ionel_ Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Da. Problema e din releu de semnalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 salutari. Dupa muult timp am facut si eu scuteru sa mearga. Insa am o problema. Nu merge mai mult de 60-65. Inainte mergea 80 linistit. Motor de 100 cc 4 T. Care poate fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Salut, am si eu o intrebare...unde as putea gasi niste role pentru variator la un Kymco Dink 150? Role 15 gr, 20/15mm. Astept un raspuns sau ceva oferte. Cumpar si prin ramburs. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 am rezolvat-o pe naiba dupa 10 zile din nou pedala blocata cred ca s-au ovalizat lagarele sau trebuie kitul cumparat (racul semiluna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 am rezolvat-o pe naiba dupa 10 zile din nou pedala blocata cred ca s-au ovalizat lagarele sau trebuie kitul cumparat (racul semiluna) niste vaselina pe acolo nu ar strica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorceror Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 salut ma ajuta si pe mine cu un manual de reparatii la un aprilia amico 50....vreau sa il fac bucati ca sa ai fac revizia tehnica....merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 pai de ce-ti trebuie sa-l faci bucati pt o revizie tehnica? ungi cu vaselina pe colo-colo,schimbi placute,ulei,filtru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 (editat) Are cineva idee de unde pot gasi o sa de Kymco Agility 50 SH (part no. 77200-LCB9)? Noua am gasit la magazinscutere.ro dar imi pare cam scumpa. Editat Iulie 16, 2010 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Salut! Am un scooter Peugeot Speedfight 2 50cc in 2T si as vrea sa il "delimitez" si sa ii fac o revizie ca nu a mai fost facut de vreo 2 ani cred Aveti vreo sugestie de service? am vorbit cu un tip de la un service pe Titulescu, mi-a zis ca ma costa 120RON delimitarea (din ce am inteles doar taierea tevii de la esapament), e ok pretul? alte sugestii; acolo e service Piaggio si deasta am unele retineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Salutare! Am si eu nevoie de ajutor urgent, caut semeringurile de la supape pentru un Kymco Dink 150, semeringurile sunt cu interiorul de 5mm. Am tot cautat la magazinele de piese moto de aici din Timisoara si nu am gasit niciunde. Cine ma poate ajuta unde as putea gasi chiar si pe comanda, dau un suc.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Salut! Am un scooter Peugeot Speedfight 2 50cc in 2T si as vrea sa il "delimitez" si sa ii fac o revizie ca nu a mai fost facut de vreo 2 ani cred Aveti vreo sugestie de service? am vorbit cu un tip de la un service pe Titulescu, mi-a zis ca ma costa 120RON delimitarea (din ce am inteles doar taierea tevii de la esapament), e ok pretul? alte sugestii; acolo e service Piaggio si deasta am unele retineri. petru maior 15 scutertuning...mergi acolo si intreaba baetii daca vor sa te ajute,eventual poti sa comanzi piese de tuning pentru scuterul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Salutare! Am si eu nevoie de ajutor urgent, caut semeringurile de la supape pentru un Kymco Dink 150, semeringurile sunt cu interiorul de 5mm. Am tot cautat la magazinele de piese moto de aici din Timisoara si nu am gasit niciunde. Cine ma poate ajuta unde as putea gasi chiar si pe comanda, dau un suc.Multumesc! eu am de 250... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 eu am de 250... frate , ce l-ai ajutat !!! deci tu ai de 250 ........ ai incercat aici ? http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/ind...page=contact_us bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 frate , ce l-ai ajutat !!! deci tu ai de 250 ........ ai incercat aici ? http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/ind...page=contact_us bafta da..am incercat. Acolo am mers prima oara. Mi-au zis ca nu aduc pentru Kymco. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Salut, Unde se afla filtrul de benzina la un scuter Honda SH150? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 salut la toti...am luat de curand un nrg mc4 si am urmatoarele probleme: cand ii dau gaz max se ineaca cateva momente si dupa pleaca in forta, scoate mult fum , la relanti mi se stinge bordu si cam atat.. mentionez ca are pus set nou top de 70cc orice parere e binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robbby Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salutare toti, Imi cer scuze dinainte ca nu am citit tot topicul, insa are 390 de pagini deci cam greu. Insa daca ati vazut rezolvare la problema mea, sa imi spuneti doar pagina si o citesc eu. Am un SR 50 Di-Tech... La inceput imi pornea greu, adica la prima cheie(buton) pornea, daca il opream nu mai pornea doar de la pedala, il lasam pt a doua zi, tot acelas lucru, primul buton perfect dupa aceea doar pedala. Insa acum mi s-a stricat pedala, cred, faca destul de urat si nu reusesc nici cum sa pornesc scooterasul. De la buton NIMIC, redresor pus pe baterie, NIMIC, m-am uitat la pompa de benzina, MERGE, m-am uitat la bujie, scanteie SUPER, becul de la Injection Check e aprins doar can pun chei pe contact insa cand incerc sa-l pornesc nu mai sta aprins... Dupa cate am citit asta e normal. Careva, care a mai avut asemenea probleme cu Scootere pe injectie, sa-mi scrieti va rog, ca imediat e gata vara... Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 F Salut, Unde se afla filtrul de benzina la un scuter Honda SH150? Www.pieces-honda.com si cauta l dupa nume. Gasesti diagramele acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 salut , am si eu o problema cu un liberty 2t 70cc , am pus de curand un esapament polini denumire completa(polini motori speciali) si nu da roade ,scuterul merge mai slab cu polini decat cu cel standard , oare trebuie sa ii pun si un filtru sport ???? ast pareri din partea voastra , va multumesc Mesaj completat uitati si 2 poze cu esapamentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 salut la toti...am luat de curand un nrg mc4 si am urmatoarele probleme: cand ii dau gaz max se ineaca cateva momente si dupa pleaca in forta, scoate mult fum , la relanti mi se stinge bordu si cam atat.. mentionez ca are pus set nou top de 70cc orice parere e binevenita Trebuie sa reglezi carburatorul, daca se ineaca cand ii dai gaz, inseamna ca trage prea mult aer. Bordul ti se stinge poate din cauza ca e slaba bateria si la turatie mica nu primeste curent cat ii trebuie doar in ture.. masoara sa vezi ce tensiune are bateria. Cand fumega mult..?? Intodeauna..? Mesaj completat salut , am si eu o problema cu un liberty 2t 70cc , am pus de curand un esapament polini denumire completa(polini motori speciali) si nu da roade ,scuterul merge mai slab cu polini decat cu cel standard , oare trebuie sa ii pun si un filtru sport ???? ast pareri din partea voastra , va multumesc Mesaj completat uitati si 2 poze cu esapamentul Daca nu e facut pentru modelul tau de scuter e normal sa nu mearga mai bine... poate sa fie el polini.. Mesaj completat la 2t e f importanta toba.. nu se poate pune orice toba pe orice motor..trebuie sa fie calculata pentru motorul ala, sa si fie rezultate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Salutare tuturor.De curand am achizitionat un Gilera Runner 50 SP.Scuterul are 2500km.Am si eu o problema cu el.Daca vreau sa-l pornesc dupa o pauza de 15-30 de minute intre plimbari nu reusesc deloc.Am mereu bujia inecata.In timpul mersului imi scoate un fum albicios indiferent de temparatura motorului.Atunci cand e rece porneste fara probleme.Compresie am, segmentii sunt buni.Mentionez ca a fost delimitat(a fost scoasa doar saiba de la variator).E posibil ca acea limitare din carburator sa-l deregleze?Ma mai gandesc ca atunci cand scuterul a fost in rodaj sa nu i se fi dat debitul la leui prea mare si acum sa-l inece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 e racire pe apa? pierde antigel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 da e pe apa.A pierdut la inceput pe la furtunasul de la chiulasa.Acum am inlocuit acel colier si l-am strans bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc. l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun: -ori carbul e infundat -cutia de viteze stricata,vreun pinion dus... alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc. l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun: -ori carbul e infundat -cutia de viteze stricata,vreun pinion dus... alte idei? 1. nu are cutie de viteze. 2. chinezariile cand au probleme la carburator rare ori le dai de cap squ schimbi carb cu unu bun si merge 3. compresie are? 4. vezi ca am patit si eu cu unu de l-am desf motoru de 4 ori si de dupa chinuri ) era de vina distanta culbutoriilor ... tinea prea apasate supapele.. 5. dai toba jos(asta e putin probabil) dar incearca SUCCES Mesaj completat am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc. l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun: -ori carbul e infundat -cutia de viteze stricata,vreun pinion dus... alte idei? 1. nu are cutie de viteze. 2. chinezariile cand au probleme la carburator rare ori le dai de cap squ schimbi carb cu unu bun si merge 3. compresie are? 4. vezi ca am patit si eu cu unu de l-am desf motoru de 4 ori si de dupa chinuri ) era de vina distanta culbutoriilor ... tinea prea apasate supapele.. 5. dai toba jos(asta e putin probabil) dar incearca SUCCES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.