jamy Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Scuter service - Sprint Motors Service scutere ,atv-uri, motociclete, indiferent de marca sau capacitatea cilindrica,reconditionam carene + vopsitorie , va putem oferi piese si accesorii originale sau after-market la preturi rezonabile si nu in ultimul rand va putem oferi servicii de intretinere , inbunatatire . Service-ul este amplasat pe soseaua Electronicii nr 21-23 , zona Bucur obor , in spatele hipermarket-ului Kaufland , Sector 2 . Program zilnic : 9 - 19 www.scuter-service.ro 0722703316 . Editat Mai 5, 2011 de jamy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Sunt eu paranoic sau ceva nu se aude prea bine?! http://www.trilulilu.ro/pfffu/b0d3c5f9e2a9e5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scr33ky2000 Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. ? salut ....scuza-ma ca sunt impertinent am si eu o intrebare daca iti bagi nasul in motor strici ceva..tragi la punct un motor aiurea si indoi valvele ....ai 2-3 scurturi in instalatia electrica si iti ia foc scuterul / motocicleta si nu mai stii ce sa ii faci... nu cred ca din ambitie te duci la o scoala de mecanica ca sa inveti sa devii tu mecanic numai sa iti repari tu motoreta ...apoi sa pui la dispozitie cunostintele tale de mecanica nou dobandite in scoala pe care ai dat bani ... pe degeaba ..... tot la un mecanic apelezi .....si ai garantia ca iese treaba calumea .... asta este valabil si pentru cunoscatori ... care nu neaparat au facut o scoala de mecanica ... nu iti va pune NIMENI la dispozitie o informatie pe degeaba daca nu cunosti persoana respectiva... daca iti este prieten da... iti spun eu ca te va ajuta in acest sens ..... toate parerile internautilor referitor la stai ca stiu eu sa imi schimb setul motor sau sa schimb pistoanele la motoreta vor veni din surse nesigure ... si va trebui sa mergi la risc sa aplici acele sfaturi ....neavand garantia ca acea persoana este calificata sau stie despre ce vorbeste ... crede-ma, ca si mecanic am vazut o gramada de cazuri in care clientii mi-au spus "am facut asa ca am citit pe un forum ".. si iete asa il costa mai mult reparatia pentru ca este vorba de stricaciuni in plus fata de problema anterioara Numai bine si asfalt uscat am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. ? salut ....scuza-ma ca sunt impertinent am si eu o intrebare daca iti bagi nasul in motor strici ceva..tragi la punct un motor aiurea si indoi valvele ....ai 2-3 scurturi in instalatia electrica si iti ia foc scuterul / motocicleta si nu mai stii ce sa ii faci... nu cred ca din ambitie te duci la o scoala de mecanica ca sa inveti sa devii tu mecanic numai sa iti repari tu motoreta ...apoi sa pui la dispozitie cunostintele tale de mecanica nou dobandite in scoala pe care ai dat bani ... pe degeaba ..... tot la un mecanic apelezi .....si ai garantia ca iese treaba calumea .... asta este valabil si pentru cunoscatori ... care nu neaparat au facut o scoala de mecanica ... nu iti va pune NIMENI la dispozitie o informatie pe degeaba daca nu cunosti persoana respectiva... daca iti este prieten da... iti spun eu ca te va ajuta in acest sens ..... toate parerile internautilor referitor la stai ca stiu eu sa imi schimb setul motor sau sa schimb pistoanele la motoreta vor veni din surse nesigure ... si va trebui sa mergi la risc sa aplici acele sfaturi ....neavand garantia ca acea persoana este calificata sau stie despre ce vorbeste ... crede-ma, ca si mecanic am vazut o gramada de cazuri in care clientii mi-au spus "am facut asa ca am citit pe un forum ".. si iete asa il costa mai mult reparatia pentru ca este vorba de stricaciuni in plus fata de problema anterioara Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 salutari. Mi-am facut si eu scuterul in curand. schimbat bujie, reglaje carburator ... a zis mecanicul. Bateria e gata. Porneste la pedala numa. Chestia e ca .. ieri a functionat scuterul, a pornit la pedala, mam plimbat cu el. Si azi dimineata a mers bine. Eram pe rosu la benzina. Cand sa il pornesc mainiante.... porneste... dar daca accelerez, se opreste, se ineaca. Benzina i-am bagat. Care ar fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Salut. Am o problema cu scuterul meu. Acum 2 luni, pornea de la automat la prima atingere de buton. Acum, dupa ceva timp nu mai porneste la buton, in schimb la prima pedala. Cateodata porneste si la buton, dar sa apesi des si repede pe buton. Ce ar putea avea? Si inca ceva, cand am farul aprins si semnalizez, imi taie din alimentare, se gatuie, face urat, da sa se opreasca. Daca nu folosesc lumini, semnalizari, nu am probleme. Care ar fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 ai un scurt in instalatie. clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Merci pentru raspuns. Dar, cum rezolv aceasta problema? Sau mai bine zis, cum verific, cum depistez de unde vine cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Salutare, Cumpar instalatie electrica de piaggio zip 50 4t sau liberty504t completa: cdi, releu de incarcare, magnetou, etc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skyllex Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Salut, am si eu o problema la un scuter. Il pornesc, las acceleratia si moare, dupa imediat curge benzina din carburator. Relanti-ul e reglat. Care ar fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Plutitor blocat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skyllex Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Nu este blocat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) asadar,scuterul e un Jog50 din 2002, stare ok. motorul e yamaha original,bujie noua Champion, muzicuta noua,totul ok. dimineata la prima pedala o ia imediat,merge toata ziua,cam greu,nu prinde viteza mare-toba e infundata se pare. insa dupa cateva minute bune de stat..nu mai porneste si pace. daca sta cateva secunde oprit,porneste imediat, dar dupa 30 minute, nu mai porneste. i-am dat zeci de pedale,degeaba. dimineata asta, iar a pornit la prima pedala,socul se pune automat,la relanti sta frumos.... eu inteleg sa nu porneasca dimineata,ca o fi setul dus,dar sa porneasca la frig si sa nu o ia la cald,asta n-am mai pomenit.... Editat Iulie 26, 2011 de motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 sal..am si eu nevoie de schema electrica de la honda sh 50fab 98,sau unde asi putea sa o gasesc ,va multumesc anticipat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DJMind Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Buna. sunt nou pe aici si va rog sa nu-mi sariti in cap daca pun postul aiurea. Am un scuter Rex RS500 an 2008 achizitionat anul acesta si as dori sa il delimitez, imi poate spune cineva cum pot sa-l delimitez acasa deoarece nu prea dispun de bani pentru delimtare in service. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Salut scuteristii.Din dorinta de a face economie am lasat motocicleta care consuma 5%si vreau sa-mi pun la punct un moped,insa as avea nevoie de capacul din dreapta al unui Rizzato 50cc.Daca are cineva il rog sa ma contacteze.Poate reusesc sa pun si niste poze.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 te complici inutil.cauta minarelli sau ceva cunoscut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) am observat la scuter ca piesa indicata in poza e deformata . De la asta scuterul nu merge mai mult de 40 ? am 10 000 km cu el si cureaua nu a fost schimbata inca. Editat August 3, 2011 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 cureaua arata ok. ambreiajul e deformat? incearca sa-l schimbi cu altul de la alt scuter si atunci iti dai seama imediat. cam putin 40... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 cureaua arata ok. ambreiajul e deformat? incearca sa-l schimbi cu altul de la alt scuter si atunci iti dai seama imediat. cam putin 40... fulia indicata cu sageata e deformata pe partea din exterior. il voi duce la mecanic sa vad daca aia e problema sau nu. am uitat sa preciziz ca "troncane" ceva cateodata, la transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Officer Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Are careva idee ce piesa este asta incercuita in poza atasata? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xbughi Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Salutare. Am un moped Hero Majestic Ankur (50cc) si vreau sa ii schimb setul motor. Am gasit la un magazin un set marca RSM. Dar nu am gasit nicaieri unde e produs sau de unde e firma. Stiti ceva de firma asta? Alta varianta ar fi de la First Bike, dar asetul motor este facut in China. Din India o sa primeasca prin toamna ( era cel original). Ceva firme prin bucuresti stiti unde pot sa gasesc un set motor? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 taiwan. ieftin si bunicel. te tine un sezon.poate doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99GYO Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 caut aceasta aripa --ionutalexandria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Salut scuteristii.Din dorinta de a face economie am lasat motocicleta care consuma 5%si vreau sa-mi pun la punct un moped,insa as avea nevoie de capacul din dreapta al unui Rizzato 50cc.Daca are cineva il rog sa ma contacteze.Poate reusesc sa pun si niste poze.Multumesc. Chiar nu gasesc la voi un capac de Rizzato? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Buna, stie careva cam cati W ii "raman" la un f12 pentru becuri si alte "cacaturi" fara sa risti ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.