Sari la conținut

Postări Recomandate

salutare baieti!

 

Am o mica problema cu un scuter, yamaha majesty de 250...nu am putut sa-l pornesc dupa 3luni de stat pe loc!

Am benzina, bateria incarcata, invarte, buje curatata si reglata, buja da scantei, compresie buna, da benzina, adica uda bujia si nu vrea sa o ia. Ce sa fie?

Poate fi benzina prea veche?Merita sa cumpar un litru de benzina si sa pun peste?

 

Sa schimb bujia? sa iau una noua?

 

Sau sa pun niste ulei in capatul pistonului?

 

Astept un raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

buna ... asa o intrebare pt cei cu piaggio zip care iau desfacut motoru... voi ati avut garnitura de chiuloasa :-?? ... ca zip'u meu nu o avut si ma intrebam daca normal are sau nu ...

astept raspuns si multumesc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ... asa o intrebare pt cei cu piaggio zip care iau desfacut motoru... voi ati avut garnitura de chiuloasa :-?? ... ca zip'u meu nu o avut si ma intrebam daca normal are sau nu ...

astept raspuns si multumesc :crack:

Nu conteaza ce scuter e.

Trebuie sa aive garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten de`al meu are un aprilia sr model '97. Sa blocat pedala.. a desfacut magnetou si la pus la loc si o revenit. o pornit o mers o zi apoi iar i sa blocat.Nu mai putea sa dea la pedala era intepenita si a procedat la fel cu scotarea magnetoului.Acum nu se mai blocheaza dar se aude ceva la motor huruie si nu porneste. Stie careva de ce sa blocat pedala? Poate sa fie din cauza rulmentilor de la ambielaj, probleme la magnetou ?

Eu maine ma bag in el si poate rezolv problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica problema...cand plec de pe loc se aude un scartait de la transmisie , ce poate fi ? posibil sa fie de la ambreiaj ? am vrut azi sa il schimb dar nu am avut scule si la vulcanizare era inchis :scratch:

ambreajul.

am mers astazi cu o aprilia guliver, care facea la fel. la pornirea de pe loc, se auzea o scartaiala subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca schimb rolele si pun role de 6 sau 7g fata de cele originale (10 g), se va simti la demaraj sau la "top speed" ? ca nu gasesc nicaieri role de 10 grame si dimensiunea necesara. RMS sunt bune ?

iti ofera un mic demaraj si la top speed..cam acelasi.

RMS sunt bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am si eu o rugaminte.Acum cateva luni mi s-a calat motorul si am gasit sa imi iau un set de 80 cmc undeva la 190 de euro.Nu mai imi raman bani si de mecanic deci o sa il montez singur,deoarece,in mare stiu despre ce este vorba.Am un typhoon din 94 de in 2 timpi racire aer deci nu ar trebui sa fie complicat.Va rog sa imi dati si mie cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont si daca se poate pasii pe care trebuie sa ii urmez in demontarea-montarea noului motor.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce kit de 80 ? Un kit de 50 normal ce are?

 

Adica.. nu are rost , banuiesc ca scuterul tau are si o anumita uzura , are 15 ani totusi.. si daca o sa pui kit mai puternic , mai rau faci !

 

Ai grija !

 

Bafta !

Editat de sorin.bc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am si eu o rugaminte.Acum cateva luni mi s-a calat motorul si am gasit sa imi iau un set de 80 cmc undeva la 190 de euro.Nu mai imi raman bani si de mecanic deci o sa il montez singur,deoarece,in mare stiu despre ce este vorba.Am un typhoon din 94 de in 2 timpi racire aer deci nu ar trebui sa fie complicat.Va rog sa imi dati si mie cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont si daca se poate pasii pe care trebuie sa ii urmez in demontarea-montarea noului motor.Multumesc

...spala sau curata bine motorul inainte de demontare ,

-nu bate cu ciocanul daca nu e nevoie foloseste o presa chiar si improvizata,

-toate garniturile tre schimbate cele unde ai demontat ceva

-uita-te bine la piston in ce pozitie se afla niturile pt segmenti ca sa stii cum al pui pe celalalt

-nu demonta ceva daca nu e necesar

-marcheaza sau semneaza cu ceva piesele inainte de demontare ca sa stii ordinea sau locul unde si cum tre pozitionate

si multa bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai da scantei aeroxu. bobina e buna, fisa la fel. e din cdi?? unde gasesc cdi pt el? dar nu pe site-uri straine ca n-am timp.

post-15737-1234255620_thumb.jpg

vezi daca vine curent din motor. Daca vine curentul inseamna ca sa ars CDI, daca nu vine inseamna ca sa ars statorul sau cititoru`.

www.piese-scutere.ro sau www.scuter-centre.ro

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai are 4 fire care ies din motor. am incercat sa masor si pe o singura combinatie de 2 fire dadea putin curent.

M-am gandit si eu la cititor dar nu stiu cum sa il incerc, are 2 fire . cand invart motorul trebuie sa dea ceva curent pe firele alea de la cititor??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai are 4 fire care ies din motor. am incercat sa masor si pe o singura combinatie de 2 fire dadea putin curent.

M-am gandit si eu la cititor dar nu stiu cum sa il incerc, are 2 fire . cand invart motorul trebuie sa dea ceva curent pe firele alea de la cititor??

 

 

Incearca sa pui unul de la alt aerox si daca da scanteie inseamna ca e stricat cdi`u tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa pui unul de la alt aerox si daca da scanteie inseamna ca e stricat cdi`u tau.

N-ar fi mai simplu sa incerce CDI-ul lui pe alt aerox? :) Mai putina munca!

 

cititorul ala de la aprindere nu trebuie sa dea si el niste impulsuri cand invart motorul>???

E pe principiul vitezometrului de bicicleta, variatii in campul magnetic, cand se apropie magnetul lateral de senzor, emite un impuls mic electric. Daca nu emite, senzorul e dus.

 

 

Bafta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ar fi mai simplu sa incerce CDI-ul lui pe alt aerox? :) Mai putina munca!

 

 

E pe principiul vitezometrului de bicicleta, variatii in campul magnetic, cand se apropie magnetul lateral de senzor, emite un impuls mic electric. Daca nu emite, senzorul e dus.

 

 

Bafta! :cheers:

 

 

Si mai putina munca e sa masori cdi`u..

Incearca si cu alta bujie poate nu e problema de la cdi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai putina munca e sa masori cdi`u..

Incearca si cu alta bujie poate nu e problema de la cdi.

cu alta bujie am incercat, nu merge. si bobina e buna. Cum sa incerc CDI-ul ?? ca nu stiu nici un scuter prin apropiere ca al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...