ZIDU' Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 mi se face paru maciuca cand vad benzina in combinatia aia ...... o scanteie mica la conectatu firelor, ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Credeam ca-mi spui de presiunea de pe manometru sau despre colierele furtunului de udat gradina sau despre faptul ca am dat vreo 15 ture de bandizolier pe racordul de iesire din pompa ca era prea subtire fata de furtun ... Pai evident ca au fost cateva scantei mici, dar am pus benzina ignifugata, din aia de nu se aprinde nici in motor! Glumesc. Serios vorbind acum, presiunea mi s-a parut mica chiar si pentru manometrul ala decalibrat. Lipsa presiunii ar explica toate simptomele, inclusiv timpul mare de injectie la relanti. Maine vine noua pompa de benzina (156 lei + 19 transport). Inainte s-o montez o sa-i fac o proba cu aceeasi instalatie asa ca daca nu ma vedeti la stirile de la ora 5 inseamna ca am scapat. Va tin la curent cu rezultatul. » Post actualizat in 02 Sep 2015 06:34Si in sfarsit rezultatul: merge! Am testat noua pompa cu acelasi manometru (in aceeasi sticla taiata care se vede in poza de mai sus) si presiunea s-a dus aproape de 4 bari. Am montat-o in ansamblul ei iar acum, cand pun contactul, se aude inclusiv fluxul de benzina care se intoarce prin regulatorul de presiune. N-am mai masurat presiunea cu regulatorul montat. Timpul de injectie insa a ramas nemodificat: 3ms la relanti si 10 in sarcina, insa nu mai moare motorul. Din pacate inca n-am facut teste pe drum ci doar pe loc, cu frana. Se pare deci ca presiunea cu care este alimentat injectorul este foarte importanta iar direfenta intre 2 bar si 3 bar este imensa. Pentru mine a fost un lucru pe care l-am trecut cu vederea cand m-am apucat de investigatii si o simpla masuratoare pentru care nu-s necesare cine stie ce scule m-a tinut pe dreapta aproape o luna. De ce zic ca nu-s necesare scule inaccesibile? Pentru ca un astfel de manometru pentru instalatii sanitare costa 20 de lei si se gaseste la orice magazin de instalatii sanitare iar 10 cm de furtun si 1m de sarma sau doua coliere nu sunt greu de gasit. » Post actualizat in 04 Sep 2015 14:22update pentru cine va mai avea vreodata aceeasi problema: Pompa de benzina doar a imbunatatit comportamentul motorului dar n-a rezolvat problema. Motorul ramanea fara benzina mai tarziu, nu se mai oprea dar turatia scadea pe la 5000 in loc de 4000 dupa 1-2 secunde de cand il acceleram brusc. Pasul urmator a fost incercarea de verificare a injectorului dar n-am avut unde. Singurul atelier de testat injectoare n-avea chef de mine cu un singur injector (e aparatul stricat, poate-l reparam saptamana viitoare da' oricum n-avem suport pentru tipul asta de injector). Am cumparat unul de pe olx. Mi s-au cerut preturi intre 150 de lei si 100 de euro. Din pacate cel de 150 de lei nu l-a avut pana ieri la ora 16.30 iar eu la ora 15.30 deja vorbisem cu altcineva si nu-mi sta in caracter sa o dau la intors, desi m-a costat cu 120 de lei in plus (cel de 150 mi-l lasa chiar si la 130, doar sa-l iau de la el). Acum am iesit pe autostrada si nu se mai ingatuie. Cu ocazia asta mi-au curs din rezervor si vreo 8 litri de benzina pentru ca am lasat scos furtunul din injector iar caldura a dilatat benzina, a facut presiune in rezervor si a iesit prin pompa/filtru/furtun. Lista scuterelor care folosesc acelasi tip de injector e la finalul acestei postari ca sa stiti, in cazul in care veti avea vreodata nevoie, ca aproximativ toate burgman-urile pana in 2012 sunt compatibile. Injector Burgman 400 K4: cod suzuki 15710-10G00 Lista compatibilitati: 2003 GSX-R1000 - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2003 GSX-R1000Z - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2003 Burgman (AN400) - THROTTLE BODY 2003 Burgman (AN400S) - THROTTLE BODY 2003 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY 2004 GSX-R1000 - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2004 GSX-R1000Z - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2004 Burgman (AN400) - THROTTLE BODY 2004 Burgman (AN400S) - THROTTLE BODY 2004 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY 2005 GSX-R1000 - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2005 Boulevard C90 (VL1500) - THROTTLE BODY 2005 Boulevard C90 (VL1500T) - THROTTLE BODY 2005 Burgman (AN400) - THROTTLE BODY 2005 Burgman (AN400S) - THROTTLE BODY 2005 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY 2006 GSX-R1000 - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2006 Boulevard C90 (VL1500) - THROTTLE BODY 2006 Boulevard C90 (VL1500T) - THROTTLE BODY 2006 Burgman (AN400) - THROTTLE BODY 2006 Burgman (AN400S) - THROTTLE BODY 2006 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2006 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2006 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2006 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2006 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2006 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2007 Boulevard C90 (VL1500) - THROTTLE BODY 2007 Boulevard C90 (VL1500T) - THROTTLE BODY 2007 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2007 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2007 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2007 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2007 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2007 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2008 Boulevard C90 (VL1500) - THROTTLE BODY 2008 Boulevard C90 (VL1500T) - THROTTLE BODY 2008 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2008 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2008 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2008 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2008 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2008 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2009 Boulevard C90 (VL1500) - THROTTLE BODY 2009 Boulevard C90 (VL1500T) - THROTTLE BODY 2009 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2009 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2009 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2009 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2009 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2009 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2011 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (AN650 L1 E3) 2011 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (AN650 L1 E33) 2011 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (AN650A L1 E28) 2011 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (AN650A L1 E33) 2011 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650A L1 E28) 2011 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650A L1 E33) 2011 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650 L1 E3) 2011 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650 L1 E33) 2012 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650A L2 E28) 2012 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650A L2 E33) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 am un scuter de 50cc in 4T. recent am schimbat placutele de frana faţa,am observat ca furtunul hidraulic este crapat.Am incercat cu un furtun din comert dar nici nu misca pistonasul cand actionez frana,pe la etrier pierd lichidul.Se poate sa fi bulit etrierul sau nu e posibil decat cu furtun hidraulic original? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Daca pierzi lichid pe la etrier inseamna ca e garnitura de la pistonas . Nu prea ai ce face in cazu asta decat sa il schimbi cu totul . La mine garnitura era pietrificata efectiv iar pistonasul zgariat...nu am gasit nicaieri garnitura de schimb iar la pistonas nu prea aveam ce sa ii fac . Furtunul probabil a crapat de la , presiune mea mare fiind blocat pistonasul, si vechime . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rosca Alexandru-Vasile Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Salut! am un aprilia sr50 cu carburator i-am schimbat garnituri simeringuri rulmenti gat aproape toate piesele ce apartin de mecanica dupa montare scuterul a pornit la prima pedala dar nu se acelereaza merge numai la relantiu daca tragi putin de aceleratie suna ca si cum sar ineca. » Post actualizat in 01 Sep 2015 21:18Salut! am cumparat un aprilia sr 50 cu carburator i-am schimbat:Garnituri,Rulmenti,Simeringuri,Set motor asproape tot ce apartine de mecanica dupa montare motorul a pornit la prima pedala dar nu se accelera sta doar la relantiu daca trah putin acceleratia moare motorul. Are cineva vreo idee ce poate sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Incearca aici : http://www.magazinul-de-piese.com/170-cabluri-acceleratie-frana-km http://piese-scutere.blogspot.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 (editat) am comandat de aici http://www.piesescuter.eu/811,en_furtun-hidraulic-frana-fata-cod-e31032.html daca nici cu furtun original nu se repara atunci schimbare etrier Editat Septembrie 2, 2015 de Cipryan Ioan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 am comandat de aici http://www.piesescuter.eu/811,en_furtun-hidraulic-frana-fata-cod-e31032.html daca nici cu furtun nou nu se repara atunci schimbare etrier » Post actualizat in 03 Sep 2015 14:41 problema era la furtunul hidraulic,l-am schimbat apoi am aerisit. topicul se poate inchide.multumesc pentru reply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionescu Daniel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Salut! Astazi am incercat sa dau jos carenele scuterului si aripa de fata / spate pentru a le vopsi, insa la aripa de fata am intampinat o mica problema. Surubul ce prinde aripa a ruginit foarte tare si nu-l mai pot da jos. L-am uns usor cu o seringa cu ulei, i-am dat cu spray degresant, l-am lovit cu ciocanul dar degeaba, nu se misca deloc. Tin sa mentionez ca surubul s-a tocit foarte tare si acum cheia nu mai prinde foarte bine, ce-i pot face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 crestatura cu flexul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 La mine s-a rupt prinderea de la telescop,bine ca nu a fost mai rau. Am batut la el zile intregi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Polizeaza-l cu flexul pana la nivelul aripii , scoti aripa si apoi ii faci un profil - patrat - si incerci sa desfaci cu un patent sau cheie ceva... Salut! Astazi am incercat sa dau jos carenele scuterului si aripa de fata / spate pentru a le vopsi, insa la aripa de fata am intampinat o mica problema. Surubul ce prinde aripa a ruginit foarte tare si nu-l mai pot da jos. L-am uns usor cu o seringa cu ulei, i-am dat cu spray degresant, l-am lovit cu ciocanul dar degeaba, nu se misca deloc. Tin sa mentionez ca surubul s-a tocit foarte tare si acum cheia nu mai prinde foarte bine, ce-i pot face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Orice ai face, ai grija sa nu-l rupi si sa-ti ramana o parte in gaura. O sa fie si mai greu de extras. Poti lua in calcul si urmatoarea idee : il polizezi, scoti aripa si apoi, doar daca temperatura nu poate afecta ceva de prin jur, incerci sa sudezi pe el o tija, ceva de care sa ai prindere mai buna. Dai si cu spray degripant si lasa-l cateva ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionescu Daniel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Orice ai face, ai grija sa nu-l rupi si sa-ti ramana o parte in gaura. O sa fie si mai greu de extras. Poti lua in calcul si urmatoarea idee : il polizezi, scoti aripa si apoi, doar daca temperatura nu poate afecta ceva de prin jur, incerci sa sudezi pe el o tija, ceva de care sa ai prindere mai buna. Dai si cu spray degripant si lasa-l cateva ore. Prea tarziu, s-a rupt in interior deja ) Maine merg cu el la cineva priceput sa-l scoata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 va rog sa ma lamuriti cum pot demonta teava de esapament pentru reconditionare,de pe cric nu ajung la suruburi. doar daca o las culcata pe o parte dar trebuie sa demontez oglinda si pedala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Păi e foarte simplu. Tot ce trebuie să faci este: 1. Să-ți completezi profilul 2. Să spui despre ce motocicletă e vorba 3. Eventual să pui și o imagine cu ea Doar așa poți primi răspunsul la întrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Sigur e vb de un scuter. Am aceeasi chestie cand vreau sa demontez toba. Si ca sa nu dezmembrez juma' de scuter, chem un ajutor, salt scuteru pe roata spate si acel cineva il tine intr o roata 2-3 minute, cu frana spate trasa. E f simplu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 am un model de scuter ca acesta din avatar adica Wangye WY50QT-4 » Post actualizat in 12 Sep 2015 17:01 Macar ai scule ? am scule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Pui un carton pe jos si te uiti sub scuter in fata la cricul central . Ai 2 piulite lungi , cu o cheie de 10 tubulara le desfaci. Suruburile is exact pe langa teava de exapament . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut gheorghe Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Nu e greu? Presupun ca e surub de 8...Il patrunzi cu spiralul si apoi filet cu tarod! Sau mai simplu ii dai gaura cu spiral de 8 si bagi surub cu piulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut gheorghe Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Salut.Am un derbi gp 1 si de cand l-am luat am o problema ma el. Fuge in jur de 60-70km cu acceleratia la 3 sferturi iar cand vreau sa il accelerez la maxim da sa moara motorul. La fostul proprietar fugea 85 ca ma tineam cum masina dupa el. Saptamana asta am desfacut tot motorul (sunt un incepator mecanic auto ) . Am uitat sa schimb semeringurile la ambielaj ca imi cam umezeste . A trebuit doar un set complet de garnituri ,segmentii fiind perfecti .Am curatat de calamina tot motorul si am reasamblat la loc totul in cea mai mare igiena (imi place sa lucrez curat) Am verificat si rolele la variator (sunt de 5.1 malosi si par ok) Am schimbat cureaua cu una noua ,dar nu era mare diferenta intre ele. Carburatorul l-am facut si pe el bucati ,jiglorul mic e de 32 iar cel mare e de 72. A mai fost umblat in el .Pana acu 3 luni avea jiglor de 90 dar tot cam acelasi simptom il avea. Sincer chiar nu stiu ce sa ii mai fac...Sa fie probleme cu aprinderea? Am avut parte de un scurt(din cauza spalarii excesive ) si am fost nevoit sa inlocuiesc bobina si cdi-ul cu altele in stare buna. Ps: am verificat muzicuta (cu gura) si cand trag cam scapa putintel aer. Ma gandesc sa fie din cauza semeringurilor uzate + a muzicutei? sa traga aer mai mult decat trebuie? Mentionez ca am gadilat surubelul de amestec de la carburator in sute de combinatii. NU REUSESC! Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut gheorghe Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Salut. Este de 49cc.Cureaua e exact la fel,acelasi cod ,aceeasi lungime . Am incercat sa reglez carb si cu buretele din filtru pus dar si cu el dat jos. Totul este montat cum trebuie. Problema e ca facea asa si inainte de asta l-am si desfacut , sa vad posibilele defecte...dar nu au fost. Oricum merge ceva mai bine acum.Trage mai bine la plecare ,dar tot are plafonarea aia dupa 3sferturi de acceleratie! Stau cu surubul de la amestec inchis de tot. A fost cea mai buna solutie gasita.Chiar si asa ,tot se plafoneaza. daca schimb semeringurile ,sa ii schimb si muzicuta? Cum ziceam cand trageam cu gura aer parca scapa putin.. » Post actualizat in 14 Sep 2015 17:44Mi-am dat comanda de semeringuri!.Saptamana asta o sa le montez si vedem pe urma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Scuterica nu mai porneste la buton! cauze? mentionez ca la pedala porneste din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 bateria e noua.la apasare de buton nu da nici un semn nimic,e mort.sa fie releul de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.