Banzay Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Topicul e facut pe 13. Omul a dus-o la mecanic (TNG) pe 14 daca nu ma insel. Nici nu a apucat omul sa se uite bine la ea ca deja ziceti ca nu i-a facut nimic, ca s-a distrus legenda de mecanic. Lasati omul sa lucreze, in 2 zile deabia daca apuci sa te uiti bine la ea PS: adica...nu s-a rezolvat si a abandonat dupa doar 2 zile?... nasol Editat Noiembrie 16, 2011 de banzay Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Topicul e facut pe 13. Omul a dus-o la mecanic (TNG) pe 14 daca nu ma insel. Nici nu a apucat omul sa se uite bine la ea ca deja ziceti ca nu i-a facut nimic, ca s-a distrus legenda de mecanic. Lasati omul sa lucreze, in 2 zile deabia daca apuci sa te uiti bine la ea PS: adica...nu s-a rezolvat si a abandonat dupa doar 2 zile?... nasol banzay, Mi-as fi dorit ca TNG sa se ocupe de ea dar a spus ca nu mai are ce sa-i faca. A lucrat la ea doua zile ! Nu e mult dar nici putin daca stau sa adun toate orele de munca efectiva, fara pauza. Editat Noiembrie 16, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paco Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 eu sunt sigur ca sorin (indianu} sau clavi o rezolva Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Pacat, imi pare rau ca nu ai reusit sa o rezolvi, stiu cum e cand nu merge atelaju' cum trebuie si se uita toti ca la felul 14 (15 in cazul asta ) Una dintre masinile care au trecut pe la mine, inca face probleme uneori cand e la relanti: sta un pic mai turata; nici pe tester nu da eroare nimic, toti zic ca totul functioneaza normal si nu stiu ce sa faca: am schimbat personal toti senzorii si degeaba. Ce sa iti urez, multa bafta in a gasi un mecanic care nu se lasa pana nu rezolva problema. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 Pacat, imi pare rau ca nu ai reusit sa o rezolvi, stiu cum e cand nu merge atelaju' cum trebuie si se uita toti ca la felul 14 (15 in cazul asta ) Una dintre masinile care au trecut pe la mine, inca face probleme uneori cand e la relanti: sta un pic mai turata; nici pe tester nu da eroare nimic, toti zic ca totul functioneaza normal si nu stiu ce sa faca: am schimbat personal toti senzorii si degeaba. Ce sa iti urez, multa bafta in a gasi un mecanic care nu se lasa pana nu rezolva problema. Unde crezi ca as putea gasi eu "... un mecanic care nu se lasa pana nu rezolva problema."? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paco Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 suna la nr asta 0721312219 clavius spune-i ca ai nr de la tudor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) suna la nr asta 0721312219 clavius spune-i ca ai nr de la tudor Multumesc mult, Paco. Daca tu il cunosti mai bine, spune-i te rog sa arunce o privire si pe topicul asta - sa stie omul despre ce e vorba. Editat Noiembrie 16, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Se poate spune ca am abandonat ,dar am stat aproape 12 ore pe ea in 2 zile fara nici un cost pentru Valentin. Eu zic ca bunavointa am avut! Din pacate nu pot aloca tot timpul meu liber doar unui om, mai sunt si alte prioritati in viata mea,servici,familie, scoala copil, etc Dupa cum am spus mai este si frigul un impediment major, sa nu mai spun ca ar trebui sa fac zeci de km sa incerc sa stabilesc cauza sau macar locatia problemei.( nu se manifesta pe cric,cu sau fara frana) Azi am mers putin mai mult cu ea 10km si am incercat diferite regimuri de turatie,nu este chiar asa cum pare ,se manifesta pe mai multe plaje de turatie, trepta de viteza,dar mai acut pe regim subturat si acceleratie constanta, nu are frecventa stabila, repetativa ,este tot aleatoriu ,ceea ce face depistarea foarte grea Tind din ce in ce mai mult sa cred ca este o problema electrica! Acum "legenda" a luat un sut in fund,, dar ce sa faci trebuia o data s-o fur si eu de la un "fier" dupa cate am rezolvat s-au razbunat. Dupa atatia ani de mecanica si sute de probleme rezolvate mi-am gasit nasul! Editat Noiembrie 16, 2011 de tng Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paco Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 o sa vorbesc maine cu el si scuze tuturor am crezut ca este un topic la misto o sa vorbesc maine cu el si scuze tuturor am crezut ca este un topic la misto Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Daca nici Tng ... nu a reusit .. pe langa faptul ca s-a distrus o legenda ... de mecanic ... Cine ar putea sa o repare ? Bati campii, nu s-a distrus nici o legenda. Nu stiu cat de bun este TNG ca nu m-am masurat cu el dar din ce am mai citit pe aici se pare ca e bun. Cateodata pur si simplu nu gasesti defectiunea. Unui mecanic bun i se intampla rar asa ceva dar este inevitabil. Daca e ceva pe partea electrica/electronica nu-i dai de cap nici daca esti Dumnezeu. eu sunt sigur ca sorin (indianu} sau clavi o rezolva Clavi o rezolva sigur dar daca e ceva pe partea electronica nu stiu ce sa zic, e bun dar nu e Dumnezeu. Pot exista probleme pe partea electronica pe care nici testerul (unde e cazul) nu le poate rezolva. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Bati campii, nu s-a distrus nici o legenda. Nu stiu cat de bun este TNG ca nu m-am masurat cu el dar din ce am mai citit pe aici se pare ca e bun. Cateodata pur si simplu nu gasesti defectiunea. Unui mecanic bun i se intampla rar asa ceva dar este inevitabil. Daca e ceva pe partea electrica/electronica nu-i dai de cap nici daca esti Dumnezeu. Recomandarea mea e sa scrii problema (cu toate detaliile date aici) si pe un forum strain. Editat Noiembrie 16, 2011 de Pijama Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikidude Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 incearca sa iei bujiile dupa o alta motoreta ca a ta,nu noi din magazin, bujii care sigur functioneaza. nu am citit tot topicul, dar incearca. la o masina am patit cam acelasi lucru si asa am rezolvat apropo, scoate toata benzina din ea si baga alta...zic si eu, nu dau cu paru Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) HONDA Transalp XL650V an fabricatie 2002, 52.000 Km. Problema se manifesta astfel: In oricare treapta de viteza intre 60 si 70 Km/h incepe sa “dea in nas”. Senzatia este asemanatoare cu aceea in care iti lipseste scanteia in bujii sau carburantul contine apa; ca si cand nu ar ajunge suficienta benzina in carburatoare... Nu se poate merge constant. Ca un amuzament, cand am avut CBR-ul cam simptomele astea le-am avut la un moment dat. A urmat firesc curatirea carburatoarelor, sincronizat, verificat filtre, pompa benzina, bujii. Situatia persista. Unde crezi ca a fost problema: rezervorul facea vacum din cauza obturarii. Curatat intensiv locasul cheii, multa mizerie (deh vechimea) si problema a disparut. Am si eu acum modelul tau de TA si urmaresc cu interes rezolvarea problemei. Mult succes! Editat Noiembrie 16, 2011 de kato_arad Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 Bati campii, nu s-a distrus nici o legenda. Nu stiu cat de bun este TNG ca nu m-am masurat cu el dar din ce am mai citit pe aici se pare ca e bun. Cateodata pur si simplu nu gasesti defectiunea. Unui mecanic bun i se intampla rar asa ceva dar este inevitabil. Daca e ceva pe partea electrica/electronica nu-i dai de cap nici daca esti Dumnezeu. Clavi o rezolva sigur dar daca e ceva pe partea electronica nu stiu ce sa zic, e bun dar nu e Dumnezeu. Pot exista probleme pe partea electronica pe care nici testerul (unde e cazul) nu le poate rezolva. Au fost verificate toate piesele electronice inclusiv rezistenta pe cabluri. Au fost schimbate aproape toate piesele electronice. Au fost schimbate parti mecanice. Chiar asa, nici Dumnezeu nu ar putea face acest motor sa mearga ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Pff... interesant ... deci informatii noi... - nu e doar la 60 70 km/h - e aleatoriu ( contact imperfect? ) - carburi verificate de 2 ori pe bune de data asta - nu e filtru Gremlin electric ? ...care cred ca rade de se sparge acuma TNG respect pentru munca depusa din pura curiozitate si pentru ajutorul dat. Un coleg transalpist...care doneaza o baterie de carburi( are TPS pe el ) + TCI pt test( nu stiu cum facem cu HISS-u ...poate merge daca se ia si contactu cu tot) ... schimbate pe rand.Dupa care instalatia jos si asa e iarna ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Pff... interesant ... deci informatii noi... - nu e doar la 60 70 km/h - e aleatoriu ( contact imperfect? ) - carburi verificate de 2 ori pe bune de data asta - nu e filtru Gremlin electric ? ...care cred ca rade de se sparge acuma TNG respect pentru munca depusa din pura curiozitate si pentru ajutorul dat. Un coleg transalpist...care doneaza o baterie de carburi( are TPS pe el ) + TCI pt test( nu stiu cum facem cu HISS-u ...poate merge daca se ia si contactu cu tot) ... schimbate pe rand.Dupa care instalatia jos si asa e iarna ... Stiu eu cum sa facem cu HISS-ul (nu am sa postez aici pentru a nu da idei) dar care coleg imi poate imprumuta un TCI ? Am postat deja atat pe forumul www.transalp.ro cat si aici, pe www.motociclism.ro ... astept sa vad daca ma ajuta cineva. Editat Noiembrie 16, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Au fost verificate toate piesele electronice inclusiv rezistenta pe cabluri. Au fost schimbate aproape toate piesele electronice. Au fost schimbate parti mecanice. Chiar asa, nici Dumnezeu nu ar putea face acest motor sa mearga ? E impropriu spus Dumnezeu, dar da, poate exista o problema care numai cand se va agrava se va vedea de unde e problema sau pur si simplu din intamplare. In afara de asta poate nu s-a facut chiar tot ce se putea face, am inteles ca nu ati schimbat filtrul de aer cu unul normal, de exemplu. Oricum, faptul ca tng nu ti-a luat nici un ban arata ca e mecanic serios, numai cei seriosi nu iti iau bani daca nu reusesc sa repare agreatul. Editat Noiembrie 16, 2011 de corleone Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Ce marfa topic cu legendele mecanicilor si cu "doamne-ajuta", toate pentru o ezitare in mers. Cati bani costa distractia? Din ce am citit cumparai un Transalp. Fa-i CASCO si da-i omor. Vinde bucati ce ramane si upgradeaza, nu intarzia prea mult ca deja prezinti simptome de transalpita sau africanism. Auzi: "trage de rupe". Nu imi vine nimic in minte, decat sa o bagi la hibernat si astepti primavara si sa-i dai sa "traga sa rupa". Daca pica ceva, atunci sunt mari sanse sa fie gremlinul tau si iesi mai ieftin. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Ca un amuzament, cand am avut CBR-ul cam simptomele astea le-am avut la un moment dat. A urmat firesc curatirea carburatoarelor, sincronizat, verificat filtre, pompa benzina, bujii. Situatia persista. Unde crezi ca a fost problema: rezervorul facea vacum din cauza obturarii. Curatat intensiv locasul cheii, multa mizerie (deh vechimea) si problema a disparut. Am si eu acum modelul tau de TA si urmaresc cu interes rezolvarea problemei. Mult succes! kato_arad, pana la urma problema a fost de la rezervor care facea vacuum sau de la locasul cheii in contact ? Editat Noiembrie 16, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Dai busonul jos si da o tura maine ...ce te costa...poti face si tu asta in 10 min ai raspunsul. Editat Noiembrie 16, 2011 de Chrisss Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) E impropriu spus Dumnezeu, dar da, poate exista o problema care numai cand se va agrava se va vedea de unde e problema sau pur si simplu din intamplare. In afara de asta poate nu s-a facut chiar tot ce se putea face, am inteles ca nu ati schimbat filtrul de aer cu unul normal, de exemplu. Oricum, faptul ca tng nu ti-a luat nici un ban arata ca e mecanic serios, numai cei seriosi nu iti iau bani daca nu reusesc sa repare agreatul. corleone, am inteles ce ai vrut sa spui, insa chiar asa ? 15 mecanici stau la cheremul unui motor banal - daca era cine stie ce bmw 1600 GTL mai intelegeam, dar un biet Transalp pe carburatie fara nicio electronica mai speciala, tine in sah 15 mecanici ? Daca imi spune cineva unde a mai auzit asa ceva ... 15 mecanici si un motor ? Editat Noiembrie 16, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) kato_arad, pana la urma problema a ost de la rezervor care facea vacuum sau de la locasul cheii in contact ? Da Valentine! Am specificat clar; locasul cheii la buson (scuze, ma lua valul) era obturat. Spray ce a mai ramas de la curatarea carburatoarelor la greu in el, suflat cu aer. Mizeria a constat cred in urma numeroaselor gresari a locasului cheii cu diferie uleiuri care s-au incleiat acolo. Problema asta chiar ca am descoperit-o din intamplare. Cam iritat de frecventele simptome chiar si dupa efectuarea celor ce le-am scris mai adineaori la o oprire a mobrei din mers nemaistiind cata benzina am avut in rezervor dau sa desfac busonul si surpriza: rotesc cheia iar la ridicare cu un mic fass. Asta-i f...i, imi zic. Benzina este, AER nu este. Bag busonul in buzunar, dau cheie si mobra zboara fara probleme si azi. Cu busonul curatat, bineanteles. Numai bine! Editat Noiembrie 16, 2011 de kato_arad Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 Dai busonul jos si da o tura maine ...ce te costa...poti face si tu asta in 10 min ai raspunsul. Am facut deja acest test, de doua ori - fara rezultat. Rezervorul a iesit de mult din discutie. Mecanicii au atasat Transalpului o "perfuzie" cu benzina pentru a scapa de rezervor. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 corleone, am inteles ce ai vrut sa spui, insa chiar asa ? 15 mecanici stau la cheremul unui motor banal - daca era cine stie ce bmw 1600 GTL mai intelegeam, dar un biet Transalp pe carburatie fara nicio electronica mai speciala, tine in sah 15 mecanici ? Daca imi spune cineva unde a mai auzit asa ceva ... 15 mecanici si un motor ? Inca nu e sah, nu ati schimbat filtrul de aer. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Inca nu e sah, nu ati schimbat filtrul de aer. Uite cum facem : eu sunt convins ca filtru de aer nu are nicio legatura cu problema mea, dar maine am sa cumpar un filtru nou - sa spunem HIFLO este ok ? Personal cred ca sunt bani aruncati pe fereastra dar o fac pentru tine si pentru cei care au dorit aceasta schimbare. Editat Noiembrie 16, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate