Sari la conținut

Honda NC700X - NC 750X


Postări Recomandate

Nu as fi asa sigur referitor la cheltuielile in cei 5 ani. Sa nu uitam ca suntem societate de consum si ca atare, trebuie sa consumam. In acest spirit se construiesc acum si motocicletele si autoturismele si electronicele/electrocasnicele, etc. Cred ca daca comparam preturile la consumabile (filtre, ulei, placute, anvelope) intre AT si NC o a vedem ca la NC sunt mai mari. In plus, de exemplu, daca la AT stie sa schimbe uleiul orice maimuta, la NC probabil trebuie sa mergi la reprezentanta. Bas'ca mai trebuie sa vina si vreun gigel sa-ti "reseteze becu" cu laptopu' la fiecare interventie.

 

Nu vreau sa fiu inteles gresit, ca ridic eu in slavi AT-ul, are si ea bubele ei. Pana la urma este o chestiune de gust, de buzunar si cel mai important... pentru ce iti cumperi o anumita motocicleta? Daca nu as avea motor si mi-ar da cineva 10000 eur, eu personal, tot AT de 3500 eur mi-as lua :) de restul banilor m-as plimba in lume :)

 

Nu este valabil la toate modelele de motociclete asta cu societatea de consum. Eu am facut cu v-strom-ul din 2008 70000km si inafara de o problema pe partea electrica (i-am montat doua proiectoare de 110W care folosite impreuna cu manerele incalzite 56W au crapat incarcarea, este doar vina mea nu a motocicletei) nici macar de un joc la supape nu a avut nevoie erau in specificatii. In rest apa paie si bataie!

M-am tot gandit sa-mi gasesc o alta motocicleta care sa fie mai ieftin de intretinut si nu-mi vine in minte nimic altceva mai ales daca iau in calcul si consumul care la modelul asta sta majoritatea timpului intre 4-5% cu 2 persoane si bagaj.

Recunosc ca ma tenteaza o africa twin, un soldat universal cum il numeste un prieten de-al meu, boieru', salivez de fiecare data cand ma uit la motorul lui. Insa stiu ca in situatia mea actuala daca as avea o africa twin as merge mult mai putin cu motocicleta iau eu apreciez fierul mai mult pentru locurile in care ma duce decat pentru ceea ce reprezinta. iar daca din cauza costurilor pierd cateva mii de km pe an renunt la idee chiar daca modelul de motocicleta m-ar coafa mai mult ca polivalenta.

Ca sa fiu pe subiect as schimba v-stromul de 650 oricand cu o hondita deasta :D care consuma in medie cu 1-1,5% mai putin ca mobra mea pentru ca la acelasi buget as merge mai mult si pentru mine asta este tot ce conteaza. Un mic exemplu: pentru 25000 km pe an la un consum de 3,5% cu pretul actual al benzinei costurile se ridica la 4700 lei la un consum de 6% acelasi numar de km cu acelasi pret al benzinei fac fix 8200 Diferenta de 3500 de lei pt mine nu este neglijabila ;) unde mai pui ca un motor nou are si schimburile de ulei mai rare si nu mai intervin alte costuri ascunse, din posibile defecte care la un motor vechi nu se rezova pe garantie.

Ideal este sa te dai cu ce-ti place fara sa te intereseze costuri de intretinere, fiabilitate, consum ... cu alte cuvinte s-ar vinde doar KTM 990 Adventure R :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 206
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A trecut salonu moto; au fost modelele astea pe acolo?

 

Da, au fost si s-au bucurat de un real interes, atat varianta NC700X cat si NC700S

 

Impresii:

- Pretul de lista pentru varianta standard cu ABS : 6990 Euro inclusiv TVA

- Finisaj peste asteptari avand in vedere nivelul de pret: plastic de calitate, vopsea perlata, saua OK spre foarte buna (as putea spune mai buna decat la Crosstourer)

- Pozitia pe motor foarte naturala si comoda (stand pe loc).

Motorul nu pot sa-ti spun cum suna (pentru ca era bateria slabita si nu a putut fi pornit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, au fost si s-au bucurat de un real interes, atat varianta NC700X cat si NC700S

 

Impresii:

- Pretul de lista pentru varianta standard cu ABS : 6990 Euro inclusiv TVA

- Finisaj peste asteptari avand in vedere nivelul de pret: plastic de calitate, vopsea perlata, saua OK spre foarte buna (as putea spune mai buna decat la Crosstourer)

- Pozitia pe motor foarte naturala si comoda (stand pe loc).

Motorul nu pot sa-ti spun cum suna (pentru ca era bateria slabita si nu a putut fi pornit)

Cati cp are motorasul asta ? Ca eu nu am reusit sa gasesc nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproape 70 CP, la cca 7000 euro. Super motor la super pret.

 

Bogdan, informatia ta este putin gresita.

Motorul are 52 Cp si 62 Nm cuplu.

Este un motor paralel-twin de 670 cmc si a fost construit pentru economie de carburant - producatorul a anuntat 3,5 - 3,8 l/100km.

Tind sa-i dau dreptate avand in vedere ca motorul functioneza in regim de .....masina (zona rosie incepe la 6500 rpm)

Ramane de facut un test sa vedem cum se misca in realitate - cum se simte cuplul de 62 Nm.

Nu cred sa te dea pe spate insa nici nu cred ca te dezamageste.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, informatia ta este putin gresita.

Motorul are 52 Cp si 62 Nm cuplu.

Este un motor paralel-twin de 670 cmc si a fost construit pentru economie de carburant - producatorul a anuntat 3,5 - 3,8 l/100km.

Tind sa-i dau dreptate avand in vedere ca motorul functioneza in regim de .....masina (zona rosie incepe la 6500 rpm)

Ramane de facut un test sa vedem cum se misca in realitate - cum se simte cuplul de 62 Nm.

Nu cred sa te dea pe spate insa nici nu cred ca te dezamageste.

:cheers:

In cazul asta nu prea vad cu ce e mai bun decat un transalp al carui minus imho e tot lipsa de putere. Un motor in categoria asta de all tourer se misca decent de pe la 70 cp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca judecam doar puterea nu e cu nimic mai bun.

Insa aces NC - New Concept are diferit fata de Transalp:

- pret mai mic cu vreo 1500 Euro (important zic eu)

- ABS standard

- consum mai mic

- cutie de viteze in 6 trepte cu posibilitatea cutiei automate

- costuri de intretinere mai mici: 1 singur disc pe fata, revizie la 12.000km conform caiet de service.

 

Asa ca, face cam ce face Transalpul in mod cotidian; daca avea roti cu spite si 2 discuri pe fata canibalizarea Transalp-ului era de 100%, asa e undeva pe la 80% (pentru Transalp e un sfarsit de drum zic eu)

 

P.S: Conform moto.it comenzile pentru NC700X cu cutie DCT au impins termenul de livrare la 3 luni, deci se preconizeaza un best-seller !

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta nu prea vad cu ce e mai bun decat un transalp al carui minus imho e tot lipsa de putere. Un motor in categoria asta de all tourer se misca decent de pe la 70 cp.

Care transalp? Ala vechi sau ala nou? Principalu dezavantaj al transalpului nou era pretul piperat pentru o motocicleta practic din 1980. Numai injectia si ABSul il salvau, insa motorul era muult sub vremurile in care este comercializat. Iar finisajele erau parca regurgitate pe vapor. Las deoparte look-ul - e o chestie de gust doar.

 

Iar pentru transplantu vechi... consum mare... putere pauza... carburatie... frane slabe... unde sufletu erau avantajele in afara de roata de 21?!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..mai vad 2 plusuri..si anume rezervorul sub sa=centru de greutate coborat iar al doilea sarcina utila care este de 214kg(transalp 200kg,varadero 201kg) pt cei care merg cu pasager este de luat in seama!! :)

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, mie tot un fel de versys mi se pare... doar ca mai fara snaga... sau mobra de incepareti? variantele fara schimbator si ambreiaj ar indica spre nisa celora care ar vrea un scuter da' li se pare prea lame...

 

Ce varadero are 201 kg? :)

Sarcina utila... adica tu cu pasageru' si bagajele...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, mie tot un fel de versys mi se pare... doar ca mai fara snaga... sau mobra de incepareti? variantele fara schimbator si ambreiaj ar indica spre nisa celora care ar vrea un scuter da' li se pare prea lame...

 

 

Sarcina utila... adica tu cu pasageru' si bagajele...

Tot un fel de Multistrada...Versys nu este decat o copie nereusita dupa Multistrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, mie tot un fel de versys mi se pare... doar ca mai fara snaga...

Da, nu esti departe de adevar. Insa are centrul de greutate mai jos iar motorul e orientat spre consum scazut si nu putere. Nu-i rau in zilele noastre.

 

In plus, o chestie absolut bestiala la NC700 este spatiul de depozitare. Motocicleta cu porbagaj, fara sa ma car cu topcase dupa mine? iWant!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Oare o fi vreun posesor de NC700X in Romania? Sa ne dea si noua un feedback despre motoreta asta ... !

 

In Italia se bucura de un succes important:

 

"Le 100 moto più vendute nel 2012

Marca Modello Segmento Totale Gen-Apr 2012:

1 BMW R 1200 GS Enduro 1.050

2 HONDA NC700X Enduro 653"

 

Sursa: Vanzari moto noi - Italia

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Exista un posesor care si-o va primi in August. Momentan daca vrei varianta cu ABS ai de asteptat 4 luni.

 

Daca esti tu fericitul ... chapeau!

 

Esti sigur ca nu ai facut o confuzie? Stiu ca ABS-ul este standard si pentru cutia DCT se asteapta 4 luni!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti tu fericitul ... chapeau!

 

Esti sigur ca nu ai facut o confuzie? Stiu ca ABS-ul este standard si pentru cutia DCT se asteapta 4 luni!

:cheers:

Nu sunt eu posesoru' :) Iar ABSul nu este standard. Dupa ABS (care da, este optiunal la noi!) se sta 3-4 luni, dupa DCT se sta 4-5 luni. La NC800S nu sunt probleme din cate am inteles.

 

Ah, si am vazut si eu un Crosstourer. Big momma's bike. Varadero on steroids. N-are treaba cu R1200GS. Deh, plimbarica la showroom :rolleyes:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt eu posesoru' :) Iar ABSul nu este standard. Dupa ABS (care da, este optiunal la noi!) se sta 3-4 luni, dupa DCT se sta 4-5 luni. La NC800S nu sunt probleme din cate am inteles.

 

 

Acum din doua una: ori Honda are o politica stupida pentru Romania, ori noi suntem considerati mai prosti :angryfire: !

In Germania pretul de lista este 6255 Euro cu ABS standard (nu exista optiunea fara)

In Italia pretul de lista este 6700 Euro cu ABS standard (nu exista optiunea fara)

 

In Romania 6990 Euro, fara ABS ! (oare cat costa ABS-ul in plus?)

 

Numai mie i-mi scapa ceva ... ??? :disappointed:

 

..... lant are sau si ala e optional :unsure: !?

Editat de Clau_C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda NC700X - NC 750X

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...