Sari la conținut

Race Collar


Postări Recomandate

Afara de faptul ca protejeaza pentru fracturile cervicale si ale claviculei (pe care ti le faci cu marg. inf. a castii) nu are nici un rost.......!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara de faptul ca protejeaza pentru fracturile cervicale si ale claviculei (pe care ti le faci cu marg. inf. a castii) nu are nici un rost.......!?!

Erm, nu stiu altii cum sunt, dar eu unul stiam ca fracturile cervicale pot cauza tulburari grave ale sanatatii pe termen lung, cum ar fi moartea instantanee.

 

De fapt, daca tin bine aminte, chiar au fost vreo doua accidente mortale anul asta in care cauza decesului a fost fractura de vertebre cervicale.

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erm, nu stiu altii cum sunt, dar eu unul stiam ca fracturile cervicale pot cauza tulburari grave ale sanatatii pe termen lung, cum ar fi moartea instantanee.

 

De fapt, daca tin bine aminte, chiar au fost vreo doua accidente mortale anul asta in care cauza decesului a fost fractura de vertebre cervicale.

 

 

Eu cred ca n'ai observat ironia din postul citat de tine :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca n'ai observat ironia din postul citat de tine :hug:

Hmm, deci e adevarat: palinca scade acuitatea mentala. Si cand te gandesti ca atata timp crezusem contrariul... toothgo5.gif

 

Ar fi putut totusi sa puna si el un pseudo-tag gen [/sarcasm] sau un emoticon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramaneti on topic va rog.

din ce stiu, calcaiul lui achile al motociclistului este gatul, dar nu in principal la miscarile inertiale tip stanga dreapta si fata spate, si e sensibil la miscarile de rotatie.atunci se intampla buba de obicei. respectivul guler e clar ca e util, dar probabil ca te si incomodeaza si iti restrange miscarile.nu stiu daca as putea sa port asa ceva fara sa ma sufoc.probabil ca pe strada nu e la fel de inoportunant ca la offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te sufoci...

Si apoi nu porti race collar la motocross sau hard enduro (nu neaparat, unii insa-l folosesc )

Este recomandat la enduro si rally acolo unde cazaturile sunt la viteze mai mari.

Atat de mult m-am obisnuit cu el incat daca-l uit nu ma simt bine.

E bun si pe strada la touring chiar daca nu prea se foloseste - macar pentru a reduce oboseala cefei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Versiunea "high-end" (neck-brace), dezvoltata in colaborare de KTM si BMW, in urma accidentelor din ultimii ani de la Dakar. Toti pilotii de uzina KTM vor purta asa ceva la Dakar.

post-3033-1162068304_thumb.jpg

Editat de digitallysane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Cam ce marime trebuie sa-l comand? Al tau ce marime e?

 

 

 

 

Iati mai mare....eu am... e putin mica...ma jeneaza......eu o consider incomoda.....dar nu ii contest utilitatea !!!

Ma jeneaza in mod special cand intorc capul....(stanga , dreapta)

 

 

 

 

 

 

:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este adevarat ca-ti limiteaza intoarcerea capului, mai ales cand vrei sa privesti in spate.

in rest daca il porti te obisnuiesti cu el.

 

 

din ce vad in prima poza a postului race collar-ul este purtat invers. logic si din ce stiu eu partea plina se poarta in spate. rolul esential este sa limiteze miscarea capului in spate respectiv in fata prin sprijinirea marginilor castii de "collar" protejand zona cervicala a coloanei in cazul unui impact.

 

 

in bucuresti eu am gasit ixs la moto racing zone(cozo).

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent cu ce ma dau anu' asta la Campionat, o sa-mi iau si eu.

am zburat de pe mobra la transcarpatic de nu m-am vazut, si am observat ce bine e sa ai de toate pe tine, ba chiar si ceva in rucsack !!

La atv si quad chiar ar fi si mai obligatoriu daca te rastorni si nu ai apucat sa inveti sa sari, te prinde dedesupt, si daca ai si gatul sucit cred ca te indrepti de tot, forever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

http://www.evs-sports.com/evs-blog/2011/11/evs-product-testimonial-r4-race-collar/comment-page-1/#comment-5465 : iata un race collar proaspat lansat de catre cei de la EVS. are cateva avantaje, este foarte ieftin in comparatie cu alte produse similare (~100 euro, il gasesti pe fcmoto), ei sustin ca nu iti limiteaza aproape deloc miscarile capului si dupa mine arata si foarte bine. la dezavantaj as trece faptul ca trebuie sa-l prinzi pe dupa umeri cu niste hamuri. acum as avea si cateva intrebari: exista dealer evs in Romania? cresc sansele de ranire la nivelul claviculei? si poate cel mai important: este potrivit pentru o utilizare stradala (sau doar cei care practica off-road intr-o forma sau alta il folosesc)? produsul se "pupa" cu o casca integrala "normala" si nu de off-road, in combinatie cu o geaca de piele cu protectii si nu cu o armura?

 

http://www.evs-sport...1/#comment-5465 : iata un race collar proaspat lansat de catre cei de la EVS. are cateva avantaje, este foarte ieftin in comparatie cu alte produse similare (~100 euro, il gasesti pe fcmoto), ei sustin ca nu iti limiteaza aproape deloc miscarile capului si dupa mine arata si foarte bine. la dezavantaj as trece faptul ca trebuie sa-l prinzi pe dupa umeri cu niste hamuri. acum as avea si cateva intrebari: exista dealer evs in Romania? cresc sansele de ranire la nivelul claviculei? si poate cel mai important: este potrivit pentru o utilizare stradala (sau doar cei care practica off-road intr-o forma sau alta il folosesc)? produsul se "pupa" cu o casca integrala "normala" si nu de off-road, in combinatie cu o geaca de piele cu protectii si nu cu o armura?

 

am primit un raspuns pe e-mail de la EVS, iata-l:

 

"

Dan,

 

 

This product is suitable for the use on roads with a regular full face helmet. Any time of leather jacket will comply will this brace as well.

 

 

The R4 was designed to reduce the risk of a collarbone injury. We used a high density foam in the construction of the R4. The foam’s purpose to is absorb and disperse the energy of a crash/impact rather than a frame design that does not have the ability.

 

 

Please let me know if you have any other questions,

 

 

Cody Wolf - EVS Sports

 

Sales / Marketing"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...