Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am un carburator asemanator ca cel din imagine WEBER de 12,numai k la poza 1 unde am pus A mai am un tzuspic(nustiu cum le spune) pentru inca un furtun,va rog frumos spunetimi pentru ce sunt 2 si A?stiu k 3 e pentru benzina si 1 e pentru ulei.cine imi poate explica ii rama dator :bounce: multumiri

 

mentionez ca am un gilera runner si linga muzicuta mai pleaca un furtunas plz HELP

post-40999-1219949376_thumb.jpg

post-40999-1219949389_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai scoate lada de bere repede... :bounce: hai...

2 este pentru purjare (tre sa mai ai si un surub deasupra,joaca rol de robinet)...iar A este admisia pentru aer,acolo cuplezi filtrul de aer....

scoate berea,nu de alta,dar mi-e sete.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ok sper sa te saturi cu o lada :bounce:.nu mam exprimat prea bine,deci carburatorul meu este putin diferit k cel din imagine adica la A eu mai am un tzushpic din ala pentru furtunas(stiu k acolo e pentru filtrul de aer)si furtunasul care e langa muzicuta unde vine pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ok sper sa te saturi cu o lada :(.nu mam exprimat prea bine,deci carburatorul meu este putin diferit k cel din imagine adica la A eu mai am un tzushpic din ala pentru furtunas(stiu k acolo e pentru filtrul de aer)si furtunasul care e langa muzicuta unde vine pus?

 

 

daca am inteles io bine furtunul ala ii cahiar pe galeria de admisie aia in care se baga carburatoru shi care mere la muzicutza. furtunu ala ii pt vacum si se baga in robinetul de benzina in tevusca din partea de jos k la robinet sunt doua tevuste una pe care vine benzina shi unul de vacum care deschide shi inchide benzina (asta de care spuneam mai devreme)

sper k ai inteles :bounce: :rock: :D

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rolele :rock:

am schimbat rolele la scuter insa nu sa intamplat nimik, de fiecare data knd plec dupa loc trepideaza ff tare,sa fie ambreiajul oare :bounce: ?pt k am pornit motorul fara capacul acela de la curea si imi cam bate putin.Astept mai multe pareri

Asfalt Uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidajele rolelor uzate. Te-ai uitat la ele cand ai desfacut variatorul?

Chiar nu stiu ce sa zic, nu am fost atent knd leam desfacut si kiar dak as fi verificat sa vad dak sunt ghidajele uzate nu kred k mias fi dat seama,nush ce sa zik incerc de o sapt sa rezolv problema si tot nik :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un scuter chinezesc cam dupa cati km se uzeaza rolele, cureaua, ferodourile de la ambreajul si alte consumabile, vream sa stiu sa fiu pregatit din timp, am deja 3300 km. Si mai am o intrebare, a folosit cineva spray de curatat carburatorul care se pulverizeaza unde intra aerul, da rezultate bune, nu mai e nevoie de desfacut carburatorul si curatat manual ?

Eu am folosit dar nu stiu daca a curatat ceva, parca merge mai bine dar nu sunt sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi`o aparut o problema la piaggio zip 4t de cand am curatat filtru de aer.

 

Merge inecat,nu mai are demaraj si nu se mai tureaza.

Am curatat si carbu`..dar la fel.Am mers si fara toba...la fel.Am scos si filtru de aer..la fel.

Porneste la buton(numa daca ii ating butonu) si nu cred ca ii gata setu`.

 

Ce draq poate sa aiba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi`o aparut o problema la piaggio zip 4t de cand am curatat filtru de aer.

 

Merge inecat,nu mai are demaraj si nu se mai tureaza.

Am curatat si carbu`..dar la fel.Am mers si fara toba...la fel.Am scos si filtru de aer..la fel.

Porneste la buton(numa daca ii ating butonu) si nu cred ca ii gata setu`.

 

Ce draq poate sa aiba?

 

Incearca sa inmoi buretele in ulei de motor dar nu prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce crezi ca o sa mearga? am turnat peste burete oleaca de ulei si tot asa merge.

 

Torni oleaca dar trebuie sa fie inbibat in ulei buretele, nu imbibat prea mult dar cat de cat il storci dar nu il rasucesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Torni oleaca dar trebuie sa fie inbibat in ulei buretele, nu imbibat prea mult dar cat de cat il storci dar nu il rasucesti.

am sa incerc.

 

Dar de ce imi face asa?

Am curatat si la celalat scuter(2T) si merge ca nou.Nu merge inecat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa incerc.

 

Dar de ce imi face asa?

Am curatat si la celalat scuter(2T) si merge ca nou.Nu merge inecat.

 

Si eu cand curatam la 2T nu avea inportanta mare daca bagam ulei sau nu, la asta in 4T nu am incercat fara ulei, asa scrie in carte si asa am facut, la 2T rar curatam filtrul si nu prea imi dadeam seama, asta din 1000 din 1000 km il curat sau si mai des si fac totul ca la carte :bounce:

Face asa ca trage prea mult aer, asa cred.

Si ulei pui ulei curat nu ulei ars de la scuter ca nu faci nimic, doar nu intra mult !

 

Mai am o intrebare, daca bateria de la scuter este in garantie 6 luni dar eu nu am fost la revize decat prima data, stiu ca scuterul nu mai e in garantie dar bateria mai e oare, pe cine sa intreb oare, la servis sau direct la reva ?

Editat de cosx25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde pot cumpara si eu chestia de la kilometraj kre vine fixata pe roata de fata( nu stiu cum se num) pt aprilia sr 50 sau dak aveti careva?

Asfalt Uscat! :cheers:

Se numeste melc de kilometraj si il poti cumpara, daca esti din Bucuresti din targ, duminik, sau in cursul saptamanii de la magazinul de piese de scutere tot acolo, la Vitan, la standuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce cauza mi sa ard mereu becurile(faza lunga si pozitie, si pe fata si pe spate) knd accelerez, sa fie din regulatorul de tensiune?Dak e din el tre schimbat sau se poate regla?

Asfalt uscat

Editat de lukas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce cauza mi sa ard mereu becurile(faza lunga si pozitie, si pe fata si pe spate) knd accelerez, sa fie din regulatorul de tensiune?Dak e din el tre schimbat sau se poate regla?

Asfalt uscat

 

Baterie ai? Se pot arde si din cauza asta.

Editat de VipCristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce cauza mi sa ard mereu becurile(faza lunga si pozitie, si pe fata si pe spate) knd accelerez, sa fie din regulatorul de tensiune?Dak e din el tre schimbat sau se poate regla?

Asfalt uscat

regulatorul de tensiune...mai uita-te si la cabluri, conectori ,papuci care intra in el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...