Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Sincer vad foarte rar 1098 si 1198 pe strada deci ma gandesc ca e vb de pista mai mult.

motoreta aia o iei sau o dai pe strada doar de placere, de weekend, sau cand unu nu are ce face si vrea sa se chinuie singur. nu pare o motocicleta de strada sub nicio forma. Paulynos a avut si stie cum e. dar nu poti sa negi ca nu e o motoreta care sa iti placa.

 

o am in plan alaturi de 848(am zis ceva mai in urma) doar ca diferenta e puterea prea multa la 1098 dar are ambreiajul uscat. a 848 e o motoreta mai docila fata de 1098 doar ca are ambreiaj umed. asta ar costa cam 1000euro sa o treci pe uscat. nu sunt sigur dar parca 1098 vine cu ambreiaj antihopping, ceea ce e iarasi un avantaj.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lyNFPL0bC9I

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 919
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cateva din ele vin standard pe toate modelele. pachetul full complet vine pe S din ce stiu. si costa.....destul. nu este un pret specificat incat sa zici ca iei panigale standard si pui astea.

asta din ce stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, deci pana la urma e 1199 ceea ce se astepta de la el sau nu?

 

Buna intrebarea.In sfarsit a pus cineva punctul pe "i"

 

Raspunsul? Si da si nu.

Fanii Ducati iti vor spune ca da pt ca ei sunt super fericiti ca exista un model de varf Ducati care se poate bate de la egal la egal cu superbike-urile actuale,are in sfarsit tehnologie moderna si pe deasupra mai arata si extraordinar.

Cei care nu sunt fani Ducati si au fost pur si simplu exasperati de toata tevatura care s-a facut in jurul acestei motociclete iti vor spune ca nu pt ca de fapt Panigale e conceputa ca o moto de pista,dar sunt alte motociclete pe piata care au performante mult mai bune pe pista la bani mai putini si pe deasupra mai sunt si user-friendly in mers normal ceea ce Panigale nu prea este.

Personal imi plac anumite brand-uri,dar nu sunt un fan infocat si nu cred ca este vreo firma care sa scoata numa si numa motociclete bune.Toate marcile de varf sunt ok,unele mai bune in anumiti ani,altele mai slabe,etc,nu exista firma absoluta.

Sunt insa de parere ca au existat de-a lungul timpului niste motociclete reprezentative pt clasa superbike care au dat tonul si au schimbat designul si performantele clasei la aparitia lor : Honda CBR 900 RR care a cam inventat clasa,Ducati 916 care a reinventat design-ul,modelul original de R1 care a adus nebunia,GSX-R-ul K5 care a dat tendinta de minimizare,de trecere spre dimensiunile clasei 600 si ne-a invatat ca un superbike poate fi si comod si puternic sus si sa traga de jos si BMW-ul S 1000rr care a dus totul la un alt nivel cu motorul si electronica sa.Panigale nu va fi una dintre ele.

Parerea mea este ca fanii Ducati au fost gratificati cu ceea ce asteptau ei de mult,ceva care sa nu-i faca de ras la capitolul performante (pt ca la capitolul look,Ducati nu s-a facut de ras niciodata,ba dimpotriva),dar aceasta motocicleta nu vine cu nici un "breaktrough",nu va trimite inginerii de la celelalte firme inapoi la planse,ci doar va fi o bijuterie pt impatimitii Ducati si cam atat.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna intrebarea.In sfarsit a pus cineva punctul pe "i"

 

dar aceasta motocicleta nu vine cu nici un "breaktrough",nu va trimite inginerii de la celelalte firme inapoi la planse,ci doar va fi o bijuterie pt impatimitii Ducati si cam atat.

 

 

cateva breaktrough-uri ar fi suspensiile electronice, designul frameless ceea ce a dus la reducerea masei totale a motocicletei fara compromisuri cum a fost cazul gsxr-ului 1000 k5 ...

revolutii in domeniu vor mai fi...vad ca deja firma de suspensii KYB au lansat furca pneumatica pe modelele de enduro KYB PSF si nu cred ca va dura mult pana o vom vedea si pe modelele sport, la fel cum s-a intamplat si cu furca upside down (USD) care la fel si-a facut debutul pe enduro...

 

nu mentionez de suspensia spate laterala pentru ca MT-03 au fost inaintea celor de la Ducati

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Suspensiile electronice" suna foarte pompos,dar sunt de fapt suspensii reglabile electronic,adica un mic moft.In loc sa rasucesti un surub,rasucesti un buton.Sunt vorba aia,ca apa sfintita.Motorul ca si membru de stres a fost introdus demult la moto,si dupa aceea s-a revenit din nou la sasiul normal (intocmai ca echipa de MotoGp de la Ducati,nu?),deci,dupa cum am mai spus,sunt multe artificii tehnice,dar nimic fantastic.

Si pe deasupra e problema de capatai : pui aceste artificii pe motor,dar daca ele nu dau rezultate,atunci unde e logica?E ca si cu crossplane-ul de la R1 : daca CBR-ul e mai bun pe circuit cu un motor conventional,unde e smecheria?Da,aia mi se pare o idee buna,dar parerea mea e ca mai trebuie perfectionata.Probabil ca vor fi pe viitor multe motoare cu crossplane si vor fi remarcabile,dar deocamdata...

Asta e ideea : motocicletele pe care le-am enumerat eu acolo au fost toate la timpul lor "taticii",numarul 1.

Panigale a pierdut aceasta cursa inca de la start si aici zic eu ca e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Suspensiile electronice" suna foarte pompos,dar sunt de fapt suspensii reglabile electronic,adica un mic moft.In loc sa rasucesti un surub,rasucesti un buton.

Cu o singura deosebire (importanta as zice eu) : se pot ajusta in mers ;)

 

[...]Ducati care se poate bate de la egal la egal cu superbike-urile actuale[...]

Cu 200cc in plus ar trebi sa fie peste :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o singura deosebire (importanta as zice eu) : se pot ajusta in mers ;)

 

 

Cu 200cc in plus ar trebi sa fie peste :rolleyes:

da poate ca si ajustarea din mers, dar in primul rand nu ai nevoie de scule, nu poti stalci setarile incat sa fie una asa si una invers. toate astea is pt flexibilitatea ta

 

iar cei 200cc totusi este un motor V2 care se tine de L4. eu as fi spus chestii de genul doar daca avea concurenta in clasa ei, dar cu aceiasi motorizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,corect,se pot ajusta in mers,sunt foarte ok,dar tot un moft mi se par.Ganditi-va de cate ori ati avut nevoie sa va ajustati suspensia in mers,hai sa fim realisti.La astea noi am inteles ca se ajusteaza cu cheia de contact,deci nu prea mai ai nevoie nici de scule.In suspensia electronica ne proptiram acuma...

Cei 200cc in plus fata de un superbike mi se par ok avand in vedere ca totusi are 2 cil in minus :P.Eu iarasi vin si ma intreb de ce oare nu au imbratisat ideea lui Aprilia cu V4.Bine,bine,moto mult mai subtire si mai finutza,dar daca da rezultate pe pista mai slabe decat un V4 sau mai ales un L4 ,degeaba se chinuie ei cu V2-ul.

Nu,din punctul meu de vedere mi se pare o moto foarte ok daca nu ar fi pretul ala destul de piperat.O moto ok,foarte frumoasa (si frumusetea vinde enorm),dar nimic mai mult.Dupa cum am mai spus,este cu dedicatie pt inveteratii marcii.Are nisa ei de piata oricum.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,corect,se pot ajusta in mers,sunt foarte ok,dar tot un moft mi se par.Ganditi-va de cate ori ati avut nevoie sa va ajustati suspensia in mers,hai sa fim realisti.

De fiecare data cand merg in drumetie. Comfort pe autostrada si sport pe twisties. Dintr-un buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi un moft insa sunt superbe cand trebuie sa le schimbi. Diferenta e sesizabila,crede-ma. Si da, sunt multi la care butonul ingheata pe un "normal". Eventual ajusteaza pentru bagaje/pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da poate ca si ajustarea din mers, dar in primul rand nu ai nevoie de scule,

 

 

scule...insemna o manutza fara manusa si o surubelnitza!!!!!

hai sa fim seriosi..unii dintre noi nu stiu ce ala static sag si unde e reglajul de compresie si detenta...si voi va ardeti in borduri electronice cu 11mii de reglaje!!!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scule...insemna o manutza fara manusa si o surubelnitza!!!!!

hai sa fim seriosi..unii dintre noi nu stiu ce ala static sag si unde e reglajul de compresie si detenta...si voi va ardeti in borduri electronice cu 11mii de reglaje!!!

 

:cheers:

iti dau eu motorul meu sa mi-l setezi doar cu surubelnita. e Showa full reglabila.

pt unu care i se pare furca moale, da o regleaza din surubelnita, dar pt unu care are nevoie de o setate cat mai precisa ai nevoie de scule necesare/ la mine se regleaza cu cheia de 22 surubelnita sus si jos la furca. sunt 3reglaje. ceea ce nu poti seta din mers. spre ex am fost acu o luna pe cheia. cand am plecat de acasa spre bucuresti mi-am setat suspensia. am plecat la bucuresti totu a fost super ok, se comporta fenomenal. a doua zi pe cheia cand am inceput sa trag oarecum de ea, a inceput sa se comporte ca o barca. nu crezi ca era mai ok sa strag pe dreapta si sa apas niste butoane pt confortul si siguranta mea?

 

voi spuneti pai da, o reglezi si pleci. dar au facut suspensia pt momentul in care nu iti gasesti reglajul optim, si tot "bibilesti" fara sa te opresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,corect,se pot ajusta in mers,sunt foarte ok,dar tot un moft mi se par.Ganditi-va de cate ori ati avut nevoie sa va ajustati suspensia in mers,hai sa fim realisti.La astea noi am inteles ca se ajusteaza cu cheia de contact,deci nu prea mai ai nevoie nici de scule.In suspensia electronica ne proptiram acuma...

Cei 200cc in plus fata de un superbike mi se par ok avand in vedere ca totusi are 2 cil in minus :P.Eu iarasi vin si ma intreb de ce oare nu au imbratisat ideea lui Aprilia cu V4.Bine,bine,moto mult mai subtire si mai finutza,dar daca da rezultate pe pista mai slabe decat un V4 sau mai ales un L4 ,degeaba se chinuie ei cu V2-ul.

Nu,din punctul meu de vedere mi se pare o moto foarte ok daca nu ar fi pretul ala destul de piperat.O moto ok,foarte frumoasa (si frumusetea vinde enorm),dar nimic mai mult.Dupa cum am mai spus,este cu dedicatie pt inveteratii marcii.Are nisa ei de piata oricum.

 

Pe scurt, așa e. Dar na, cum am mai zis, la câte motorete produce Ducati, trebuie să vândă cu valoare adăugată mare ca să facă profit. Iar chestiile gen suspensii electronice, faruri LED (care sunt stock doar pe versiunile "S" și "Tricolore", btw.) și display TFT sunt acolo ca să justifice prețul dpdv obiectiv. Apoi mai e justificarea subiectiva: look, exclusivitate, etc., care ține doar la fani.

 

Ceea ce e într-adevăr important pe motocicleta asta e cadrul și motorul. Spre genul ăsta de cadru cred că vor merge cam toți constructorii pe viitor (cadrul perimetral din Al împlinește vreo 30 de ani...). Motorul e mai interesant: reprezintă încăpățânarea celor de la Ducati de a rămâne fideli L2-ului: din câte știu eu, e singurul motor "superquadro" (oversquare - nu știu cum i-ar zice în romanește) de pe piață. Mult mai mult de atât (în ceea ce privește puterea) nu ai cum să scoți dintr-un V2 la 90. Nu rupe gura târgului pentru simplul motiv că piața e făcută de japonezi. Iar japonezii vând prin cai putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Crazy-devil :

Nu compara 916 (si majoritatea motoarelor dealtfel),la care da probabil iti trebuie scule sa setezi suspensia cu motocicletele actuale,la care dupa cum am mai spus,dar nu cred ca m-a auzit nimeni,se fac toate reglajele cu manutza si cu cheia de contact.

 

Pe scurt, așa e. Dar na, cum am mai zis, la câte motorete produce Ducati, trebuie să vândă cu valoare adăugată mare ca să facă profit. Iar chestiile gen suspensii electronice, faruri LED (care sunt stock doar pe versiunile "S" și "Tricolore", btw.) și display TFT sunt acolo ca să justifice prețul dpdv obiectiv. Apoi mai e justificarea subiectiva: look, exclusivitate, etc., care ține doar la fani.

 

Ceea ce e într-adevăr important pe motocicleta asta e cadrul și motorul. Spre genul ăsta de cadru cred că vor merge cam toți constructorii pe viitor (cadrul perimetral din Al împlinește vreo 30 de ani...). Motorul e mai interesant: reprezintă încăpățânarea celor de la Ducati de a rămâne fideli L2-ului: din câte știu eu, e singurul motor "superquadro" (oversquare - nu știu cum i-ar zice în romanește) de pe piață. Mult mai mult de atât (în ceea ce privește puterea) nu ai cum să scoți dintr-un V2 la 90. Nu rupe gura târgului pentru simplul motiv că piața e făcută de japonezi. Iar japonezii vând prin cai putere.

 

Sunt perfect de acord cu tine cu prima parte,si mie imi plac ecranul tft (si sper sa vaz in curand un touch,nu?) si xenoanele,astea sunt niste chestii foarte faine.Si look-ul si exclusivitatea,da,ai dreptate.Este o optiune diferita si mai cizelata dpdv al look-ului.

 

Cu a doua parte nu sunt deloc de acord.Parerea mea este ca NU sunt importante nici cadrul nici motorul.Explic chestia asta pt a mia oara,poate in sfarsit o intelege lumea,si pt ca ai dat un exemplu foarte bun cu cadrul si motorul : ar fi fost foarte importante daca ar fi dat rezultate MAI BUNE decat o moto cu sasiu si motor conventional,desi motorul are capacitatea marita considerabil zic eu.

Dar daca ea e mai slaba ca moto cu sasiul din Al si L4,atunci DE CE sa mearga constructorii pe viitor pe asa ceva???

Ai spus bine,"incapatanarea celor de la Ducati de a ramane pe L2",da,corect,si eu sunt de aceeiasi parere.Aceasta incapatanare de a folosi acest motor e dragutza pe monster si chiar ok ca se pastreaza traditia.Dar,dupa cum am mai spus,la clasa superbike nu e vorba de asa ceva,e vorba de performante.Si aici se imbratiseaza ultimele si cele mai eficiente idei pt a face moto cat mai performanta,nu te lalai cu L2 si design frameless,ca nu tine,ca ailalti te papa daca vii cu din astea,dupa cum s-a si vazut.

Bine,bine,oversquare,cel mai puternic V2,viteza mai mare decat a unui piston de F1, :blink: etc,dar

rezultatele,care sunt rezultatele???Sau mai corect,UNDE sunt rezultatele,ca la clasa asta despre asta e vorba.

 

De aia zic eu ca teoria ta nu tine apa,si constructorii vor ramane tot pe sasiul din Al.Acest design frameless,am mai spus asta,dar iar vad ca nu ma aude nimeni,a fost folosit,hat demult rau (search pe google si te lamuresti),nu e ceva nou pe piata,vreo revelatie a celor de la Ducati.Pai si daca a mai fost folosit,si s-a renuntat,nu e ceva care nu da bine aici???

Designul frameless da bine pe masinile de mare performanta unde e numa fibra si titanium si etc,iata ca la motoare s-a incercat si in MotoGp si pe strada si nu da rezultate,deci clar nu e o optiune mai buna decat Al.

 

Japonezii fac piata,da corect, (japonezii + BMW,care rupe pe touring si iata,mai nou,pe sbk+Triumph).Dar nu din cauza cailor putere.Japonezii aduc motociclete PERFORMANTE,fiabile la bani ok.Ei au infintat in opinia mea motocicletele mainstream si masinile fiabile.Nu trebuie blamati japonezii ca stabilesc un standard de calitate si performanta,Doamne fereste,asta e un lucru ff bun pt noi,cumparatorii.

Si parerea mea este ca pt a-i bate pe japonezi tre sa vii cu motoare peste ale lor cel putin la capitolul performanta dupa cum a reusit bmw.Panigale,cu parere de rau,nu cred ca va reusi sa bata japonezii.Dar asta nu e vina japonezilor,nu?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- De ce se va merge pe "frameless"? Simplu: e mult mai ușor, și cel putin la fel de eficace ca perimetralul (pe stradă). E o părere personală, dar "face sens", nu? OK, în MotoGP nu merge. Deocamdată (aici e vorba de reguli și de genul de design care e avantajat de setul actual de reguli...). În Superstock merge foarte bine, și cred că și-n WSBK va merge foarte bine de la anul.

- N-am blamat japonezii, dar puterea nu înseamnă tot. E foarte bine ce au făcut pentru industria moto, au fixat etalonul destul de sus: fiabilitate și putere. Le-au dat peste ochi europenilor, care au trebuit să-și revadă strategia.

- Motorul e cel mai bun V2 de pe piață. Nu este mai bun decât un 4L. E alta arhitectura, altceva cu totul. Pentru cei care fac 4 în line e irelevant. Pentru cei care mai fac V2-uri de performanță, e de studiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am incercat si eu sa explic mai sus. totusi ei scot puterea unui L4 dintrun V2. nu e nici V4, ci doar un V2 care se tine la mici diferente de L4. nu cred ca cei 10cai peste, ce ii are BMW vor fi simtiti de utilizatorii de rand.

intrebarea mea ar fi. cati din cei cu motoare de peste 120-130cai folosesc puterea toata.

 

ca exemplu sa luam MotoGP unde Ducati intradevar are cea mai puternica motoreta, si se pare ca e o problema puterea asta careia nu ii gasesc inca o solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scule...insemna o manutza fara manusa si o surubelnitza!!!!!

hai sa fim seriosi..unii dintre noi nu stiu ce ala static sag si unde e reglajul de compresie si detenta...si voi va ardeti in borduri electronice cu 11mii de reglaje!!!

 

:cheers:

 

 

Cel mai bine punctat, la care as mai adauga faptul ca majoritatea care-si cumpara motor nu-si schimba macar lichidu' de frana sau antigelu'.........sta acolo de ani de zile si cocleste...

 

sag ,suspensii etc sunt niste termeni straini pentru ei.

 

Cand le spui de suspensii ei nu realizeaza ce impact are efectiv asupra comportamentului mobrei setarea SUSPENSIEI.

 

Multi cred ca e doar o setare ca sa simti un hop mai tare sau mai moale,sunt efectiv retardati.......nu inteleg comportamentul motorului intr-un viraj,intr-o franare etc........ca sa inteleaga ce impact are suspensia (setata prost mai ales)..

 

Multi nu-si aranjeaza oglinda,nu-s regleaza maneta de frana/ambreiaj, nimic etc.......

 

majoritatea cumpara un motor,urca pe el calare,si da-i bice...

 

Si dupa aia intra pe forum si se plang ca modelu' ala e de k.k.t. sau ca nu stiu ce.........

 

 

Ba Crazy mai lasa-ma cu dumele astea ale tale cu setat suspensii pe Cheia si kkturi din astea de 2 lei......Tu nu cre-ca storci din 916 ala nici 40% cat poate el,da in fine,hai sa nu intram iar in polemica,nu de alta,dar iar o sa-mi pui placa cu accidentele si iar o sa ma plictisesti. esti deja ca o placa din aia de pick-up,invatata pe de rost,care e asa uzata ca e zgariata si se aude nasol.........

 

Mai zi-ne mai bine cu janta aia indoita la 200 la ora care-ai pus-o pe facebook mandru,la care ai comentat in engleza, in timp ce la restu pozelor ai scris in RRomana........

 

Prostu nu e prost destul pana nu e si fudul...........etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- De ce se va merge pe "frameless"? Simplu: e mult mai ușor, și cel putin la fel de eficace ca perimetralul (pe stradă). E o părere personală, dar "face sens", nu? OK, în MotoGP nu merge. Deocamdată (aici e vorba de reguli și de genul de design care e avantajat de setul actual de reguli...). În Superstock merge foarte bine, și cred că și-n WSBK va merge foarte bine de la anul.

- N-am blamat japonezii, dar puterea nu înseamnă tot. E foarte bine ce au făcut pentru industria moto, au fixat etalonul destul de sus: fiabilitate și putere. Le-au dat peste ochi europenilor, care au trebuit să-și revadă strategia.

- Motorul e cel mai bun V2 de pe piață. Nu este mai bun decât un 4L. E alta arhitectura, altceva cu totul. Pentru cei care fac 4 în line e irelevant. Pentru cei care mai fac V2-uri de performanță, e de studiat.

 

Nu,nu se va merge pe frameless,ti-am si spus de ce : pt ca o fi el mai usor cu cateva kile,dar are performante mai slabe.Clasa sbk nu e gandita de producatori sa se mearga pe strada,e gandita pt baietii care merg pe circuit.ORICE artificiu tehnic,daca nu da rezultate pe circuit,e degeaba,e useless si trebuie eliminat,asa e clasa asta.S-a incercat frameless-ul demult si n-a mers,si R1 (in '98) a folosit pe modelul original mi se pare treaba asta cu "engine as a stressed member",ca mai apoi sa renunte la el.Treaba s-a incercat,nu a dat rezultatele scontate,s-a renuntat la ea.E simplu,daca vrei sa intelegi bine,daca nu,nu.

Da,in teorie e desteapta treaba,dar mere numa cand ai materiale foarte foarte rigide pe motor,ceea ce nu e cazul la motoarele de serie.

Pe masinile de F1 mere sa nu ai sasiu,ca acolo motorul e din titaniu si cutia din fibra si iti dai seama ce rigiditate au acele materiale.Stiu ca nu a mers in MotoGp,nu inteleg de ce,pt ca si aia lucreaza tot cu materiale "exotice" ca sa le numim asa :P.

 

M-a zapacit toata lumea cu faza asta cu "cel mai puternic V2".Ce inseamna asta,ce importanta are oameni buni?Am mai spus,dar iar nu m-a auzit nimeni,a scos odata prin '98 si Suzuki TL 1000R care era cel mai puternic V2 si nu s-a excitat nimeni atata.Alea erau motoare smechere,stateau cu Busa la liniutze,chiar,as fi foarte curios sa vad un Panigale la o liniutza cu un TL.

Sa-mi mai spui si mie cine mai face V2-uri de performanta.Si ma refer aici la performanta,nu vrajeli.Si daca nu-ti trece nici un V2 de performanta prin cap acuma,ar fi cazul sa-ti pui si intrebarea logica "de ce nu se mai fac V2-uri de performanta?" Raspunsul banuiesc ca il stii.paulynos a spus-o cel mai simplu si corect.

Numa bine.

 

@ Crazy :

 

asta am incercat si eu sa explic mai sus. totusi ei scot puterea unui L4 dintrun V2. nu e nici V4, ci doar un V2 care se tine la mici diferente de L4. nu cred ca cei 10cai peste, ce ii are BMW vor fi simtiti de utilizatorii de rand.

intrebarea mea ar fi. cati din cei cu motoare de peste 120-130cai folosesc puterea toata.

 

Nu,nu scot puterea unui L4 dintr-un V2,scot puterea unui L4 relativ simplu de 1000cc dintr-un V2 supertehnologizat de 1200cc ! Nu uita treaba asta,200cc sunt foarte importanti.

BMW-urile cam toate testate aveau peste 180 de cai la roata (asta e marele atu al lor in lupta cu japonezele care au in jur de 160) dar au fost si exemplare de 195.Deci e ceva diferenta.

Pe circuit se vad grav 20-25 de cai in plus.Vad ca ai 916,o motocicleta foarte frumoasa.Daca te-ai "harjonit" vreodata cu un motor gen R1 vechi sau chiar R6-le noi o sa afli rapid raspunsul la intrebarea ta.

Nu inteleg de unde vine aceasta incapatanare de a persista in V2.Si nu inteleg de ce multa lume admira aceasta incapatanare cand se vede clar ca exista arhitecturi ale motorului mult superioare.Cred ca aici intervine latura de fanaticism a fanilor Ducati.In sfarsit,daca va place,inteleg asta,dar nu spuneti ca e viabil aceasta arhitectura,pt ca nu e,e inferioara arhitecturii L4 si V4.Chiar si cu un pachet de suspensii si frane de top si s-a vazut ca motocicleta e inferioara.Si am impresia ca va fi inferioara si in fata macar a doua japoneze.

E pacat,pt ca au venit cu ambreiaj umed,au renuntat la tampenia aia cu transmisia pe curea si au bagat niste idei tehnice de varf,dar degeaba,arhitectura motorului ii trage in jos.Daca s-ar fi dus pana la capat cu progresul,daca Panigale asta ar fi avut un V4 sau chiar si mai frumos,un V5 de 1000,cred ca ar fi fost rupere...

Bine ca macar l-au facut frumos,ca daca mai era si urat,puteau ei sa scrie pe site "Checkmate" cu litere de-o schioapa ca atunci chiar nu-l mai cumpara nici draq. :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ma ca e simplu: 4 cilindri sunt mai buni decat 2, japonezii aia nu sunt chiar prosti. daca ar fi invers aia din motogp de ce nu s-ar suci pe 2 ?

 

Da, așa este. Motorul ăsta de pe 1199 a fost conceput pentru MotoGP, dar nu scotea destui cai. Așa că au trecut la V4, Desmosedici. Și vor trece la V4 și pe stradă, pe viitor. Trebuie să evolueze.

 

Nu,nu se va merge pe frameless,ti-am si spus de ce : pt ca o fi el mai usor cu cateva kile,dar are performante mai slabe.Clasa sbk nu e gandita de producatori sa se mearga pe strada,e gandita pt baietii care merg pe circuit.ORICE artificiu tehnic,daca nu da rezultate pe circuit,e degeaba,e useless si trebuie eliminat,asa e clasa asta.S-a incercat frameless-ul demult si n-a mers,si R1 (in '98) a folosit pe modelul original mi se pare treaba asta cu "engine as a stressed member",ca mai apoi sa renunte la el.Treaba s-a incercat,nu a dat rezultatele scontate,s-a renuntat la ea.E simplu,daca vrei sa intelegi bine,daca nu,nu.

 

- Cum să aibă cadrul performanțe mai slabe? Cred că te-ai exprimat greșit sau ceva. Chiar dacă te iei după ce zic testele, masa mai scăzută se simte și a fost lăudată. E cel puțin la fel de bun ca perimetralul Al.

- Ma îndoiesc de faptul că Yamaha a încercat design-ul fameless la motocicletele de serie, având în vedere că Ducati l-a patentat abia acum vreo 2 ani.

- Ducati folosește motorul ca "stressed member" (care nu e același lucru cu "frameless design") pe toate motocicletele de la Pantah (1979) încoace, cu rezultate bune.

- La fel ca V2-ul performant, cadrul perimetral din Al și-a cam atins limita de dezvoltare. Asta (frameless) e una dintre alternativele de viitor. Mai vorbim peste 5-10 ani, acum sunt doar păreri care nu valorează nimic.

 

M-a zapacit toata lumea cu faza asta cu "cel mai puternic V2".Ce inseamna asta,ce importanta are oameni buni?Am mai spus,dar iar nu m-a auzit nimeni,a scos odata prin '98 si Suzuki TL 1000R care era cel mai puternic V2 si nu s-a excitat nimeni atata.Alea erau motoare smechere,stateau cu Busa la liniutze,chiar,as fi foarte curios sa vad un Panigale la o liniutza cu un TL.

 

- Personal, mi se pare patetică ideea de "liniuță", mai ales cu SS-uri/SBK-uri. Dacă ai V-Max, Rocket sau Diavel, e altceva.

- TL (200kg @ 135cp) și-o lua deja pe vremea lui de la VTR și 996. O comparație cu ceva contemporan nu are sens.

 

 

In momentul actual, motoarele v2 pe circuit sunt inferioare celor 4 in linie, au avut gloria lor in trecut.(...)

 

Ducati mai trage încă de V2, și ține. Cu mai puțini cai (față de V4 și 4L) și 20kg în plus, Checa mai câștigă în WSBK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...