Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

chiar am grave dificultati de intelegere...ca nu pricep in ruptul capului cum de unii oameni in loc sa fie interesati de rezolvarea problemei tehnice reale a motorului, se preocupa de proprietar...de parca a fi motocicleta lui Basescu sau Boc...

 

Nu cred ca ai citit tot topicul nici macar o data... Daca l-ai fi citit de la cap la coada, ai fi inteles (sau nu) care e problema... Sau cine e problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 886
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca ai citit tot topicul nici macar o data... Daca l-ai fi citit de la cap la coada, ai fi inteles (sau nu) care e problema... Sau cine e problema...

 

Am citit, dar poate am o perspectiva gresita a lucrurilor; eu cred ca nu proprietarul trebuia sa-si repare motorul daca a mers la mecanic. Ci mecanicul trebuia sa repare motorul, ceea ce nu s-a intamplat, motorul fiind inca defect. nu proprietarul trebuia reparat ci motorul.

 

Intrebarea mea este clara: daca Valentin isi vinde motorul asta cuiva, noul proprietar gaseste pe cineva dintre cei 15-16-17 mecanici sa i-l repare, sau nu?

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit, dar poate am o perspectiva gresita a lucrurilor; eu cred ca nu proprietarul trebuia sa-si repare motorul daca a mers la mecanic. Ci mecanicul trebuia sa repare motorul, ceea ce nu s-a intamplat, motorul fiind inca defect. nu proprietarul trebuia reparat ci motorul.

 

Intrebarea mea este clara: daca Valentin isi vinde motorul asta cuiva, noul proprietar gaseste pe cineva dintre cei 15-16-17 mecanici sa i-l repare, sau nu?

da , gaseste. ii schimba distributia si reconditioneaza chiulasa si merge. dar cum treaba asta costa, respectivul Valentin , nu a facut-o. mai bine schimba instalatia de incalzire a spitei din roata fata. :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit, dar poate am o perspectiva gresita a lucrurilor;

 

Intrebarea mea este clara: daca Valentin isi vinde motorul asta cuiva, noul proprietar gaseste pe cineva dintre cei 15-16-17 mecanici sa i-l repare, sau nu?

 

Probabil ca proprietarul ar fi reusit sa-si repare motorul daca ar fi fost rezonabil. Mai citeste o data topicul. :grinbandit:

 

Cit despre motor, nu cred ca i-l mai repara nimeni. La citi mecanici a footoot la melodie, sigur a prins ceva meserie si cred ca si l-a reparat singur deja. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt absolut convins ca orice motor se poate repara. inclusiv acest vestit TA.

eu am sugerat de la inceput sa-l fi dus la reprezentanta. nu din lipsa de respect fata de mecanicii mai mult sau mai putin amatori, ci pur si simplu.

cand 1-2-3 nu-i dau de cap te duci cu ea la mama ei.

dar se pare ca acolo trebuie sa te supui unor reguli. una din ele este sa lasi motocicleta acolo, sa astepti un telefon si sa te prezinti la termen sa o ridici.

nemaivorbind de un avans platit pentru piesele ce trebuie schimbate si plata integrala a facturii de service +TVA inainte de plecare.

 

pana la urma initiatorul topicului stia/banuia ca nu e problema simpla si ar fi vrut sa o rezolve cat mai ieftin (cati dintre noi nu am vrea sa ne reparam mobrele moca)

 

soimulemaltez eu cred ca gasesti TA-uri de vanzare mai ieftine decat acesta, costurile de reparatie s-ar putea (aproape sigur) sa nu merite investitia, banuiesc ca ar trebui desfacuta si vanduta bucati. si cu o mica diferenta luat eventual un alt TA sau ce o mai fi... un Africa Twin ca tot am vazut ca sunt za best...

BAFTA! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , gaseste. ii schimba distributia si reconditioneaza chiulasa si merge. dar cum treaba asta costa, respectivul Valentin , nu a facut-o. mai bine schimba instalatia de incalzire a spitei din roata fata. :crack: :crack:

 

Ei, pareri si pareri...eu inclin spre partea electronica , de control si comanda...adica ceva la partea electrica, 'poate' suprapus cu distributia...nu vad contributia chiulasei...in sfarsit, cred ca pina la urma trebuie sa o repare, nu poate arunca motocicleta!!! ..in final va trebui sa plateasca costurile, nu are incotro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soimule,problema nu este motorul ci omul.Unul dintre cei care au umblat la motocicleta iar fi dat de cap pana la urma,poate primul sau ultimul.Dar nu ai cum daca omul le stia (in teorie) pe toate si impunea regula lui de la inceput.Oricine a mai umblat la un surub sau piulita,stie ca poti sa le desfaci imediat sau sa te chinui o ora la ele.Mai sunt ruginite,intepenite,etc.Asa ca nu ai cum sa te duci si sa-i spui mecanicului sau ,,schimbatorului de piese" :mestere desfa piulita si surubul asta imediat!Iar daca nu poate imediat cum ai vrea tu te apuci si-l faci de cacao ca este fraier si nepriceput.Lasi omul sa-si faca treaba si apoi tragi concluziile!

La un motor lucrurile sunt si mai complicate,o iei prin eliminare de la mic la mare.Nimeni nu desface motorul din prima decat daca lucrurile sunt evidente iar problema este sigura.Altfel o iei pas cu pas si intr-un final ajungi si sa-l desfaci daca e nevoie.

Dar pentru ca tot vrei sa faci pe detectivul mai uitate o data din ce an este motorul si la cati kilometri (cica reali) a intrat in posesia lui Valentin.

Dute la postul 259 si poate intelegi ca tot timpul s-a mers pe o pista falsa.Motorul asta are mai multi km decat se crede.Automat uzura in motor mai mare decat se credea.

Eu am luat un Piaggio X9 de 500,fabricatie 2003, in aprilie 2010 cu 15000 de km in bord,de la un preot care la randul lui il luase de la o firma care la randul ei il adusese din Italia.Crezi ca acei km erau reali?Eu nu am crezut ,dar l-am luat pt ca mi-a placut cum mergea.Am mai mers cu el 15000 si a crapat un segment care a julit cilindrul si a batut in capul pistonului si in chiuloasa.Culmea era ca inca mergea,pornea greu dar mergea.Concluzia mea este simpla,motorul ala avea real peste 50000 cand l-am luat si la un moment dat i-a venit vremea sa crape.Din experienta asta am inteles ca : orice motor care depaseste un numar de km (bineinteles ca asta difera de la un model,marca ,cilindree,etc, la altul) si nu este verificat cu simt de raspundere si cap coada,poate sa-ti crape oricand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca proprietarul ar fi reusit sa-si repare motorul daca ar fi fost rezonabil. Mai citeste o data topicul. :grinbandit:

 

Cit despre motor, nu cred ca i-l mai repara nimeni. La citi mecanici a footoot la melodie, sigur a prins ceva meserie si cred ca si l-a reparat singur deja. :crack:

 

Am citit topicul, poate nu a fost rezonabil, dar daca asa a fost nu a fost exclusiv vina lui..si mecanicii(baieti buni) s-au complacut in aceasta relationare, in loc sa stabileasca de la inceput conditiile.

 

Nu cred ca si-a reparat singur motorul...pt genul asta de defectatie in afara de documentatie ar fi trebuit ca el sa aiba solide cunostiinte de mecanica, fizica, chimie, logica la nivel de absolvent de facultate tehnica, chiar daca partea practica a "prins-o" de la cei "chinuiti" pe bunavointa si prietenie...

 

Dar motorul totusi nu are nici o vina...el e doar un fier care e nevinovat...care ramane o provocare tehnica pt cine are OO sa incerce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice explicatie i-ati aduce cocoselului de ferentari este inutila, el stie mai bine, la fel ca Valentin

 

 

a inceput deja sa-si dea cu parerea despre instalatia electrica si altele.. EPIC !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soimule,problema nu este motorul ci omul.Unul dintre cei care au umblat la motocicleta iar fi dat de cap pana la urma,poate primul sau ultimul.Dar nu ai cum daca omul le stia (in teorie) pe toate si impunea regula lui de la inceput.Oricine a mai umblat la un surub sau piulita,stie ca poti sa le desfaci imediat sau sa te chinui o ora la ele.Mai sunt ruginite,intepenite,etc.Asa ca nu ai cum sa te duci si sa-i spui mecanicului sau ,,schimbatorului de piese" :mestere desfa piulita si surubul asta imediat!Iar daca nu poate imediat cum ai vrea tu te apuci si-l faci de cacao ca este fraier si nepriceput.Lasi omul sa-si faca treaba si apoi tragi concluziile!

La un motor lucrurile sunt si mai complicate,o iei prin eliminare de la mic la mare.Nimeni nu desface motorul din prima decat daca lucrurile sunt evidente iar problema este sigura.Altfel o iei pas cu pas si intr-un final ajungi si sa-l desfaci daca e nevoie.

Dar pentru ca tot vrei sa faci pe detectivul mai uitate o data din ce an este motorul si la cati kilometri (cica reali) a intrat in posesia lui Valentin.

Dute la postul 259 si poate intelegi ca tot timpul s-a mers pe o pista falsa.Motorul asta are mai multi km decat se crede.Automat uzura in motor mai mare decat se credea.

Eu am luat un Piaggio X9 de 500,fabricatie 2003, in aprilie 2010 cu 15000 de km in bord,de la un preot care la randul lui il luase de la o firma care la randul ei il adusese din Italia.Crezi ca acei km erau reali?Eu nu am crezut ,dar l-am luat pt ca mi-a placut cum mergea.Am mai mers cu el 15000 si a crapat un segment care a julit cilindrul si a batut in capul pistonului si in chiuloasa.Culmea era ca inca mergea,pornea greu dar mergea.Concluzia mea este simpla,motorul ala avea real peste 50000 cand l-am luat si la un moment dat i-a venit vremea sa crape.Din experienta asta am inteles ca : orice motor care depaseste un numar de km (bineinteles ca asta difera de la un model,marca ,cilindree,etc, la altul) si nu este verificat cu simt de raspundere si cap coada,poate sa-ti crape oricand.

 

1)Am citit topicul si am vazut ca f multi oameni l-au ajutat pe proprietar gratis si cinste lor!...Totusi cred ca mecanicii atunci cind au vazut ca relatia cu Valentin incepe sa le consume resurse considerabile de timp si munca ar fi trebuit sa stabileasca imediat un mod de relationare mecanic-client care sa duca la rezolvarea defectelor si compensarea normala financiara a acestei rezolvari. In acelasi timp, e normal sa nu platesti daca pleci cum ai venit. Platesti doar daca tu ca si client ai cerut sa se faca anumite opertiuni; de aia e bine sa lasi meseriasul sa-fi faca treaba singur si la final daca te-a rezolvat platesti, daca nu, nu ai pt ce...

 

2) Si eu mi-am zis ca la acest motor f uzat este vorba de o insumare de uzuri si defecte, care dau ca rezultat final aceasta functionare, dar ma face sa ma indoiesc faptul ca la alte regimuri motorul functioneaza f bine....(ma rog, din citite...)..de aia cred ca motorul se poate face sa functioneze bine.

 

sunt absolut convins ca orice motor se poate repara. inclusiv acest vestit TA.

eu am sugerat de la inceput sa-l fi dus la reprezentanta. nu din lipsa de respect fata de mecanicii mai mult sau mai putin amatori, ci pur si simplu.

cand 1-2-3 nu-i dau de cap te duci cu ea la mama ei.

dar se pare ca acolo trebuie sa te supui unor reguli. una din ele este sa lasi motocicleta acolo, sa astepti un telefon si sa te prezinti la termen sa o ridici.

nemaivorbind de un avans platit pentru piesele ce trebuie schimbate si plata integrala a facturii de service +TVA inainte de plecare.

 

pana la urma initiatorul topicului stia/banuia ca nu e problema simpla si ar fi vrut sa o rezolve cat mai ieftin (cati dintre noi nu am vrea sa ne reparam mobrele moca)

 

soimulemaltez eu cred ca gasesti TA-uri de vanzare mai ieftine decat acesta, costurile de reparatie s-ar putea (aproape sigur) sa nu merite investitia, banuiesc ca ar trebui desfacuta si vanduta bucati. si cu o mica diferenta luat eventual un alt TA sau ce o mai fi... un Africa Twin ca tot am vazut ca sunt za best...

BAFTA! :friends:

 

Corect!..asa am gandit si eu: ai fost la 2 mecanici fara rezolvare, urmeaza reprezentanta! Costa dar ai siguranta reparatiei!

Ma interesa motorul asta doar ca provocare tehnica si pt. ca sint incredintat ca exista multi care-l pot face.

 

As vrea ca aici sa apara si Valentin!

 

As vrea sa-i pun cateva intrebari civilizate!

 

I-am inteles majoritatea principiilor si pozitiilor, cu multe sint de acord, dar altele sint neclare si ar trebui lamurite!

 

As vrea sa mai stiu si situatia actuala a starii tehnice a motocicletei si ce intentioneaza pe viitor daca nu a rezolvat.

 

Va rog, d-l Valentin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In chiar primul post se precizeaza ca mobra a ajuns si la reprezentanta Honda. ;)

 

Asa este, dar a zis ca nu vrea sa dea detalii, ca alta data...poate se gandea ca in final va ajunge tot acolo...si sa nu se puna rau; (dar poate sa o duca in Bulgaria...)

Probabil ca la Honda i-au zis ca "poate sa va coste intre 500 si 1500 euro in functie de ce gasim" si in clipa aia i-au scapat si cheile si manusile si casca pe jos...cine stie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da pentru ca prostii aia de la onda lucreaza dupa niste standarde, cu piese noi, unelte de diagnosticare, ore de manopera care trebuie platite, normarea e aceeasi, data de producator si pentru germania si pt romanica.

money, money.....money, money, money.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea ca aici sa apara si Valentin!

 

As vrea sa-i pun cateva intrebari civilizate!

 

I-am inteles majoritatea principiilor si pozitiilor, cu multe sint de acord, dar altele sint neclare si ar trebui lamurite!

 

As vrea sa mai stiu si situatia actuala a starii tehnice a motocicletei si ce intentioneaza pe viitor daca nu a rezolvat.

 

Va rog, d-l Valentin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce i-ar fi rusine?...nu inteleg...

 

Barbat cred ca este, ca zice ca i-a dat goarna maxima la moto...daca e acuzat ca a facut ceva rusinos are posibilitatea sa se apere, si sa dovedeasca ca nu, sau sa recunoasca si sa-si ceara scuze...eu inca nu am identificat ceva rusinos...Si apoi sint atatia tupeisti si nesimtiti care nu au notiunea de 'scuze' si au facut mult mai multe "rele" decat Valentin, ca subiectul "rusinii" nici nu merita considerat!

 

 

Aici subiectul este MOTOCICLETA, asta ne intereseaza, si meritam sa stim daca s-a rezolvat sau nu, cum, si eventual ce urmeaza mai departe!...indiferent daca motocicleta ramane la Valentin, o vinde altuia asa cum este, problema in final va fi rezolvata de noul proprietar. Deci nu proprietarul e "vioara I-a" in acest topic.

 

Asa ca astept in continuare aparitia d-lui Vallentin, sa posteze logat, nu doar sa citeasca ca vizitator. Sper sa fie destul de barbat sa faca asta. Oricum nu-l putem "manca" prin monitor! :bigstar:

 

Iar daca Vallentin si-a rezolvat problemele cu mobra singur, dupa ce s-a "ucenicit" gratis la 20 mecanici, iar nu este de condamnat. De ce:

 

1)A avut rabdarea si capacitatea sa invete.

 

2)A cheltuit timp cu "scolarizarea"

 

3)A fost destul de inteligent, abil, simpatic si a reusit sa-i convinga pe respectivii mecanici ca motocicleta este o "provocare" pt. ei, le-a zgandarit orgoliul si i-a facut sa incerce gratis sa-l ajute, ca pe un adevarat coleg motociclist , ceea ce si este....mecanicii au acceptat provocarea, si chiar le-a placut de Valentin, si-au frecat bucurosi boticurile a prietenie ca niste veverite simpatice...totul ar fi fost Ok, dar a dracului TA nu s-a lasat rezolvata, si asta a tensionat relatiile lui Valentin cu mecanicii sau chiar le-au adus pe "invers"...daca se gasea defectul si mobra era reparat ar fi fost multumit si Valentin si mecanicul respectiv...

Nu pot sa-l condamn pe Vallentin ca a fost un fin psiholog, ci dimpotriva!

 

Iar daca Vallentin nu si-a rezolvat problema, nu vad nici un impediment sa ne scrie aici si sa continuam dezbaterea pina la remediere. Are si sustinatori si contestatori...chiar daca asta are mai putina importanta...cum am mai spus, marea importanta o are MOTOCICLETA, nu proprietarul, ca o fi el Vallentin, Aladin, Vasilescu sau Popescu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea ca aici sa apara si Valentin!

 

As vrea sa-i pun cateva intrebari civilizate!

 

I-am inteles majoritatea principiilor si pozitiilor, cu multe sint de acord, dar altele sint neclare si ar trebui lamurite!

 

As vrea sa mai stiu si situatia actuala a starii tehnice a motocicletei si ce intentioneaza pe viitor daca nu a rezolvat.

 

Va rog, d-l Valentin!

Poti vorbi cu "d-l Valentin" pe PM, daca te roade atat de tare problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dr.X....care-i ideea postarii tale?..nu inteleg...(daca este un post in plus , inteleg :cheers: )

 

Nu am nimic de ascuns, ca sa merg pe privat; iar daca merg pe privat nu as putea sa redau de acolo fara acordul respectivului.

 

Sincer ma "roade" problema...nu vad nici un motiv ca o moto sa aibe o problema tehnica de nerezolvat in RO si sint curios de defectatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer ma "roade" problema...nu vad nici un motiv ca o moto sa aibe o problema tehnica de nerezolvat in RO si sint curios de defectatie.

Numai pe tine te roade, de-aia zic sa il intrebi pe privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai pe tine te roade, de-aia zic sa il intrebi pe privat.

 

Inteleg ca pe tine nu te intereseaza...atunci de ce citesti?..nu mai deschide topicul si gata, ti-ai rezolvat problema...exista vreun substrat si eu nu-l inteleg?

 

De unde stii ca NUMAI pe mine ma "roade"?...e interesant cum se gasesc destui care vorbesc in numele altora...mai urmeaza sa spui "nimeni nu este interesat de acest topic"...straniu...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca pe tine nu te intereseaza...atunci de ce citesti?..nu mai deschide topicul si gata, ti-ai rezolvat problema...exista vreun substrat si eu nu-l inteleg?

 

De unde stii ca NUMAI pe mine ma "roade"?...e interesant cum se gasesc destui ca vorbesc in numele altora...mai urmeaza sa spui "nimeni nu este interesat de acest topic"...straniu...

Eu ti-am dat o sugestie. Tu poti sa il abordezi pe Valentin cum te taie capul.

Spor la lamurit "defectatii"! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos doctore de sugestie...posibil stii tu ce stii...poatre omul raspunde numai pe privat...am sa incerc!

 

Si chiar mai intereseaza cum s-a rezolvat sau cum se va rezolva TA asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos doctore de sugestie...posibil stii tu ce stii...poatre omul raspunde numai pe privat...am sa incerc!

 

Si chiar mai intereseaza cum s-a rezolvat sau cum se va rezolva TA asta...

tu cred ca nu ai citit toate posturile sau nu ai inteles , omu nu vrea sa ii repari motocicleta!!!!!!! vrea sa ii spui exact ce are ca sa si-o repare singur .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

?????????? Totusi a fost cu ea la mecanici sa i-o repare...nu doar a intrebat...chiar au incercat....chiar a vrut sa o repare; e posibil ca dupa atatea incercari sa i se fi acrit de plimbari si demontari. Dar cel mai bine este sa apara chiar el si sa spuna exact!

 

P.S. Nici eu nu vreu sa i-o repar...cel mult sa i-o cumpar.....asa cum este!..si sa lansez Etapa II-a a concursului "Excelenta in Mecanica Moto" :friends: ....numai sa am concurenti, sa nu-i fi terminat Vallentin pe toti! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Last Active:

Last seen Dec 11 2011 07:30 AM

Nu cred ca mai raspunde pe aici, dupa ce omul V-a dat onoarea sa lucrati la motocicleta Lui gratis, fara sa va ceara bani, ati fost rai cu el si L-ati jignit, de nu mai intra pe aici. El V-a dat ocazia sa lucrati la motocicleta Lui ca sa demonstrati ca sunteti mecanici, si in loc sa profitati de asta, l-ati suparat.

Mai, mai, mai, foarte urat din partea voastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...