Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

daca ii ridici roada din spate o pornesti si in orice treapta de viteza o accelerezi usurel, mai apar problemele? Banuiesc ca melcul de viteza e pe roata fata deci nu ai cum sa stii viteza, dar estimativ treapta-turatie, cam cand ai fi pe la 60-70 km/h motorul merge constant sau tot se ineaca?

 

 

Am incercat, dar se pare ca problema nu se maifesta decat in sarcina - din pacate.

 

Motorul a fost pus pe cricul central si s-a trecut prin toate treptele de viteza, rezultatul: problema nu mai apare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 886
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce urmeaza sa zic, sper sa nu fie vreo prostie, dar uite ca totusi o zic :)

 

Tu ai roti de 21 pe fata si 17 pe spate, corect? (inch)

 

Circumferinta e 2*pi*raza, aia insemnand 183 cm fata si 135 cm spatele, respectiv 0.00183 km si 0.00135 km :)

 

Acuma, la 1 km la ora, in un km de mers, roata fata s-ar invarti de 546 de ori iar aia din spate s-ar invarti de 740 de ori.

 

Daca imparti 546 la 740, iti da 0.73 adica viteza la care daca ai merge, cele 2 roti ar intra in rezonanta :)

 

De aici eu zic ca problema la tine e de natura electrica(contact imperfect, de aia problema cu mufele la CDI-uri imi pare plauzibila) sau are a face cu vibratiile induse in motor la viteza aia.

 

I drept ce zic eu sau is doar obosit si aberez? :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut si eu sa postez o chestie de genul @Dan Cata dar imi era ca pe urma zicea lumea ca sunt nebun :laugh: acum cel putin stiu ca nu sunt singur. Si eu sunt foarte curios de unde provine problema tinand cont ca practic, s-a schimbat cam tot ce se putea inafara de motorul in sine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aici eu zic ca problema la tine e de natura electrica(contact imperfect, de aia problema cu mufele la CDI-uri imi pare plauzibila) sau are a face cu vibratiile induse in motor la viteza aia.

si/sau sa echilibreze si rotile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rezolvi problema ta sa dai ceva explicatii sa ne tii la curent!!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, ar ramane contactul pe siguranta generala si cdi-ul, chiar daca mufa e perfecta daca inauntru e un bulangiu de condensator dezlipit ai rupt-o in fericire... belicoasa problema...

 

d-aia imi place mie electrica :)))) sa ma plimb pe ea!

 

aaaaa, stai asa, cat de ferm sta cheia in contact?????

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update.

Ieri m-am intanlit pentru prima data cu motocicleta “posedata” :eek:

Din prima data se pleaca cu un handicap in rezolvarea problemei ,care nu se manifesta decat in mers la o viteza de 60/70km pe ora mai ales pe trepte superioare la un regim de mers constant si oarecum subturat.Daca insisti cu acceleratia mai sportiva are o mica pauza la deschiderea clapetelor dupa care urca sa zicem destul de bine fara probleme(dar mie unu tot nu-mi place).Se pare ca este o mica inbunatatire daca se trage foarte putin shocul,motorul merge mai bine prin aceea zona dar se muta problema la viteze /turatii mai mari. Din prima strigare totul te trimite la alimentare un amestec sarac,dar cand ai in minte lista impresionanta de piese schimbate /verificate incepi sa te indoiesti, asa ca ..

Ce am incercat eu ieri:

Am demontat si verificat carburatia,dat totul este la locul lor,nici vorba de urma de mizerie,nu este nimic blocat, murdar, distrus.

Singul lucru care imi creaza intrebari este filtrul de aer K&N,care a fost prezent la toate verificarile din aceea lista.

As vrea sa fac o incercare si cu un filtrul OEM sa vad diferenta,mai ales ca pentru un mers rotund, curat este nevoie de un nr foarte mare de rotatii ale suruburilor de aer,acum cu filtrul sport. :-L

Lucrul acesta te duce cu gandul la “aer fals” dar nu exista asa ceva..

Am blocat PAIR valve si tot ce inseamna vacuum ,sau posibilitate de a trage aer fals

Legat de electrica,din start am eliminate contactul cu cheie si butorul de stop motor plus conexiunile aferente pana la CDI prin alimentare directa a lui cu plus si minus direct din baterie .In felul acesta tot ce inseamna posibilitatea de intrerupere cu alimentare gen:contact, buton rosu, instalatie,intrerupator cric diode,este evitata,motorul nu se mai poreste decat daca tai firele :laugh:

Concluzia finala:

PROBLEMA INCA EXISTA! :angryfire:

PS.Ar mai fi o problema MAJORA in incercarea de a rezolva problema lui Valentin, iar asta este FRIGUL,pentru fiecare test care il faci trebuie sa mergi cu moto si am tras un frig ieri de azi sunt racit :(

Stiu ca poate sa faca posesorul testul dar sa poti interpreta corect ceea ce se intampla acolo trebuie sa fii tu pe ea.

Sper maine daca gasesc ceva timp(serviciul) sa ma vad cu Valentin si sa pot incerca din nou o sesiune de cautari.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, cu ce bujii este echipata in momentul de fata rapandula?

Sincer le-am ignorat pe moment datorita faptului ca sunt noi...

Dar le am in vizor pe viitor ;)

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update.

 

Singul lucru care imi creaza intrebari este filtrul de aer K&N,care a fost prezent la toate verificarile din aceea lista.

 

Concluzia finala:

PROBLEMA INCA EXISTA! :angryfire:

PS.Ar mai fi o problema MAJORA in incercarea de a rezolva problema lui Valentin, iar asta este FRIGUL,pentru fiecare test care il faci trebuie sa mergi cu moto si am tras un frig ieri de azi sunt racit :(

Stiu ca poate sa faca posesorul testul dar sa poti interpreta corect ceea ce se intampla acolo trebuie sa fii tu pe ea.

Sper maine daca gasesc ceva timp(serviciul) sa ma vad cu Valentin si sa pot incerca din nou o sesiune de cautari.

 

 

Salutare

 

Banditul meu a avut o problema de genul. Ii cumparasem filtru sport DNA, si cu asta montat avea o gaura de putere intre 4000 si 4500. Deci e o teorie destul de buna. Spor la surubarit si bafta (se pare ca il are pe necuratu in ea motoreta asta)

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BB zice ca e de la nivelul in carburi. Chiar daca o sa fie putin mai mare decat specifica manualul, @TNG, BB te roaga sa il maresti putin si apoi savezi daca se mai intampla ;)

 

Si mie personal mi se pare plauzibila treaba asta ;) Si BB o avut problema asta si aia o fost rezolvarea.

 

a se nota ca, chiar si inchis, tot incearca omu sa ajute... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa postezi si aici rezolvarea te rog! :cheers:

 

 

cnairda, nu n-am sa postez rezolvarea aici, ma duc si o inregistrez la OSIM si o sa-mi iau drepturi de autor.

 

la mama omida ai incercat?

nu dati cu parul, fac haz de necaz, mai descretim o frunte....

 

urmaresc cu interes!!!

 

 

bozoro, la mama omida nu am incercat dar cred ca am sa ma duc sa ma inchin la moastele Preacuviosul Parinte Pahomie cel Mare sau la Sfantul Nectarie, ca alta cale nu mai vad.

 

Ce urmeaza sa zic, sper sa nu fie vreo prostie, dar uite ca totusi o zic :)

 

Tu ai roti de 21 pe fata si 17 pe spate, corect? (inch)

 

Circumferinta e 2*pi*raza, aia insemnand 183 cm fata si 135 cm spatele, respectiv 0.00183 km si 0.00135 km :)

 

Acuma, la 1 km la ora, in un km de mers, roata fata s-ar invarti de 546 de ori iar aia din spate s-ar invarti de 740 de ori.

 

Daca imparti 546 la 740, iti da 0.73 adica viteza la care daca ai merge, cele 2 roti ar intra in rezonanta :)

 

De aici eu zic ca problema la tine e de natura electrica(contact imperfect, de aia problema cu mufele la CDI-uri imi pare plauzibila) sau are a face cu vibratiile induse in motor la viteza aia.

 

I drept ce zic eu sau is doar obosit si aberez? :)

 

 

Dan Cata, au fost verificate contactele CDI-ului (TCI), releului regulator, senzorului de puls, senzorului de cric lateral, senzorului de ambreiaj, senzorului TPS, bobinelor de inductie si a fiselor ... probabil au fost mai multe dar e posibil sa fi omis cateva.

 

si/sau sa echilibreze si rotile.

 

 

COObra, au fost verificate si rotile cu mare atentie si s-a stabilit ca problema nu vine de acolo.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si un metru de furtun de benzina costa cam 10 ron, daca e de calitate mai buna ;)

calitate pe dracu' ! am cumparat acum vreo 3 ani mai scump (parca 20lei), pt benzina, cu tesatura pe exterior ... nu curge dar a crapat tot, o porcarie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rezolvi problema ta sa dai ceva explicatii sa ne tii la curent!!

 

 

edysson, asa cu i-am scris si lui cnairda, am de gand sa ma duc si o inregistrez la OSIM si o sa-mi iau drepturi de autor.

 

mda, ar ramane contactul pe siguranta generala si cdi-ul, chiar daca mufa e perfecta daca inauntru e un bulangiu de condensator dezlipit ai rupt-o in fericire... belicoasa problema...

 

d-aia imi place mie electrica :)))) sa ma plimb pe ea!

 

aaaaa, stai asa, cat de ferm sta cheia in contact?????

 

 

stulewa, siguranta generala? Te referi la siguranta de pe releul de start, cea de 30A ?

 

Cheia sta ferm in contact, motorul nu se opreste in mers.

 

TCI-ul a fost schimbat si ala dupa cum scrie... deci nu......

 

 

RedFox200, TCI-ul a fost schimbat cu unul de pe un motor identic care functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatie, baterie de doua carburatoare. Robinetul de benzina este de tip vacumatic.

daca zici ca numai si numai la o anumita viteza si in orice treapta deci la diferite turatii dar la aceeasi viteza, au ma gandesc sa nu aiba "ceasul" de kilometraj vre-un senzor ... auzisem ceva la auto (samurai monopunct)ca ar fi km sau turometrul conectat la calculator pt a sincroniza debitul injectiei ... frana de motor nu prea brutala ... da' tu ai carburatie ... wtf?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calitate pe dracu' ! am cumparat acum vreo 3 ani mai scump (parca 20lei), pt benzina, cu tesatura pe exterior ... nu curge dar a crapat tot, o porcarie

Tocmai ca ala e ceva universal, cu tesatura. Dar am luat dinala de rezista la 8 bari, oricum pompa mea nu baga chiar atata si is inca multumit de el. Tesatura trebuie sa fie in el, pentru rezistenta, ala cu tesatura pe exterior e un fel de 2 feluri, cam ce faceam la lucru manual pe clasa a 4-a cand impleteam panusi ca sa fac covorase pentru intrarea in casa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

- baterie carburatoare

- acele, cuiele poantou, jicloarele, sitele, plutitoarele carburatorului

 

 

Iata cateva comentarii ale unor mecanici profesionisti care au lucrat la motor:

 

“… nu mai am ce sa-i fac …am schimbat tot ce puteam schimba.”

“E incredibil, n-am mai intalnit asa ceva! ”

“ … or fi intrat extraterestrii in el … ”

“Imi bag ceva in el … asta nu e motor … ”

“Nu stiu ce are, imi pierd timpul de pomana ... ”

“ Sa ma ia dracu’ daca am mai vazut una ca asta !”

“Dom'le eu zic sa-l vinzi …”

 

 

nu atatia dar 2 mecanici au patit-o cu mobra mea ... pe un canal din corpul carburatorui si calibrat intr-un loc cu o piesa mica de alama se afla , zic eu (am vazut cu greu ca e ceva acolo dar cand a sarit nu l-am mai gasit) , un "span" de cauciuc dintr-un furtun, in total carbul a fost desfacut de 7 ori pt curatare ... nu dau vina pe mesteri pt ca era ca si un arc infipt transversal pe un canal ... canalul ala lasa presiunea atmosferica sa intre in tubul emulsor unde benzina este imbogatita cu oxigen , adica spuma este pulverizata mai eficient decat lichidul ;) . Dupa vro 4 demontari de carburator am masurat toata instalatia electrica(unii parametrii nu erau in manual) era OK si am revenit la carb

 

Totusi eu as monta (de proba) CDI/TCI mobrei cu probleme , pe o mobra similara care functioneaza OK ;) ... deasemenea la viteza aia e posibil sa se produca o anumita vibratie iar un conductor dezizolat sa atinga ceva , cumva ... :blink:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu atatia dar 2 mecanici au patit-o cu mobra mea ... pe un canal din corpul carburatorui si calibrat intr-un loc cu o piesa mica de alama se afla , zic eu (am vazut cu greu ca e ceva acolo dar cand a sarit nu l-am mai gasit) , un "span" de cauciuc dintr-un furtun, in total carbul a fost desfacut de 7 ori pt curatare ... nu dau vina pe mesteri pt ca era ca si un arc infipt transversal pe un canal ... canalul ala lasa presiunea atmosferica sa intre in tubul emulsor unde benzina este imbogatita cu oxigen , adica spuma este pulverizata mai eficient decat lichidul ;) . Dupa vro 4 demontari de carburator am masurat toata instalatia electrica(unii parametrii nu erau in manual) era OK si am revenit la carb

 

Totusi eu as monta (de proba) CDI/TCI mobrei cu probleme , pe o mobra similara care functioneaza OK ;) ... deasemenea la viteza aia e posibil sa se produca o anumita vibratie iar un conductor dezizolat sa atinga ceva , cumva ... :blink:

 

 

yuk, ideea ta este nemaipomenita ! Dar cam dificil de pus in practica datorit sistemului HISS. Ar fi trebuit sa iau si cheia celui care mi-a imprumutat TCI-ul (CDI-ul),sa-i fac un duplicat - fara cip (sau sa-si faca el un duplicat); nu cred ca ar fi fost de acord si nici nu m-as fi gandit sa-i cer asa ceva din motive evidente.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui update-ui titlul in:

Un motor, o problema si 15 mecanici... :bigstar:

 

Bafta!

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat de filtru ... Valentin ai zis ca toate sunt OEM... K&N nu e OEM :) ...si de nivel a zis ca a fost verificat ...dar nu stiu cum uitate si acolo...daca o luam asa toate verificarile facute inainte sunt ...nule ...si trebe refacute :( .

 

Daca sa simtit de la soc putin ... ai imbunatatit un pic amestecul fortat...ridica acele principale 2 trepte... as face sta cu acele prima data ca e mai usor nu trebe sa dai jos carburile doar capacele de sus si le poti ridica... si bagi o tura repede sa vezi daca sa modificat ceva...daca nu jos si nivelul e urmatorul.

Editat de Chrisss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ai mai putea verifica Âşi jicloarele de aer din carbelitoare. M-am lovit la un Pegasso cu o problemă asemănătoare. Jicloarele respective erau de 101 sau 130 (parcă) Âşi până nu i-am pus de 110 nu a vrut să facă treabă calumea. Nu Âştiu cine a mânărit mobra aia înainte.

 

Dacă ți se pare complicat ai putea să încerci să faci rost de o baterie de carburatoare de la un binevoitor cu motoretă asemănătoare Âşi să încerci.

 

Dacă nu mă înÂşel motoreta aia are Âşi TPS. Băgați un ochi Âşi pe acolo să vedeți ce zic măsurătorile.

 

Personal am pățit ceva asemănător la africană. Nu puteam merge constant cu 20-30 la oră. Dădea în nas, făcea ca toți dracii. Am pus asta pe seama benzinei proaste din rusia. Pe accelerări mergea bine. Am ignorat problema Âşi n-am iertat mobra deloc. Treaba a trecut după un rezervor sau două de benzină.

La întoarcere ... în zona aia a început să facă la fel. Rezolvarea a fost aceeaÂşi. A trecut după 1-2 rezervoare golite fără să menajez motoru!

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...