Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

pana una alta cand apare motoreta si cat coasta? o fi mai avantajos din state?

Bred for the track and trained for the road, priced at $17,995(USD) for the standard version, $22,995(USD) for the “S” version, $23,995(USD) for “S” version with ABS and $27,995(USD) for the Italian heritage-inspired Tricolore version, the new 1199 Panigale is a true revolution of the species destined to influence the entire sportbike environment.

 

cat despre cand va aparea, in 2012 dar nu siu la noi. din state daca o cumperi aici vei plati TVA. si ajungi tot acolo.

 

nush de ce spui tu ca s-a cam ajuns la limita turatiei in cazul motoarelor in V ...

asta este un V2 de 1000 si nu prea vad un marcaj de pe care sa inceapa rosul...

el nu s-a referit la zona rosie, ci la limita maxima de turatie.

post-59565-0-38308700-1326623333_thumb.png

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Trebuie sa intelegi cand deja fortezi nota prea mult.Au facut-o cei de la BMW si pana la urma si-au dat seama ca singura sansa la o cota pe piata superbike-urilor o au doar folosind un L4. si la capitolul v2[chiar daca la 180 de grade boxerul e tot un fel de motor in V] chiar au ceva experienta in spate. Singura modalitate prin care Ducati a putut sa atinga nivelurile de putere ale unui miar L4 a fost majorarea cilindreei cu 200 cm3 pentru ca la turatie au atins limita si nu cred ca o sa vezi vreodata un V2 depasind 11000 de ture, pe cand un L4 urca fara probleme majore pana la 15000-16000[vb de motoare de serie]. Modalitatile de a majora puterea produsa sunt: cilindree mai mare[ metoda Ducati], turatie mai mare[L4], umplere mai buna cilindri[aici se ajunge la un moment dat la un punct max. care nu poate fi depasit decat prin utilizarea supraalimentarii, fie compresor mecanic fie turbocompresor]. Daca vrei iti explic de ce Ducati nu mai poate creste turatia si[dupa mine] nici cilindreea: pentru ca e la limita tehnologica a V2-ului.

Da, sunt primul care o recunoaste, ca arhitectura L4-le e un compromis, dar la ora actuala e cea mai buna solutie, cea mai ieftina, cea mai fiabila, ia-o cum vrei.

 

:cheers: Te-am verificat cu ajutorul goagal si omul stie ce vorbeste. RESPECT!!

 

Daca este s-o luam drept,pentru fiecare detaliu,sunteti de acord cu mine si cu foarte multi motociclisti experimentati ca motocicletele japoneze (Honda,Kawasaki,Suzuki,Yamaha) au fost,sunt,si vor ramane cele mai fiabile,performante,nervoase,etc motociclete.Sa va explic ceva,de exemplu daca cineva isi achizitioneaza un ducati de-asta,de unde ia gogu' respectiv piese de schimb la pret mai mic decat cele noi de la reprezentanta?Motocicletele japoneze le cunosc toti oamenii ca fiind cele mai fiabile,etc motoare,acum fiecare crede ce vrea,dar logica mea de balta asta spune.De exemplu achizitionati de nou un Suzuki GSX1300R Hayabusa sau orice altceva,va apucati si puneti doar piese strict necesare (nu piese pentru aspect,gen oglinzi cu imitatie de carbon,sau mai stiu eu ce) pentru pilotarea motorului,gen:

-Furca si suspensie,ambele noi cu tot cu toate accesoriile,de la marca Ohlins.

-Filtru de aer K&N,filtru de ulei K&N ambele noi.

-Furtunase,etrieri,placute frana,pompita fata si spate,toate de la firma Brembo sau Nissin.

-Toba sport (intermediara+finala/-e),4-2-1 sau 4-2-2 dupa preferinte.

-ECU-ul dus la niste oameni experimentati sa ti-l conecteze la un calculator,sa-l reseteze total,si apoi sa instaleze un soft special,"fara limite",care elimina orice fel de limitator (turatii,viteze,etc) posibil.

-Niste bujii Bosch sau NGK.

-Un ulei foarte bun pentru motor,si la fel unul foarte bun pentru cutia de viteze.

-Benzina 95.

-Foloseste antigel la racirea motorului.

Poate mai sunt si altele,sper sa completati voi daca am gresit pe undeva.

 

Nu stii ce vorbesti!!

 

Doar romanu sustine conceptia ca japonezele sunt cele mai fiabile motociclete. Cu un buget de 2-3000E nu ti poti achizitiona o astfel de motoreta(1199/848/1098/1198/748/749/999/998/916) si apoi s-o intretii. Stai linistit ca motoretele japoneze ce sunt duse pe pista nu ti vor rezista mai mult sau mai putin decat Ducati urile de mai sus.

Doar in partea de Est a europei reparatiile se fac inca cu piese SH, pe scurt aici se face diferenta intre puterile de cumparare si mentalitatea diferita dintre est si vest.

Partile bolduite din postul scris mai sus sunt lucruri care Ducati le ofera standard din fabrica, restul sunt upgradeuri si benzina de 95 o cumperi. Uleiul diferit pentru CV si motr asta este maximul aberant pe care l-ai sustinut.

 

E doar un concept prea dus la extrem. Si aici nu ma refer la motor...

 

Da, este un concept deviat din MotoGP si in nicun caz nu-si are locul pe strada. Aceasta motocicleta sta pe pista, altfel va sta ca un Porsche carbonat si usurat, pe care-l fol cand te duci la serviciu si l admiri la tigara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stii ce vorbesti!!

Doar romanu sustine conceptia ca japonezele sunt cele mai fiabile motociclete. Cu un buget de 2-3000E nu ti poti achizitiona o astfel de motoreta(1199/848/1098/1198/748/749/999/998/916) si apoi s-o intretii. Stai linistit ca motoretele japoneze ce sunt duse pe pista nu ti vor rezista mai mult sau mai putin decat Ducati urile de mai sus.

Doar in partea de Est a europei reparatiile se fac inca cu piese SH, pe scurt aici se face diferenta intre puterile de cumparare si mentalitatea diferita dintre est si vest.

Partile bolduite din postul scris mai sus sunt lucruri care Ducati le ofera standard din fabrica, restul sunt upgradeuri si benzina de 95 o cumperi. Uleiul diferit pentru CV si motr asta este maximul aberant pe care l-ai sustinut.

 

 

 

Da, este un concept deviat din MotoGP si in nicun caz nu-si are locul pe strada. Aceasta motocicleta sta pe pista, altfel va sta ca un Porsche carbonat si usurat, pe care-l fol cand te duci la serviciu si l admiri la tigara :D

ai o bere de la mine pt asta. dar o platesti tu. :P

vom vedea ce se v-a intampla cu el. ca vor aparea pareri pro si contra. pt noi indiverent cat de buna sau rea va fi la acele 0,000xx sutimi sau CP, pt noi v-a ramane un Dream. chiar de tinem sub tartacuta made in Japan, Germany, sau Italy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cat de Ducati peste 11.000, din auzite(ca eu nu am facut-o) a mea cu vechiul motor, ar fi ajuns la 11.500 dar asta din ce am auzit(dar a fost un motor bibilit si impins la limite) dar intradevar nu vor veni ei cu motor stoc sa depaseasca 11mii. si la fel si cilindreea, deja e mult un motor de 1200pe vitezana.

 

Man, ti-am explicat acum cateva luni. Motocicleta pe care ai avut-o a fost un 748 tunat si intretinut de catre Pascota si Vrajitoru. 2 persoane ce l-au folosit si tunat la maximul unui 748, din pacate saracul dupa o uzura accentuata a inceput sa cedeze iar apoi a fost reparat si intretinut de catre DoctorucuDucati.

 

In mom in care ti-a dat-o motorul era reglat si functiona in parametrii normali de uzura, dupa experinta cu schimbul de curele de care ai avut parte, ai fost nevoit sa inlocuiesti o buna bucata din motoreta. Nu-ti imagina acum ca performantele vor fi similare, dar mi-ar fi placut sa ti l iau la o tura pe o pista.

Din pacate mi a fost tarsa sa ma dau cu el in Dr.TAberei cand mi a propus doctorul pentru a nu-i face vreo bucurie..

 

P.S: ..si sa nu mai ajunga la tine :D

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

el nu s-a referit la zona rosie, ci la limita maxima de turatie.

 

 

 

nici eu nu am facut referire la zona rosie ...doar ca a trebuit sa mentionez de zona rosie pentru simpla absenta a acesteia de pe acel bord...

...si cred ca un v2 poate trece cu usurinta de pragul celor 11k ture

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, ti-am explicat acum cateva luni. Motocicleta pe care ai avut-o a fost un 748 tunat si intretinut de catre Pascota si Vrajitoru. 2 persoane ce l-au folosit si tunat la maximul unui 748, din pacate saracul dupa o uzura accentuata a inceput sa cedeze iar apoi a fost reparat si intretinut de catre DoctorucuDucati.

 

In mom in care ti-a dat-o motorul era reglat si functiona in parametrii normali de uzura, dupa experinta cu schimbul de curele de care ai avut parte, ai fost nevoit sa inlocuiesti o buna bucata din motoreta. Nu-ti imagina acum ca performantele vor fi similare, dar mi-ar fi placut sa ti l iau la o tura pe o pista.

Din pacate mi a fost tarsa sa ma dau cu el in Dr.TAberei cand mi a propus doctorul pentru a nu-i face vreo bucurie..

 

P.S: ..si sa nu mai ajunga la tine :D

pai tocmai aia e, ca moul motor, mi se pare oarecum mai docil, dar mi se pare. cristi mi-a zis ca poate ma asteptam eu la mai mult. dar am facut test comparativ, si intradevar aveam un sprint mai bun cu motoru vechi. dupa toata frica care a fost cu motoru ala, uite ca s-a intamplat sa moara dintro prostie si nu cum se temea. ca sa am veciul motor, trebuie doar sa ii pun alta chiuloasa si e ok, dar nu stiu ce mai e dupa curelele rupte. daca nu e si un cuzine, sau altceva. cand m-am uitat cu cristi(ca am desfacut chiuloasa) erau doar 2 supape indoite putin. dar nu ma tem ca e ceva in motor ca dupa ce am rupt curelele am mai mers vreo 15km fara sami dau seama ca is curelele, si crezand ca e CDI-ul care nu mai lucreaza pe un piston. motoru lucra normal, doar ca se auzea sunetul de mers intrun piston si lipsa de putere. cand am realizat am spus. cu siguranta ii pun altul asa ca asta se numeste piese de schimb.

 

dar nu te teme ca si acuma ma joc cu ea. tot ce avea era volanta usurata, aprinderea recalculata, si transmisia primara de SPS. in rest era motoru normal. adica era oleaca mai scurta cutia fata de acuma. daca e o sa ti-o dau cand o sa am ocazia.

 

nici eu nu am facut referire la zona rosie ...doar ca a trebuit sa mentionez de zona rosie pentru simpla absenta a acesteia de pe acel bord...

...si cred ca un v2 poate trece cu usurinta de pragul celor 11k ture

trece si nu trece cu usurinta. adica cu oleaca de baie de cap, trece fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum un V2 se aude in mare fel dupa ce trece de 10k ture :moto:

fiecare model de motor se aude in felul lui la fiecare turatie. doar alea L4 is asemanatoare oarecum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Te-am verificat cu ajutorul goagal si omul stie ce vorbeste. RESPECT!!

 

 

 

Nu stii ce vorbesti!!

 

Doar romanu sustine conceptia ca japonezele sunt cele mai fiabile motociclete. Cu un buget de 2-3000E nu ti poti achizitiona o astfel de motoreta(1199/848/1098/1198/748/749/999/998/916) si apoi s-o intretii. Stai linistit ca motoretele japoneze ce sunt duse pe pista nu ti vor rezista mai mult sau mai putin decat Ducati urile de mai sus.

Doar in partea de Est a europei reparatiile se fac inca cu piese SH, pe scurt aici se face diferenta intre puterile de cumparare si mentalitatea diferita dintre est si vest.

Partile bolduite din postul scris mai sus sunt lucruri care Ducati le ofera standard din fabrica, restul sunt upgradeuri si benzina de 95 o cumperi. Uleiul diferit pentru CV si motr asta este maximul aberant pe care l-ai sustinut.

 

 

 

Da, este un concept deviat din MotoGP si in nicun caz nu-si are locul pe strada. Aceasta motocicleta sta pe pista, altfel va sta ca un Porsche carbonat si usurat, pe care-l fol cand te duci la serviciu si l admiri la tigara :D

Asa si Ducati acum ca ofera toate tunningu-rile din fabrica,si ca are nu mai stiu eu ce motoare este pe primul loc la motociclete,are centura neagra???Ducati face cele mai fiabile,performante,de viteza,motociclete din lume???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa si Ducati acum ca ofera toate tunningu-rile din fabrica,si ca are nu mai stiu eu ce motoare este pe primul loc la motociclete,are centura neagra???Ducati face cele mai fiabile,performante,de viteza,motociclete din lume???

te rog sa fii sincer, ai mers in viata ta pe un Ducati? ai vazut un Ducati in fata ta? te dai cu un RS125. garantez ca nu depasesti de 19ani si asta zic maxim. dar nu pari decat undeva in jur de 17-18 ani, stii de ducati doar ce ti-au povestit niste baieti cu japan bikes si nu ti-au zis decat vechea replica: "nu Ducati, is scumpe si se strica repede" aia ti-a ramas imprimata in minte, si de aia te folosesti.

iti recomand sa mergi pe un Ducati, mai ales pe un SBK, si vei vedea diferenta. dar pe topicul asta noi facem comparatie de motoare V2, si in special comparam 1199 cu japoneze de 1000 modele noi. nu ne ducem sa cautam primul model de CBR, nici prima R1, nici primul Ducati. ci doar vorbim de Ducati 1199 Panigale. si de toata tehnologia de ultima ora cu care vine echipat Stock deci nu aftermarket, si uitate la pret unde reflecta. in plus este un model de motor V2 care teoretic dezvolta 195cai ceea ce multe L4 se chinuie. uita-te la masa ei, si la restul detaliilor. apoi daca tot crezi ca ai argumente si cunostinte, te asteptam cu drag sa ni le impartasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te rog sa fii sincer, ai mers in viata ta pe un Ducati? ai vazut un Ducati in fata ta? te dai cu un RS125. garantez ca nu depasesti de 19ani si asta zic maxim. dar nu pari decat undeva in jur de 17-18 ani, stii de ducati doar ce ti-au povestit niste baieti cu japan bikes si nu ti-au zis decat vechea replica: "nu Ducati, is scumpe si se strica repede" aia ti-a ramas imprimata in minte, si de aia te folosesti.

iti recomand sa mergi pe un Ducati, mai ales pe un SBK, si vei vedea diferenta. dar pe topicul asta noi facem comparatie de motoare V2, si in special comparam 1199 cu japoneze de 1000 modele noi. nu ne ducem sa cautam primul model de CBR, nici prima R1, nici primul Ducati. ci doar vorbim de Ducati 1199 Panigale. si de toata tehnologia de ultima ora cu care vine echipat Stock deci nu aftermarket, si uitate la pret unde reflecta. in plus este un model de motor V2 care teoretic dezvolta 195cai ceea ce multe L4 se chinuie. uita-te la masa ei, si la restul detaliilor. apoi daca tot crezi ca ai argumente si cunostinte, te asteptam cu drag sa ni le impartasesti.

 

 

...f frumos ai ridicat problema aici :cheers: ....

uite un zvon care ar putea sa-i bucure pe cei care au bugete mai reduse

http://www.asphaltandrubber.com/rumors/ducati-799-panigale-rumor/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...f frumos ai ridicat problema aici :cheers: ....

uite un zvon care ar putea sa-i bucure pe cei care au bugete mai reduse

http://www.asphaltandrubber.com/rumors/ducati-799-panigale-rumor/

ms. dar cand vezi de astia atotstiutori experti in Ducati si in toate motoarele care stiu ei ca is proaste.

 

cat de zvon, am auzit si eu de 799 care ar fi o varianta pt stradal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu totii cred ca ati auzit de viteza medie piston.un motor F1 are o valoare in jur de 26m/sec. Panigale la 11000 de rpm atinge 22m/sec. La 12000 rpm ar avea 24m/sec.Chiar credeti ca va putea sa depaseasca aceasta valoare si sa mai fie si fiabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu totii cred ca ati auzit de viteza medie piston.un motor F1 are o valoare in jur de 26m/sec. Panigale la 11000 de rpm atinge 22m/sec. La 12000 rpm ar avea 24m/sec.Chiar credeti ca va putea sa depaseasca aceasta valoare si sa mai fie si fiabil?

aici discutam de alte tipuri de motoare. alea de F1 nu is V2

 

dar daca ar depasi cei 11000 ar crea probleme, pt ca V2 nu e facut sa reziste la ture mari cum e L4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu totii cred ca ati auzit de viteza medie piston.un motor F1 are o valoare in jur de 26m/sec. Panigale la 11000 de rpm atinge 22m/sec. La 12000 rpm ar avea 24m/sec.Chiar credeti ca va putea sa depaseasca aceasta valoare si sa mai fie si fiabil?

 

 

 

da...la un F1 viteza medie ste de 26mps ...iar la Panigale viteza maxima este de 22mps...de unde rezulta ca viteza maxima la un F1 este mult mai mare de 26 mps

 

 

tu ai comparat viteza medie a unui piston F1 cu viteza maxima a unui piston V2 moto

 

http://www.mwerks.com/artman/publish/features/printer_982.shtml

 

 

...vezi ca mai jos ai cifrele motorului....

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...la un F1 viteza medie ste de 26mps ...iar la Panigale viteza maxima este de 22mps...de unde rezulta ca viteza maxima la un F1 este mult mai mare de 26 mps

 

 

tu ai comparat viteza medie a unui piston F1 cu viteza maxima a unui piston V2 moto

 

http://www.mwerks.com/artman/publish/features/printer_982.shtml

 

 

...vezi ca mai jos ai cifrele motorului....

unde m-ai vazut facand afirmatia ca in cazul Panigale e viteza maxima a pistonului? e tot valoarea medie[ca si in cazul motorului de F1] obtinuta prin formula: 2x cursa pistonuluix nr. de rotatii pe secunda, adica 2x0,06 m[cursa pistonului e de 60 mm la Panigale]x 183,333 rot/sec[11000/60].

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparati mere cu prune.

Daca ai compara dupa formula de mai sus viteza pistonului unui R6 cu F1 ar da tot cam pe-acolo sau mai rapida in favoarea R6,asta ce inseamna?Ca R6 nu sunt fiabile?Hmm,mie personal mi s-au parut moto destul de fiabile.

Pe de alta parte,motoarele de F1 nu sunt fiabile pt ca nu se vrea si nici nu e necesar sa fie fiabile.Si in F1 ce nu e imperios necesar sau nu e stipulat de regulament dauneaza.Nu sunt fiabile din cauza materialelor ultralight folosite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparati mere cu prune.

Daca ai compara dupa formula de mai sus viteza pistonului unui R6 cu F1 ar da tot cam pe-acolo sau mai rapida in favoarea R6,asta ce inseamna?Ca R6 nu sunt fiabile?Hmm,mie personal mi s-au parut moto destul de fiabile.

Pe de alta parte,motoarele de F1 nu sunt fiabile pt ca nu se vrea si nici nu e necesar sa fie fiabile.Si in F1 ce nu e imperios necesar sau nu e stipulat de regulament dauneaza.Nu sunt fiabile din cauza materialelor ultralight folosite.

La Yamaha R6[adica modelul de 600- L4, ca sa fim in clar] viteza medie a pistonului calculata la turatia de 16000 rpm[turatia de putere max e de 14500] e de 22,666 m/sec

Nu stiu de unde ti-a dat tie mai mult de 26m/sec

Crede-ma ca valoarea aia e cam limita[ca de altfel aproape orice in F1 la ora actuala].

am folosit valoarea cursei de 42,5 mm la R6.poate tu ai utilizat valoarea alezajului, care e cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Yamaha R6[adica modelul de 600- L4, ca sa fim in clar] viteza medie a pistonului calculata la turatia de 16000 rpm[turatia de putere max e de 14500] e de 22,666 m/sec

Nu stiu de unde ti-a dat tie mai mult de 26m/sec

Crede-ma ca valoarea aia e cam limita[ca de altfel aproape orice in F1 la ora actuala].

am folosit valoarea cursei de 42,5 mm la R6.poate tu ai utilizat valoarea alezajului, care e cu totul altceva.

tu incerci sa explici distanta totala de frecare. adica intro secunda pistonul daca s-a dus sus-jos-sus-jos, ori 50mm cursa egal 200mm/secunda

dar asta nu are treaba cu turatia maxima.

 

e ca sexu, sunt care o fac iepureste si termina repede, sunt si romanticii lenti care dureaza.

 

la V2 ca sa atingi turatia mare, trebuie sa depasesti vibratiile si forta centrifuga. un V2 s-ar dezintegra daca ar depasi turatia. nu e ca liniarul sau chiar si V4 care se antreneaza si echilibreaza numarul de pistoane si modul in care sunt pozitionate.

apoi mai e si compresia.

cum nici dieselul nu poate atinge turatia benzinarului

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu incerci sa explici distanta totala de frecare. adica intro secunda pistonul daca s-a dus sus-jos-sus-jos, ori 50mm cursa egal 200mm/secunda

dar asta nu are treaba cu turatia maxima.

 

e ca sexu, sunt care o fac iepureste si termina repede, sunt si romanticii lenti care dureaza.

Foarte plastica comparatia... nu, nu e vb de frecare. e vb de miscare care se traduce in acceleratii fenomenale si forte uriase transmise mecanismului biela-manivela, care ating peste 10000 G [adica de 10000 de ori acceleratia gravitationala a pamantului] si fac ca un piston care in mod normal cantareste cateva sute de grame sa ajunga la cateva tone atunci cand motorul se invarte la 11000 de rotatii. In plus de asta mai e si componenta gazodinamica, dar despre asta altadata ca se face ora de nani. ;)

 

 

cum nici dieselul nu poate atinge turatia benzinarului

dieselul nu poate sa atinga turatiile benzinarului pentru ca motorina arde mult mai incet decat benzina.din cauza asta[sau asta e una din cauzele] pentru care nici motoarele pe benzina nu pot trece de anumite turatii... dar despre asta altadata cum am zis mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene tu esti razna? tu imi compari un F1 engine cu un motor de strada?

 

un F1 care e proiectat sa dureze cateva curse contra unui motor de SERIE proiectat sa mearga fara sa se strice si cu toate astea tot ajunge la 22 pe langa 24? crezi ca poti observa MINUNEA? da amice.. minunea e DUCATI nu maisna de F1. ;) cu 22m/sec este de fapt mult mai BINE facuta pt k NU SE STRICA.

can u get it.? can you ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene tu esti razna? tu imi compari un F1 engine cu un motor de strada?

 

un F1 care e proiectat sa dureze cateva curse contra unui motor de SERIE proiectat sa mearga fara sa se strice si cu toate astea tot ajunge la 22 pe langa 24? crezi ca poti observa MINUNEA? da amice.. minunea e DUCATI nu maisna de F1. ;) cu 22m/sec este de fapt mult mai BINE facuta pt k NU SE STRICA.

can u get it.? can you ;)

In primul rand nu sunt prieten cu cei care ma fac nebun si in al doilea rand spre deosebire de tine stiu despre ce vb.Nu am zis ca se strica, am zis ca e un concept impins la extrem si ca va fi f. greu[daca nu imposibil] sa il imbunatateasca. In concluzie, alte concepte care mai au baze de dezvoltare vor iesi castigatoare pana la urma. :scratch: Ce uameni d-le!

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era o fromulare peiorativa evident plus ca habar nu ai cu cine stai de vb si mai ales ce stiu / nu stiu. ;)

dincolo de asta, afla ca 2012 in wsbk se alearga tot pe 1098 RS11 pentru ca 1199 sa lcureze la el, si cand vine vorba de extreme, toti spuneau ca ducati nu mai are ce scoate din 2 V, aproape ca si eu eram convins, dar stiam ca au ceva in maneca.

 

in 2013 o sa afli :) 1199 SBK o sa fie o noua ghiulea pe roti, si da.. un amarat ca noi din fotoliu spuna ca este extrem, d'aia nu facem NOI motoarele ;) alea hehe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era o fromulare peiorativa evident plus ca habar nu ai cu cine stai de vb si mai ales ce stiu / nu stiu. ;)

dincolo de asta, afla ca 2012 in wsbk se alearga tot pe 1098 RS11 pentru ca 1199 sa lcureze la el, si cand vine vorba de extreme, toti spuneau ca ducati nu mai are ce scoate din 2 V, aproape ca si eu eram convins, dar stiam ca au ceva in maneca.

 

in 2013 o sa afli :) 1199 SBK o sa fie o noua ghiulea pe roti, si da.. un amarat ca noi din fotoliu spuna ca este extrem, d'aia nu facem NOI motoarele ;) alea hehe

Si ce iti da dreptul ma rog sa utilizezi formulari peiorative la adresa mea avand in vedere ca mi-am expus doar un punct de vedere[consider eu si argumentat] asupra unei chestiuni si nu am folosit tot felul de apelative si injective ca tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era o fromulare peiorativa evident plus ca habar nu ai cu cine stai de vb si mai ales ce stiu / nu stiu. ;)

dincolo de asta, afla ca 2012 in wsbk se alearga tot pe 1098 RS11 pentru ca 1199 sa lcureze la el, si cand vine vorba de extreme, toti spuneau ca ducati nu mai are ce scoate din 2 V, aproape ca si eu eram convins, dar stiam ca au ceva in maneca.

 

in 2013 o sa afli :) 1199 SBK o sa fie o noua ghiulea pe roti, si da.. un amarat ca noi din fotoliu spuna ca este extrem, d'aia nu facem NOI motoarele ;) alea hehe

bine zic mam. de aia romanii s-au oprit dupa Hoinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...