b374 Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Probabil ca datorita acestui mariaj a luat viata G-ul 450. In conditiile in care benve nu prea are experienta enduro, ma gandesc ca a imprumutat ceva cunostinte de la husqvarna pentru a scoate G-ul. In alta ordine de idei, ma intreb de ce oare nu mai produc Xchallenge-ul. O vacuta destul de draguta. Eu cred ca nu mai fac Xchallenge din cauza ca se calca pe bataturi cu TE6130IE... care si aia e o motoreta faina, cu suspensii standard mai misto decat XChallenge, motor mai zvacos si mai ieftina... pacat ca se indoaie de poponeata daca-i pui ceva greutate, ca nu e chiar injectia perfecta si ca nu e chiar model renumit pt fiabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 ce poate fi mai bun decat o japoneza de 10 mii euro? o europeana de 20 mii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 ce poate fi mai bun decat o japoneza de 10 mii euro? o europeana de 20 mii ? Chiar asa... Stau si ma intreb de ce nu fac japonezii boxere Nu ma refer la GoldWing, ca ala e in 4 sau 6 cilindri, ci la boxerul "tip"bmw, in 2 Te pomenesti ca bavarezii dau spaga japonezilor sa NU il faca Una peste alta, a mea e cea mai mare si mai tare. Asta stim toti, chiar nu inteleg de ce ti-ai mai uzat tastatura sa ne spui E cea mai buna pentru ca bmw si-au dat seama ca nu sunt in stare de nimic si s-au lasat pe mana Aprilistilor si a Rotaxului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 1, 2011 Autor Share Postat Decembrie 1, 2011 Plec la farmacie sa-mi iau antidepresive - Nu te grabi. In weekend se anunta vreme buna Eu cred ca nu mai fac Xchallenge din cauza ca se calca pe bataturi cu TE6130IE... care si aia e o motoreta faina, cu suspensii standard mai misto decat XChallenge, motor mai zvacos si mai ieftina... pacat ca se indoaie de poponeata daca-i pui ceva greutate, ca nu e chiar injectia perfecta si ca nu e chiar model renumit pt fiabilitate... Cu toate astea, rotaxu' ala de pe Xchallenge e motor care merge suta de mii fara prea multe reparatii, chestie care nu cred ca se poate spune despre TE630. Pentru genul asta de motocicleta conteaza, ca pe un 600 bagi si sosea destul de multa, si aici se aduna kilometri. Intre TE si X, eu clar as alege X-ul pentru motivul expus mai sus. E cea mai buna pentru ca bmw si-au dat seama ca nu sunt in stare de nimic si s-au lasat pe mana Aprilistilor si a Rotaxului Pe mana Rotaxului s-au lasat, dar nu inteleg de ce spui si de Aprilia? De comparat am comparat F650 cu Vstromul, care tragea in ture joase incomparabil mai bine. Pe sosea trage mai bine multi, asta e clar. Nu prea stiu cum sa-ti explic... Mai bine iti spun cum se simte. Atunci cand urc o panta cu mono, la nici 1500 de ture, mana fiind totusi in gaz, trage in asa fel incat aproape poti numara fiecare bataie a pistonului. E o situatie in care motorul trage greu, tinde sa moara dar totusi n-o face datorita mainii pe care o tii tu in gaz. N-am avut ocazia sa trec cu un multi prin situatii d-astea, dar il vad pe Gabi care daca nu accelereaza ii moare instant, si daca accelereaza incepe sa patineze. Din cauza asta trebuie sa stea tot timpul cu mana-n ambreiaj. Eu bag a-ntaia, iau mana de pe ambreiaj si-o tin pana-n 1500. Trage ca un tractoras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Tu nu tii seama de faptul ca motorul meu a fost conceput pentru sosea. Sunt 200% convins ca un motor cu pretentii enduro(turing) are in treapta 1 un raport de transmisie mai mare,care ar rezolva cel putin o parte a problemei (aia cu patinatul ambreiajului mai mult in urcari lente). Ramane totusi oarecum mai dificila dozarea acceleratiei astfel incat sa nu patineze roata, bicilindrul SV fiind mai violent la urcat in ture decat Dakar. De asemenea,un cauciuc mai agresiv,gen MitasE09, s-ar putea sa te propulseze in urcare chiar daca roata patineaza. As fi tare curios cum se manifesta un Transalp sau mai degraba un Supertenere 750 in urcari abrupte ,avand cutia de viteze etajata mai potrivit pentru off-road si puterea cam ca SV) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 de obicei cel mai bun motor este cel pe care-l ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 1, 2011 Autor Share Postat Decembrie 1, 2011 Tu nu tii seama de faptul ca motorul meu a fost conceput pentru sosea. Sunt 200% convins ca un motor cu pretentii enduro(turing) are in treapta 1 un raport de transmisie mai mare,care ar rezolva cel putin o parte a problemei (aia cu patinatul ambreiajului mai mult in urcari lente). Sunt perfect constient ca motorul tau fiind un naked are cutia etajata putin altfel, dar foarte mare diferenta nu cred sa fie intre cutia ta si una de v-strom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Sunt perfect constient ca motorul tau fiind un naked are cutia etajata putin altfel, dar foarte mare diferenta nu cred sa fie intre cutia ta si una de v-strom. Cutia poate fi la fel, diferit este sigur raportul transmisie finale, la lant. Mai pt viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Incearca un pinion de "stunt bike" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Cutia poate fi la fel, diferit este sigur raportul transmisie finale, la lant. Mai pt viteza. n-ai vazut cum arata sv-ul lui, nu? daca ai vazut, crezi ca mai are raportul de transmisie finala original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Pe mana Rotaxului s-au lasat, dar nu inteleg de ce spui si de Aprilia? pai e motor de Rotax pus pe cadru de Aprilia Pegasso Au mai modificat pe ici, pe colo, dar tot aia e A nu se intelege ca sustin ca F650 sau F650GS e rau! Dimpotriva, l-am vazut la treaba si zic ca e OK Cel mai tare si mai mult imi place ca are lantul pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 pai e motor de Rotax pus pe cadru de Aprilia Pegasso Au mai modificat pe ici, pe colo, dar tot aia e A nu se intelege ca sustin ca F650 sau F650GS e rau! Dimpotriva, l-am vazut la treaba si zic ca e OK Cel mai tare si mai mult imi place ca are lantul pe dreapta de ceva vreme pegaso are motorul de pe xt-uri... nu mai are rotax de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 de ceva vreme pegaso are motorul de pe xt-uri... nu mai are rotax de mult. Nu te contrazic Eu vorbesc de modelele anterioare epocii xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 cele americane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 cz si jave lant pe dreapta si nu numai!cat despre harlei a cam pierdut startul de mult numai glorie si zgomot cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 (editat) Lantul pe dreapta era ca un standard pt toate mobrele. Provenea de la biciclete care au, prin traditie, lantul pe dreapta. Japonezii au venit in anii 70 cu lantul pe stanga. Si au stabilit un nou standard Si cu pedala de pornire asisderea: traditional pe stanga dar japonezii au montat-o pe dreapta. Bine ca n-au umblat si la acceleratie si ambreiaj. Editat Decembrie 3, 2011 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 defapt este numai cum sa conceput cutia de viteze si vedeti pe ce parte sant discurile de ambreiaj de am mai spus mecanica este grea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Ca si limba romana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 aici vorbim de altceva dar vad ca-ti place un anumit cuvant care cateodata se regaseste si la un lant murdar altfel numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 japoneza e the best Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.