Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Da,la asta ma refeream.

Adrian,pai noi aci vorbeam despre Panigale si cum se comporta acesta in relatia cu competitorii spre care e indreptat si cu care a fost facut sa se bata,si anume sportivele de 1000cc,sau sbk ca sa nu mai scriu o luna.

Nu vorbesc despre cursele de superbike,aia e alta mancare de peste.

Si tu si altii nu ati inteles cum functioneaza treaba asta cu miarele.In aceasta clasa nu e vorba de ce ai nevoie,am mai zis asta,in Rom in special si de fapt pe strada in general nu ai nevoie de ceva mai mare de 600.

La clasa motoarelor de 1000 e vorba de cine are c.oaiele mai mari.Simplu.Despre asta e vorba.Pe baza asta se fac,din ce in ce mai puternice si mai performante,din ce in ce mai bune.Pe asta e bazata clasa asta,pe asta merg si vanzarile,pe performanta si pe look.Atata tot,nu traditie,nu badge,nu heritage,nu nimic.Performanta si look,simplu ca buna ziua.

Deci nu mai aduce (tu si altii) in discutie lucrurile "de care ai nevoie".80% din motociclisti nu au nevoie de mai mult de ceva gen Hornet.Si atunci ce facem,ne luam toti Hornet,respectiv,fz6,sv 650,etc,etc si gata?Nu e vorba despre asta aici.Deci nu mai aduceti discutia la lucrurile "de care ai nevoie",ce draq nici macar atata lucru nu intelegeti?

Sa vorbesti la motoarele de 1000 de "atata putere cata ai nevoie" e ca si cum i-ai spune unuia cu un Harley sau un custom,etc "da tu n-ai nevoie sa ai furca atat de plonjata in fata,nu-ti foloseste la nimic treaba asta" sau "de ce ai ghidon inaltat,ca stai cu mainile deasupra capului,si nu ai nevoie de asa ceva"

Aici dileala e cu caii putere si performanta,la choppere e cu customizarea si sa arati cat mai "greu" cand meri pe ea,cei de teren au si ei dilelile lor,mai mult ca sigur,acolo nu ma pricep,dar peste tot e o dileala,astea sunt motocicletele si motociclistii,niciodata nu a fost vorba despre ce ai nevoie,nici pana acuma n-ai inteles treaba asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma, nu Ducati au inventat frameless-ul, ci ei l-au patentat si l-au dat in folosinta pt motoare. aia e "momeala"

 

Adrian. esti micut cu prostut. iti zic doar 247GPS

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept cu nerabdare primul V5 pe un motor de viteza,pt ca mi se pare un design foarte avantajos ce a avut rezultate foarte foarte bune la MotoGp.

Acum in GP au limita de 4pistoane, dar cand erau ele acu cativa ani, aveau rezultate bune, doar ca tin minte ca tot V4 alegeau din nus ce motive. parca V5 era putin inpracticabil pe anumite circuite cum e Ducati acum.

 

impresionant...

pana acum cel mai mult am stapanit 150 NM ...imi inchipui deja cum s-ar simti 190 :D

chestia aia se scoate din motor si rapoartele cutiei. 190NM e enorm, dar care ar fi viteza maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

chestia aia se scoate din motor si rapoartele cutiei. 190NM e enorm, dar care ar fi viteza maxima.

In conditiile in care versiunea originala a acestui motor[produsa in anii 50] producea 55 CP[70 in versiunea de curse] si reusea sa propulseze bine mersi motocicleta pana la 125-128 mph[ adica 200-208 km/h] eu zic ca granita de 300 e usor de atins, asta in conditiile in care se gaseste careva destul de coios ca s-o calareasca.

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt lectia de wikipedia,stiam ca pot conta pe tine. Ca sa nu fii nelinistit,stiam (ca si majoritatea de aici) ca supersport se refera la clasa 600cc, iar superbike la 1000cc.

 

Eu cred ca 750 este MULT mai aproape de un miar (la tot ce vrei) decat de un 600 (parerea mea umila).

 

 

 

nu trebuie sa apelezi la wikipedia ca sa stii lucrul asta....dar era de asteptat de la tine sa dai vina pe asa ceva

 

.... si daca stiai treaba asta de ce te mai caci pe tine in comentarii precum ca SBK le gasesti doar pe circuite sau numai in nush ce campionate , cand omul a specificat clar in afirmatia lui despre ce SBK era vorba...

am observat la tine ca-ti place sa dai din gura doar de dragul datului din gura in speranta ca vei gasi pe cineva sa te ia drept interesant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Oh, putem sa te atingem ? imi si imaginez cum cu greu ai stavilit cei 150 nM ai MT ului :haha:

 

 

da , tu poti sa mi-o atingi...hai mai dute-n plm ca deja devii agasant pe topicul asta sau pe orice topic ai intra...tu ai impamantenite niste idei cretine in capul ala al tau si crezi ca daca ai farmat cateva motociclete , te face mai interesant sau cu 2 perechi de c..ie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditiile in care versiunea originala a acestui motor[produsa in anii 50] producea 55 CP[70 in versiunea de curse] si reusea sa propulseze bine mersi motocicleta pana la 125-128 mph[ adica 200-208 km/h] eu zic ca granita de 300 e usor de atins, asta in conditiile in care se gaseste careva destul de coios ca s-o calareasca.

nu am zis asta. dar pana acolo cu o asa motocicleta va avea de munca. aerodinamica as pune ca va vi primul prag de trecut. dar nu iposibil.

 

dar nu cred ca motocicleta asta e facuta pt top speed. nu mi-as lua un motor de asta so ard cu 200+ sau sa sparg bariera de 300(desi se poate daca e pusa la punct) ca un cafe racer merge super super. so arzi asa usor in ture mici, ascutand motorul cum lalaie pistoanele alea......

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te impacienta, tinere.

 

Eu traiam cu impresia ca Method se refera la cursele SBK nu la miarele in sine, ca superbikes, de aici confuzia. Nu era vorba ca unu era prost si altu destept...

 

Observatiile de genu' dat din gura le poti tine si pt tine :makeout:

 

 

adevarul este ca un V2 se intalneste destul de des pe strada cu un SBK veritabil de circuit...si e de inteles ca de aici a venit confuzia ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa apelezi la wikipedia ca sa stii lucrul asta....dar era de asteptat de la tine sa dai vina pe asa ceva

 

.... si daca stiai treaba asta de ce te mai caci pe tine in comentarii precum ca SBK le gasesti doar pe circuite sau numai in nush ce campionate , cand omul a specificat clar in afirmatia lui despre ce SBK era vorba...

am observat la tine ca-ti place sa dai din gura doar de dragul datului din gura in speranta ca vei gasi pe cineva sa te ia drept interesant

:bow: :goodposting: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai inteles nimic,stai jos. Credeam ca am explicat despre ce confuzie era vorba,dar vad ca si tu ai o patima pt contraziceri inutile..

 

 

 

nu ai explicat despre ce confuzie era vorba...ci mai degraba ai incercat sa o scalzi ascunzandu-te dupa "o confuzie".... cred ca tu mai degraba esti o confuzie pe site-ul asta...o eroare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Crazy-Sh|t:

 

Oierule,esti in stare sa faci o felatie oricui se contrazice cu mine,doar ca sa-ti manifesti faptul ca-ti stau in gat ca o sula bine proptita :))

 

Apropos, pe facebook nu ti-ai pus poza cu 240 si ceva pe GPS? :))

 

Ma tristule ma :))

iar ai errectie, iar ma faci oier si Crazy-Sh|t. si te simti asa de bine cand le zici astea.

 

pe FB nu a m pus poza, am sa pun doar pt tine. sa-mi dai add ca acum nu mai e profil public, incat sa intri sa stai la panda.

 

din toate discutiile de aici, toti vin cu argumente, remarci, contre.... dar toti sunt calmi. tu, ca de obicei, peste tot cauti scandal. asta e scopul tau. sari in sus ca o (P)izda nefhututa, isteric, si calcitrant de la orice minusculitate.

 

stai jos. esti prost si de aia nu am sa te scot din semnatura(desi aveam intentia)

 

ai 2 pe azi.

 

ti-ai pus vreodata intrebarea: oare de ce ma cert cu toti, sau oare de ce toti imi dau replici cum ca is acid si caut scandal? fugi in oglinda si reproseaza-ti asta.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian B :

eu in locul tau as renunta la poza aia de la avatar ca momentan nu te reprezinta....

am inteles dintr-un comment ca ai farmat vreo doua din alea pana acum...

....acu zi sincer cat de aproape esti in a-ti lua o a treia la fel?... pana la urma la fel de bine cum un motociclist isi alege motocicleta...si o motocicleta isi alege stapanul sau macar se uita la el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am zis asta. dar pana acolo cu o asa motocicleta va avea de munca. aerodinamica as pune ca va vi primul prag de trecut. dar nu iposibil.

 

dar nu cred ca motocicleta asta e facuta pt top speed. nu mi-as lua un motor de asta so ard cu 200+ sau sa sparg bariera de 300(desi se poate daca e pusa la punct) ca un cafe racer merge super super. so arzi asa usor in ture mici, ascutand motorul cum lalaie pistoanele alea......

O versiune dezvoltata pentru curse a castigat Battle of the Twins de la Daytona in 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in jur de 6000 km numai cu SP2

 

totusi nu vad relevanta intrebarii tale , pentru ca sunt posesori de R7 sau NR750 sau alte motociclete mai exclusiviste decat RC51 , cu 0 km la bord sau poate doar cu rodajul facut ...dar treaba asta nu cred ca-i impiedica peproprietari sa vorbeasca despre motocicletele lor cu atat mai mult, sa se trezeasca sa dea explicatii la o intrebare cum numai unul ca tine putea sa o puna...

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar data viitoare nu ma mai lua si tu la pwla cu motociclismul, de bine de rau eu de o luna jumate am deja 4000 si ceva cu SV ul asta pe care il am doar de 40-50 zile....

se pune daca am 3000Km in nici 3saptamani? :unsure:

 

Si stiu ca poate ai spus-o la plesneala,dar culmea,chiar ma uitam dupa un VTR pe net, vazusem unu negru destul de misto, si chiar ma batea un gand prost, dar imi amintesc in ce hal turnam bani pe benzina pe aia.....si am zis mai bine NU.

 

Bani de un SP inca nu am, si conform si finantelor mele si mintii mele,nu merita (inca) sa ma gandesc la asa ceva...

is scumpe ma si nu justifica banii. cu banii aia poti sa iti iei 2 motoare. si ai do coaeeee.... nu esti tru. cum de nu ai dat replica asta de baza, la om?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va mai certati bre, ca e pacat. Ca o pastila dulce va anunt ca in minivacanta asta de Rusalii in Bulgaria s-a circulat intre Ruse si Sunny Beach cu viteze intre 140 si 300, fara sa fie observat un singur echipaj de politie macar, mai putin luni dupa ora 14 cand era clasicul radar de la intrarea in Varna cum vii dinspre Sunny. Si apropos, bulgarii si-au facut temele, soselele sunt mega haos, in special bucata cu serpentine si 2 benzi pe sens de pe dealul cu Obzorul. Super aderenta, super ciment, super putine masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oierule, ai facut 3000km ca ai concediu acum? sau cum? Tu esti ala care se da 11 luni pe forum,si o luna pe motor?

 

Eu merg zilnic pe motor mai oierule. Dar hai sa nu transformam discutia asta in care o are mai mare, ca sunt sigur ca esti prea limitat...

 

 

 

Pentru astia care se dau pe forum ca tine sau care se filmeaza pe curbele patriei cu 50 la ora, probabil e suficient :)

 

AI fost, esti si vei ramane un cocalar.....

 

Cred ca dupa unu ca tine am inceput sa-mi schimb parerea despre posesorii de Ducati....

 

Sincer nu se potriveste de nici o culoare un MOTOR Ducati cu fata ta de meltean....

 

prostaneeee pai ce conteaza ma ca sunt in concediu sau nu. sunt Km/an tu probabil te dai zi de zi 2-3km doar sa traiesti cu idea ca ai mers pe motor, si 99% sunt km pe aceiasi ruta adica naveta la servici si o tura de oras. eu cand vin in concediu ma urc pe ea si plec de nebun fara a face aceiasi ruta zi de zi.

pe tihuta unde zici tu ca aveam 50 erau defapt mult mai mult, sa zic ca 100? doar ca ti-am mai explicat ca nu era o curba unde sa te dai tare, ci era altul scopul, gumele erau reci, si daca trageam mai tare cadeam de prost ca tine. aveai ce manca dupa aia. totusi stiu sa calculez uneori calitatea asfaltului, cu temperatura gumelor, si raza curbei incat sa nu ma intind pe jos. e o chestie de care iti dai seama cand intri pe curba dupa cum se comporta motorul. dar uite o poza unde nu aveam 50, si e tot din aceiasi zi. da zoom sa ma vezi. si sa-mi zici viteza dealtfel, raportata la unghiu de inclinare.

post-59565-0-45215700-1338913695_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...