Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 872
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. N-am stat sa mai citesc decat primele 4 pagini si ultima cu la multi ani etc.

 

Adu-o la mine si nu te costa nimic daca nu reusesc s-o fac :))))))))))))))) Nu s-a intamplat asta niciodata!!!

 

Am Dynamometru si imi poti arata problema motocicletei direct la mine in garaj. Este garantat la 400km/h...

 

Hai sa rezolvam problema.

 

0726 974 121-Sabin.

 

P,S. Banuiesc ce are dar nu postezci vreau sa investighez. Sper ca cei xx mecanici sa fi pus totul la loc cum trebuie nu sa ma apuc si sa realiniez totul.

 

Hai. Free ca deja m-ai obosit si pe mine cu problema asta dapai pe tine...

 

Scuze dar m-am sucit... Am citit ultimele pagini si am inteles defapt care e problema.

 

Cred ca are nevoie de o sincronizare Psihiatrica pentru a fi aliniat cu cerintza zilei.

 

Un an nou fericit tuturor.

 

D-nul Sabin,

 

Imi pare rau ca ati renuntat sa reparati aceasta motocicleta; ca cititor al acestui topic am fost dezamagit de la inceput pina acum, ca NIMENI, nu a reusit (sau nu s-a bagat) sa rezolve pina la capat aceasta motocicleta.(Nu e nava spatiala, nu e avion, nu e vapor...)

 

Speram ca macar Dvs. sa reusiti o o rezolvati, ca am vazut pe siteul dvs, ca aveti dotari tehnice suficiente(nu stiu cu specialistii cum stati). Aceasta moto a devenit o provocare si un test de inteligenta pt. oricine se ocupa cu reparatiile moto, atat profesionisti cit si amatori.

 

Sa zicem ca d-l Valentin (deschizatorul acestui topic, posesorul motocicletei) este cum spun unii "psihopat"...(desi mie dupa cum a scris si a postat, nu mi s-a parut; imi parea doar un om suparat si dezamagit ca a umblat din mecanic in mecanic cateva luni de zile si nu a rezolvat niste probleme tehnice la motocicleta)...bine, sa zicem ca omul este bolnav...asta este, se poate intampa oricui...Doamne-Fereste!!! Nimeni nu vrea sa fie bolnav...dar daca aceasta motocicleta este cumparata de un prieten de al meu, care vrea sa-i ofere o suma sub 2000 euro si sa o puna la punct, o primiti sa o rezolvati? (Omul nu e psihopat, dar are dislipidemie, adica are colesterolul mare, va deranjeaza cu ceva asta?)...sau as putea sa vin eu cu Transalpina, cred ca nu conteaza ca am o rinita alergica...o veti rezolva?

 

Vreau sa spun ca nu e nevoie sa "rezolvati" proprietarul, sau aducatorul, ci doar motocicleta...asta intereseaza pe toata lumea...nu are importanta cine este clientul(ce daca e mare, mic, gras, slab, frumos, urat, diabetic, canceros, chelios, italian, chinez, basescu sau popescu...). De la inceput ii spui conditiile de reparare (TOATE), si daca le accepta mergeti mai departe...dar problema tehnica trebuie rezolvata, ca nu e a clientului ci a motocicletei, nu?...

 

Acest topic ridica multe probleme interesante care poti fi dezbatute CIVILIZAT, cum ar fi cea tehnica, cea a mecanicilor, cea a clientilor, metodele de depanare, mecanicii amatori, DIY, intrajutorarea motociclistilor, Banci comune de piese din dezmembrari, etc.

 

Lasand la o parte glumele, ironiile, chiar nimeni care citeste acest forum nu poate face o motocicleta sa functioneze normal? Atunci cred ca Valentin trebuie sa merga sa caute rezolvarea teoretica la Institutul Politehnic Bucuresti-Facultatea de Automobile, sau la Centrul de Excelenta Renault de la Titu, sau la Uzinele Dacia-Pitesti, si cu solutia de acolo data de un bun inginer specialist sa mearga la un mecanic bun si sa-i spuna ce sa-i faca...altfel nu vad cum se poate rezolva aceasta motocicleta...

 

Astept si replica lui Valentin, chiar pe acest topic. Eu il cred sanatos la cap, dar e posibil sa fi ales un gen de relationare proasta cu mecanicii cu care a lucrat(dar si acestia sint de vina ca nu au stabilit lucrurile de la inceput). A confundat mecanicul cu inginerul mecanic, ceea ce denota o lipsa de respect pt. cel din urma, si e posibil ca de aici sa i se traga tot ce a patit cu motocicleta....Drept pt. care as fi curios sa aflu ce meserie si ce studii are Valentin...as putea sa speculez unde a gresit; chiar daca motocicleta e tot defecta si nu conteaza cine este proprietarul...

 

Oricum asta e un topic f incitant si cred ca va depasi 140-150 pagini...dupa ce va atinge 150 voi cumpara eu motocicleta asta, si voi organiza Concursul "Reparatia TA-2011-Valentin"....va fi un concurs cu taxa de participare de 100 euro; se pot inscrie mecanici profesionisti, amatori si firme; va fi o proba scrisa; lucrarile se vor centraliza cu niste ponderi. Se vor grupa cele care ofera aceiasi defectoscopie; va urma o proba practica in care candidatii vor avea la dispozitie 8 ore de rezolvare; conform defectatiei propuse de ei, vor trebui sa vina la examenul practic cu componentele necesare; daca acestea se dovedesc utile in rezolvare li se vor achita pe loc(daca nu si le iau inapoi); castigatorul sau castigatorii vor primi drept premiu motocicleta in stare perfecta aerografiata cu "Mecanic Excelent-2012" si in plus o suma de bani corespunzatoare diferentei dintre suma incasata din taxele de participare si suma cheltuita cu cumpararea moto de la Valentin si alte cheltuieli de organizare. Deci am 2 intrebari:

 

1)Valentineeee, vinzi TA?..cu cat?

 

2)Cine este amator sa participe?..estimez ca ar trebui sa fie minim 35-40 participanti ca sa acoperim achizitia moto, cheltuielile cu reparatia, altele si sa ramana si de premiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am chef de glume in seara asta, drept pentru care voi reaminti ca initiatorul este paranoic, asa cum am scris si mai devreme (acu nu stiu cat timp). El trebuie ajutat, dar nu sa-si repare mobra ci capul, iar cei care-l pot ajuta poarta intr-adevar halate, dar nu gri, de mecanici, ci albe; asta pentru ca sunt doar niste schimbatori de piese :wacko: :wacko: :wacko:

Editat de Batranu`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am chef de glume in seara asta, drept pentru care voi reaminti ca initiatorul este paranoic, asa cum am scris si mai devreme (acu nu stiu cat timp). El trebuie ajutat, dar nu sa-si repare mobra ci capul, iar cei care-l pot ajuta poarta intr-adevar halate, dar nu gri, de mecanici, ci albe; asta pentru ca sunt doar niste schimbatori de piese :wacko: :wacko: :wacko:

 

Ei-ei-ei...se vede ca te-a jignit tare expresia aia cu "schimbatorii de piese"...nu trebuie sa te lasi coplesit de cuvinte...sau de oamenii care le zic...eu intreb de MOTOCICLETA, nu de proprietar...de ce nu se poate face aceasta MOTOCICLETA?... sintem noi, romanii chiar TOTI un popor de prosti sau MOTOCICLETA facuta de extraterestii si nu poate fi inteleasa de mintea omeneasca?

 

P.S.Acum sa te intreb si eu ca omu curios:de unde stii ca "ca initiatorul este paranoic, asa cum am scris "???...esti doctor psihiatru si l-ai avut in tratament la Tecuci?...i-ai vazut fisa medicala?...din tot ce a postat mie mi s-a parut ca ar fi normal, cel mult cu tendinte schizoide, cum au f. multi au oameni f. inteligenti-exemplu notoriu CVT...dar tu ca dr. psihiatru(daca ai fi) faci o mare gresala sa confunzi paranoia cu schizofrenia!!! Chiar nu mai avem profesionisti competenti in tara?...Spune-mi ca nu esti doctor, ca sa ma linistesc!!!

 

Cel mai mult ma intereseaza raspunsul d-lui Valentin la postarea nr.814....sint curios, ce s-a intamplat dupa sarbatori, si ce concluzii putem trage din topicul asta RELANSAT.

 

Ma intereseaza acea motocicleta, care au fost defectele ei, cine a rezolvat-o, cum, cat a costat...nu-mi plac lucrurile neterminate!

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soimulemaltez....nu-mi vorbi cu superioritate ca ma lasa rece, subiectul nu este daca la Tecuci poti sau nu poti primi tratament de specialitate cand vine vorba de paranoia, subiectul este vallentin, nu motocicleta. nu am sa repet acum enspele de mii de pagini scrise dar pune mana si citeste si ai sa intelegi (sau nu :grinbandit:) ca ala e dilimandros si cu asta basta.

 

P.S. sunt atat de atehnic incat termenul de schimbator de piese ar fi o eolgiere pentru mine, in niciun caz o jignire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='Batranu`' timestamp='1326481851' post='3032290'

 

P.S. sunt atat de atehnic incat termenul de schimbator de piese ar fi o eolgiere pentru mine, in niciun caz o jignire.

:crack: respecte domnule! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soimulemaltez....nu-mi vorbi cu superioritate ca ma lasa rece, subiectul nu este daca la Tecuci poti sau nu poti primi tratament de specialitate cand vine vorba de paranoia, subiectul este vallentin, nu motocicleta. nu am sa repet acum enspele de mii de pagini scrise dar pune mana si citeste si ai sa intelegi (sau nu :grinbandit:) ca ala e dilimandros si cu asta basta.

 

P.S. sunt atat de atehnic incat termenul de schimbator de piese ar fi o eolgiere pentru mine, in niciun caz o jignire.

 

Nu te inteleg...poate TU ai ceva cu Valentin...eu nu-l cunosc.

Eu cred ca motocicleta este subiectul pricipal; rescpectivul chiar a fost cu moto la vreo 16-17 mecanici sau mecanici amatori sau firme de service moto, fara folos...nu doar zice, au confirmat si unii din cei la care a fost...daca o ducea sotia lui, era si ea 'paranoica'?

Sau daca ti-o vinde tie cu 500 euro si vrei sa o repari, devii si tu paranoic?

 

Si chiar am citit de la cap la coada topicul de 2 ori; si tot nu am inteles care sint defectele Hondei respective....

 

Eu in finalul postului nr.814 i-am facut o propunere lui Valentin, posesorul de TA; as vrea raspunsul sau!

Sper sa fie un tip rezonabil cumpare si sa-mi raspunda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soimulemaltez, nu este nicio problema, nici tu, nici Valentin nu sunteti paranoici si sariti de pe fix, noi suntem aia care ducem vaca la pascut in desert.

Chiar mi--ar place un topic despre cum cumperi tu mobra aia si ce licitatie o sa faci si ce de prieteni virtuali o sa contribuie!

Sa postezi si o poza de pe farmville cu motocicleta, sa se bucura si okiu' nostru!

 

PS Ti-am mai spus, cand mai multi oameni iti spun ca esti cam aiurea' tramvai, macar o parte s-ar putea sa aibe dreptate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soimule maltez, paranoia este o subdiviziune diagnostica a schizofreniei ( schizofrenie paranoida), dar desigur exista si paranoia simpla prin DSM IV - daca stii cumva ce e aia( nu e cazul la valentin :)) )

 

Ceva insa ma face sa cred ca tu esti chiar vallentinn, si atunci o discutie despre personalitate dubla ( multipla) ar incepe sa aiba mult sens.... :scratch

 

Eu zic sa o lasi cu psihiatria mai moale, ca nu e punctul tau forte.

 

Sau ma insel ?:D

Editat de circel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soimule maltez, paranoia este o subdiviziune diagnostica a schizofreniei ( schizofrenie paranoida), dar desigur exista si paranoia simpla prin DSM IV - daca stii cumva ce e aia( nu e cazul la valentin :)) )

 

Ceva insa ma face sa cred ca tu esti chiar vallentinn, si atunci o discutie despre personalitate dubla ( multipla) ar incepe sa aiba mult sens.... :scratch

 

Eu zic sa o lasi cu psihiatria mai moale, ca nu e punctul tau forte.

 

Sau ma insel ?:D

 

In mod clar incep sa ma conving ca sint chiar Valentin; si chiar am grave dificultati de intelegere...ca nu pricep in ruptul capului cum de unii oameni in loc sa fie interesati de rezolvarea problemei tehnice reale a motorului, se preocupa de proprietar...de parca a fi motocicleta lui Basescu sau Boc...

 

Deoarece chiar ma intereseaza problema tehnica, si un dialog util, nu voi da atentie acelor useri care jignesc, sau cu care sint in relatii de desconsiderare sau dispret reciproc, de pe alte topicuri pe care ne-am contrat. Mistocari se gasesc destui, pe toate forumurile publice, pe mine ma intereseaza parte utila care se poate extrage din acest topic. Si partea utila nu e ca Valentin este sau nu psihopat ci defectele acelei Honda pe care nu le poate rezolva nimeni in Ro. Ceea ce mi se pare uimitor si incredibil si arata pina unde a decazut societatea, daca o simpla motocicleta nu poate fi reparata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar am grave dificultati de intelegere...ca nu pricep in ruptul capului cum de unii oameni in loc sa fie interesati de rezolvarea problemei tehnice reale a motorului, se preocupa de proprietar...de parca a fi motocicleta lui Basescu sau Boc...

 

Nu cred ca ai citit tot topicul nici macar o data... Daca l-ai fi citit de la cap la coada, ai fi inteles (sau nu) care e problema... Sau cine e problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai citit tot topicul nici macar o data... Daca l-ai fi citit de la cap la coada, ai fi inteles (sau nu) care e problema... Sau cine e problema...

 

Am citit, dar poate am o perspectiva gresita a lucrurilor; eu cred ca nu proprietarul trebuia sa-si repare motorul daca a mers la mecanic. Ci mecanicul trebuia sa repare motorul, ceea ce nu s-a intamplat, motorul fiind inca defect. nu proprietarul trebuia reparat ci motorul.

 

Intrebarea mea este clara: daca Valentin isi vinde motorul asta cuiva, noul proprietar gaseste pe cineva dintre cei 15-16-17 mecanici sa i-l repare, sau nu?

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit, dar poate am o perspectiva gresita a lucrurilor; eu cred ca nu proprietarul trebuia sa-si repare motorul daca a mers la mecanic. Ci mecanicul trebuia sa repare motorul, ceea ce nu s-a intamplat, motorul fiind inca defect. nu proprietarul trebuia reparat ci motorul.

 

Intrebarea mea este clara: daca Valentin isi vinde motorul asta cuiva, noul proprietar gaseste pe cineva dintre cei 15-16-17 mecanici sa i-l repare, sau nu?

da , gaseste. ii schimba distributia si reconditioneaza chiulasa si merge. dar cum treaba asta costa, respectivul Valentin , nu a facut-o. mai bine schimba instalatia de incalzire a spitei din roata fata. :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit, dar poate am o perspectiva gresita a lucrurilor;

 

Intrebarea mea este clara: daca Valentin isi vinde motorul asta cuiva, noul proprietar gaseste pe cineva dintre cei 15-16-17 mecanici sa i-l repare, sau nu?

 

Probabil ca proprietarul ar fi reusit sa-si repare motorul daca ar fi fost rezonabil. Mai citeste o data topicul. :grinbandit:

 

Cit despre motor, nu cred ca i-l mai repara nimeni. La citi mecanici a footoot la melodie, sigur a prins ceva meserie si cred ca si l-a reparat singur deja. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt absolut convins ca orice motor se poate repara. inclusiv acest vestit TA.

eu am sugerat de la inceput sa-l fi dus la reprezentanta. nu din lipsa de respect fata de mecanicii mai mult sau mai putin amatori, ci pur si simplu.

cand 1-2-3 nu-i dau de cap te duci cu ea la mama ei.

dar se pare ca acolo trebuie sa te supui unor reguli. una din ele este sa lasi motocicleta acolo, sa astepti un telefon si sa te prezinti la termen sa o ridici.

nemaivorbind de un avans platit pentru piesele ce trebuie schimbate si plata integrala a facturii de service +TVA inainte de plecare.

 

pana la urma initiatorul topicului stia/banuia ca nu e problema simpla si ar fi vrut sa o rezolve cat mai ieftin (cati dintre noi nu am vrea sa ne reparam mobrele moca)

 

soimulemaltez eu cred ca gasesti TA-uri de vanzare mai ieftine decat acesta, costurile de reparatie s-ar putea (aproape sigur) sa nu merite investitia, banuiesc ca ar trebui desfacuta si vanduta bucati. si cu o mica diferenta luat eventual un alt TA sau ce o mai fi... un Africa Twin ca tot am vazut ca sunt za best...

BAFTA! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , gaseste. ii schimba distributia si reconditioneaza chiulasa si merge. dar cum treaba asta costa, respectivul Valentin , nu a facut-o. mai bine schimba instalatia de incalzire a spitei din roata fata. :crack: :crack:

 

Ei, pareri si pareri...eu inclin spre partea electronica , de control si comanda...adica ceva la partea electrica, 'poate' suprapus cu distributia...nu vad contributia chiulasei...in sfarsit, cred ca pina la urma trebuie sa o repare, nu poate arunca motocicleta!!! ..in final va trebui sa plateasca costurile, nu are incotro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soimule,problema nu este motorul ci omul.Unul dintre cei care au umblat la motocicleta iar fi dat de cap pana la urma,poate primul sau ultimul.Dar nu ai cum daca omul le stia (in teorie) pe toate si impunea regula lui de la inceput.Oricine a mai umblat la un surub sau piulita,stie ca poti sa le desfaci imediat sau sa te chinui o ora la ele.Mai sunt ruginite,intepenite,etc.Asa ca nu ai cum sa te duci si sa-i spui mecanicului sau ,,schimbatorului de piese" :mestere desfa piulita si surubul asta imediat!Iar daca nu poate imediat cum ai vrea tu te apuci si-l faci de cacao ca este fraier si nepriceput.Lasi omul sa-si faca treaba si apoi tragi concluziile!

La un motor lucrurile sunt si mai complicate,o iei prin eliminare de la mic la mare.Nimeni nu desface motorul din prima decat daca lucrurile sunt evidente iar problema este sigura.Altfel o iei pas cu pas si intr-un final ajungi si sa-l desfaci daca e nevoie.

Dar pentru ca tot vrei sa faci pe detectivul mai uitate o data din ce an este motorul si la cati kilometri (cica reali) a intrat in posesia lui Valentin.

Dute la postul 259 si poate intelegi ca tot timpul s-a mers pe o pista falsa.Motorul asta are mai multi km decat se crede.Automat uzura in motor mai mare decat se credea.

Eu am luat un Piaggio X9 de 500,fabricatie 2003, in aprilie 2010 cu 15000 de km in bord,de la un preot care la randul lui il luase de la o firma care la randul ei il adusese din Italia.Crezi ca acei km erau reali?Eu nu am crezut ,dar l-am luat pt ca mi-a placut cum mergea.Am mai mers cu el 15000 si a crapat un segment care a julit cilindrul si a batut in capul pistonului si in chiuloasa.Culmea era ca inca mergea,pornea greu dar mergea.Concluzia mea este simpla,motorul ala avea real peste 50000 cand l-am luat si la un moment dat i-a venit vremea sa crape.Din experienta asta am inteles ca : orice motor care depaseste un numar de km (bineinteles ca asta difera de la un model,marca ,cilindree,etc, la altul) si nu este verificat cu simt de raspundere si cap coada,poate sa-ti crape oricand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca proprietarul ar fi reusit sa-si repare motorul daca ar fi fost rezonabil. Mai citeste o data topicul. :grinbandit:

 

Cit despre motor, nu cred ca i-l mai repara nimeni. La citi mecanici a footoot la melodie, sigur a prins ceva meserie si cred ca si l-a reparat singur deja. :crack:

 

Am citit topicul, poate nu a fost rezonabil, dar daca asa a fost nu a fost exclusiv vina lui..si mecanicii(baieti buni) s-au complacut in aceasta relationare, in loc sa stabileasca de la inceput conditiile.

 

Nu cred ca si-a reparat singur motorul...pt genul asta de defectatie in afara de documentatie ar fi trebuit ca el sa aiba solide cunostiinte de mecanica, fizica, chimie, logica la nivel de absolvent de facultate tehnica, chiar daca partea practica a "prins-o" de la cei "chinuiti" pe bunavointa si prietenie...

 

Dar motorul totusi nu are nici o vina...el e doar un fier care e nevinovat...care ramane o provocare tehnica pt cine are OO sa incerce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soimule,problema nu este motorul ci omul.Unul dintre cei care au umblat la motocicleta iar fi dat de cap pana la urma,poate primul sau ultimul.Dar nu ai cum daca omul le stia (in teorie) pe toate si impunea regula lui de la inceput.Oricine a mai umblat la un surub sau piulita,stie ca poti sa le desfaci imediat sau sa te chinui o ora la ele.Mai sunt ruginite,intepenite,etc.Asa ca nu ai cum sa te duci si sa-i spui mecanicului sau ,,schimbatorului de piese" :mestere desfa piulita si surubul asta imediat!Iar daca nu poate imediat cum ai vrea tu te apuci si-l faci de cacao ca este fraier si nepriceput.Lasi omul sa-si faca treaba si apoi tragi concluziile!

La un motor lucrurile sunt si mai complicate,o iei prin eliminare de la mic la mare.Nimeni nu desface motorul din prima decat daca lucrurile sunt evidente iar problema este sigura.Altfel o iei pas cu pas si intr-un final ajungi si sa-l desfaci daca e nevoie.

Dar pentru ca tot vrei sa faci pe detectivul mai uitate o data din ce an este motorul si la cati kilometri (cica reali) a intrat in posesia lui Valentin.

Dute la postul 259 si poate intelegi ca tot timpul s-a mers pe o pista falsa.Motorul asta are mai multi km decat se crede.Automat uzura in motor mai mare decat se credea.

Eu am luat un Piaggio X9 de 500,fabricatie 2003, in aprilie 2010 cu 15000 de km in bord,de la un preot care la randul lui il luase de la o firma care la randul ei il adusese din Italia.Crezi ca acei km erau reali?Eu nu am crezut ,dar l-am luat pt ca mi-a placut cum mergea.Am mai mers cu el 15000 si a crapat un segment care a julit cilindrul si a batut in capul pistonului si in chiuloasa.Culmea era ca inca mergea,pornea greu dar mergea.Concluzia mea este simpla,motorul ala avea real peste 50000 cand l-am luat si la un moment dat i-a venit vremea sa crape.Din experienta asta am inteles ca : orice motor care depaseste un numar de km (bineinteles ca asta difera de la un model,marca ,cilindree,etc, la altul) si nu este verificat cu simt de raspundere si cap coada,poate sa-ti crape oricand.

 

1)Am citit topicul si am vazut ca f multi oameni l-au ajutat pe proprietar gratis si cinste lor!...Totusi cred ca mecanicii atunci cind au vazut ca relatia cu Valentin incepe sa le consume resurse considerabile de timp si munca ar fi trebuit sa stabileasca imediat un mod de relationare mecanic-client care sa duca la rezolvarea defectelor si compensarea normala financiara a acestei rezolvari. In acelasi timp, e normal sa nu platesti daca pleci cum ai venit. Platesti doar daca tu ca si client ai cerut sa se faca anumite opertiuni; de aia e bine sa lasi meseriasul sa-fi faca treaba singur si la final daca te-a rezolvat platesti, daca nu, nu ai pt ce...

 

2) Si eu mi-am zis ca la acest motor f uzat este vorba de o insumare de uzuri si defecte, care dau ca rezultat final aceasta functionare, dar ma face sa ma indoiesc faptul ca la alte regimuri motorul functioneaza f bine....(ma rog, din citite...)..de aia cred ca motorul se poate face sa functioneze bine.

 

sunt absolut convins ca orice motor se poate repara. inclusiv acest vestit TA.

eu am sugerat de la inceput sa-l fi dus la reprezentanta. nu din lipsa de respect fata de mecanicii mai mult sau mai putin amatori, ci pur si simplu.

cand 1-2-3 nu-i dau de cap te duci cu ea la mama ei.

dar se pare ca acolo trebuie sa te supui unor reguli. una din ele este sa lasi motocicleta acolo, sa astepti un telefon si sa te prezinti la termen sa o ridici.

nemaivorbind de un avans platit pentru piesele ce trebuie schimbate si plata integrala a facturii de service +TVA inainte de plecare.

 

pana la urma initiatorul topicului stia/banuia ca nu e problema simpla si ar fi vrut sa o rezolve cat mai ieftin (cati dintre noi nu am vrea sa ne reparam mobrele moca)

 

soimulemaltez eu cred ca gasesti TA-uri de vanzare mai ieftine decat acesta, costurile de reparatie s-ar putea (aproape sigur) sa nu merite investitia, banuiesc ca ar trebui desfacuta si vanduta bucati. si cu o mica diferenta luat eventual un alt TA sau ce o mai fi... un Africa Twin ca tot am vazut ca sunt za best...

BAFTA! :friends:

 

Corect!..asa am gandit si eu: ai fost la 2 mecanici fara rezolvare, urmeaza reprezentanta! Costa dar ai siguranta reparatiei!

Ma interesa motorul asta doar ca provocare tehnica si pt. ca sint incredintat ca exista multi care-l pot face.

 

As vrea ca aici sa apara si Valentin!

 

As vrea sa-i pun cateva intrebari civilizate!

 

I-am inteles majoritatea principiilor si pozitiilor, cu multe sint de acord, dar altele sint neclare si ar trebui lamurite!

 

As vrea sa mai stiu si situatia actuala a starii tehnice a motocicletei si ce intentioneaza pe viitor daca nu a rezolvat.

 

Va rog, d-l Valentin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In chiar primul post se precizeaza ca mobra a ajuns si la reprezentanta Honda. ;)

 

Asa este, dar a zis ca nu vrea sa dea detalii, ca alta data...poate se gandea ca in final va ajunge tot acolo...si sa nu se puna rau; (dar poate sa o duca in Bulgaria...)

Probabil ca la Honda i-au zis ca "poate sa va coste intre 500 si 1500 euro in functie de ce gasim" si in clipa aia i-au scapat si cheile si manusile si casca pe jos...cine stie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da pentru ca prostii aia de la onda lucreaza dupa niste standarde, cu piese noi, unelte de diagnosticare, ore de manopera care trebuie platite, normarea e aceeasi, data de producator si pentru germania si pt romanica.

money, money.....money, money, money.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...