Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

Topicul e facut pe 13. Omul a dus-o la mecanic (TNG) pe 14 daca nu ma insel. Nici nu a apucat omul sa se uite bine la ea ca deja ziceti ca nu i-a facut nimic, ca s-a distrus legenda de mecanic. Lasati omul sa lucreze, in 2 zile deabia daca apuci sa te uiti bine la ea :)

 

PS: adica...nu s-a rezolvat si a abandonat dupa doar 2 zile?... nasol :scratch:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 872
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Topicul e facut pe 13. Omul a dus-o la mecanic (TNG) pe 14 daca nu ma insel. Nici nu a apucat omul sa se uite bine la ea ca deja ziceti ca nu i-a facut nimic, ca s-a distrus legenda de mecanic. Lasati omul sa lucreze, in 2 zile deabia daca apuci sa te uiti bine la ea :)

 

PS: adica...nu s-a rezolvat si a abandonat dupa doar 2 zile?... nasol :scratch:

 

 

banzay, Mi-as fi dorit ca TNG sa se ocupe de ea dar a spus ca nu mai are ce sa-i faca. A lucrat la ea doua zile ! Nu e mult dar nici putin daca stau sa adun toate orele de munca efectiva, fara pauza.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat, imi pare rau ca nu ai reusit sa o rezolvi, stiu cum e cand nu merge atelaju' cum trebuie si se uita toti ca la felul 14 (15 in cazul asta :) ) Una dintre masinile care au trecut pe la mine, inca face probleme uneori cand e la relanti: sta un pic mai turata; nici pe tester nu da eroare nimic, toti zic ca totul functioneaza normal si nu stiu ce sa faca: am schimbat personal toti senzorii si degeaba. Ce sa iti urez, multa bafta in a gasi un mecanic care nu se lasa pana nu rezolva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat, imi pare rau ca nu ai reusit sa o rezolvi, stiu cum e cand nu merge atelaju' cum trebuie si se uita toti ca la felul 14 (15 in cazul asta :) ) Una dintre masinile care au trecut pe la mine, inca face probleme uneori cand e la relanti: sta un pic mai turata; nici pe tester nu da eroare nimic, toti zic ca totul functioneaza normal si nu stiu ce sa faca: am schimbat personal toti senzorii si degeaba. Ce sa iti urez, multa bafta in a gasi un mecanic care nu se lasa pana nu rezolva problema.

 

 

Unde crezi ca as putea gasi eu "... un mecanic care nu se lasa pana nu rezolva problema."?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suna la nr asta 0721312219 clavius spune-i ca ai nr de la tudor

 

 

 

 

Multumesc mult, Paco. Daca tu il cunosti mai bine, spune-i te rog sa arunce o privire si pe topicul asta - sa stie omul despre ce e vorba.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate spune ca am abandonat ,dar am stat aproape 12 ore pe ea in 2 zile fara nici un cost pentru Valentin.

Eu zic ca bunavointa am avut!

Din pacate nu pot aloca tot timpul meu liber doar unui om, mai sunt si alte prioritati in viata mea,servici,familie, scoala copil, etc

Dupa cum am spus mai este si frigul un impediment major, sa nu mai spun ca ar trebui sa fac zeci de km sa incerc sa stabilesc cauza sau macar locatia problemei.( nu se manifesta pe cric,cu sau fara frana)

Azi am mers putin mai mult cu ea 10km si am incercat diferite regimuri de turatie,nu este chiar asa cum pare ,se manifesta pe mai multe plaje de turatie, trepta de viteza,dar mai acut pe regim subturat si acceleratie constanta, nu are frecventa stabila, repetativa ,este tot aleatoriu ,ceea ce face depistarea foarte grea

Tind din ce in ce mai mult sa cred ca este o problema electrica!

Acum "legenda" a luat un sut in fund,, dar ce sa faci trebuia o data s-o fur si eu de la un "fier" dupa cate am rezolvat s-au razbunat. :bounce:

Dupa atatia ani de mecanica si sute de probleme rezolvate mi-am gasit nasul! :laugh:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Daca nici Tng ... nu a reusit .. pe langa faptul ca s-a distrus o legenda ... de mecanic ...

 

Cine ar putea sa o repare ?

 

Bati campii, nu s-a distrus nici o legenda. Nu stiu cat de bun este TNG ca nu m-am masurat cu el dar din ce am mai citit pe aici se pare ca e bun. Cateodata pur si simplu nu gasesti defectiunea. Unui mecanic bun i se intampla rar asa ceva dar este inevitabil. Daca e ceva pe partea electrica/electronica nu-i dai de cap nici daca esti Dumnezeu.

 

eu sunt sigur ca sorin (indianu} sau clavi o rezolva

 

Clavi o rezolva sigur dar daca e ceva pe partea electronica nu stiu ce sa zic, e bun dar nu e Dumnezeu. Pot exista probleme pe partea electronica pe care nici testerul (unde e cazul) nu le poate rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bati campii, nu s-a distrus nici o legenda. Nu stiu cat de bun este TNG ca nu m-am masurat cu el dar din ce am mai citit pe aici se pare ca e bun. Cateodata pur si simplu nu gasesti defectiunea. Unui mecanic bun i se intampla rar asa ceva dar este inevitabil. Daca e ceva pe partea electrica/electronica nu-i dai de cap nici daca esti Dumnezeu.

:goodposting:

Recomandarea mea e sa scrii problema (cu toate detaliile date aici) si pe un forum strain.

Editat de Pijama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa iei bujiile dupa o alta motoreta ca a ta,nu noi din magazin, bujii care sigur functioneaza. nu am citit tot topicul, dar incearca.

la o masina am patit cam acelasi lucru si asa am rezolvat

 

apropo, scoate toata benzina din ea si baga alta...zic si eu, nu dau cu paru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HONDA Transalp XL650V an fabricatie 2002, 52.000 Km.

 

 

Problema se manifesta astfel:

 

In oricare treapta de viteza intre 60 si 70 Km/h incepe sa “dea in nas”. Senzatia este asemanatoare cu aceea in care iti lipseste scanteia in bujii sau carburantul contine apa; ca si cand nu ar ajunge suficienta benzina in carburatoare... Nu se poate merge constant.

 

Ca un amuzament, cand am avut CBR-ul cam simptomele astea le-am avut la un moment dat. A urmat firesc curatirea carburatoarelor, sincronizat, verificat filtre, pompa benzina, bujii. Situatia persista. Unde crezi ca a fost problema: rezervorul facea vacum din cauza obturarii. Curatat intensiv locasul cheii, multa mizerie (deh vechimea) si problema a disparut. Am si eu acum modelul tau de TA si urmaresc cu interes rezolvarea problemei. Mult succes!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bati campii, nu s-a distrus nici o legenda. Nu stiu cat de bun este TNG ca nu m-am masurat cu el dar din ce am mai citit pe aici se pare ca e bun. Cateodata pur si simplu nu gasesti defectiunea. Unui mecanic bun i se intampla rar asa ceva dar este inevitabil. Daca e ceva pe partea electrica/electronica nu-i dai de cap nici daca esti Dumnezeu.

 

 

 

Clavi o rezolva sigur dar daca e ceva pe partea electronica nu stiu ce sa zic, e bun dar nu e Dumnezeu. Pot exista probleme pe partea electronica pe care nici testerul (unde e cazul) nu le poate rezolva.

 

 

Au fost verificate toate piesele electronice inclusiv rezistenta pe cabluri.

 

Au fost schimbate aproape toate piesele electronice.

 

Au fost schimbate parti mecanice.

 

 

Chiar asa, nici Dumnezeu nu ar putea face acest motor sa mearga ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff... interesant ... deci informatii noi...

 

- nu e doar la 60 70 km/h

- e aleatoriu ( contact imperfect? :finger: )

- carburi verificate de 2 ori pe bune de data asta

- nu e filtru

 

Gremlin electric ? ...care cred ca rade de se sparge acuma :crack:

 

TNG respect pentru munca depusa din pura curiozitate si pentru ajutorul dat.

 

Un coleg transalpist...care doneaza o baterie de carburi( are TPS pe el ) + TCI pt test( nu stiu cum facem cu HISS-u ...poate merge daca se ia si contactu cu tot) :) ... schimbate pe rand.Dupa care instalatia jos :crack: si asa e iarna ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff... interesant ... deci informatii noi...

 

- nu e doar la 60 70 km/h

- e aleatoriu ( contact imperfect? :finger: )

- carburi verificate de 2 ori pe bune de data asta

- nu e filtru

 

Gremlin electric ? ...care cred ca rade de se sparge acuma :crack:

 

TNG respect pentru munca depusa din pura curiozitate si pentru ajutorul dat.

 

Un coleg transalpist...care doneaza o baterie de carburi( are TPS pe el ) + TCI pt test( nu stiu cum facem cu HISS-u ...poate merge daca se ia si contactu cu tot) :) ... schimbate pe rand.Dupa care instalatia jos :crack: si asa e iarna ...

 

 

Stiu eu cum sa facem cu HISS-ul (nu am sa postez aici pentru a nu da idei) dar care coleg imi poate imprumuta un TCI ? Am postat deja atat pe forumul www.transalp.ro cat si aici, pe www.motociclism.ro ... astept sa vad daca ma ajuta cineva.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Au fost verificate toate piesele electronice inclusiv rezistenta pe cabluri.

 

Au fost schimbate aproape toate piesele electronice.

 

Au fost schimbate parti mecanice.

 

Chiar asa, nici Dumnezeu nu ar putea face acest motor sa mearga ?

 

E impropriu spus Dumnezeu, dar da, poate exista o problema care numai cand se va agrava se va vedea de unde e problema sau pur si simplu din intamplare. In afara de asta poate nu s-a facut chiar tot ce se putea face, am inteles ca nu ati schimbat filtrul de aer cu unul normal, de exemplu.

 

Oricum, faptul ca tng nu ti-a luat nici un ban arata ca e mecanic serios, numai cei seriosi nu iti iau bani daca nu reusesc sa repare agreatul.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce marfa topic cu legendele mecanicilor si cu "doamne-ajuta", toate pentru o ezitare in mers. Cati bani costa distractia? Din ce am citit cumparai un Transalp.

Fa-i CASCO si da-i omor. Vinde bucati ce ramane si upgradeaza, nu intarzia prea mult ca deja prezinti simptome de transalpita sau africanism. Auzi: "trage de rupe".

Nu imi vine nimic in minte, decat sa o bagi la hibernat si astepti primavara si sa-i dai sa "traga sa rupa". Daca pica ceva, atunci sunt mari sanse sa fie gremlinul tau si iesi mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca un amuzament, cand am avut CBR-ul cam simptomele astea le-am avut la un moment dat. A urmat firesc curatirea carburatoarelor, sincronizat, verificat filtre, pompa benzina, bujii. Situatia persista. Unde crezi ca a fost problema: rezervorul facea vacum din cauza obturarii. Curatat intensiv locasul cheii, multa mizerie (deh vechimea) si problema a disparut. Am si eu acum modelul tau de TA si urmaresc cu interes rezolvarea problemei. Mult succes!

 

 

kato_arad, pana la urma problema a fost de la rezervor care facea vacuum sau de la locasul cheii in contact ?

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E impropriu spus Dumnezeu, dar da, poate exista o problema care numai cand se va agrava se va vedea de unde e problema sau pur si simplu din intamplare. In afara de asta poate nu s-a facut chiar tot ce se putea face, am inteles ca nu ati schimbat filtrul de aer cu unul normal, de exemplu.

 

Oricum, faptul ca tng nu ti-a luat nici un ban arata ca e mecanic serios, numai cei seriosi nu iti iau bani daca nu reusesc sa repare agreatul.

 

corleone, am inteles ce ai vrut sa spui, insa chiar asa ? 15 mecanici stau la cheremul unui motor banal - daca era cine stie ce bmw 1600 GTL mai intelegeam, dar un biet Transalp pe carburatie fara nicio electronica mai speciala, tine in sah 15 mecanici ?

 

Daca imi spune cineva unde a mai auzit asa ceva ... 15 mecanici si un motor ?

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kato_arad, pana la urma problema a ost de la rezervor care facea vacuum sau de la locasul cheii in contact ?

Da Valentine! Am specificat clar; locasul cheii la buson (scuze, ma lua valul) era obturat. Spray ce a mai ramas de la curatarea carburatoarelor la greu in el, suflat cu aer. Mizeria a constat cred in urma numeroaselor gresari a locasului cheii cu diferie uleiuri care s-au incleiat acolo. Problema asta chiar ca am descoperit-o din intamplare. Cam iritat de frecventele simptome chiar si dupa efectuarea celor ce le-am scris mai adineaori la o oprire a mobrei din mers nemaistiind cata benzina am avut in rezervor dau sa desfac busonul si surpriza: rotesc cheia iar la ridicare cu un mic fass. Asta-i f...i, imi zic. Benzina este, AER nu este. Bag busonul in buzunar, dau cheie si mobra zboara fara probleme si azi. Cu busonul curatat, bineanteles. Numai bine!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai busonul jos si da o tura maine ...ce te costa...poti face si tu asta in 10 min ai raspunsul.

 

 

Am facut deja acest test, de doua ori - fara rezultat. Rezervorul a iesit de mult din discutie.

 

Mecanicii au atasat Transalpului o "perfuzie" cu benzina pentru a scapa de rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

corleone, am inteles ce ai vrut sa spui, insa chiar asa ? 15 mecanici stau la cheremul unui motor banal - daca era cine stie ce bmw 1600 GTL mai intelegeam, dar un biet Transalp pe carburatie fara nicio electronica mai speciala, tine in sah 15 mecanici ?

 

Daca imi spune cineva unde a mai auzit asa ceva ... 15 mecanici si un motor ?

 

Inca nu e sah, nu ati schimbat filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu e sah, nu ati schimbat filtrul de aer.

 

 

Uite cum facem : eu sunt convins ca filtru de aer nu are nicio legatura cu problema mea, dar maine am sa cumpar un filtru nou - sa spunem HIFLO este ok ?

 

Personal cred ca sunt bani aruncati pe fereastra dar o fac pentru tine si pentru cei care au dorit aceasta schimbare.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...