Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, am si eu o intrebare...unde as putea gasi niste role pentru variator la un Kymco Dink 150? Role 15 gr, 20/15mm. Astept un raspuns sau ceva oferte. Cumpar si prin ramburs. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat-o pe naiba dupa 10 zile din nou pedala blocata cred ca s-au ovalizat lagarele sau trebuie kitul cumparat (racul semiluna)

niste vaselina pe acolo nu ar strica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Are cineva idee de unde pot gasi o sa de Kymco Agility 50 SH (part no. 77200-LCB9)? Noua am gasit la magazinscutere.ro dar imi pare cam scumpa.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un scooter Peugeot Speedfight 2 50cc in 2T si as vrea sa il "delimitez" si sa ii fac o revizie ca nu a mai fost facut de vreo 2 ani cred :)

Aveti vreo sugestie de service? am vorbit cu un tip de la un service pe Titulescu, mi-a zis ca ma costa 120RON delimitarea (din ce am inteles doar taierea tevii de la esapament), e ok pretul? alte sugestii; acolo e service Piaggio si deasta am unele retineri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare! :baldy:

Am si eu nevoie de ajutor urgent, caut semeringurile de la supape pentru un Kymco Dink 150, semeringurile sunt cu interiorul de 5mm. Am tot cautat la magazinele de piese moto de aici din Timisoara si nu am gasit niciunde. Cine ma poate ajuta unde as putea gasi chiar si pe comanda, dau un suc.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un scooter Peugeot Speedfight 2 50cc in 2T si as vrea sa il "delimitez" si sa ii fac o revizie ca nu a mai fost facut de vreo 2 ani cred :laugh:

Aveti vreo sugestie de service? am vorbit cu un tip de la un service pe Titulescu, mi-a zis ca ma costa 120RON delimitarea (din ce am inteles doar taierea tevii de la esapament), e ok pretul? alte sugestii; acolo e service Piaggio si deasta am unele retineri.

petru maior 15 scutertuning...mergi acolo si intreaba baetii daca vor sa te ajute,eventual poti sa comanzi piese de tuning pentru scuterul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :laugh:

Am si eu nevoie de ajutor urgent, caut semeringurile de la supape pentru un Kymco Dink 150, semeringurile sunt cu interiorul de 5mm. Am tot cautat la magazinele de piese moto de aici din Timisoara si nu am gasit niciunde. Cine ma poate ajuta unde as putea gasi chiar si pe comanda, dau un suc.Multumesc!

eu am de 250...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toti...am luat de curand un nrg mc4 si am urmatoarele probleme: cand ii dau gaz max se ineaca cateva momente si dupa pleaca in forta, scoate mult fum , la relanti mi se stinge bordu si cam atat.. mentionez ca are pus set nou top de 70cc

 

orice parere e binevenita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare toti,

Imi cer scuze dinainte ca nu am citit tot topicul, insa are 390 de pagini deci cam greu.

Insa daca ati vazut rezolvare la problema mea, sa imi spuneti doar pagina si o citesc eu.

 

Am un SR 50 Di-Tech... La inceput imi pornea greu, adica la prima cheie(buton) pornea, daca il opream nu mai pornea doar de la pedala, il lasam pt a doua zi, tot acelas lucru, primul buton perfect dupa aceea doar pedala.

Insa acum mi s-a stricat pedala, cred, faca destul de urat si nu reusesc nici cum sa pornesc scooterasul.

De la buton NIMIC, redresor pus pe baterie, NIMIC, m-am uitat la pompa de benzina, MERGE, m-am uitat la bujie, scanteie SUPER, becul de la Injection Check e aprins doar can pun chei pe contact insa cand incerc sa-l pornesc nu mai sta aprins... Dupa cate am citit asta e normal.

 

Careva, care a mai avut asemenea probleme cu Scootere pe injectie, sa-mi scrieti va rog, ca imediat e gata vara...

 

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut , am si eu o problema cu un liberty 2t 70cc , am pus de curand un esapament polini denumire completa(polini motori speciali) si nu da roade ,scuterul merge mai slab cu polini decat cu cel standard , oare trebuie sa ii pun si un filtru sport ???? ast pareri din partea voastra , va multumesc :hurt:

Mesaj completat

uitati si 2 poze cu esapamentul

post-54446-1284222744_thumb.jpg

post-54446-1284222779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toti...am luat de curand un nrg mc4 si am urmatoarele probleme: cand ii dau gaz max se ineaca cateva momente si dupa pleaca in forta, scoate mult fum , la relanti mi se stinge bordu si cam atat.. mentionez ca are pus set nou top de 70cc

 

orice parere e binevenita

 

Trebuie sa reglezi carburatorul, daca se ineaca cand ii dai gaz, inseamna ca trage prea mult aer. Bordul ti se stinge poate din cauza ca e slaba bateria si la turatie mica nu primeste curent cat ii trebuie doar in ture.. masoara sa vezi ce tensiune are bateria.

Cand fumega mult..?? Intodeauna..?

Mesaj completat

salut , am si eu o problema cu un liberty 2t 70cc , am pus de curand un esapament polini denumire completa(polini motori speciali) si nu da roade ,scuterul merge mai slab cu polini decat cu cel standard , oare trebuie sa ii pun si un filtru sport ???? ast pareri din partea voastra , va multumesc :hurt:

Mesaj completat

uitati si 2 poze cu esapamentul

 

Daca nu e facut pentru modelul tau de scuter e normal sa nu mearga mai bine... poate sa fie el polini..

Mesaj completat

la 2t e f importanta toba.. nu se poate pune orice toba pe orice motor..trebuie sa fie calculata pentru motorul ala, sa si fie rezultate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.De curand am achizitionat un Gilera Runner 50 SP.Scuterul are 2500km.Am si eu o problema cu el.Daca vreau sa-l pornesc dupa o pauza de 15-30 de minute intre plimbari nu reusesc deloc.Am mereu bujia inecata.In timpul mersului imi scoate un fum albicios indiferent de temparatura motorului.Atunci cand e rece porneste fara probleme.Compresie am, segmentii sunt buni.Mentionez ca a fost delimitat(a fost scoasa doar saiba de la variator).E posibil ca acea limitare din carburator sa-l deregleze?Ma mai gandesc ca atunci cand scuterul a fost in rodaj sa nu i se fi dat debitul la leui prea mare si acum sa-l inece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc.

l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun:

-ori carbul e infundat

-cutia de viteze stricata,vreun pinion dus...

alte idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc.

l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun:

-ori carbul e infundat

-cutia de viteze stricata,vreun pinion dus...

alte idei?

1. nu are cutie de viteze.

2. chinezariile cand au probleme la carburator rare ori le dai de cap squ schimbi carb cu unu bun si merge

3. compresie are?

4. vezi ca am patit si eu cu unu de l-am desf motoru de 4 ori si de dupa chinuri ;)) era de vina distanta culbutoriilor ... tinea prea apasate supapele..

5. dai toba jos(asta e putin probabil) dar incearca

SUCCES

Mesaj completat

am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc.

l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun:

-ori carbul e infundat

-cutia de viteze stricata,vreun pinion dus...

alte idei?

1. nu are cutie de viteze.

2. chinezariile cand au probleme la carburator rare ori le dai de cap squ schimbi carb cu unu bun si merge

3. compresie are?

4. vezi ca am patit si eu cu unu de l-am desf motoru de 4 ori si de dupa chinuri :)) era de vina distanta culbutoriilor ... tinea prea apasate supapele..

5. dai toba jos(asta e putin probabil) dar incearca

SUCCES

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...