Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

ST-ul mi-a consumat un pic peste 15 L de benzina Din Bicaz pana In Brasov cu ocol prin Poiana Largului, Borsec, Toplita, M Ciuc. 340 Km cu un pic peste 15L de benzina. Nu pot spune ca am mers la consum, d-nul Bozoro este martor :crack: .

 

Ducati este un pic mai scump, dar vine cu o serie de avantaje. Franele sunt Brembo din fabrica, furtunele sunt metalice, suspensiile sunt full reglabile si de calitate f buna, etc.

 

Buba la noi este ca Ducati si-a capatat de-a lungul anilor un "renume'. De ce? Pentru ca ne aflam in tara mecanicului atotstiutor omniprezent. Ducati are niste intervale de revizie care treb respectate cu strictete, nu prea tolereaza abuzul si nu face fata prea bine reparatiilor de genul sarma-surubelnita. Da, costa, iar noi suntem obisnuiti, din cauza lipsei finantelor, sa facem totul la intervale cat mai lungi, cu bani cat mai putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, asta-i faza.... cu un Ducati nu-ti permiti sa te comporti ca si cu o japoneza (atat ca si abuz, cat si ca interval de servisare).

 

Imi place FOARTE mult ducati dar stiu ca la banii mei si la stilu meu de mers ...tre sa fiu sincer cu mine si sa realizez ca nu merita.

 

Gandesc pur financiar, ca daca banii m-ar da afara din casa, m-as arunca oricand pe unul.

 

Tre sa ne raportam la ce putem,la ce stim si sa fim sinceri cu noi insine..

 

 

 

ei uite ca o sa-ti permiti cu modelul asta....

aici nu cred ca era vorba de stilul fiecaruia de mers...sau ce merita si ce nu merita...

...si sa nu ma dea banii afara din casa tot as face pe dracu-n patru si mi-as lua una...ca doar o viata am

'

aici e vorba de o motocicleta noua...in cazul de fata Ducati Panigale

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic batranii ca 916, alaturi de Fireblade si R1, au fost icon-urile care au dus la crearea superbike-ului modern. Motocicleta a fost una extraordinara cand a aparut. Eu as cumpara-o doar pentru colectie.

uite cineva care desi are Onda care imi da clasa la 916 dar care a stiut sa scoata palaria inaintea ei.

 

Adrian B@ Ducati 916 sau generatia ei, cand a aparut era singura motocicleta pe injectie. atunci in 94 care defapt e 95. cum ti-a mai zis si Gixu, venea cu frani brembo, venea cu amortizor de ghidon, venea cu niste furci USD, venea cu niste jante Marchesini sau Brembo, venea cu un design gandit(cum vin toate) bascula mono,evacuare sub saua, venea cu multe pe ea. dar cel mai important mi se pare ca venea de pe pista. incearca sa aduni toate cele enumerate si nu numai, si punele pe VTR-ul tau, si vei vedea ca te apropii de pret. dar asta trebuie sa ne gandim ca se intampla atunci, nu acuma.

 

isr pretul.... nu il fac eu frate. ca sa zic ca cer eu mult si e pret mare. asta e piata. de ce BMW din 98 e la pret de logan din 28? ai i 10 ani diferenta. la fel si la Ducati din 95 e la acelasi pret cu japoneza din 2005.

 

Si in esenta, tu cu gura ta zici adevarul, 996 cat si 916 se compara cu VTR SP (cred ca nu esti atat de infantil sa ma intrebi DE CE).

 

Eu am comparat VTR ul cu 916 din alte considerente, ale 'omului' de pe strada.

eu zic ca daca vrei sa compari VTR SP , nu o fa cu 916. tu ai comparat la motor/putere. SP poti sa-l compari cu 996 sau 998 si vei putea face diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile pt Europa :20.000 , 24.000 , 28.000 pentru modelele normal, S, respectiv Tricolore. Evident +/- cateva sute in functie de dealer.

Spor la shopping :grinbandit:

daca as fi zgarcit si sa-mi mananc propria ...... in usor peste 1an l-as lua pe ala mic :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mociclist 'meserias' nu o sa simta nici diferent aintre un disc de frana sau doua pe fatza, ce-mi ziceti mie aici de UPD si etc.. app e UPD nu uSD :D

900 SS este motor racit pe aer apropos. cu 916 compari SP1 maxim, desi SP1 a iesit la 3 ani dupa si 996 se batea in campionat cu SP2.

 

Ce nu inteleg multi e ca motoreta ti-o iei pt k te reprezinta. eu.. nu as mai merge pe nici o alt amotoreta de cand am Ducati. Punct, nu ne smardoim in care e mia rapida, mai smekera.. etc. Nu frate.. motoreta care ma reprezinta pe mine, de noua a fost 15 000 in mortii mamii ei.. asta e.

 

Revenind la PANIGALEEEEEE (gatu' mas-ii de motoretizm fratie so offtopicu la greu)

 

Traim vremuri grele pentru orice pasionat de alta motocicleta si 'heitar' Ducati, dar din pacate, cuaiele si mu^a vin din Borgo Panigale.

Niciodat anu am spus ca Ducati e cea mai buna motoreta, nu am spus ever luati-va Ducati frate, sau ca.. Ducati-ul meu pe strada e mai smeker decat onda lu cutarica, desi la terasa se vede clar care emai tare :D :D :D - asa.. DAR.... motoreta asta. in speta.. 1199 Panigale.. da mucu la otice misca AZI pe piata. ORICE.

 

reamintesc amnezicilor sau celor cu Alzheimer ca Ducati = 2 V.. de asemenea reamintesc 195 CP la arbore dintr-un motor 2 in V.

 

Evident ca ceilalti nu dorm, vor face probabil ceva pe masura, dar.. momentan.. Panigale este the ultimate shit in business.

 

PA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sinner nu te supara pe ei :lol: , cei mai multi sunt crescuti in japan-motortzicli land.

Cat despre performantele lui 1199, pe hartie e printre fruntasi, sper sa fie asa si in practica, trebuie sa o si dovedeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mociclist 'meserias' nu o sa simta nici diferent aintre un disc de frana sau doua pe fatza, ce-mi ziceti mie aici de UPD si etc.. app e UPD nu uSD :D

 

 

 

vezi ca esti in greseala cu treaba asta ...si eu de obicei corectez greselile :wink:

 

USD = up side down

RSU = right side up

 

 

UPD = :what:

 

intra pe site la PAIOLI si acolo le vezi pe categorii sau mai bine uite linkul jos

http://www.paioli.com/eng/prod.php#

 

numai bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te intreb cum se traduc toate aceste 'extra-uri' pt riderul normal...

 

Daca tu imi spui ca simti si jantele alea Marchesini pe curbe cand o inclini de pe o parte pe alta, si cum lucreaza furca USD la fiecare denivelare si cum se incarca fata la franare/curbe etc... OK, dar permite-mi sa nu te cred.

nu ai sa te superi sau nu, dar esti foarte greu de cap si incapatanat.

 

le iau pe rand. amortizorul de ghidon: aveam in jur de 220Km/h depasisem masina si cand revin pe banda, iau ditamai crateru din asfalt. tai cauciucurile indoi jantele(stii parca poveste) intru in voblaj (gandestete ca aveam peste 200) merg pe jante si dansam pe asfalt dar m-a redresat pana am ajuns la 80Km/h deci.... te las pe tine sa intelegi.

jantele marchesini: is jante facute dintr-un aliaj mai usor fata de jantele normala. adica o greutate redusa la masa motoretei.

Furca USD: pffff. se simte. aceiasi poveste ca si cu amortizoru. am simtit doar o sdruncinatura puternica. apoi lin. (prieten cu CBR s-a dat cu ea si mi-a recunoscut ca altfel amortizeaza) a lui e barcuta si nu are pocnitoare de cbr. doar ca ia placut cum lucreaza. si la fel si pe franare tot el a recunoscut. ca se vede diferenta. eu nu am cum sa vad diferenta ca nu am avut alt motor inainte si sa ma urc de pe aia pe asta.

 

Daca un omulet are un Ducati 1098R de 30 mii euro,sau cat dracu' o fi ala si[b umbla numai in combinezon de 'firma', branduit ducati [/b]si alt omulet are un Ducati 900SS si umbla si el in Probiker,iar altul umbla cu un FirstBIke cu o geaca de piele de mers pe strada, in ce masura ii reprezinta motoarele pe fiecare? Adica ala care are motorul scump sau care-si ia un chopper badass de 1800cc e un fel de dur?

 

de pasti cand am fost in iasi eram cu combinezon Spyke pe mine. m-am intalnit cu Taz (si prietenii lui) in fundatie vorbisem si imi zisese ca are acelasicombinezon ca mine. acuma in august sau cand am fost acu 3 saptamani ce trebuia sa nu ma uit la nimeni in fundatie sau unde am fost, doar pt ca eram imbracat in Ducati?

mi se pare o chestie de pasiune. ce te faci tu cand vezi unu cu Busa, R1, sau ..... care e in tricou si pantaloni scurti si lant la gat(fapt vazut la intrunire) adica ala o are cea mai lunga. cestia cu ecipamentu branduit mi se pare o chesti care leaga moftul cu pasiunea, si placerea de a fi in aceiasi tema cu motoru. dar la baza e banul pt ca e diferenta de pret. si da eu am echipament full Ducati. dar asta nu ma face mai motociclist fata de ala cu F3, F4 sau Bandit. si ii respect si pe cei cu minsk sau ij

 

Sunt oameni care merg pe un monster din 96 dar poate le-ar placea un S4R, sunt oameni care merg pe un SV650 (ca-i mai ieftin etc) dar poate tanjesc la un S2R sau un monster 796 mai nou...

 

Motorul e doar ceva ce-ti place si ceva ce alegi in functie de preferintele tale (intr-o anumita ordine: look,performanta,pret, fiabilitate, sound,etc..si mai ales BANI)

aici iti dau dreptate in mare parte. sunt care isi permit busa din 2011 dar se dau pe un SV din 2000 sau sunt care ar vrea monsterul S4R dar se dau pe unu de 600 din 95 e o chestie care are baza placerea raportata la puterea financiara.

 

 

si eu puteam sa imi iau RR600/1000, R6/1, 636 dupa 2004 dar am preferat ceva mai vechi care imi place(dar a fost si altceva care as putea sa ii zic frica de liniare) dar e o chestie de pariune pt Ducati.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Furca USD ajuta in masura in care te ajuta skill ul sa profiti de ea.

 

 

 

nu stiu ce idee ti-ai facut tu despre furca upside down (USD) ...dar sa stii ca treaba asta nu inseamna neaparat performanta...ci mai degraba o evolutie a furcii in motociclism

sunt furci USD si dau acum exemplul primului model de FZR 1000 de la Yamaha care a aparut cu furca USD in 91, care nu avea setarile full pe care le au furcile moderne dar era primul model de furca USD

este vorba principiul de functionare al furcii care se pare ca ofera mai multe plusuri fata de RSU

...ca sa-ti faci o idee uita-te la segmentul endura care a inlocuit aproape toate furcile trecand pe USD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa fac referire la mobra mea iar,dar si ea avea mortizor de ghidon, hyperpro. N-am contestat nici o secunda utilitatea unui amortizor de ghidon, MAI ALES pe drumurile noastre.

Legat de povestioara ta cu 200+ la ora si luat crater.....lasa-ma sa oarece retineri (nu am zis ca nu te cred, doar ca la viteze de 200+ orice schema de genu' ala nu prea se lasa fara cazatura/accident).

din ce stiu mobra ta nu venea cu amortizor de ghidon din fabrica.

poveste cu 200+ tu nu o crezi, dar eu am trait-o pe propria piele si nu as dori sa se intampla din nou. dar am vorbit cu baieti care. nu am ce sa comentezsi mi-au zic ca amortizorul dar si o caruta de noroc. in schimb iti dau sa vorbesti cu tipu care era in spatele meu si m-a vazut cum dansam. in plus e o motocicleta pt circuit facuta si gandita sa reziste si sa amolioreze orice voblaj. ca de nu puneai choppere pe pista.

 

omulet, nici nu stiu ce combinezon ai si nici nu ma intereseaza:) ce am scris acolof aceam referire la ce a zis sinner vis a vis de faptul ca 'motorul te reprezinta',si eu dadusem doar un exemplu in care lumea poate trage concluzii gresite despre un individ doar bazate pe 'mobra' pe care o detine si 'toalele' de pe el.

Nu vad nici o corelatie cu ce-am scris in post-ul anterior si povestioara ta cu fundatia si combinezonu tau "Ducati".

Da, motorul pe care-l ai si combinezonul/geaca nu te face mai motocicilst decat altul,dar culmea, ca exista o gramada care ei asta cred (ca motorul pe care-l poseda si toalele pe care-i imbraca ii face mai speciali).

replica respectiva am dat-o tinand cont de ce ai zis pe topicu de la iasi, unde cu siguranta mi-ai vazut pe FB poze cu echipamentul si accesoriile Ducati. daca ai uitat uite aici.

Crazy-Devil te-am cautat pe facebook, ai fatza de cocaleur.

 

Cocaleur cu Ducati, una dintre marile paradoxuri in industria auto-moto.

 

Asa cum si cocalarii cu Jaguar, Range Rover, etc...

 

Adica unii oameni nu se potrivesc cu unele branduri, le pun in umbra...

 

Scuzati-ma pt offtopic, continuati :)

ca sa faci asa afirmatie arfi trebuit sa intrebi in stanga dreapta, sau sa ma cunosti cu adevarat daca sunt sau nu Cocalar. ceea ce nu cred ca as fi. ce te-a facut sa crezi asta nu am sa inteleg niciodata. e singurul lucru de care ma feresc sa nu fiu sau sa ajung

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hayabusa eventual isi poate dori sa fie acceptata intr-o zi sa-i fie montat motorul la cricul electric ce va echipa 1199 peste cativa ani :D

pana atunci sa-si puna proprietarii motoarele pe net la vanzare sa le ajunga de o evacuare termi la 1199 :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hayabusa eventual isi poate dori sa fie acceptata intr-o zi sa-i fie montat motorul la cricul electric ce va echipa 1199 peste cativa ani :D

pana atunci sa-si puna proprietarii motoarele pe net la vanzare sa le ajunga de o evacuare termi la 1199 :))

Gata sefu', asa facem ! Pe cand topicul de vanzare Yoshi ?

 

 

Nu mai bea , ca faci urat la bautura ! :friends: :crack:

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 furca USD e o inovatie care iti da un feedback mult mai real al suprafetei asfaltice....nu sunt mare racer dar am simtit o

 

mare diferenta de comportament,de reactie pe franarile violente (se incarca mult mai repede)...deci face toti banii

 

2 jantele ce echipeaza majoritatea modelelor ducati sunt o prostie pt drumurile noastre...(am avut si eu o experienta

 

"minunata" cu astfel de jante...noroc ca m-a tinut pe drum o balustrada ca altfel dadeati cu rip) deci nu se merita 1850e pt

strada

(eu cred ca ai avut "norocul" de drumurile noastre sau sigur nu ai facut alegerea potrivita pt ele)

 

3 vad ca pretul a crescut pt panigale si deja cu 6-7 mii e echipezi orice japoneza si te dai la acelas nivel numai ca mult mai ieftin si automat mai cu boase...unul care isi doreste performanta nu-l va interesa ce are sub el ci cat efort face sa o abtina si cat costa distractia.

 

4 daca pretul pt piata din State si dubai va fi mai mic decat pt europa... sunt de kko...

 

Pana una alta astept comparatiile pe pista ...ca pe drumurile din ro nu ar ajunge prea departe :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hayabusa eventual isi poate dori sa fie acceptata intr-o zi sa-i fie montat motorul la cricul electric ce va echipa 1199 peste cativa ani :D

pana atunci sa-si puna proprietarii motoarele pe net la vanzare sa le ajunga de o evacuare termi la 1199 :))

asta e tare. ai gandito mult banuiesc. :))

 

1 furca USD e o inovatie care iti da un feedback mult mai real al suprafetei asfaltice....nu sunt mare racer dar am simtit o

mare diferenta de comportament,de reactie pe franarile violente (se incarca mult mai repede)...deci face toti banii

2 jantele ce echipeaza majoritatea modelelor ducati sunt o prostie pt drumurile noastre...(am avut si eu o experienta

"minunata" cu astfel de jante...noroc ca m-a tinut pe drum o balustrada ca altfel dadeati cu rip) deci nu se merita 1850e pt

strada

(eu cred ca ai avut "norocul" de drumurile noastre sau sigur nu ai facut alegerea potrivita pt ele)

3 vad ca pretul a crescut pt panigale si deja cu 6-7 mii e echipezi orice japoneza si te dai la acelas nivel numai ca mult mai ieftin si automat mai cu boase...unul care isi doreste performanta nu-l va interesa ce are sub el ci cat efort face sa o abtina si cat costa distractia.

4 daca pretul pt piata din State si dubai va fi mai mic decat pt europa... sunt de kko...

Pana una alta astept comparatiile pe pista ...ca pe drumurile din ro nu ar ajunge prea departe :laugh:

1. eu tocmai asta incercam s ii explic, acest fapt mi-a fost confirmatde cei care au vitezane fara USD.

2. Ducati nu ar face motociclete expres pt Romania, ar fi ceva belea sa puna jante doar pt alea de romania. cei drept am avut noroc cu caru.

3. mi se pare ceva penibil sa cresti pretul inainte de lansare. dar toate au o justificare banuiesc. si intradevar faci o japoneza cu banii aia, dar;...... nu e Ducati :D

4. iarasi o tampenie, care nu o inteleg. dar banuiesc ca acolo v-a fi baza vanzarii(usa) iar in dubai nu as intelege de ce ar vinde-o la pret mai mic. (probabil sa fie o strategie de marketing) acolo fiind paradisul banilor si a celor cu bani. asa ca o imagine buna la un pret mic i-ar fi tentat sa o cumpere si de acolo stii povestea. are ala vreau si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian

 

daca as folosi motoreta asta ca sa agat pizdet, dar ar fi o prelungire e a cardanului meu, eu nu am nici macar scarite de pasager ;)... daca intelegi.

 

Asadar MA REPREZINTA motocicleta asta, eu in raport cu mine, vis a vis de senzatiile care mi le ofera MIE in primul rand. Cunosc multi motoristi care nu au norocul sa posede motorul care ei considera ca i-ar reprezenta, nu inseamna ca sunt mai putin motociclisti sau mai prosti.

poate acum am fost inteles mai bine.

 

@lord grec

 

iar comparatii interminabile si aberante cu japonezariile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

@lord grec

 

iar comparatii interminabile si aberante cu japonezariile

 

ce vrei man ..daca nu mai am rabdare,nu mai am rabdare :laugh: (pt mine momentan the ultimate SBK e RSV4...sper sa ma contrazica din ian-feb incolo panigale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vrei man ..daca nu mai am rabdare,nu mai am rabdare :laugh: (pt mine momentan the ultimate SBK e RSV4...sper sa ma contrazica din ian-feb incolo panigale)

 

Daca tot pomenesti de SBK si de RSV4, pai cred ca link-ul asta spune totul (numara de cate ori gasesti cuvantul "Aprilia" in lista aia):

 

http://www.worldsbk.com/en/season.html

 

Sau poate prin SBK te-ai referit la motocicleta sport 1000cc, caz in care ma scuzi ca am interpretat gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crazy Devil : Pe aia si toate restu` le-am gandit cam spontan,daca tu scrii postul acum si il postezi maine dupa indelungate double-check -uri nu inseamna ca si restul fac la fel. Poate nu ai reusit sa citesti printre randuri, asa ca iata traducerea : acel post era raspuns la "intepatura" Bagherei. (Baghera e pantera din Cartea Junglei). Daca o sa-mi raspunzi maine voi sti ca ai citit azi ce am scris.Daca imi raspunzi mai rapid inseamna ca esti superficial si nu acorzi importanta subiectului :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crazy Devil : Pe aia si toate restu` le-am gandit cam spontan,daca tu scrii postul acum si il postezi maine dupa indelungate double-check -uri nu inseamna ca si restul fac la fel. Poate nu ai reusit sa citesti printre randuri, asa ca iata traducerea : acel post era raspuns la "intepatura" Bagherei. (Baghera e pantera din Cartea Junglei). Daca o sa-mi raspunzi maine voi sti ca ai citit azi ce am scris.Daca imi raspunzi mai rapid inseamna ca esti superficial si nu acorzi importanta subiectului :(

hai ma ca m-ai incalcit. raman sa analizez. imi iau concediu saptamana asta sa dau tripl ceck

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...