Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 886
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motorul de cit timp il ai?

Rog un moderator sa anunte administratorul ca apare o eroare in afisarea paginii corect in momentul in care se raspunde cu replay mai multor useri. Din acest motiv cei care urmaresc acest topic le este foarte greu sa citeasca replay-urile la care am raspuns in pagina 23, acestea nemaifiind incadrate in chenarul albastru pe un fond deschis. Practic, nu se mai intelege nimic: cine a scris, cine a raspuns si cui a raspuns. Va rog, daca se poate face ceva, multumesc anticipat.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a evoluat problema asta? A aparut deodata, s-a inrautatit pe parcurs? Ai mai trecut peste o iarna/mai multe cu el? Scuze ca n-am apucat sa citesc chiar tot ce s-a scris, mai repeta te rog pt o baba surda :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei_D, multumesc pentru informatie, aveam mare nevoie de asa ceva. Am in continuare nevoie de un transalpist care sa-mi confirme acest lucru.

Andrei_D desi nu are, e "semi-transalpist" fiindca se ocupa de 2 transapluri(fratele si un prieten) si ti-a spus ca a scos bujiile din 2 transalpuri ca sa se uite si sa-ti spuna. Ti-am spus si eu ca e gri de la benzina de 99 etilata pe care o folosesti, daca bagi benzina de 95 si ii adaugi de undeva tetraetil, o sa se faca mai maro. Abia dupa foarte multi km o sa se depuna ceva cenusa data de aditivi, dar acum cu bujiile noi asa o sa arate o vreme.

 

Totusi eu cred ca treaba cu 70km/h e ciudata. Iti mai mentii simptomul asta? Ai apucat sa urci vreun deal sa vezi daca ai problema si la alta viteza, mai mica?

 

Inca o masuratoare: TPS fiind un potentiometru, l-ai masurat la capete, dar ai masurat si tragand liniar de acceleratie, daca multimetrul iti arata tot liniar, sau are puncte de salt?

 

Depanatorii de TV ti-ar confirma ca cea mai pacatoasa problema e contactul imperfect, merge ce merge si la o vibratie anume nu mai merge. Cauti de iti sar ochii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce imi spune sotia mea cand a citit o parte din topic ( eu lasand deschis pc ul la pagina asta ) ea nestiind ca motocicleta este pe carburatie si nu pe injectie . Ah , dar motocicleta asta se manifesta la fel ca si Twingo ul meu cand i s-a dus dracu catalizatorul . Sa schimbe sondele lambda si sa dea jos / schimbe catalizatorul . A fost o draguta .. pacat ca nu ai motorul pe injectie ca ti-ar fi oferit solutia :) :crack: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-i sotiei tale ca te invidiem ca ai asa sotie sa stie unde-i sonda lambda si ce face. Jos palaria!

 

La masini pe injectie si senzorul de pedala de frana duce la taierea gazului dar aici nu prea e cazul, si parca s-au anulat toti senzorii.

 

Anuleaza parti din schema electrica scotand mufe si sigurante, sa ramai cu minimul - doar aprindere pe baterie si nimic altceva, iar ce ramane verifici. Am inteles ca o sa ramana butucul cheii ca e HISS, ala poate face prostii???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate de pe net e aproape imposibil sa-ti dai seama ce e si singurul lucru pe care-l poti face e sa tot ceri date intr-o directie posibila..Faptul ca oamenii care l-au avut in mina nu si-au dat seama ce e, zice totusi ceva despre problema..Singurul fel de a o rezolva e totusi cu multa rabdare, oricit de mult iti vine s-o alinti cu barosul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am lucrat, printre altele, cu statisica, cifre, ma rog, ideea e ca in cadrul lucrarilor aveam tot felul de chei de verificare. De cele mai multe ori nu-mi iesea cate o situatie si, dupa ani de experienta, cu zbateri, nervi, stres, nerespectare de termene si tot felul de alte presiuni, am ajuns la concluzia ca cea mai simpla si rapida metoda de verificare si detectare a erorii era sa o iau calm si pe-ndelete de la capat.

 

Asadar, zic sa-ti iei frumusel un uichend liber (liber de problema in discutie, normal!), sa iesi la un film/teatru/gradina botanica sau orice altceva iti face placere si te face sa te deconectezi de aceasta problema, care este clar ca lumina zilei ca te-a adus intr-o stare de mare surescitare nervoasa. Se vede din cum vorbesti si scrii ca ai nervii tensionati, cu toate ca incerci sa fii calm, rational si lucid. Dar eu cred ca n-are rost sa-ti consumi bateriile pana la pragul inferior.

Uita pentru o zi - doua problema (fa eforturi, stiu ca e dificil, dar trebuie), adu-ti aminte de alte lucruri care te relaxeaza, trage un somn ca lumea (ai postat la 2 noaptea si la 7 dimineata!!) si apoi iei problema de la zero.

 

Nu mai departe de o luna in urma, pregateam mobra pt un drum mai lung, si nu-mi iesea ceva pe frana. Se facuse 19, se inserase, iar eu nu mai reuseam sa-mi fac calul gata de drum pt a doua zi la prima ora, asa cum planificasem. Am sunat in stanga, am sunat pe unde am putut sa intreb ce sa fac sa rezolv cazul. Dupa inutile explicatii telefonice am dat cu cheile de pamant si m-am lasat pagubas.

A doua zi dimineata, cu ochii carpiti de somn, aproape nici nu ma trezisem bine, am rezolvat problema cu o lejeritate de neimaginat cu 12 ore mai devreme.

 

Hai, nu dispera, asculta-mi sfatul!

 

Doamne-ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt tare curios cum se va termina toata povestea asta. Daca ii vei da de cap sau daca vei abandona incercarile de a descoperi misterioasa cauza a problemei. :wave:

 

 

Bogdis, personal, eu nu as abandona, dar cum nu sunt mecanic de meserie, nici macar amator, sa spun asa, nu am cu cine sa merg mai departe.

 

Mecanicii au renuntat unul cate unul, si cei care au mai ramas, sunt speriati si prefera sa priveasca de pe margine la tot ce se intampla.

 

Cred ca pot sa confirm treaba cu amestecul mai sarac la TA. Am dat tot esapamentul jos (unii "stie" de ce :grinbandit: ) si la iesirea din motor nu am gasit nici o urma de funingine, fum ori alta urma de amestec bogat. E curat de parca acum e scos din fabrica. N-am umblat la bujii, dar am sa ma uit si eu.

 

 

Te rog, verifica bujiile si spune-mi si mie ce se intampla, nu inteleg de ce bujiile sun asa albe.

 

Cred ca pot sa confirm treaba cu amestecul mai sarac la TA. Am dat tot esapamentul jos (unii "stie" de ce :grinbandit: ) si la iesirea din motor nu am gasit nici o urma de funingine, fum ori alta urma de amestec bogat. E curat de parca acum e scos din fabrica. N-am umblat la bujii, dar am sa ma uit si eu.

 

 

Te rog, verifica bujiile si spune-mi si mie ce se intampla, nu inteleg de ce bujiile sun asa albe.

 

Hai sa te bag si mai mult in ceata :)

 

TPS-ul e conectat la clapeta de acceleratie, ma rog, la una din alea 2. De fapt e un potentiometru a carui rezistenta se schimba direct proportional cu cat de deschisa e clapeta. Nu stiu sigur daca la tine e numai unul sau is 2 de fapt incastrate acolo, daca are 3 fire e numai unul, daca are 4 fire is 2 potentiometre, unul pana la o anumita turatie si al doilea sa preia treaba de acolo incolo.

 

Ce face ala de fapt: ii zice la CDI cat sa fie avansul si daca ai avea injectie, cat sa stea injectoarele deschise. Cum tu ai carburator, are de-a face doar cu avansul.

 

Daca si cu randul asta de carburi problema e la fel, inseamna ca nu tine de filtru de aer sau de amestec. Ramane zic eu ca problema sa fie de natura electrica.

Cat de greu e sa verifici si senzorul hall sau pick-up coil, ce ai tu acolo, eventual sa schimbi si aia cu o alta?

 

 

Senzorul generator de puls (HALL) a fost verificat si ulterior schimbat - acelasi rezultat !

 

Hai sa te bag si mai mult in ceata :)

 

TPS-ul e conectat la clapeta de acceleratie, ma rog, la una din alea 2. De fapt e un potentiometru a carui rezistenta se schimba direct proportional cu cat de deschisa e clapeta. Nu stiu sigur daca la tine e numai unul sau is 2 de fapt incastrate acolo, daca are 3 fire e numai unul, daca are 4 fire is 2 potentiometre, unul pana la o anumita turatie si al doilea sa preia treaba de acolo incolo.

 

Ce face ala de fapt: ii zice la CDI cat sa fie avansul si daca ai avea injectie, cat sa stea injectoarele deschise. Cum tu ai carburator, are de-a face doar cu avansul.

 

Daca si cu randul asta de carburi problema e la fel, inseamna ca nu tine de filtru de aer sau de amestec. Ramane zic eu ca problema sa fie de natura electrica.

Cat de greu e sa verifici si senzorul hall sau pick-up coil, ce ai tu acolo, eventual sa schimbi si aia cu o alta?

 

 

Senzorul generator de puls (HALL) a fost verificat si ulterior schimbat - acelasi rezultat !

 

Cu carburi schimbate si alimentarea cu perfuzie banuiesc si daca e sigur ca nu trage aer fals, cam asta e..Cablurile si alte chestii le-ati verificat.

Pe partea electrica le-ai cam verificat, acolo totusi mai e loc, nu poti fi absolut sigur niciodata

Pe partea cu distributia ar putea fi totusi ceva. In cazul ca nu-a sarit vreun dinte (pt ca asta ar fi mai usor detectabil), cred ca sa nu fie ceva cu intinzatorul/lant, si rationamentul ar fi ca atunci cind e in sarcina, e intins si merge, dar cind e constant, capata atit de mult joc incit il aiureste..Sau poate sa aibe atit de mult joc in pinionul de la motor incit cind e in sarcina il forteaza intr-o pozitie si cind merge constant oscileaza pe acolo..

 

 

Interesant ! Foarte interesant, nu cunosc bine simptomele pe care le-ar avea un asemenea scenariu ...

 

Cu carburi schimbate si alimentarea cu perfuzie banuiesc si daca e sigur ca nu trage aer fals, cam asta e..Cablurile si alte chestii le-ati verificat.

Pe partea electrica le-ai cam verificat, acolo totusi mai e loc, nu poti fi absolut sigur niciodata

Pe partea cu distributia ar putea fi totusi ceva. In cazul ca nu-a sarit vreun dinte (pt ca asta ar fi mai usor detectabil), cred ca sa nu fie ceva cu intinzatorul/lant, si rationamentul ar fi ca atunci cind e in sarcina, e intins si merge, dar cind e constant, capata atit de mult joc incit il aiureste..Sau poate sa aibe atit de mult joc in pinionul de la motor incit cind e in sarcina il forteaza intr-o pozitie si cind merge constant oscileaza pe acolo..

 

 

Interesant ! Foarte interesant, nu cunosc bine simptomele pe care le-ar avea un asemenea scenariu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai inserat prea multe ferestre cu quote, vreo 13.

Platforma forumului permite intr-un singur reply un nr. limitat de quotes, parca 5, daca nu ma-nsel.

Daca vrei iti editez postul ala si=ti mut o parte din raspunsuri in alte raspunsuri de-ale tale de aici, ca sa se inteleaga clar cu cine vorbesti si ce ai spus.

 

 

Multumesc mult, am sa retin acest aspect. N-am sa mai dau mai mult de 5 replay-uri, desi acest lucru mi se pare un handicap major pentru forum. Poate se poate modifica.

 

Eu doresc sa raspund tuturor acelora care doresc sa-mi dea o mana de ajutor dar, din pacate, cu aceasta limitare a forumului nu am posibilitatea sa o fac decat daca astept sa mai apara un post( sa mai scrie cineva).

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 am retinut eu, nu e o inf. sigura. Poti incerca intr-un post ulterior mai mult de 5 quotes sa vezi daca merge.

Vrei sa-ti mut din postul ala unele raspunsuri in alte reply-uri, ca sa se vada cu quote?

 

 

Important este sa se poata intelege ceva. Nu cred ca are cineva rabdare sa citeasca ce amestecatura este acolo. Nu se prea intelege nimic. Procedeaza cum crezi ca e mai bine. Multumesc, oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat. Toate raspunsurile au ramas acolo. Se vad cu quote. Vreo 4 sau 5 raspunsuri erau dublate. Dublurile le-am sters.

Acu sint 9 quotes acolo, inseamna ca limita e mai mare.

 

 

Multumesc.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de cit timp il ai?

 

Motorul il am de un an si opt luni, avea 28.000 cand la-am cumparat si am mers cu el peste 23.000 Km.

 

Daca nu ar fi atatia oameni la care ai dus-o as spune ca este doar imaginatia ta pentru un topic bluff, dar asa :blink:

 

 

Da, si multi dintre ei ar putea sa-ti confirme acest lucru. Culmea sti care e ? Aproape toti mecanicii, la care am fost cu motorul, urmaresc acest topic./public/style_emoticons/default/thumb.gif

 

Daca nu ar fi atatia oameni la care ai dus-o as spune ca este doar imaginatia ta pentru un topic bluff, dar asa :blink:

 

 

Da, si multi dintre ei ar putea sa-ti confirme acest lucru. Culmea sti care e ? Aproape toti mecanicii, la care am fost cu motorul, urmaresc acest topic.

 

Instalatia electrica ai schimbat-o? Doar asta a mai ramas de schimbat. Incearca.

 

 

Doua treimi din instalatia electrica a fost verificata.

 

Cum a evoluat problema asta? A aparut deodata, s-a inrautatit pe parcurs? Ai mai trecut peste o iarna/mai multe cu el? Scuze ca n-am apucat sa citesc chiar tot ce s-a scris, mai repeta te rog pt o baba surda :rusinica:

 

 

Problema a aparut dintr-o data si nu a evoluat inspre ceva mai rau. A debutat in prima saptamana a lunii septembrie si a ramas exact asa cum era la debut. Nu s-a inrautatit dar nici nu s-a inbunatatit nimic.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Eu eram curios de cind il ai si asa, mai mult din perspectiva evolutiei problemei, respectiv daca a mai mers bine in configuratia asta si pe timp rece, sau daca intr-o zi a inceput brusc.

Daca a sarit un dinte de ex, aia e un eveniment mai neobisnuit/brusc.

Faza e ca sint tousi albicioase bujiile, faptul ca e sensibil la soc si muta problema in alta plaja, in continuare indica ca ar fi de amestec.

Daca are legatura cu frigul, are legatura si cu viteza, pt ca probabil ceva s-ar putea raci intr-atit incit sa expuna vreo fisura si de la o viteza incolo e mai frig..

Aia cu ridicat acele ar fi meritat incercata. Faptul ca sint cvk-uri, la obturarea filtrului ar putea sa determine urcarea sertarului, poate nu-s chiar 100% echivalente cu ac mutat/alt jiclor..

 

Problema a aparut dintr-o data si nu a evoluat inspre ceva mai rau. A debutat in prima saptamana a lunii septembrie si a ramas exact asa cum era la debut. Nu s-a inrautatit dar nici nu s-a inbunatatit nimic.

Hopa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei_D desi nu are, e "semi-transalpist" fiindca se ocupa de 2 transapluri(fratele si un prieten) si ti-a spus ca a scos bujiile din 2 transalpuri ca sa se uite si sa-ti spuna. Ti-am spus si eu ca e gri de la benzina de 99 etilata pe care o folosesti, daca bagi benzina de 95 si ii adaugi de undeva tetraetil, o sa se faca mai maro. Abia dupa foarte multi km o sa se depuna ceva cenusa data de aditivi, dar acum cu bujiile noi asa o sa arate o vreme.

 

Totusi eu cred ca treaba cu 70km/h e ciudata. Iti mai mentii simptomul asta? Ai apucat sa urci vreun deal sa vezi daca ai problema si la alta viteza, mai mica?

 

Inca o masuratoare: TPS fiind un potentiometru, l-ai masurat la capete, dar ai masurat si tragand liniar de acceleratie, daca multimetrul iti arata tot liniar, sau are puncte de salt?

 

Depanatorii de TV ti-ar confirma ca cea mai pacatoasa problema e contactul imperfect, merge ce merge si la o vibratie anume nu mai merge. Cauti de iti sar ochii.

 

 

Incearca sa te arunci o privire la pagina 26, sa vezi bujiile lui adris, asa ar trebui sa arate bujiile ! Sau cel putin asa cred eu.

 

Da am incercat sa urc de mai multe ori o rampa dar problema se mentine. Au fost utilizate mai multe multimetre, am fost la 15 mecanici, ce naiba ! Totul liniar (sper sa fi inteles bine intrebarea ta)

 

Un contact imperfect, bine, sunt de acord dar de ce tocmai incepand de la 60-70 km/h ? De ce nu se manifesta pe stander in treapta a-5-a si la 7000 RPM ? De ce nu se manifesta cand trag ambreiajul la indiferent ce viteza ?

 

Ce imi spune sotia mea cand a citit o parte din topic ( eu lasand deschis pc ul la pagina asta ) ea nestiind ca motocicleta este pe carburatie si nu pe injectie . Ah , dar motocicleta asta se manifesta la fel ca si Twingo ul meu cand i s-a dus dracu catalizatorul . Sa schimbe sondele lambda si sa dea jos / schimbe catalizatorul . A fost o draguta .. pacat ca nu ai motorul pe injectie ca ti-ar fi oferit solutia :) :crack: :moto:

 

 

Multumeste-i din partea mea si spune-i ca mi-as fi dorit sa aiba dreptate in ceea ce a spus. Daca reusea, devenea un fel de guru moto. Sotia mea, mi-a spus in gluma, ca nu mi-a mai ramas decat sa schimb ghidonul !

 

Din pacate de pe net e aproape imposibil sa-ti dai seama ce e si singurul lucru pe care-l poti face e sa tot ceri date intr-o directie posibila..Faptul ca oamenii care l-au avut in mina nu si-au dat seama ce e, zice totusi ceva despre problema..Singurul fel de a o rezolva e totusi cu multa rabdare, oricit de mult iti vine s-o alinti cu barosul.

 

 

:o

 

Eu am lucrat, printre altele, cu statisica, cifre, ma rog, ideea e ca in cadrul lucrarilor aveam tot felul de chei de verificare. De cele mai multe ori nu-mi iesea cate o situatie si, dupa ani de experienta, cu zbateri, nervi, stres, nerespectare de termene si tot felul de alte presiuni, am ajuns la concluzia ca cea mai simpla si rapida metoda de verificare si detectare a erorii era sa o iau calm si pe-ndelete de la capat.

 

Asadar, zic sa-ti iei frumusel un uichend liber (liber de problema in discutie, normal!), sa iesi la un film/teatru/gradina botanica sau orice altceva iti face placere si te face sa te deconectezi de aceasta problema, care este clar ca lumina zilei ca te-a adus intr-o stare de mare surescitare nervoasa. Se vede din cum vorbesti si scrii ca ai nervii tensionati, cu toate ca incerci sa fii calm, rational si lucid. Dar eu cred ca n-are rost sa-ti consumi bateriile pana la pragul inferior.

Uita pentru o zi - doua problema (fa eforturi, stiu ca e dificil, dar trebuie), adu-ti aminte de alte lucruri care te relaxeaza, trage un somn ca lumea (ai postat la 2 noaptea si la 7 dimineata!!) si apoi iei problema de la zero.

 

Nu mai departe de o luna in urma, pregateam mobra pt un drum mai lung, si nu-mi iesea ceva pe frana. Se facuse 19, se inserase, iar eu nu mai reuseam sa-mi fac calul gata de drum pt a doua zi la prima ora, asa cum planificasem. Am sunat in stanga, am sunat pe unde am putut sa intreb ce sa fac sa rezolv cazul. Dupa inutile explicatii telefonice am dat cu cheile de pamant si m-am lasat pagubas.

A doua zi dimineata, cu ochii carpiti de somn, aproape nici nu ma trezisem bine, am rezolvat problema cu o lejeritate de neimaginat cu 12 ore mai devreme.

 

Hai, nu dispera, asculta-mi sfatul!

 

Doamne-ajuta!

 

 

Asta sunt ! Pana nu rezolv o problema nu ma pot concentra la nimic altceva. Gandeste-te ce bine ar fi fost daca acelasi lucru se intampla macar cu unul dintre mecanicii la care am fost - sa nu mai faca nimic pana nu rezolva problema asta ! Crede-ma era rezolvata de mult ... Eu nu am abandonat niciodata o problema si pot spune fara lipsa de modestie ca am rezolvat situatii pe care alti profesionisti nu le-au putut rezolva, si exact ca in acest caz, au abandonat.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat cotele mecanice ale motorului ? Respectiv uzura cilindru/piston pe ambii cilindri. Daca ai uzura pronuntata, motorul la o anumita frecventa, in sarcina poate prezenta simptomele astea. Mai mult chiar, as pune pariu ca daca schimbi motorul in sine (fara celelalte componente auxiliare) problema dispare. Nu sunt mecanic, insa daca ar fi motorul meu, asta as verifica. Daca alimentarea nu este de vina, si nici problema electrica nu pare a fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile nu arata asa de rau, am vazut motoare care merg foarte bine cu bujii mai albe.

 

 

Ma incurajeaza ceea ce scrii, mai mult, stiu ca esti profesionist in domeniu. Daca consideri ca bujiile mele au o culoare acceptabila de ce bujiile lui adris arata mult mai inchise la culoare ? Are acelasi model de Transalp XL650V !

 

Motorul are turometru? Megre corect?

Mdea. vad ca zici undeva ca l-ai turat la 5k, banuiesc c-o fi mergind

 

 

Are turometru ! L-am turat pana la 8000 RPM.

 

Iata cum arata bujiile mele. De retinut ca sezonul asta n-au functionat, dar nu cred ca si-au modificat culoarea in timp.

 

 

Da, asta, zic eu, ca ar trebui sa fie culoarea bujiilor ! Imi place culoarea bujiilor, ale mele sunt mult prea deschise la culoare.

 

Aia e o culoare perfect normala. In nici un caz de mers cu amestec sarac.

 

Dupa ceea ce cunosc eu si dupa toate imaginile din cartile de specialitate arata mult prea deschisela culoare. Daca spui si tu ca arata normal, atunci, asa o fi.

 

Ai verificat cotele mecanice ale motorului ? Respectiv uzura cilindru/piston pe ambii cilindri. Daca ai uzura pronuntata, motorul la o anumita frecventa, in sarcina poate prezenta simptomele astea. Mai mult chiar, as pune pariu ca daca schimbi motorul in sine (fara celelalte componente auxiliare) problema dispare. Nu sunt mecanic, insa daca ar fi motorul meu, asta as verifica. Daca alimentarea nu este de vina, si nici problema electrica nu pare a fi...

 

Desi unii deja zambesc cand citesc postul tau, recunosc si eu am zambit, trebuie sa-ti dau dreptate. Asa e, poate o fi o cauza interna a motorului, dar care ?

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat cotele mecanice ale motorului ? Respectiv uzura cilindru/piston pe ambii cilindri. Daca ai uzura pronuntata, motorul la o anumita frecventa, in sarcina poate prezenta simptomele astea. Mai mult chiar, as pune pariu ca daca schimbi motorul in sine (fara celelalte componente auxiliare) problema dispare. Nu sunt mecanic, insa daca ar fi motorul meu, asta as verifica. Daca alimentarea nu este de vina, si nici problema electrica nu pare a fi...

corect! si eu m-am gandit la asta, dar tu ai formulat-o bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...