tare - Ducati.

 

Ca intr-un vis frumos, ma suna intr-o zi al meu prieten Felician sa imi spuna ca un fost coleg al sau de liceu are intr-un garaj un Ducati Monster S4 rosu de vanzare. cica ar fi plin de praf si ca ar avea cateva sute de km la bord.

Am crezut ca rade de mine asa ca am fost sa vad minunea.

 

Nu stiu daca a descoperit careva vreodata o comoara , plina de praf... care sa te faca sa zambesti pana la urechi dar la mine asa a fost.

Nici nu am clipit si in urmatoarea ora am sunat baiatul care era interesat de Caponord, a 2-a zi a venit si a luat-o si a 3-a zi am trimis duba , a luat "the duc" plin de praf si cu cauciucurile plate si l-a dus la Andu la service

Nici nu m-a interesat cati kilometri are , pentru ca se vedea pe ea ca este noua. Sub rezervor, sub sa...

 

Rezultatul final

Ducati Monster S4 , an fabricatie 2001, 900km la bord. Motocicleta este stoc, asa cum imi place mie, singurul accesoriu pe care il are fiind amortizor lateral de ghidon ( si bineinteles carboanele din fabrica )

 

S-au schimbat toate lichidele din ea, cauciucuri noi, curele de distributie noi. Nota totala in jur de 700 de euro. Un fleac tinand cont ca vorbim de o motocicleta noua care la vremea ei a fost in jur de 12000 euro.

Urmeaza partea de fine tuning si echiparea ei pentru drumuri lungi. (sistemul de bagaje de la ventura bike care trebuie sa soseasca , tobe , ambreiaj deschis pt ca este uscat si este Ducati si cam atat momentan )

Am planuri mari cu ea. Sper ca timpul si finantele sa imi permita sa le realizez pe toate. Vom incepe cu Europa, va tin la curent :)

 

Cu multumiri lui Felician pe care trebuie sa il cinstesc multa vreme de acum incolo pentru pontul dat si cu si mai multe multumiri lui Andu prietenul/mecanicul pasionatul de Ducati.

 

Pretul prefer sa nu il comunic ... ideea e ca am prima motocicleta noua, dar de colectie :)

 

 

In rest,

Las pozele sa vorbeasca. Sunt de cand am vazut-o prima oara, de cand am pornit-o prima oara si de aseara de cand am ridicat-o de la service ( erau 5 grade si nu am avut manusi dar sa mor daca am simtit ceva ) :)

Urmeaza sa rezolv cu inmatricularea miercuri...

 

 

Va salut

 

Andrei

imi aduc aminte cand mi-am cumparat s4-ul! povestile parca sunt trase la indigo! sa il stapanesti sanatos! motorul asta o sa iti aduca numai satisfactii. ataseaza catva poze cu "sistemul de bagaje" eu folosesc doar un tank bag. pana acum eu nu am gasit nimic care sa se potriveasca pe monster si care sa nu arate ridicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff,900km...asta e visul ud al fiecaruia dintre noi,sa gaseasca motocicleta dorita nerulata,dar uite ca la unii dintre noi dorinta se implineste.

Imi place mult Ducati-ul Monster,italienii stiu sa faca motociclete cu suflet.Acum cateva zile am avut si eu ocazia sa merg pe o Agusta Brutale,e o experienta deosebita,extraordinara,total diferita de orice japoneza pe care am mers vreodata,pe Monster n-am mers niciodata dar banuiesc ca ai acelasi sentiment,trebuie sa te inclini in fata italienilor.

S-o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Va multumesc pentru aprecieri

 

imi aduc aminte cand mi-am cumparat s4-ul! povestile parca sunt trase la indigo! sa il stapanesti sanatos! motorul asta o sa iti aduca numai satisfactii. ataseaza catva poze cu "sistemul de bagaje" eu folosesc doar un tank bag. pana acum eu nu am gasit nimic care sa se potriveasca pe monster si care sa nu arate ridicol

 

 

Pai poate le scoatem la o tura impreuna daca sunt trase la indigo :)

 

Uite, pentru sistemul de bagaje 2 filmulete cu montajul pe un streetfighter si pe hypermotard ( arata bine, de testat mai trebuie )

 

 

 

Si poze cu el montat pe un S4 Sena.

 

Si daca mai doreste cineva sa vada compatibilitate cu modelul sau de motociclete vedeti la link-ul urmator : http://www.ventura-bike.co.uk/system/bikeselect.aspx

 

Saptamana aceasta ar trebui sa primesc un semn de la ei cu data finala de livrare.

 

Bineinteles ca exista varianta de a incerca sa il fac custom :) dar din lipsa de timp am apelat la varianta asta si plus ca mi-au ramas bani din diferenta de pe Capo si am zis sa ii folosesc cu cap :D

 

 

Andrei

 

Impresii dupa primii 200km facuti ieri :

 

Bai baiatule, te unge pe suflet. Am zis sa o iau treptat , schimbam intre 4000 - 5000 , viteza maxim 130-140, asa cum se face la inceput.

 

Sunt placut impresionat de ce putea sa faca in anul 2001 , si nu vorbesc de nu stiu ce tehnologie si bla bla blauri.

 

Perfect de simplu, mecanica perfecta, electronica minima, ciclistica de te da pe spate si cuplu cat cuprinde. Am mai avut si alte brand-uri de motociclete dar experienta/satisfactia maxima de condus am avut-o pe Ducati, in special pe S4

 

 

Acum sunt intr-o mica dilema. Dupa cum spuneam, mie imi plac motocicletele stoc , maxim evacuarea schimbata pe care planuiam sa o fac in viitorul apropiat.

 

Nu cred ca se va mai intampla, sau nu stiu, o sa vad. Din experienta anterioara de pe S4R cu Termignoni avea oarescare variatii de turatie cand incercai sa o tii la o viteza medie de 60-70, se simtea ca cere forja.

 

Acum parca totul e la locul lui, mai mult consumul mi s-a parut destul de rezonabil, influentat fiind cu siguranta de faptul ca tobele sunt stoc, in jur de 5.7 % / 100km si ma astept sa scada pe la un 5.5 , 5.3

 

E super ok. 200km pana se aprinde rezerva e perfect.

 

Hai duminica placuta la toti :)

 

Andrei

 

Asa, timida... primele poze de pe drumuri.

 

P.S : Salutari baiatului cu intruder-ul , avea o evacuare de o simteai in piept. Presedinte la FreeRiders. Bravo baieti, pentru ca faceti ca motociclismul sa fie pentru voi un stil de viata!

post-20029-0-79372200-1319966931_thumb.png

post-20029-0-72891200-1319967038_thumb.png

post-20029-0-35163500-1319968635_thumb.jpg

Editat de floreaandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

vis-a-vis de tobe stock si consum... mie, odata cu schimbarea tobelor mi-a scazut si consumul iar motorul merge mai fluent la turatii mici... (treaba de care spuneai ca se intampla la viteza mica s-a atenuat simtitor). intr-un cuvant numai beneficii. eu te-as sfatui sa ii pui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput pe Ducati... am continuat cu sport touring apoi am spus sa incerc enduro touring. Din punct de vedere experienta motociclistica parerea mea este ca merita sa faci astfel de schimbari deoarece te educa si capeti experienta... Se invart in jurul acelorasi sum de bani asa ca , why not.

 

Mie imi plac drumurile lungi asa ca le-am facut, fie pe VFR fie pe Caponord dar parca nu ma simteam implinit. Suspinam dupa motorul pe care am invatat sa merg si care ma pasiona/pasioneaza atat de tare - Ducati.

 

Ca intr-un vis frumos, ma suna intr-o zi al meu prieten Felician sa imi spuna ca un fost coleg al sau de liceu are intr-un garaj un Ducati Monster S4 rosu de vanzare. cica ar fi plin de praf si ca ar avea cateva sute de km la bord.

Am crezut ca rade de mine asa ca am fost sa vad minunea.

 

Nu stiu daca a descoperit careva vreodata o comoara , plina de praf... care sa te faca sa zambesti pana la urechi dar la mine asa a fost.

Nici nu am clipit si in urmatoarea ora am sunat baiatul care era interesat de Caponord, a 2-a zi a venit si a luat-o si a 3-a zi am trimis duba , a luat "the duc" plin de praf si cu cauciucurile plate si l-a dus la Andu la service

Nici nu m-a interesat cati kilometri are , pentru ca se vedea pe ea ca este noua. Sub rezervor, sub sa...

 

Rezultatul final

Ducati Monster S4 , an fabricatie 2001, 900km la bord. Motocicleta este stoc, asa cum imi place mie, singurul accesoriu pe care il are fiind amortizor lateral de ghidon ( si bineinteles carboanele din fabrica )

 

S-au schimbat toate lichidele din ea, cauciucuri noi, curele de distributie noi. Nota totala in jur de 700 de euro. Un fleac tinand cont ca vorbim de o motocicleta noua care la vremea ei a fost in jur de 12000 euro.

Urmeaza partea de fine tuning si echiparea ei pentru drumuri lungi. (sistemul de bagaje de la ventura bike care trebuie sa soseasca , tobe , ambreiaj deschis pt ca este uscat si este Ducati si cam atat momentan )

Am planuri mari cu ea. Sper ca timpul si finantele sa imi permita sa le realizez pe toate. Vom incepe cu Europa, va tin la curent :)

 

Cu multumiri lui Felician pe care trebuie sa il cinstesc multa vreme de acum incolo pentru pontul dat si cu si mai multe multumiri lui Andu prietenul/mecanicul pasionatul de Ducati.

 

Pretul prefer sa nu il comunic ... ideea e ca am prima motocicleta noua, dar de colectie :)

 

 

In rest,

Las pozele sa vorbeasca. Sunt de cand am vazut-o prima oara, de cand am pornit-o prima oara si de aseara de cand am ridicat-o de la service ( erau 5 grade si nu am avut manusi dar sa mor daca am simtit ceva ) :)

Urmeaza sa rezolv cu inmatricularea miercuri...

 

 

Va salut

 

Andrei

 

"sa-ti traiasca", sa traiesti si tu alaturi de ea, am vazut-o la Andu la garaj, superba! :) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte faina domnule. Faptul ca ai dat si prin alte curti si ca totusi ai revenit (practic) la aceeasi motoreta, insemna ceva.

 

Si eu ti-am vazut-o la Andu. Nu cred ca am mai vazut motocicleta de +/-10 ani care sa arate atat de bine - mi-e mila doar de faptul ca n-a avut parte decat de stat. Dar am incredere in tine ca ii vei arata numai drumuri faine. Si lungi. Merita ! thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma frumoasa jucaria, si cel putinpovestea parca e scrisa de un scriitor de basme. e ca si cum ai perge pe drum si te-ai impiedica, apoi te ridica cneva de care consideri ca e dragostea vietii. o poveste care te lasa ...precoce :haha:

 

 

tobele neaparat trebuie schimbate :D sa se auda ca ai Ducati. dar eu in locul tau i-as pune un amortizor de ghidon sus, nu undita aia acolo pe lateral.

 

mna, ce sa zic, cred ca spre batranete cand ma plictisesc de sportive, am sa ma retrag in berna pe un monster, dar tot asa ceva S4, S4R sau poate scot un altul dar tot la fel de clasic. desi nu cred ca vor mai scoate asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

mna, ce sa zic, cred ca spre batranete cand ma plictisesc de sportive, am sa ma retrag in berna pe un monster, dar tot asa ceva S4, S4R sau poate scot un altul dar tot la fel de clasic. desi nu cred ca vor mai scoate asa ceva.

=> Ducati Streetfighter S + far Monster = wub.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa, sunt aproape de prima mie de km pe S4 ( 978 mai exact ) din care cea mai mare parte au fost facuti ieri , vreo 600, pe traseul Bucuresti, Pitesti, Valcea, Valea Oltului, Sibiu, Brasov, Bucuresti

 

Ce pot sa spun, sunt impresionat. Trage frumos ( mai frumos decat S4R nefiind la fel de brutal) , autostrada a mancat-o imediat. Sub 130-140 nu a coborat. A consumat mai mult, undeva in jur de 6.5%. Dar cine se mai uita :)

 

Pe curbe nu are sens sa povestesc cum e . Prefer sa fiu egoist si sa pastrez doar pentru mine. Amortizorul ala chiar isi face treaba.

 

Sunt un pic surprins, deoarece nu am resimtit foarte tare drumul. Cu siguranta la anu' vor intra 1000km intr-o zi fara probleme. Vreau sa-mi dobor recordul de Bucuresti - Zagreb dintr-o bucata :) dar asta va fi alta poveste.

 

In rest, cateva poze sa ma dau mare :D.

 

 

P.S : Sa fie primit si numarul pt ca am reusit sa-l gasesc. Este dedicat iubitei mele.

Si multumiri celor de la Metrotehnica pentru suprotul de numar cu ducatiromania.ro oferit gratis :friends:

 

ma frumoasa jucaria, si cel putinpovestea parca e scrisa de un scriitor de basme. e ca si cum ai perge pe drum si te-ai impiedica, apoi te ridica cneva de care consideri ca e dragostea vietii. o poveste care te lasa ...precoce :haha:

 

 

tobele neaparat trebuie schimbate :D sa se auda ca ai Ducati. dar eu in locul tau i-as pune un amortizor de ghidon sus, nu undita aia acolo pe lateral.

 

mna, ce sa zic, cred ca spre batranete cand ma plictisesc de sportive, am sa ma retrag in berna pe un monster, dar tot asa ceva S4, S4R sau poate scot un altul dar tot la fel de clasic. desi nu cred ca vor mai scoate asa ceva.

 

 

Multumesc,

 

Facem cu tobele, cel mai probabil in primavara pentru ca s-au cam dus banii de la diferenta si anul asta nu vreau sa mai bag in ea.

Cu amortizorul sa stii ca sunt f multumit de el, si nu ma deranjeaza ca este lateral, chiar ca zici ca e undita. As vrea sa-l vopsesc negru. Si aici , daca ar fi fost bani pe care sa nu ii simt probabil ca as fi cumparat un amortizor sus, dar sunt multumit de el asa.

 

Pont, daca ai bani , urmareste sa iei un S4Rs Tricolore. Astea-s motociclete de le bagi la muzeu peste 10 ani. :)

 

Te salut,

 

Andrei

post-20029-0-97776500-1320681115_thumb.jpg

post-20029-0-22370600-1320681123_thumb.jpg

post-20029-0-21801500-1320681143_thumb.jpg

post-20029-0-73944000-1320681199_thumb.jpg

post-20029-0-41034600-1320681252_thumb.jpg

post-20029-0-40191700-1320681284_thumb.jpg

post-20029-0-27402400-1320681301_thumb.jpg

post-20029-0-26139800-1320681326_thumb.jpg

Editat de floreaandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci tobele vor face mai totul. eu unu stiu , o simt pe propria piele. oricine ma recunoaste, stie ce vine de la distanta.

 

 

 

cat de amortizor, unul sus e mult mai estetic, si nu iti trebuie chiar unu profi, ci unu stoc, adaptat eventual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Dupa vreo 4 ore de stat in frig rezultatul este cel atasat. :)

 

A fost dificil de reglat unghiurile barelor laterale, dar pana la urma am scos-o la capat, in sensul ca am rezolvat-o sa nu pot scoate deloc barele :) decat desfacand suruburile. Dar merge si asa.

 

V-am atasat intregul proces in poze, in sine este mai complicat decat pare :) (am ajuns sa mesteresc cu pila anumite plastice)

 

Dupa cum spuneam si mai sus. Sistem Ventura, englezesc. Destul de explicit in scris manualul , destul de putine poze... Trebuie sa ai ceva rabdare.

 

Am reusit sa o testez cativa km. Nici nu se simte.

 

Enjoy,

 

Andrei

 

P.S - si am reusit sa dau jos sticker-ele cu Lucky motos :) Sfat - Daca vreti sa dezlipiti vreodata autocolant de pe carena sau de pe orice altceva - dati cu feonu sa incalziti suprafata si se desface imediat, apoi doar stergeti cu carpa imbibata de wd40 lipiciul ;)

post-20029-0-32626700-1321261313_thumb.jpg

post-20029-0-10131500-1321261324_thumb.jpg

post-20029-0-76580000-1321261364_thumb.jpg

post-20029-0-90815400-1321261388_thumb.jpg

post-20029-0-24174800-1321261472_thumb.jpg

post-20029-0-71195900-1321261480_thumb.jpg

post-20029-0-81049200-1321261509_thumb.jpg

post-20029-0-11523000-1321261540_thumb.jpg

post-20029-0-41641700-1321261563_thumb.jpg

post-20029-0-25988400-1321261588_thumb.jpg

post-20029-0-04412900-1321261612_thumb.jpg

post-20029-0-84831200-1321261635_thumb.jpg

post-20029-0-87592600-1321261664_thumb.jpg

post-20029-0-66998300-1321261691_thumb.jpg

post-20029-0-24804900-1321261712_thumb.jpg

post-20029-0-38100800-1321261736_thumb.jpg

post-20029-0-69248200-1321261758_thumb.jpg

post-20029-0-09267900-1321261780_thumb.jpg

post-20029-0-38982300-1321261807_thumb.jpg

post-20029-0-75688700-1321261832_thumb.jpg

Editat de floreaandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...