Sari la conținut

salutare sunt nou pe aici.


CICI80
 Share

Postări Recomandate

As avea si eu o intrebare!

Am o Honda VFR 750 c si am probleme cu apa de la radiator,mi-o arunca pe furtunasu de surplus afara pe linga faptul ca imi lucreaza motoru tot linga linea rosie la temperatura.un sfat ce poate fii?un sfat doua cine ma poate ajuta.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fisuri nu stiu sa fie sau sa fi avut,ii drept ca nu am de mult motoru,am vorbit si cu proprietaru ii de incredere.El nu l-a folosit aproape de loc in 2 ani la virsta motorului si la km pe care ii are sincer il cred.poate termostatu sa nu mai lucreze cum trebuie.o sa verific,multumesc de sfaturi

 

termocupla am vazut ca fuctioneaza,ii drept ca o data sau de doua ori.intreb si eu ar putea sa se arda garnitura de chiulasa daca apa lucra la limita cu linia rosie,ii normal sa lucreze acolo?

 

ma poate ajuta cineva cu un manual pentru o Honda VFR 750 C multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreb si eu ar putea sa se arda garnitura de chiulasa daca apa lucra la limita cu linia rosie,ii normal sa lucreze acolo?

Asta ar fi cea mai plauzibila explicatie - garnitura de chuloasa ciupita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ii adevarat,asta am auzit si eu.Ar trebui sa intre ulei in antigel,dar nici in vas nu o intrat si nici in radiator nu se vede urme de ulei plus ca nivelu uleiului ii normal.multumesc pentru timpul acordat,o sa verific pasii estia.Sosele uscate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-o arunca pe furtunasu de surplus afara pe linga faptul ca imi lucreaza motoru tot linga linea rosie la temperatura

 

 

Salut! Am avut o problema identica cu a ta, era de vina capacul de la radiator, mai exact garnitura de jos a capacului era intarita si nu mai etansa corect iar cand antigelul se incingea, incepea sa curga din radiator in vasul de expansiune. Cand acest vas se umplea, dadea la randul lui antigelul afara, pe sosea.

 

Pune cacpac nou, e posibil sa se potiveasca de la masinile de capacitate mica, asta ca sa nu dai 120 de lei pe unul original.

 

Numai bine!

 

 

PS: nu e nici o garnitura de chiulasa, cresterea temperaturii este strins legata de lichidul de racire care nu mai sta in presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo nu stiu daca mai sunte-ti prin zona,dar sa stiti ca,cred ca aveti dreptate busonul (capacul)de la radiator am vazut ca garnitura ii rupta,crepata.am observat asta in momentul cind am completat antigel. :ok: Exact asa cum ai descris " Andrei D"mi se intimpla si mie.sa speram ca ii aia,oricum multumesc.traiasca forumu si motociclisti :D :cheers: :rock:

 

asa mai invat si eu din problemele altilor si cunostintele voastre :cheers:

 

asa mai invat si eu din problemele altilor si cunostintele voastre :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Andrei D, sa sti ca ai avut dreptate.am schimbat busonu radiator (supapa de subpresiune)si nu mai incalzeste apa,lucreaza normal :friends: plus ca acum,normal ca dupa ce s-o aerist si bine instalatia termocupla porneste mult mai des.am avut noroc ca nu am ars garnitura de chiulasa.multumesc de sfat ANDREI D si celor care mi-au dat si alte idei :moto: drumuri uscate fratilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriu si eu aici, sa nu fac topic nou.

 

La mine e invers. Mi se pare ca nu prea se ridica apa. Indicatorul de temperatura nu e gradat, insa in jos linia e intrerupta. In general acul statea ceva mai sus de acea intrerupere.

In ritm de bara la bara si daca las motorul pornit pe loc cateva minute, doar atunci ajunge acul pana mai sus si porneste termocupla, apoi se raceste. Ar fi o problema sau se comporta normal?

 

Moto e FZR 600 3HE.

 

 

Atasez si o poza:

 

post-49786-0-65983800-1326363554_thumb.jpg

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriu si eu aici, sa nu fac topic nou.

 

La mine e invers. Mi se pare ca nu prea se ridica apa. Indicatorul de temperatura nu e gradat, insa in jos linia e intrerupta. In general acul statea ceva mai sus de acea intrerupere.

In ritm de bara la bara si daca las motorul pornit pe loc cateva minute, doar atunci ajunge acul pana mai sus si porneste termocupla, apoi se raceste. Ar fi o problema sau se comporta normal?

 

Moto e FZR 600 3HE.

 

 

Atasez si o poza:

 

post-49786-0-65983800-1326363554_thumb.jpg

 

Probabil ti-a ramas termostatul blocat pe deschis. Adica motorul e racit cu "circuitul mare de apa".

 

sau poate e prea frig afara si nu mai sti cum mergea vara.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriu si eu aici, sa nu fac topic nou.

 

La mine e invers. Mi se pare ca nu prea se ridica apa. Indicatorul de temperatura nu e gradat, insa in jos linia e intrerupta. In general acul statea ceva mai sus de acea intrerupere.

In ritm de bara la bara si daca las motorul pornit pe loc cateva minute, doar atunci ajunge acul pana mai sus si porneste termocupla, apoi se raceste. Ar fi o problema sau se comporta normal?

 

Moto e FZR 600 3HE.

 

 

Atasez si o poza:

 

post-49786-0-65983800-1326363554_thumb.jpg

 

Io am TDM. Bordul e absolut identic. Asa e normal sa stea acul de la temperatura. Nu-ti face griji. Atat timp cat urca in momentul in care stai la stop sau mergi incet, totul e ok. Si io am avut, intr-un timp, ingrijorarea asta, dar am urmarit si alte mobre ca a mea si m-am lamurit ca asa e normal.

Dupa prima pornire, indicat e sa nu pleci de pe loc pana ce acul n-a trecut de intreruperea de la linia de gradare, ca acolo ajunge la temperatura de lucru. In rest, nicio grija!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ce temperatura are si tot timpu il porneam si asteptam pana ajungea in pozitia "normala" :crack:

Vara nu am mers, il am din septembrie doar.

 

E ok. M-am asigurat. Multumesc mult pentru raspunsuri. :banana:

 

Indicatorul de apa e ok. Dupa cum stii, pe Thundercat am cam acelasi motor ca de pe FZR siu am avut si eu aceleasi temeri ca si tine dar s-a dovedit ce nu e nici o problema. Ce-i drept, sunt motociclete care se incing mult mai greu ca altele, chiar si in conditii de trafic greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e un alt element care m-a dat peste cap. Stiam ca toate se incing si mi s-a parut ciudat. E foarte bine asa.

 

Ce face ThunderCat-ul? A mai vazut asfaltul?

Cred ca il scot acum in februarie pe al meu :makeout:

 

I-am dat ultima cheie anul trecut la sfarsit de decembrie. Nu ma mai risc sa-i mai dau una ca atunci sigur nu rezist tentatiei sa-l incalec. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...