Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

Întrerupe la decelerare... parcă văd că la final aflăm că era ceva minor Âşi foarte vizibil,gen contactul de la cric.

S-a testat cu alte carburatoare?

 

 

S-a testat cu o alta baterie de carburatoare. Rezultatul a fost negativ. S-a verificat si senzorul de la ambreiaj si cel de la cricul lateral - ambele functioneaza in parametrii nominali.

 

Da spune si la cine ai fost ca eu sunt curios.

Si eu vreau sa vad ce reuseste TNG.Sa confirme din nou,sper.

 

Este singura intrebare la care nu am sa raspund pe forum din motive evidente: nu doresc sa fac o publicitate negativa acelor mecanici la care am fost cu motorul. De unii am fost multumit de altii nu, dar asta cu siguranta este o opinie subiectiva. Ce pot sa va spun este ca sunt foarte putin mecanici care stiu sa se comporte cu un client sau cu motorul acestuia, mai mult, foarte putini dintre ei au cunostinte reale, aprofundate de mecanica moto desi lucreaza la firme renumite.

 

Majoritatea iti pot schimba un set de placute frana, it pot schimba uleiul, un kit de lant sau o bujie dar cam atat. Problema pe care o am eu nu o poate rezolva decat un mecanic moto, un adevarat

mecanic moto. Afirmatia asta de fapt ii apartine unui user de pe forumul www.transalp.ro, Chriss care scrie "14 mecanici :lol: :Surprins: nu ai fost defapt la nici 1( UNU) MECANIC :) ..."

http://www.transalp.ro/forum/post23120.html#p23120

 

Omul are dreptate ! De fapt nu am fost la niciun mecanic moto, si spun asta pentru ca la ora la care scriu aceste randuri niciunul din cei 14 mecanici moto nu se mai ocupa de acest caz - au

abandonat. V-am citat si cateva din declaratiile lor la inceputul postului.

 

Este uimitor cum din 14 mecanici profesionisti nu a reusit niciunul sa repare acest motor!

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 886
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici e ca si cu doctorii, unii sunt mai buni, altii mai putini buni. Unii sunt mai specializati altii, mai generalisti. Pe mine ma dearanjeaza atitudinea unor mecanici. Am un prieten care a fost cu o viroaga din '93 la un mecanic si ala dupa ce si-a bagat nasul acolo i-a luat la misto motorul, ca e vechi, ca e fier, ca el e mai mult cu speed-uri, etc. Adica daca nu vroia sa faca un motor trebuia sa zica de la inceput, si mi se pare total inapropriate sa faci misto de motocicleta cuiva, e ca si cum te-ai duce la un doftor cu piciorul rupt si ala ti-ar zice "sa moara ma'sa ce stramb e, du-te acasa cu el, ca e prea vechi".

 

Cred ca TNG o sa iti rezolve problema, sau cel putin cu siguranta nu va dormi linistit pana nu ii da de capat :grinbandit: .

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e ca si cu doctorii, unii sunt mai buni, altii mai putini buni. Unii sunt mai specializati altii, mai generalisti. Pe mine ma dearanjeaza atitudinea unor mecanici. Am un prieten care a fost cu o viroaga din '93 la un mecanic si ala dupa ce si-a bagat nasul acolo i-a luat la misto motorul, ca e vechi, ca e fier, ca el e mai mult cu speed-uri, etc. Adica daca nu vroia sa faca un motor trebuia sa zica de la inceput, si mi se pare total inapropriate sa faci misto de motocicleta cuiva, e ca si cum te-ai duce la un doftor cu piciorul rupt si ala ti-ar zice "sa moara ma'sa ce stramb e, du-te acasa cu el, ca e prea vechi".

 

Cred ca TNG o sa iti rezolve problema, sau cel putin cu siguranta nu va dormi linistit pana nu ii da de capat :grinbandit: .

 

 

Bine punctat ! Ai dreptate ! Sunt de acord cu ce ai scris mai sus. Personal nu am avut parte de asemenea "tratamente" dar am observat cum se comportau cu alti clienti. Nu mi se pare corect sa-i dai bani unuia care face misto de tine. Cererea e prea mare si oferta prea mica, de aceea isi permit sa faca asa. Sunt convins ca exista si mecanici care isi fac bine treaba si sunt buni profesionisti dar nu am avut eu norocul sa ajung la ei.

 

In ceea ce priveste comparatia pe care o faci vis-a-vis de medici poate ca as fi inteles daca mergeam la 2-3 mecanici dar 14 mecanici ? Mi se pare exagerat, aici nu mai discutam de slaba pregatire

profesionala a unor mecanici, aici deja incepem sa generalizam ! Din pacate asta e realitatea !

 

Si hai sa punem problema si astfel: Transalpul este o motocicleta cu o constructie modesta fata de ultimele modele de motocicletele aparute pe piata in ultimii ani. Ma intreb ce face un mecanic daca e pus in fata unui BMW K 1600 GTL E ?

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi la TNG, cu mina pe suflet iti spun ca o sa pleci multumit de la el. :cheers:

 

Multumesc pentru recomandare.

Sa dea Domunul sa fie asa cum spui ...

 

Bun... ai scris si aici ... sa vedem ce iasa ^_^ ... is curios :P ...

 

Chrisss, nu poate decat sa iasa ceva bun, din mana unui mecanic priceput. Un mecanic care sa nu abandoneze ... sa aibe taria, orgoliu, sa mearga pana la capat.

 

Deja sunt multe voci care mi-au recomandat pe TNG, apeleaza la TNG. Merg la TNG si vedem ...

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Inainte sa va plangeti de mecanici nu uitati ca nu avem scoli de mecanici. Cei care sunt buni sunt cei care sunt pasionati si care au inclinatie spre meseria asta. Restul sunt schimbatori de piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca nu avem scoli de mecanici

Imi aduc aminte de fratemiu cu liceu pe profil si student acum, dar pana si 2 fire la masina, tot eu i le legam, si cica-s biolog :crack:

 

O chestie aseamanatoare, doar ca in viteza a 5a si inculpatul avea 4 roti, am intalnit acum vreo 2 ani. Respectivul a vizitat si el tot asa cativa mecanici si degeaba. A vandut masina cu tot cu problema :) Hai sa ai bafta sa o rezolvi ca doar sunt fiare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent de rezultat vreau sa notati faptul ca este singurul mecanic care se "aventureaza" intr-o "misiune imposibila" pentru multi mecanici. Dupa ce a citit toate operatiunile pe care alti mecanici le-a efectuat la acest motor dupa ce a consultat si lista impresionanta cu piesele care au fost schimbate, are curajul, as putea spune, sa imi faca o invitatie in service-ul lui. Nu pot spune decat: tot respectul, apreciez gestul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HONDA Transalp XL650V an fabricatie 2002, 52.000 Km.

 

 

Problema se manifesta astfel:

 

In oricare treapta de viteza intre 60 si 70 Km/h incepe sa “dea in nas”. Senzatia este asemanatoare cu aceea in care iti lipseste scanteia in bujii sau carburantul contine apa; ca si cand nu ar ajunge suficienta benzina in carburatoare. Cand accelerez apare o senzatie de lipsa de putere, dar isi revine in doua trei secunde. Daca tin acceleratia deschisa, motocicleta trage de rupe fara nicio problema – merge constant atat timp cat sunt in acceleratie, cand decelerez se aud niste pocnituri in toba, asemanatoare cu pocniturile de bici. Nu se poate merge constant.

Motorul porneste la prima apasare a butonului, relantiul este exact ca in manual - 1200 RPM, merge excelent, insa intre 60 si 70 km/h incep problemele descrise mai sus.

Problema care chinuie 14 (paisprezece) mecanici mai bine de doua luni, a inceput in septembrie, in prima saptamana. Dupa ce au fost verificate si inlocuite toate elementele constructive ale motorului, prezentate mai jos, dupa zeci de ore de munca in service-uri, paisprezece dintre cei mai priceputi mecanici din Bucuresti (chiar si din alte localitati), si zeci de teste, pana azi, nu s-a ajuns la niciun rezultat pozitiv.

 

Lista operatiunilor efectuate:

 

Au fost verificate dupa manual urmatoarele:

 

- joc valve (supape)

- discuri si arcuri ambreiaj

- releu regulator

- senzor TPS (throttle position sensor)

- senzor generator de puls (pulse generator coil)

- furtunuri vacuum

- furtun admisie carburant

- filtru, o-ring si membrana robinet rezervor

- rezervor

- rulmenti roata fata si spate

- etriere si placute frana spate si fata

- axuri roti

- baterie carburatoare

- acele, cuiele poantou, jicloarele, sitele, plutitoarele carburatorului

- membranele vacumatice

- membranele cut-air

- rezistenta cablajelor si continuitatea

- sigurantele

- bateria

 

Toate componentele verificate sunt in parametrii (conform manualului de sevice)

 

Au fost inlocuite urmatoarele:

 

- filtru aer

- bujii

- membrane vacumatice

- bobine de inductie cu fise

- TCI (Transistor Controlled Ignition)

- baterie carburatoare

- furtun vacuum

- furtun admisie carburant

- releu regulator

- senzor generator de puls (pulse generator coil)

- rezervor

 

 

Iata cateva comentarii ale unor mecanici profesionisti care au lucrat la motor:

 

“… nu mai am ce sa-i fac …am schimbat tot ce puteam schimba.”

“E incredibil, n-am mai intalnit asa ceva! ”

“ … or fi intrat extraterestrii in el … ”

“Imi bag ceva in el … asta nu e motor … ”

“Nu stiu ce are, imi pierd timpul de pomana ... ”

“ Sa ma ia dracu’ daca am mai vazut una ca asta !”

“Dom'le eu zic sa-l vinzi …”

 

Am incercat si la cei care au service-uri prin curti sau magazii inchiriate, crezand ca poate voi gasi un mecanic priceput, dar m-am lasat pagubas repede dupa ce am auzit comentarii de genu: ““…vrei sa-mi furi meseria ?… nu ti-l fac nici daca imi dai 20 de milioane …” Omul care mi-a dat replica asta credea ca daca stau sa privesc, de la doi metri de bancul de lucru, am sa-i fur meseria si astfel imi voi deschide un service moto, el va da faliment, copii lui nu vor mai avea ce manca, nevasta il va lasa si va fugi cu altul … Habarnisti gasiti la toate colturile. Un mecanic profesionist, care poate repara o motocicleta, o repara, isi ia banii si trece la urmatoarea.

 

Comentariu facut de un ”prieten bun”, mecanic cu experienta de 10-15 ani, dupa ce l-am rugat vreo cinci saptamani sa ma ajute: “Ba, io ti l-as face da’ n-am timp”

 

Da, am fost si la reprezentanta HONDA in Romania – Carpati Motor, experienta care mi-a lasat un gust amar. Am sa va povestesc intr-un alt articol experienta traita pe propria-mi piele. Pana atunci, cine doreste sa achizitioneze un filtru aer OEM de la Carpati Motor il informez ca are de scos din buzunar 96 Euro. In toata Europa, oricat am cautat, nu am gasit filtru OEM mai scump de 68 Euro, si credeti-ma, am cautat in: Ungaria, Germania, Franta si Italia. Preturile variaza intre 54 si 68 Euro.

 

Apelez la mecanicii care au cunostinte si pregatire profesionala, dar si la cei de pe forum, la cunostintele pe care le aveti, la tot ce puteti face voi (contra cost, se intelege) pentru un motociclist aflat la necaz.

 

 

Inchei printr-un citat adresat mecanicilor (si nu numai):

 

„Nu esti platit pe ora. Esti platit pentru valoare care o aduci orei.”

Pocnituri in toba la decelerare ...clar de la distributie.. supape deschise in timpul exploziei...

Pot fi semne puse gresit pe piese din fabrica sau piese montate pe motor care nu sunt originale!!!

daca asa multi mecanici au verificat motorul.. Nu dati vina pe mecanici..e foarte greu sa iti dai seama de exemplu daca axul cu came este luat de pe alt motor.. dau si eu cu presupusul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mecanicii au ajuns la inceput la aceasta concluzie insa problema ar aparea si la alta viteza. Au concluzionat, dupa verificarea tuturor furtunurilor si a admisilor care fac legatura dintre carburator si chiuloasa ca problema nu este legata de aerul fals. Toti mecanicii, paisprezece la numar, au fost de acord cu acest aspect.

 

 

Daca nu ii da nimeni de cap ma bag eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa ai noroc de data asta @vallentin . Din august incearca saracul om sa isi repare motorul si nu a reusit . Cred ca @TNG o sa-i desfaca motorul complet .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La genul asta de probleme trebuie sa va ganditi si din punctul de vedere al mecanicilor.(inainte de a-i injura pe toti) Un defect din asta atipic si greu de depistat consuma o gramada de timp, timp care poate fi foarte greu de estimat de la inceput. De multe ori defectul poate fi banal gen contact imperfect, furtun fisurat etc. si clientului nu prea-i convine sa plateasca sa zicem 8 ore de manopera pt un defect asa "mic". Alta data pe langa diagnosticarea costisitoare si reparatia poate fi costisitoare, si sa nu merite facuta, mai simplu fiind inlocuirea motorului.

La auto la service de reprezentanta stiu un caz in care s-a preferat inlocuirea motorului cu totul, la sfarsitul perioadei de garantie pentru ca diagnosticarea ar fi fost mai costisitoare. (nu din prima, normal, dupa cateva tentative de diagnosticare/reparare)

Pentru cazuri din astea deosebite pe langa cunostinte si experienta mai e nevoie si de ambitie si pasiune iar de cele mai multe ori din punct de vedere financiar pierzi la un astfel de caz. In multe cazuri "mecanicii" sunt angajati si nu patroni iar decizia de a primi sau respinge un caz nu e luata in totalitate de mecanic.

Desigur pierderea in mod normal este pe termen scurt pentru ca pe termen lung daca rezolvi problema deobicei castigi la capitolul imagine numai ca la noi nu prea se gandeste pe termen lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HONDA Transalp XL650V an fabricatie 2002, 52.000 Km.

 

Acesti problema a patit-o si un prieten cu xlv 600 din 82

problema era de la cdi-uri

el are 2 bucati , la unul dintr-e cdi-uri nu facea bine contact mufa mama in mufa tata de pe placa cdi-ului (nu erau lipituri reci pe placa) si pur si simplu nu facea bine contact ,

spor

 

verifica mufele de la cd-i

 

 

Problema se manifesta astfel:

 

In oricare treapta de viteza intre 60 si 70 Km/h incepe sa “dea in nas”. Senzatia este asemanatoare cu aceea in care iti lipseste scanteia in bujii sau carburantul contine apa; ca si cand nu ar ajunge suficienta benzina in carburatoare. Cand accelerez apare o senzatie de lipsa de putere, dar isi revine in doua trei secunde. Daca tin acceleratia deschisa, motocicleta trage de rupe fara nicio problema – merge constant atat timp cat sunt in acceleratie, cand decelerez se aud niste pocnituri in toba, asemanatoare cu pocniturile de bici. Nu se poate merge constant.

Motorul porneste la prima apasare a butonului, relantiul este exact ca in manual - 1200 RPM, merge excelent, insa intre 60 si 70 km/h incep problemele descrise mai sus.

Problema care chinuie 14 (paisprezece) mecanici mai bine de doua luni, a inceput in septembrie, in prima saptamana. Dupa ce au fost verificate si inlocuite toate elementele constructive ale motorului, prezentate mai jos, dupa zeci de ore de munca in service-uri, paisprezece dintre cei mai priceputi mecanici din Bucuresti (chiar si din alte localitati), si zeci de teste, pana azi, nu s-a ajuns la niciun rezultat pozitiv.

 

Lista operatiunilor efectuate:

 

Au fost verificate dupa manual urmatoarele:

 

- joc valve (supape)

- discuri si arcuri ambreiaj

- releu regulator

- senzor TPS (throttle position sensor)

- senzor generator de puls (pulse generator coil)

- furtunuri vacuum

- furtun admisie carburant

- filtru, o-ring si membrana robinet rezervor

- rezervor

- rulmenti roata fata si spate

- etriere si placute frana spate si fata

- axuri roti

- baterie carburatoare

- acele, cuiele poantou, jicloarele, sitele, plutitoarele carburatorului

- membranele vacumatice

- membranele cut-air

- rezistenta cablajelor si continuitatea

- sigurantele

- bateria

 

Toate componentele verificate sunt in parametrii (conform manualului de sevice)

 

Au fost inlocuite urmatoarele:

 

- filtru aer

- bujii

- membrane vacumatice

- bobine de inductie cu fise

- TCI (Transistor Controlled Ignition)

- baterie carburatoare

- furtun vacuum

- furtun admisie carburant

- releu regulator

- senzor generator de puls (pulse generator coil)

- rezervor

 

 

Iata cateva comentarii ale unor mecanici profesionisti care au lucrat la motor:

 

“… nu mai am ce sa-i fac …am schimbat tot ce puteam schimba.”

“E incredibil, n-am mai intalnit asa ceva! ”

“ … or fi intrat extraterestrii in el … ”

“Imi bag ceva in el … asta nu e motor … ”

“Nu stiu ce are, imi pierd timpul de pomana ... ”

“ Sa ma ia dracu’ daca am mai vazut una ca asta !”

“Dom'le eu zic sa-l vinzi …”

 

Am incercat si la cei care au service-uri prin curti sau magazii inchiriate, crezand ca poate voi gasi un mecanic priceput, dar m-am lasat pagubas repede dupa ce am auzit comentarii de genu: ““…vrei sa-mi furi meseria ?… nu ti-l fac nici daca imi dai 20 de milioane …” Omul care mi-a dat replica asta credea ca daca stau sa privesc, de la doi metri de bancul de lucru, am sa-i fur meseria si astfel imi voi deschide un service moto, el va da faliment, copii lui nu vor mai avea ce manca, nevasta il va lasa si va fugi cu altul … Habarnisti gasiti la toate colturile. Un mecanic profesionist, care poate repara o motocicleta, o repara, isi ia banii si trece la urmatoarea.

 

Comentariu facut de un ”prieten bun”, mecanic cu experienta de 10-15 ani, dupa ce l-am rugat vreo cinci saptamani sa ma ajute: “Ba, io ti l-as face da’ n-am timp”

 

Da, am fost si la reprezentanta HONDA in Romania – Carpati Motor, experienta care mi-a lasat un gust amar. Am sa va povestesc intr-un alt articol experienta traita pe propria-mi piele. Pana atunci, cine doreste sa achizitioneze un filtru aer OEM de la Carpati Motor il informez ca are de scos din buzunar 96 Euro. In toata Europa, oricat am cautat, nu am gasit filtru OEM mai scump de 68 Euro, si credeti-ma, am cautat in: Ungaria, Germania, Franta si Italia. Preturile variaza intre 54 si 68 Euro.

 

Apelez la mecanicii care au cunostinte si pregatire profesionala, dar si la cei de pe forum, la cunostintele pe care le aveti, la tot ce puteti face voi (contra cost, se intelege) pentru un motociclist aflat la necaz.

 

 

Inchei printr-un citat adresat mecanicilor (si nu numai):

 

„Nu esti platit pe ora. Esti platit pentru valoare care o aduci orei.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dracones e 650 -ul nu mai are CDI-uri e un sigur TCI cu alta mufa si problema la mufa nu mai exista la TA de la modele 97 in sus...cel putin nu stiu de nici macar un caz dupa ce sa facut modificarea, pe langa asta a fost deja schimbat cu altul :) .

 

Spor la lucru TNG :ok: !

Editat de Chrisss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-ati facut curios. Intradevar TNG se pare ca e laudat cam de toti si s-ar putea sa apelez si eu la serviciile lui pe viitor (singurul inconvenient e distanta). Pe de alta parte si Bogdan Padure e un fel de legenda chiar, umbla vorba ca nu se poate lua legatura cu el decat daca ai recomandare de la cineva pe care-l cunoaste :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca-i umblata motoreta cred ca e vorba de un contact imperfect, probabil la viteza aia 60-70 apare o anumita vibratie si iti FU#E meciu'. lasa functionalitatea "in parametrii" anuleaza contactul de la cric/ambreaj si vezi ce se intampla... o sa iti ia fix 5 minute ;)

 

daca problema persista e cam nasol, poate o bobina de inductie... cere imprumut si vezi ce zice bestia... trebuie rabdare multa :) si sprit ca avenit sezonul rece :)) daca ai vreme treci pe la mine pe la atelier, vb cu Sisoe sau cu Ramirez sa iti dea indicatii :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi chestie o face si Fazerul meu (4L, carburatie) dar la viteze un pic mai mari: 130-140, cateodata si pe la 150. Daca sunt intr-a sasea, de ex, la 110 si bag mana-n gaz, cand ajunge la vitezele mai sus mentionate, da in nas, parca nu mai are suflu-n ea, apoi accelereaza in continuare. Treaba nu e deranjanta foarte tare, dar e frustranta la depasirile in forta, unde se pierde timp pretios din cauza asta. Problema a aparut dupa o sincronizare a carburatoarelor. Am zis ca la primavara sa le resincronizez si sa vedem daca problema mai persista. Mi s-a spus ca ar putea fi de la niste membrane care sunt imbatranite - trage aer fals pe acolo. Ideea e ca imbatranite erau si inainte de a fi facuta carburatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ii da nimeni de cap ma bag eu!

 

edysson, multumesc mult pentru oferta, azi am mers la TNG si momentan zic sa-l lasam pe el sa lucreze si dupa ce termina TNG ... sper sa nu mai fie nevoie sa trec pe la atelierul tau decat sa dau o bere!

 

Sper sa ai noroc de data asta @vallentin . Din august incearca saracul om sa isi repare motorul si nu a reusit . Cred ca @TNG o sa-i desfaca motorul complet .

 

 

remu1, sa traiesti sa infloresti si sa-ti faci odata motorul. Mare teapa ti-a tras vanzatorul ala ... asta asa, ca poate ii esti prieten. Multumesc pentru incurajari. Am fost azi la TNG ! De fel sunt optimist asa ca ... astep sa vedem ...

 

Multumesc pentru incurajari, am mare nevoie!

 

Nimic, se baga doar in seama!

 

Oricum, problema e mult prea atipica pentru a'si gasi rezolvarea pe forum.

 

Ride Safe!

 

 

yo4hgx, am postat acici dupa ce 14 mecanici mi-au spus: "nu mai avem ce sa facem, sfarsit de linie pentru noi". Sper ca aici, pe forum, sa pot gasi un mecanic care ii va da de cap ... nu stiu ce sa mai fac.

 

Cred ca sunt singurul motociclist care am ajuns la un numar atat de impresionant de mecanici si din pacate fara niciun rezultat Nimeni nu poate face acest motor !

 

La genul asta de probleme trebuie sa va ganditi si din punctul de vedere al mecanicilor.(inainte de a-i injura pe toti) Un defect din asta atipic si greu de depistat consuma o gramada de timp, timp care poate fi foarte greu de estimat de la inceput. De multe ori defectul poate fi banal gen contact imperfect, furtun fisurat etc. si clientului nu prea-i convine sa plateasca sa zicem 8 ore de manopera pt un defect asa "mic". Alta data pe langa diagnosticarea costisitoare si reparatia poate fi costisitoare, si sa nu merite facuta, mai simplu fiind inlocuirea motorului.

La auto la service de reprezentanta stiu un caz in care s-a preferat inlocuirea motorului cu totul, la sfarsitul perioadei de garantie pentru ca diagnosticarea ar fi fost mai costisitoare. (nu din prima, normal, dupa cateva tentative de diagnosticare/reparare)

Pentru cazuri din astea deosebite pe langa cunostinte si experienta mai e nevoie si de ambitie si pasiune iar de cele mai multe ori din punct de vedere financiar pierzi la un astfel de caz. In multe cazuri "mecanicii" sunt angajati si nu patroni iar decizia de a primi sau respinge un caz nu e luata in totalitate de mecanic.

Desigur pierderea in mod normal este pe termen scurt pentru ca pe termen lung daca rezolvi problema deobicei castigi la capitolul imagine numai ca la noi nu prea se gandeste pe termen lung.

 

 

binox, nu am spus nimic jignitor la adresa mecanicilor care au lucrat pana acum la acest motor si nici nu cred ca e cazul sa se puna problema asa. Numarul mare de mecanici care au lucrat la acest motor a impresionat multi motociclisti care ma suna in momentul in care scriu articolul acesta din toata tara: Timisoara, Constanta, Oradea, Brasov, Vaslui ... Este aproape inexplicabil cum un motor modest ca si constructie fara multa electronica pe el nu poate fi facut de niciun mecanic din Bucuresti.

 

Mi-a placut paragraful cu care ai incheiat: "Desigur pierderea in mod normal este pe termen scurt pentru ca pe termen lung daca rezolvi problema de obicei castigi la capitolul imagine numai ca la noi nu prea se gandeste pe termen lung."

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-ati facut curios. Intradevar TNG se pare ca e laudat cam de toti si s-ar putea sa apelez si eu la serviciile lui pe viitor (singurul inconvenient e distanta). Pe de alta parte si Bogdan Padure e un fel de legenda chiar, umbla vorba ca nu se poate lua legatura cu el decat daca ai recomandare de la cineva pe care-l cunoaste :scratch:

 

 

stulewa, am citit ce ai scris si mi-a placut ideea cu care ai venit, aceea de a anula contactul de la cric si ambreiaj. Printre multe altele, asta a facut azi TNG: a anulat cele doua contacte. Rezultat: negativ.

 

Bobinele de inductie au fost verificate si ulterior schimbate cu altele. Multumesc pentru oferta.

 

Bucuros as trece pe la tine dar sa-l lasam pe TNG sa faca tot ce poate si dupa ... sper sa nu mai fie nevoie sa trec pe la atelierul tau decat, poate, sa bem o bere !

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ii ridici roada din spate o pornesti si in orice treapta de viteza o accelerezi usurel, mai apar problemele? Banuiesc ca melcul de viteza e pe roata fata deci nu ai cum sa stii viteza, dar estimativ treapta-turatie, cam cand ai fi pe la 60-70 km/h motorul merge constant sau tot se ineaca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...