Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Eu de regula dupa o anumita perioada de timp in care nu folosesc scuterul fac in felul urmator,dureaza putin timp dar sant sigur ca o sa porneasca, scot carburatorul al demontez al spal cu benzina si-l pun la loc ,in felul asta eviti sa tot dai la automat sau la peda in repetate randuri fara sa porneasca.

Vezi ca in partea de jos a carburatorului (mai bine zis a paharelului)tre sa ai un surubel mic care daca al slabesti tre sa curga benzina

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut. cum pot sa repar fisa de la bujie ... am tras de ea si s-a desfacut cablul litat care intra in fisa. sau in lulea cum se zice cica. se poate repara?

si ... cu scuterul ... am curatat carburatorul... cand dau la pedala porneste greu si cand porneste sta pornit vreo 2 secunde ..daca accelerez, se opreste. am verificat furtunele de fisuri, nu am gasit nimic in neregula. Pompa de benzina e curata.

Editat de ionutz100cc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa mai repari...de fapt eu am reparat una si merge si-n prezent, tot asa se topise,am pus o tabla....asta pt ca alta fisa noua nu m-a tinut decat 50km,s-a topit aproape chinezaria. asa ca tot NGK ramane baza, cu sapte petice ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

are cineva o poza in detaliu cu pozitia de montare a unui arc pentru cricul central la un mbk booster? mi s-a rupt arcul respectiv si am incercat sa improvizez pana maine dar nu imi dau seama nicicum cum era prins...si am impresia ca nici cu arcul nou in mana nu o sa fiu mai inventiv...cred ca cel care s-a rupt era improvizat de fostul proprietar deoarece era pus cam ciudat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atinge discul de frînă de plăcuțe, are bătaie. Am schimbat discul, am schimbat etrierul cu tot cu plăcuțe, circuitul și pompa de frînare. Ce să-i mai fac?

Axul nu pare strîmb, în gropi nu l-am dat, la ochi nu se observă, dar cu mîna dacă învîrt, freacă atît de tare într-o anumită poziție încît abea pot mișca roata.

 

L-am măsurat în fel și chip, și-au dat cu părerea diferiți mecanici, cu șublerul dacă măsor nu se vede nimic, e chestiune de zecimi de mm. Totuși, blochează roata, toacă plăcuțele în 3 săptămîni. Le aduce la fier și doar pe un colț, nu le uzează uniform.

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Hai ca intreb si eu ceva

De ce imi da rateuri cand e motorul rece....sau in primele 2 min.....am un scuter de 250 4t motorizare yamaha.E de vina carbul sau reglajul supapelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca intreb si eu ceva

De ce imi da rateuri cand e motorul rece....sau in primele 2 min.....am un scuter de 250 4t motorizare yamaha.E de vina carbul sau reglajul supapelor?

io zic..bujia. Verifica. am patit fix asa la masina.tot primele 2 min.dupa aceea mergea rotund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca intreb si eu ceva

De ce imi da rateuri cand e motorul rece....sau in primele 2 min.....am un scuter de 250 4t motorizare yamaha.E de vina carbul sau reglajul supapelor?

nici una nici alta. lasa-l cateva minute sa se incalzeasca,nu-l mai chinui. eu unul nici nu ma ating de acceleratie, il las sa-si faca treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne
nici una nici alta. lasa-l cateva minute sa se incalzeasca,nu-l mai chinui. eu unul nici nu ma ating de acceleratie, il las sa-si faca treaba...

 

Intodeauna cand il pornesc il las cateva minute sa se incalzeasca motorul.....da rateuri in primul minut dupa ce plec si nu e normal.Chiar daca as pleca fara sa astept sa intre motorul in temperatura nu e normal sa dea rateuri

sambata vreific bujia sa vad ce culoare are si codul bujiei.iar in doua saptamani incerc sa fac un reglaj la carbelitor....da la asta nu ma pricep...o sa intreb cum se regleaza carbul la asta de 250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema ieri. De obicei, daca era rece dadea rateuri, il lasam 30 secunde sa se incalzeasca si apoi nu mai dadea niciun rateu, mergea perfect.

Totusi, ieri, rece fiind, dupa ce l-am pornit daca incercam sa-i dau gaz se ineca imediat, rateu si "dadea in nas". La ralanti statea, dar daca-i dadeam putin gaz, gata, murea instant. Problema ieri a fost ca nici dupa 3 minute nu s-a incalzit calumea, n-am putut pleca de pe loc, se oprea motorul imediat ce-i dadeam gaz, se ineca. L-am lasat sa se incalzeasca 6-7 minute si apoi a functionat perfect.

 

De obicei eu il las sa se incalzeasca dimineata 3-4 minute - mi se pare normal, insa daca vreau sa-i dau forja, rece-nerece pleaca, il turez putin si gata. Ieri pana n-au trecut 6 minute nu l-am putut misca un metru, cum ii dadeam putin gaz, gata, se ineca. Asta nu mi se pare ok, s-a incalzit si cam greu si pana nu s-a incalzit nu vroia nici cu slujbe, asta nu e ok. Eu inteleg ca rece nu merge rotund, frumos, dar sa nu vrea sa miste un metru si sa nu-l pot tura nu e in regula.

 

Totusi, ieri dupa ce l-am asteptat 6 minute sa-si faca damblaua, m-am plimbat toata ziua si a functionat perfect. Azi a pornit la prima cheie (a fost zi mai calduroasa), m-am plimbat, totul ok.

 

Ce a avut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....pana nu s-a incalzit nu vroia nici cu slujbe,

Ce a avut?

salut...shocul e de vina ...nu mai inchide asa de repede si tre sa astepti putin mai mult in tot acest timp ai surplus de benzina la admisie si de aia nu suporta sa-l accelerezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o problema aparatu dintr-o data la un piaggio nrg care este pe carburator si racire aer este din 2010 nu am contact original la el ..... am pus contactul sa pornesc si sa aprins bordul..... si cand sa apas butonul sa stins bordul......si nici de pornit nu mai merge decat la pedala nu mai merg semnalizari claxon si nici pornire la automat decat la pedala si atunci functioneaza doar farurile si stopul pe spate in rest nimic ...... este ceva electric cred..... stiti ce sa i fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Un amic are un scuter Leader (First Bike) si are urmatoarea problema:a schimbat chiulasa si nu mai porneste.Scanteie are,da rateuri.Zice ca a umblat si la pinionul cu lant si crede ca acolo e buba.Trebuie reglat ceva?

Ce sa-i spun sa faca?

Mersi!

Salut.... daca a umblat la lantul de la distributie nu e bai mare trebuie pus la semnele pe care le are din fabrica pe volantul magnetou si pinion.......si o sa mearga iar....spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un trike italjet SuperRanger , o incrucisare intre vespa primavera si ape 50, iar ieri i-am schimbat uleiul in cutie si diferential. dupa ce am facut asta ambreiajul pare mereu cuplat.. cu maneta apasata nu este complet debraiat si tot are tendinta sa plece inainte, vitezele nu se schimba pe loc iar cu maneta libera motorul se tureaza disproportional cu viteza deci aluneca :wacko:. am bagat ulei sae 80, dar in manual scria ca intra 700gr pana incepe sa curga pe la buson desi eu am bagat 1 litru si tot nu a curs pe la buson..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. :P ?

[/quot

 

chiar cautam asa cv

un leonardo 250cc ce tuning pot face?

ce performante si ce preturii?

deja e la reparat pt schimbat ambielaju

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am si eu nevoie de o volanta pentru un pocket bike, ma poate ajuta cineva??

Salut 'cargo_02' volantele difera ca si dimensiuni nu sant toate identice ,cam greu sa gasesti una sa se potriveasca perfect in locul celei defecte...daca te ajuta cu ceva iti pot vinde unul intreg si functional,pretul al negociem.

post-15361-1304151856_thumb.jpgpost-15361-1304152213_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul acesta, mai exact in cadrul Salonului Moto de la Bucuresti, UNIOR a lansat in

Romania trusele de scule pentru service-urile de scutere.

Este vorba de 2 tipuri: trusa 3700, cu 47 piese si trusa 3700 Pro, cu 56 piese.

Pentru toate service-urile interesate de scule performante, luna aceasta UNIOR ofera

TVA-ul CADOU.

3700: PRET- 513 LEI +TVA

3700 PRO: PRET -796 LEI +TVA

mai multe detalii pe www.scooterfun.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...