Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut baieti, am si eu un scuterica chinezesc Jonway de 50.

 

Imi puteti recomanda un mecanic bun in Bucuresti ? de preferat in sector 1, si mai de preferat in zona Bazilescu, si mai si de preferat pe strada cu mine :))

 

multumesc mult ! zi faina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Daca analizam cele spuse de tine,primul la verificar este pipa bujiei,fisa si bobina.daca sunt ok,verifica cdi.daca si acesta e ok,verifica magnetoul. Abia dupa ce esto sigue ca tot circuitul de aprindere functioneaza corect,si problema continua putem sa cautam si alte sisteme si componente. Bineinteles ca cel mai rapid si usor control este , sa inlocuiesti piesele pe rand cu unele noi.in cel mai rau caz ramai cu puede de schimb noi. Pe pm putem vorbi mai multe daca vrei piesele si cum sa testezi.

Salut!

» Post actualizat in 23 Sep 2014 12:43

Salut! Imi spuneti si mie de un distribuitor serios de la care sa comand un kit de distributie pt un lernardo 150 din 2003? Multumesc!

Pe pm putem vb despre piesele care ai nevoie si pret.

Salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

salut.ai habar daca un scuter beta ark lc are cdi`ul lipit de bobina sau bobina e una iar cdi`ul e separat ? motor minarelli orizontal... daca cdi`ul e separat, mai am sa il verific pe el. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica firul de masa(trebuie sa fie unu' verde)sa nu fie slab sau oxidat + suruburile care tin cdi bobina(chiar daca multi spun ca nu au nicio influienta,curata si da-i cu vaselina) bujia sa fie cea prescrisa de producator....

compresia e buna,muzicuta(daca are)...?

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa verific inca o data. voi lua si o bujie noua ngk. ms

 

 

Daca bobina este unicorp cu CDI-ul , atunci mai mult ca sigur , ca acest ansamblu este de vina. Acest tip de problema este intalnit cu precadede la scuterele cu electrica-electronica italiana. Piaggio vespa imi este cel mai la indemana.

 

Salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa verific inca o data. voi lua si o bujie noua ngk. ms

 

Chiar daca ai sa reusesti sa pornesti motorul , va functiona intre 0 - 5 minute maximum.. si apoi vei observa cum puterea si turatia scade brusc si va muri.

» Post actualizat in 24 Sep 2014 12:57

am mai luat o bobina si cu ea nu dadea nici atat scantei, deloc. cu a lui mai dadea, dar slab si rar..

 

 

Magnetoul l-ai verificat? L-ai demontat si scos de pe motor pentru a verifica bobinajul, rezistena,magtnetii sa fie la locul lor, pick up la locul lui si curat, si pentru defecte mecanice.. zgarieturi..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

deci scuterul mergea beton. set malossi, tragea tare,fugea 90+. in fine. l am parcat intr o zi si cand sa l pornesc peste o zi sau doua, a pornit, a mers 5 secunde si s a oprit, iar de atunci ioc. scuterul era f intretinut, ulei doar motul,bla bla. nu il fortam, nu mergeam cu el f tare...se mai oprea din cand in cand daca il lasam la soare, dar dupa ce il mutam la umbra, revenea,pornea,mergea normal...

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci scuterul mergea beton. set malossi, tragea tare,fugea 90+. in fine. l am parcat intr o zi si cand sa l pornesc peste o zi sau doua, a pornit, a mers 5 secunde si s a oprit, iar de atunci ioc. scuterul era f intretinut, ulei doar motul,bla bla. nu il fortam, nu mergeam cu el f tare...se mai oprea din cand in cand daca il lasam la soare, dar dupa ce il mutam la umbra, revenea,pornea,mergea normal...

 

Inteleg. Ar putea fi si ambielajul. Nu a fost proiectat sa functioneze cu kit Malossi. Este supus la presiuni mult mai mari decat "stie" el sa tina. Este posibil sa-l fi decalibrat, si aici sunt multe cauze. Daca gasesti urme de zgarieturi pe volantul magnetoului.. este clar ca ai joc la ambielaj.

 

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Deci era anunt, vand bobina/cdi samd. sun omul, spune ca inca o are. ok, imi trimite piesa spunand ca e noua, a luat o pt scuter dar intre timp a dat scuterul :)))

Ajunge piesa, intradevar,pare noua. o montez si ioc :| . sa il sun sa ii cobor toti sfintii ? lasa frate, asa sa i fie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am o Aprilia Sportcity 4T 2010 de 50cmc. De cand a venit racoarea porneste din ce in ce mai greu dimineata la pedala, trebuie sa dau si 10 pedale ca sa porneasca. Am fost azi la scuter-centre si mecanicul a zis ca trebuie sa umble la chiuloasa sa regleze tachetii (cost pana intr-o suta de lei).

Asta sa fie raspunsul pentru pornire la prima pedala pe vreme rece? am de gand sa merg si iarna asta cu el si am nevoie sa o rezolv pana vine vremea mai grea. Astept sfaturile voastre.

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...