megamotoreta Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 sa nu ai vreun furtun de alimentare fisurat,intra aer si nu face vacuum. la cateva pedale trebuie sa intre benzina in carb.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Eu de regula dupa o anumita perioada de timp in care nu folosesc scuterul fac in felul urmator,dureaza putin timp dar sant sigur ca o sa porneasca, scot carburatorul al demontez al spal cu benzina si-l pun la loc ,in felul asta eviti sa tot dai la automat sau la peda in repetate randuri fara sa porneasca. Vezi ca in partea de jos a carburatorului (mai bine zis a paharelului)tre sa ai un surubel mic care daca al slabesti tre sa curga benzina spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) salut. cum pot sa repar fisa de la bujie ... am tras de ea si s-a desfacut cablul litat care intra in fisa. sau in lulea cum se zice cica. se poate repara? si ... cu scuterul ... am curatat carburatorul... cand dau la pedala porneste greu si cand porneste sta pornit vreo 2 secunde ..daca accelerez, se opreste. am verificat furtunele de fisuri, nu am gasit nimic in neregula. Pompa de benzina e curata. Editat Martie 12, 2011 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 ce sa mai repari...de fapt eu am reparat una si merge si-n prezent, tot asa se topise,am pus o tabla....asta pt ca alta fisa noua nu m-a tinut decat 50km,s-a topit aproape chinezaria. asa ca tot NGK ramane baza, cu sapte petice ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 are cineva o poza in detaliu cu pozitia de montare a unui arc pentru cricul central la un mbk booster? mi s-a rupt arcul respectiv si am incercat sa improvizez pana maine dar nu imi dau seama nicicum cum era prins...si am impresia ca nici cu arcul nou in mana nu o sa fiu mai inventiv...cred ca cel care s-a rupt era improvizat de fostul proprietar deoarece era pus cam ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Atinge discul de frînă de plăcuțe, are bătaie. Am schimbat discul, am schimbat etrierul cu tot cu plăcuțe, circuitul și pompa de frînare. Ce să-i mai fac? Axul nu pare strîmb, în gropi nu l-am dat, la ochi nu se observă, dar cu mîna dacă învîrt, freacă atît de tare într-o anumită poziție încît abea pot mișca roata. L-am măsurat în fel și chip, și-au dat cu părerea diferiți mecanici, cu șublerul dacă măsor nu se vede nimic, e chestiune de zecimi de mm. Totuși, blochează roata, toacă plăcuțele în 3 săptămîni. Le aduce la fier și doar pe un colț, nu le uzează uniform. Editat Martie 28, 2011 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Hai ca intreb si eu ceva De ce imi da rateuri cand e motorul rece....sau in primele 2 min.....am un scuter de 250 4t motorizare yamaha.E de vina carbul sau reglajul supapelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Hai ca intreb si eu ceva De ce imi da rateuri cand e motorul rece....sau in primele 2 min.....am un scuter de 250 4t motorizare yamaha.E de vina carbul sau reglajul supapelor? io zic..bujia. Verifica. am patit fix asa la masina.tot primele 2 min.dupa aceea mergea rotund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Hai ca intreb si eu ceva De ce imi da rateuri cand e motorul rece....sau in primele 2 min.....am un scuter de 250 4t motorizare yamaha.E de vina carbul sau reglajul supapelor? nici una nici alta. lasa-l cateva minute sa se incalzeasca,nu-l mai chinui. eu unul nici nu ma ating de acceleratie, il las sa-si faca treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 nici una nici alta. lasa-l cateva minute sa se incalzeasca,nu-l mai chinui. eu unul nici nu ma ating de acceleratie, il las sa-si faca treaba... Intodeauna cand il pornesc il las cateva minute sa se incalzeasca motorul.....da rateuri in primul minut dupa ce plec si nu e normal.Chiar daca as pleca fara sa astept sa intre motorul in temperatura nu e normal sa dea rateuri sambata vreific bujia sa vad ce culoare are si codul bujiei.iar in doua saptamani incerc sa fac un reglaj la carbelitor....da la asta nu ma pricep...o sa intreb cum se regleaza carbul la asta de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Am avut aceeasi problema ieri. De obicei, daca era rece dadea rateuri, il lasam 30 secunde sa se incalzeasca si apoi nu mai dadea niciun rateu, mergea perfect. Totusi, ieri, rece fiind, dupa ce l-am pornit daca incercam sa-i dau gaz se ineca imediat, rateu si "dadea in nas". La ralanti statea, dar daca-i dadeam putin gaz, gata, murea instant. Problema ieri a fost ca nici dupa 3 minute nu s-a incalzit calumea, n-am putut pleca de pe loc, se oprea motorul imediat ce-i dadeam gaz, se ineca. L-am lasat sa se incalzeasca 6-7 minute si apoi a functionat perfect. De obicei eu il las sa se incalzeasca dimineata 3-4 minute - mi se pare normal, insa daca vreau sa-i dau forja, rece-nerece pleaca, il turez putin si gata. Ieri pana n-au trecut 6 minute nu l-am putut misca un metru, cum ii dadeam putin gaz, gata, se ineca. Asta nu mi se pare ok, s-a incalzit si cam greu si pana nu s-a incalzit nu vroia nici cu slujbe, asta nu e ok. Eu inteleg ca rece nu merge rotund, frumos, dar sa nu vrea sa miste un metru si sa nu-l pot tura nu e in regula. Totusi, ieri dupa ce l-am asteptat 6 minute sa-si faca damblaua, m-am plimbat toata ziua si a functionat perfect. Azi a pornit la prima cheie (a fost zi mai calduroasa), m-am plimbat, totul ok. Ce a avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 .....pana nu s-a incalzit nu vroia nici cu slujbe,Ce a avut? salut...shocul e de vina ...nu mai inchide asa de repede si tre sa astepti putin mai mult in tot acest timp ai surplus de benzina la admisie si de aia nu suporta sa-l accelerezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doxtor Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Salut am o problema aparatu dintr-o data la un piaggio nrg care este pe carburator si racire aer este din 2010 nu am contact original la el ..... am pus contactul sa pornesc si sa aprins bordul..... si cand sa apas butonul sa stins bordul......si nici de pornit nu mai merge decat la pedala nu mai merg semnalizari claxon si nici pornire la automat decat la pedala si atunci functioneaza doar farurile si stopul pe spate in rest nimic ...... este ceva electric cred..... stiti ce sa i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker.Metall Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salutare! Un amic are un scuter Leader (First Bike) si are urmatoarea problema:a schimbat chiulasa si nu mai porneste.Scanteie are,da rateuri.Zice ca a umblat si la pinionul cu lant si crede ca acolo e buba.Trebuie reglat ceva? Ce sa-i spun sa faca? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 pinionul cu lant e distributia. a decalat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salutare!Un amic are un scuter Leader (First Bike) si are urmatoarea problema:a schimbat chiulasa si nu mai porneste.Scanteie are,da rateuri.Zice ca a umblat si la pinionul cu lant si crede ca acolo e buba.Trebuie reglat ceva? Ce sa-i spun sa faca? Mersi! Salut.... daca a umblat la lantul de la distributie nu e bai mare trebuie pus la semnele pe care le are din fabrica pe volantul magnetou si pinion.......si o sa mearga iar....spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cargo_02 Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 salut , am si eu nevoie de o volanta pentru un pocket bike, ma poate ajuta cineva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 am si eu un trike italjet SuperRanger , o incrucisare intre vespa primavera si ape 50, iar ieri i-am schimbat uleiul in cutie si diferential. dupa ce am facut asta ambreiajul pare mereu cuplat.. cu maneta apasata nu este complet debraiat si tot are tendinta sa plece inainte, vitezele nu se schimba pe loc iar cu maneta libera motorul se tureaza disproportional cu viteza deci aluneca . am bagat ulei sae 80, dar in manual scria ca intra 700gr pana incepe sa curga pe la buson desi eu am bagat 1 litru si tot nu a curs pe la buson.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 ÂŞtiu că nu e locul potrivit dar, unde pot găsi un set motor original pentru un piaggio si ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 la paneuro gasesti kit motor original,kit motor aftermarket gasesti la mai moate magazinele,care vand piese de scutere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 N-am nici un magazin de scutere în oraÂş, din păcate. Soluția este să cumpăr online. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seba/aprilia Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. ? [/quot chiar cautam asa cv un leonardo 250cc ce tuning pot face? ce performante si ce preturii? deja e la reparat pt schimbat ambielaju Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 daca ai 350e poti sa cumperi un kit malossi de 290cc(aluminiu),mult mai puternic decat cel de 250(fonta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 salut , am si eu nevoie de o volanta pentru un pocket bike, ma poate ajuta cineva?? Salut 'cargo_02' volantele difera ca si dimensiuni nu sant toate identice ,cam greu sa gasesti una sa se potriveasca perfect in locul celei defecte...daca te ajuta cu ceva iti pot vinde unul intreg si functional,pretul al negociem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scooter fun Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Anul acesta, mai exact in cadrul Salonului Moto de la Bucuresti, UNIOR a lansat in Romania trusele de scule pentru service-urile de scutere. Este vorba de 2 tipuri: trusa 3700, cu 47 piese si trusa 3700 Pro, cu 56 piese. Pentru toate service-urile interesate de scule performante, luna aceasta UNIOR ofera TVA-ul CADOU. 3700: PRET- 513 LEI +TVA 3700 PRO: PRET -796 LEI +TVA mai multe detalii pe www.scooterfun.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.