Lordgrec Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Daca tot pomenesti de SBK si de RSV4, pai cred ca link-ul asta spune totul (numara de cate ori gasesti cuvantul "Aprilia" in lista aia): http://www.worldsbk.com/en/season.html Sau poate prin SBK te-ai referit la motocicleta sport 1000cc, caz in care ma scuzi ca am interpretat gresit. Dap m-am referit la cele cumparate din showroom...mie unu mi se parea cea mai cea pt circuit si era vb de varianta ietinache 15-16k...in teste a cam batut concurenta si urmatoarea din ce am mai citit si vizionat ar fi zx10(culmea ironiei) Pt. mine nu e relevant clasamentul din WSBK...la SSTK nu mai am ce comenta ca parca acolo nu sunt manevre...dar au fost ceva ducati pe grila vro 4-5 parca...S1000RR kklau la fel si zx10...R1 si CBR parca au fost doar vro' 2-3...aprilia nu tin minte sa vi vazut vreuna...aici s1000-le si-a luat-o grav pt ca erau o galagie pe grila si degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmaiulian Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) V-ati indepartat grav de la subiect... pe langa faptul ca are in acest moment cam cel mai bun raport cal/kg, 1199 are si cea mai bogata echipare Racing ABS cu diferite niveluri de interventie, DTC (Ducati Traction Control), DES (Ducati Electronic Suspension), DQS (Ducati Quick Shift), EBC (Engine Brake Control) toate astea controlate de la un buton ce supersport de serie le mai are pe toate? apoi... faruri cu LED normal ca tragi linie si iti iese si cel mai mare pret de pe piata. Editat Noiembrie 30, 2011 de E.Z.rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Personal,cum am mai zis,mi se pare destul de piperat pretul chiar si cu toate gismo-urile astea pe ea.Arata bine,chiar foarte bine,fundul putin cam mic dar in fine,dar pretul e meltenesc.Si singura echipare tehnica care mi se pare inovativa si pe care nu o au restul concurentilor este suspensia electronica.Insa cea mai mare inovatie tehnica adusa din lumea curselor continua sa ramana cross-plane crankshaft-ul de pe R1 pe care banuiesc ca majoritatea il vor imita pt modelele 2012.Si pt care cei de la Yamaha nu au pus hapte mii de euro in plus la pret,in sfarsit. Ce "indraznesc" eu sa contest printre ducatisti e ca personal NU CRED ca "rupe tot ce e pe piata la ora actuala" dupa cum se exprima cineva mai in spate.Cred in continuare ca mult-hulitul BMW S 1000 RR (si al carui fan repet,nu sunt)il va bate la funduletz pe domnul Panigale.Da,e urat,e boring,dpdv al look-ului nu are ce cauta langa Ducati,dar dpdv al performantelor cred ca Ducati nu ii va rupe fasul,ci dimpotriva.La inceputul lui 2012 cand se vor face primele teste comparative vom descoperi probabil ca (asa cum ne-a obisnuit deja) BMW-ul va iti capul cel chior putin deasupra tuturor.Chiar daca,si nu prea s-a luat in considerare in discutii lucrul asta,italianul are cu 200cc in plus,ceea ce e ceva. De ce zic eu ca BMW-ul ii va rupe fashul pe circuit? Din cauza asta : http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/bmw/model/s1000rr-2010/evolution-74/ 185.5 cai LA ROATA stock,curbe de putere si cuplu liniare aproape perfecte.Asta pe circuit se traduce in rupere. Si daca il va bate neamtul cel urat si chior pe frumosul armasar italian,li se va prabusi catorva baieti de pe aici lumea deasupra capului pt ca nu vor mai putea sa zica "da,e scumpa,dar e cea mai performanta,rupe tot". Si atunci Ducati ramane de fapt ceea ce cred eu ca este : un motor pt cineva care are prea multi bani pe mana si vrea sa iasa putin in evidenta.Si nu ai cum sa iesi in evidenta cu o japoneza,ca de aia are tot prostu,nu? Nu am de gand sa zic ca altii ca Ducati este pt cei cu putze mici,dar sa fim seriosi,28 000 pt un motor justificati de cateva gismo-uri electronice?Suna mai degraba a snobism,nu a performanta. P.S.: Nu uitati ca in 2012 toti cei 4 mari granzi japonezi vor scoate modele noi la clasa supersportivelor de 1000 (si prin noi inteleg noi total) cu intentia clara de a rupe BMW-ul si atunci,sincer,d-nul Panigale cred ca va ramane "lost in translation". Editat Noiembrie 30, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Personal,cum am mai zis,mi se pare destul de piperat pretul chiar si cu toate gismo-urile astea pe ea.Arata bine,chiar foarte bine,fundul putin cam mic dar in fine,dar pretul e meltenesc.Si singura echipare tehnica care mi se pare inovativa si pe care nu o au restul concurentilor este suspensia electronica.Insa cea mai mare inovatie tehnica adusa din lumea curselor continua sa ramana cross-plane crankshaft-ul de pe R1 pe care banuiesc ca majoritatea il vor imita pt modelele 2012.Si pt care cei de la Yamaha nu au pus hapte mii de euro in plus la pret,in sfarsit. Ce "indraznesc" eu sa contest printre ducatisti e ca personal NU CRED ca "rupe tot ce e pe piata la ora actuala" dupa cum se exprima cineva mai in spate.Cred in continuare ca mult-hulitul BMW S 1000 RR (si al carui fan repet,nu sunt)il va bate la funduletz pe domnul Panigale.Da,e urat,e boring,dpdv al look-ului nu are ce cauta langa Ducati,dar dpdv al performantelor cred ca Ducati nu ii va rupe fasul,ci dimpotriva.La inceputul lui 2012 cand se vor face primele teste comparative vom descoperi probabil ca (asa cum ne-a obisnuit deja) BMW-ul va iti capul cel chior putin deasupra tuturor.Chiar daca,si nu prea s-a luat in considerare in discutii lucrul asta,italianul are cu 200cc in plus,ceea ce e ceva. De ce zic eu ca BMW-ul ii va rupe fashul pe circuit? Din cauza asta : http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/bmw/model/s1000rr-2010/evolution-74/ 185.5 cai LA ROATA stock,curbe de putere si cuplu liniare aproape perfecte.Asta pe circuit se traduce in rupere. Si daca il va bate neamtul cel urat si chior pe frumosul armasar italian,li se va prabusi catorva baieti de pe aici lumea deasupra capului pt ca nu vor mai putea sa zica "da,e scumpa,dar e cea mai performanta,rupe tot". Si atunci Ducati ramane de fapt ceea ce cred eu ca este : un motor pt cineva care are prea multi bani pe mana si vrea sa iasa putin in evidenta.Si nu ai cum sa iesi in evidenta cu o japoneza,ca de aia are tot prostu,nu? Nu am de gand sa zic ca altii ca Ducati este pt cei cu putze mici,dar sa fim seriosi,28 000 pt un motor justificati de cateva gismo-uri electronice?Suna mai degraba a snobism,nu a performanta. P.S.: Nu uitati ca in 2012 toti cei 4 mari granzi japonezi vor scoate modele noi la clasa supersportivelor de 1000 (si prin noi inteleg noi total) cu intentia clara de a rupe BMW-ul si atunci,sincer,d-nul Panigale cred ca va ramane "lost in translation". r1 asta smecher a aparut cu un pret de 13500 lire in uk...foarte scump pt ce iti oferea.panigale e 15000 mi in uk,pret foarte bun zic eu pt ce dotari are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) In sfarsit un topic unde Honda nu isi are locu' in dezbatere Editat Noiembrie 30, 2011 de SBN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 In sfarsit un topic unde Honda nu isi are locu' in dezbatere dar ce e Honda? fac Motociclete cum zicea si todea. daca R1 era 13500 panigalu e mult 15.000? sa nu uitam ca e tehnologie de varf. care pe alelalte nu prea gasesti atat de multa. dar na, cand nu ai, zici ca nui buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Si totusi, modelul acesta are 200 cm in plus fata de concurenta.Eu cred ca japonezele, bmw,..etc, daca ar fi la fel din punctul acesta de vedere, ar bate clar ducati,puterea motoarelor trecand bine peste 200 cai,iar ducati ar trebui sa mareasca iar cu 200 cm ca sa se bata de la egal la egal, nu?.Nu inteleg de ce in SBK unii au voie cu mai mult si altii cu mai putin. Ducati sunt motociclete frumoase, performante (intr-o zi am sa-mi iau una), dar ca performante nu bate concurenta, iar ca pret le bate pe toate, categoric. Daca ar fi motocicleta suprema, performanata si cu pretul cel mai mare ar trebui sa iasa in teste cea mai tare in fiecare an, dar realitatea e alta, honda a facut in 2008 o moto foarte buna, bmw-ul la fel(dupa), cu 1000 cm s-au descurcat foarte bine iar pretul a fost mult mai mic si totusi au batut ducati. Ca o concluzie..,unde se regaseste diferenta de pret? Imi iau ducati Panigale 1199, dar la pretul acesta vreau sa fie cea mai buna iar in teste o sa iasa bmw-ul,(posibil ) ...totusi am dat o caruta de bani cand puteam sa dau mai putin si performantele sa fie aceleasi. In ce priveste frumusetea ..aici putem fi numai subiectivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Luati de va uitati: http://www.moto.it/news/massimo-clarke-il-nuovo-bicilindrico-ducati-motore-da-record.html http://www.moto.it/news/ad-maiora.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Si totusi, modelul acesta are 200 cm in plus fata de concurenta.Eu cred ca japonezele, bmw,..etc, daca ar fi la fel din punctul acesta de vedere, ar bate clar ducati,puterea motoarelor trecand bine peste 200 cai,iar ducati ar trebui sa mareasca iar cu 200 cm ca sa se bata de la egal la egal, nu?.Nu inteleg de ce in SBK unii au voie cu mai mult si altii cu mai putin. Ducati sunt motociclete frumoase, performante (intr-o zi am sa-mi iau una), dar ca performante nu bate concurenta, iar ca pret le bate pe toate, categoric. Daca ar fi motocicleta suprema, performanata si cu pretul cel mai mare ar trebui sa iasa in teste cea mai tare in fiecare an, dar realitatea e alta, honda a facut in 2008 o moto foarte buna, bmw-ul la fel(dupa), cu 1000 cm s-au descurcat foarte bine iar pretul a fost mult mai mic si totusi au batut ducati. Ca o concluzie..,unde se regaseste diferenta de pret? Imi iau ducati Panigale 1199, dar la pretul acesta vreau sa fie cea mai buna iar in teste o sa iasa bmw-ul,(posibil ) ...totusi am dat o caruta de bani cand puteam sa dau mai putin si performantele sa fie aceleasi. In ce priveste frumusetea ..aici putem fi numai subiectivi. tu ai vazut ce motor are Ducati si ce motor are BMW? stii sa faci diferenta intre un V2 si L4 sau si V4? arata un V2 cum are Ducati, sa scoata caii ce ii are Panigale, si dupa aia vei fi aplaudat. eu nu inteleg cum puteti compara V2 cu L4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 (editat) @todea : Panigale nu e in vanzare deocamdata din cate stiu eu,preturile sunt doar vehiculate,eu zic ca va fi 18000 lejer.Si la 18000 va fi chel.Adica pt a ti-l lua cu toate dotarile de care se face atata caz,va trebui sa scoti peste 25000,mai exact 28000 din cate am inteles.Merita 28000?In opinia mea,nu. R1 2009 cand a iesit era la acelasi nivel de pret cu restul superbike-urilor japoneze din cate stiu eu.Nu vreau sa speculez pt ca nu am mers pe asa ceva,dar am impresia ca mai ales pt un rider orientat pe sport iti ofera ceva extraordinar : mult mai mult control,pe asta s-au si axat,abordarea e total diferita fata de restul.Au zis "150 de cai la roata sunt destui,acum hai sa vedem cum ii punem pe toti jos".Cross-plane-ul functioneaza?Pai daca nu ar functiona,clar nu ar mai fi in MotoGP,e la mintea cocosului.Cati dintre cei care merg pe R1 il simt cum il simte un pilot de MotoGp insa,asta e alta problema...De ce zic asta?Iata un citat dintr-un review : “Take that turn over there as hard as you can. When you get the bike fully on its side, whack the throttle to the stop.”Cati dintre noi ar avea tupeu sa faca asa ceva?Hmmm... Tot articolul : http://www.motorcycle.com/manufacturer/yamaha/2012-yamaha-yzfr1-review-video-91159.html In sfarsit un topic unde Honda nu isi are locu' in dezbatere Niciodata sa nu o subestimati pe Honda.Altii vor veni cu mari noutati si improvizatii tehnice,cu surle si trambite,Honda va veni cu o motocicleta pur si simplu buna care va sparge iar gura targului.Asa a facut cu (aproape) fiecare Blade care a iesit,mai mult ca sigur asa va face si in 2012 cand va iesi noul miar. tu ai vazut ce motor are Ducati si ce motor are BMW? stii sa faci diferenta intre un V2 si L4 sau si V4? arata un V2 cum are Ducati, sa scoata caii ce ii are Panigale, si dupa aia vei fi aplaudat. eu nu inteleg cum puteti compara V2 cu L4 Da,corect. In primul rand nu se poate compara un motor de 1200 cu unul de 1000,pt ca asa putem lua si Busa in discutie,1200,1350,tot acolo. Dupa cum zici tu,ar trebui sa nu comparam Panigale cu superbike-urile de 1000,ci cu un V2,desi el este clar orientat ca un concurent al superbike-urilor japoneze.Deci cu ce V2 sport sa-l comparam,cu VTR sau cu TL ? Atunci felicitari celor de la Ducati,au scos un model cu care matura pe jos cu niste motoare iesite din productie de haptspe ani si de 3-4 ori mai ieftine,wow. Nu,acum serios,discutiile despre performanta nu prea au insa sens pana nu este supus unui test comparativ.Cand va iesi acest test,ne vom lamuri cum sta treaba.Pana atunci batem apa in piua degeaba si chiar nu are sens. Numai bine. Editat Decembrie 1, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Da,corect. In primul rand nu se poate compara un motor de 1200 cu unul de 1000,pt ca asa putem lua si Busa in discutie,1200,1350,tot acolo. Dupa cum zici tu,ar trebui sa nu comparam Panigale cu superbike-urile de 1000,ci cu un V2,desi el este clar orientat ca un concurent al superbike-urilor japoneze.Deci cu ce V2 sport sa-l comparam,cu VTR sau cu TL ? Atunci felicitari celor de la Ducati,au scos un model cu care matura pe jos cu niste motoare iesite din productie de haptspe ani si de 3-4 ori mai ieftine,wow. Nu,acum serios,discutiile despre performanta nu prea au insa sens pana nu este supus unui test comparativ.Cand va iesi acest test,ne vom lamuri cum sta treaba.Pana atunci batem apa in piua degeaba si chiar nu are sens. Numai bine. nu ma, eu ma refeream la motor ca elera sus si tare. intradevar, daca vrea sa o compare sa aduca un Superbike V2 si se poate face testu. Ducati nu se arunca in liniare, dar in materie de V2, cam violeaza anal tot ce prinde. cu VTR poti sa compari 996 si 998 ca au fost aceiasi ani si aceiasi concurenta. eu vreau sa vad acuma in SBK un V2 made in Japan care sa se ia la tranta cu Papagalu. dar pana la urma mai e oleaca si o scot baietiiin teste dar o vom vedea ce face si in SBK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Parerea mea... v2 e pe cale de disparitie la ducati SBK, in moto GP nu mai e de ceva vreme, au cam scos cat au putut sau poate fac motor de 2000 cm peste vreo 4 ani dar nu stiu daca ii mai lasa in competitii (chiar daca se supara si ameninta ca se retrag). La noua moto deja au renuntat la cadru tubular, ambreiaj uscat, tobele nu mai sunt sus frumos amplasate,codita mica, incepe sa semene cu o japoneza ...sau cu doua dupa pret. Si daca ar veni ducati cu un 4 in linie la 1000 cm, oare cine va fi abuzat... si nu de un constructor ci de mai multi? sau majoritatea se inchina minoritatii ? PS (si Rossi face din ducati o mica yamaha) (in loc sa cumperi 4 cilindri cumperi numai 2 dar platesti dublu pentru ca sunt in V, probabil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 In Germania preturile sunt urmatoarele: 1199 - 19.400E 1199 ABS - 24.795E 1199 ABS TRICOLORE - 29.000E Preturile contin TVA 19% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Primiti cu Salonu' ?!... Selectati traducerea, clic pe poza... http://www.moto.it/EICMA/ducati-1199-panigale.html Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Flacau, iesi in decor,pe camp....cu afirmatiile tale. orice om de bun simt care-ti citeste posturile nu poate concluziona decat ca esti un fanboy ducati care pt simplul fapt ca detine un Ducati din '98, ridica firma asta in slavi de parca te-au platit aia. M-am saturat sa vad posesori de motocicleta brandul X care detin un model din 1900 toamna si discuta aprig despre modelul lansat in 2011 pe care nici nu si-l permit,nici nu l-au condus,dar isi dau cu parerea si dau copy si paste la aceeleasi cacaturi pe care le-au citit pe net. Ce violeaza Ducati tata? VTR uri si TL uri vechi de 12-13 ani? care costa de 5-6 ori mai putin? Mai scuteste-ne cu atata fanatism Ducati,ca ni se face sila,sincer.. 1199 e o motocicleta..interesanta, performanta (cu siguranta), dar la un pret foarte mare. Atat. Stim cu totii ca japonezii ..(inclusiv BMW) au motociclete de 1000cc,nu 1200cc, foarte performante iar daca cheltui jumate din diferenta de pret intre 1199 si un S1000RR si o investesti in S1000RR il va depasi in performante pe 1199.. Poti spune doar ca Ducati e...altceva....dar nu sa-l ridici in slavi pt ce? ca-i scump in draci si ca are 2 in V ? Sunt curios si eu cati posesori de 1199 vor fi in RRomania...si din ce categorie vor face parte (cand zic categorie nu ma refer sociala, ca aici va fi evident care, ci daca vor fi omuleti care se vor da pe pista cu el,il vor exploata...sau doar alti poponari care si-l vor lua DOAR pt ca si-l permit si ca da bine,ca apoi sa vina pe forum sa enumere specificatiile). vai papusa da ce plangacioasa esti. se vede ca ai o conceptie pe motoare ieftine. iati frate pedaleta si ai scapat. eu tot ducati scump am sa-mi iau. iar 1199 vor fi destule in romania. eu nu inteleg unde ai fugit acu ceva timp cand te-au luat bajeti la pasat de lla unu la altu, si ai dat cu analu in ei. sa stii ca mia fost dor de tine aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Ca mai peste tot unde se vorbeste de Ducati, cearta este intretinuta de pretul motocicletei si nu de ce poate ea! Deh, cine are bani de 1199 sutn sigur ca o sa fie foarte multumit, cine nu isi permite..."nu e fiabila"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Omulet, am conceptie 1) de motoare pe care MI le permit (daca-s ieftine,asta-i piesa, atata pot) si 2) am conceptie de motoare cat pot eu sa duc,momentan, ca 'skill'. Crezi ca daca as avea ceva mai multi bani mi-as lua motor nou/tipla din showroom? Pana una alta nici tu NU ai un motor SCUMP (sau in conceptia ta probabil e mai scump decat ce-am avut eu,dar mergand pe ideea asta,si o bicicleta cu cadru din carbon e mai scumpa decat ce-am avut eu). Pana una alta,sunt constient si sincer cu mine ca nu as avea ce cauta calare pe un 1199 prea curand. Daca m-ar da banii afara din casa, si mi-as permite unu, si mi-as LUA unu,cu siguranta ar fi doar ca-mi place cum arata si cum s-aude, nu pt ca as fi atat de periculos pe-o pista si ca l-as lua sa-i storc pistoanele. Eu sunt sincer cu mine. Tu oare esti? Despre ce-o sa-ti iei, cand cresti mare,asta e alte discutie (inutila,de-altfel). Nu m-a pasat nimeni la altul,singurul care e bufonul topicului esti tu, dar nu observi asta. ma tu esti penibil rau. ma sa stii ca motoru meu e scump, chiar tu ai spus asta acu cateva postari cand te plangeai de pretul ei ca e de 3 ori mai mare decat a ta. deci e scump, si din cauza ca multi nu si-o permit pentru ca si intretinerea e mai scumpa. dar asta nu ma pasioneaza prea tare. daca dai inapoi iar cateva pagini unde ai postarile tale, vei vedea ca te-a cam luat lumea la anal si ai disparut. ai o conceptie Ducati=scump. intradevar scump, dar merita. si MV Agusta e scumpa, mai scumpa ca Ducati, dar asta nu inseamna ca nu mi-as dori si ca nu is bune ca motoare, doar ca sacrificiul ar fi prea mare sa-mi iau Agusta desi daca ma dilesc mai tare ma incalt cu una. dar raman pe Ducati. cat de panigale in romania, nu te astepta ca sezonu urmator sa te impiedici in ele, nici peste 2-3ani, dar nici sa nu crezi ca nu vor fi maniaci care sa isi ia (din auzite am inteles ca trebuiau sa fie si 2 Desmosedici RR. in capitala cum si motociclisti care buzunari ii tine si isi vor lua 1199, si nu pt pista nici pt terasa, pt ca ei cu siguranta mai au si altceva in parcare. intr-un final, daca ai ceva de disputat cu mine, fa un topic si ne certam acolo Honda vs Ducati. sau 916 vs VTR iar cand m-am referit la VTF sau SV eram strict la motoarele din perioada aia. nu astea de acuma. comparam categoria/motor/cilindreea/an fab. si vei vedea ca Ducati nu era era in coada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Mda, discutiile se afla in parametri asteptati cu o singura observatie : ar fi ceva TOTUSI, sa-si ia "baietii"de bani gata cate un 1199. Ar fi ceva sa se gandeasca la Ducati. Dar mai la un 1199. De ce spun asta? Pentru ca cei mai multi ar da iama sa ia un "ceberica" de 1000 ca scrie faiarbleid pe el si restu baietilor il cunosc ca fiind al mai "cul" motor. Cam la asta se limiteaza baietasii in RO, in mare vorbind evident. A, si in nici un caz sa nu-si ia Kawa ca se strica repede...alta prostie acceptata la modul general. Sincer as prefera sa vad un cocalar pe un 1199 cu echipament full Ducati pe el, chiar daca nu are ce face nici cu motorul nici cu echipamentul...dar m-ar bucura ca incepe sa se uite lumea si la marcile mai rare,fie si cocalarii cu bani,pentru inceput. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 esti varza si te chinui sa ma subestimezi. nui nimic, in ideia ta is. faza cu VTF a fost o greseala ortografica. de dat inapoi poti sa dai si tu sa vezi cum te iau astia la baza pe aici. si totusi esti singurul dar singurul care nu lasa garda jos. toti o apreciaza toti recunosc ca ducati is motoare cu suflet si care au o gandire, numai la tine totu se opreste la bani. intradevar pt unii motoru meu e maruntis, dar pt tine va ramane ceva scump care numai un cocalar si-ar lua, nu ca nu tiai permite, dar e de cocalari. si intradevar un om normal isi ia cat is permite si cat il duce indemanarea dar asta e doar ce nu se vede in romania. (uitatete la cati incepatori au R1/R6 RR1000) deci asta cade in romania. in cazu meu a mers. am cautat ceva care sa ma impace ca buget, placere, si capacitatea de indemanare. si nu am facut o alegere rea. (puteam samiiau R1 mult mai nou si mai ieftin) cat de Desmosedici RR, credema ca ma invart printre cocalari cu Ducati, si mi-am putut scurce si eu mucii printre niste baieti care stii cu adevarat si au Ducati mai noi ca a mea, si care iti zic eu ca..... numai conteaza. is doar niste cocalari care vroiau pt fite motoru ala. sa iasa la terasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 vad ca te-ai mai calmat oleaca. diferenta intre R1 si 916 ...... nu conteaza. dar eu ma referisem la Incepatori. V2 sau V4... am scris VTF nu VFR.... deci nam fost atent si am apasat pe F in loc de R. in fine, acum nu am sa o mai lungesc, ca nusi are rostu. mai bine sa asteptam pana se vor baga in teste de comparatie. si dupa aia, vom vedea ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 (editat) Oricum testele alea is destul de irelevante pt noi muritorii de rand. Ne dam cu parerea doar asa,ca sa ne aflam in treaba......asa de-o barfa mica. Sa fim seriosi........ Pai normal ca numa ne dam cu parerea,adica tot forumu pe asta se bazeaza pe dat cu parerea.Nu cred sa fie unu de pe aici sa stea cu banii pregatiti si sa se uite la teste si sa zica "care a iesit pe locul 1,aia mi-o iau".Ar fi foarte tampit daca ar face asa ceva. Inteleg ca te poti indragosti de Ducati,e un motor cu soul,ca toate italiencele (m-am dat de 2 ori cu un Brutale si m-a rupt,daca as avea acum 12000,as fi in showroom),e perfect logica treaba si e normal ca multi sa isi doreasca ceva mai cu caracter decat sa zicem,o Honda (care intr-adevar sunt niste motociclete ff bune,dar au fost atat de mult perfectionate incat au devenit clinice). Nu-i inteleg insa pe cei (foarte multi) care isi iau Ducati/Agusta/Triumph,etc doar pt badge,ca sa fie diferiti,aparte,sa se remarce,sa iasa din multime,asta conform unui rationalment rapid inseamna ca ei simt ca nu au cu ce iesi in evidenta cu altceva si le trebuie "a red shiny dick". Nu-i inteleg de asemenea pe cei care zic (foarte convinsi) ca "Ducati asta noua rupe tot".Deocamdata n-a rupt nimic decat vreo 2-3 cauciucuri prin reclame,chill. Din datele tehnice,care sunt de fapt cifre pe o foaie sau cum bine zic multe review-uri "claimed",d-nul Panigale vine cu o gramada de gismo-uri care nu stim cum vor functiona in viata reala.Hai s-o disecam putin,pt ca multi se excita cand aud urmatoarele : -suspensie electronica : Din ce am citit,reglajul suspensiei este electronic,exact cum au masinile astea noi (vezi Audi TT,etc).Se traduce prin?Nu mai dai la surubelnita,apesi pe un buton.Daca nu am inteles eu bine,sorry,dar cred ca am inteles destul de bine. - 164kg.Dry weight.A se citi 188 kg pt ca motocicleta sa si poata merge .Asta inseamna cu 12 kg mai usoara decat CBR-ul si cu vreo 15 decat S 1000 RR.Corect,e un avantaj,nimic de zic. - Noul motor cu 195 de cai si Superquadro,desmodronic,etc.Adica? Un V2 destul de complicat care scoate din 1200cc 195 de cai si 132 Nm la arbore.Puterea la crankshaft e buna pt statistici,puterea la roata ne intereseaza.Aproximez un 175-180 whp si un maxim 115 Nm scoase,repet din 1200cc,nu din 1000cc.Adica date in ton cu superbike-urile de pe piata (si prin superbike ma refer la motoarele de strada supersport de 1000cc,botezate super-bike,nu la clasa superbike-SBK de curse cum gresit au inteles unii). Pe circuit insa cred ca il va penaliza explozia de cuplu pe plaja mica de ture intre 7500 si 8500rpm.Dar ce sa-i faci,V2-ul e V2,nu e 4 in linie Oricum,cu atata vorbaraie pe acest subiect,sunt si eu foarte curios cum va sta treaba intr-un test head to head cu japonezii si mai nou nemtii. Numai bine. P.S.: Pana atunci,cititi aici un test comparativ RSV-4 vs. R1 2012 : http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-yamaha-yzfr1-vs-2011-aprilia-rsv4-r-aprc-video-91179.html Pentru ca am impresia ca nici V2-ul nici L4,ci V4 e viitorul... Editat Decembrie 2, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Daca nu va bateti, nu sunteti baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Daca nu va bateti, nu sunteti baieti ! corect... vrei portie normala sau dubla @Method ai perfecta dreptate, pana nu vedem Head to Head nu poti face prea multa zarva. dar si pe foaie se ia in considerare. acum v-a ramane de vazut restu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvlad Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 As fi ipocrit sa spun ca nu-mi place noul 1199. Imi place si 1198-ul. Imi plac toate Ducati-urile, dar daca ar fi sa ma intrebe Mosul ce mi-as dori de Craciun, as raspune S1000RR. ai sa mori in chinuri groaznice pentru replica asta. Flacau, iesi in decor,pe camp....cu afirmatiile tale. orice om de bun simt care-ti citeste posturile nu poate concluziona decat ca esti un fanboy ducati care pt simplul fapt ca detine un Ducati din '98, ridica firma asta in slavi de parca te-au platit aia. M-am saturat sa vad posesori de motocicleta brandul X care detin un model din 1900 toamna si discuta aprig despre modelul lansat in 2011 pe care nici nu si-l permit,nici nu l-au condus,dar isi dau cu parerea si dau copy si paste la aceeleasi cacaturi pe care le-au citit pe net. Ce violeaza Ducati tata? VTR uri si TL uri vechi de 12-13 ani? care costa de 5-6 ori mai putin? Mai scuteste-ne cu atata fanatism Ducati,ca ni se face sila,sincer.. 1199 e o motocicleta..interesanta, performanta (cu siguranta), dar la un pret foarte mare. Atat. Stim cu totii ca japonezii ..(inclusiv BMW) au motociclete de 1000cc,nu 1200cc, foarte performante iar daca cheltui jumate din diferenta de pret intre 1199 si un S1000RR si o investesti in S1000RR il va depasi in performante pe 1199.. Poti spune doar ca Ducati e...altceva....dar nu sa-l ridici in slavi pt ce? ca-i scump in draci si ca are 2 in V ? Sunt curios si eu cati posesori de 1199 vor fi in RRomania...si din ce categorie vor face parte (cand zic categorie nu ma refer sociala, ca aici va fi evident care, ci daca vor fi omuleti care se vor da pe pista cu el,il vor exploata...sau doar alti poponari care si-l vor lua DOAR pt ca si-l permit si ca da bine,ca apoi sa vina pe forum sa enumere specificatiile). cauta ne pe forumu de la honda. ducati e o arta. indiferent ca ai 2011 sau 98. DUCATI cu cat e mai vechi cu atat e mai valoros. HONDa cu cat e mai veche cu atat e mai veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.