Sari la conținut

Europene vs Japoneze


Postări Recomandate

Probabil ca datorita acestui mariaj a luat viata G-ul 450. In conditiile in care benve nu prea are experienta enduro, ma gandesc ca a imprumutat ceva cunostinte de la husqvarna pentru a scoate G-ul.

In alta ordine de idei, ma intreb de ce oare nu mai produc Xchallenge-ul. O vacuta destul de draguta.

 

Eu cred ca nu mai fac Xchallenge din cauza ca se calca pe bataturi cu TE6130IE... care si aia e o motoreta faina, cu suspensii standard mai misto decat XChallenge, motor mai zvacos si mai ieftina... pacat ca se indoaie de poponeata daca-i pui ceva greutate, ca nu e chiar injectia perfecta si ca nu e chiar model renumit pt fiabilitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce poate fi mai bun decat o japoneza de 10 mii euro? o europeana de 20 mii ?

 

 

Chiar asa...

Stau si ma intreb de ce nu fac japonezii boxere

Nu ma refer la GoldWing, ca ala e in 4 sau 6 cilindri, ci la boxerul "tip"bmw, in 2

Te pomenesti ca bavarezii dau spaga japonezilor sa NU il faca :rolleyes:

 

Una peste alta, a mea e cea mai mare si mai tare.

 

 

Asta stim toti, chiar nu inteleg de ce ti-ai mai uzat tastatura sa ne spui

E cea mai buna pentru ca bmw si-au dat seama ca nu sunt in stare de nimic si s-au lasat pe mana Aprilistilor si a Rotaxului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plec la farmacie sa-mi iau antidepresive -

 

Nu te grabi. In weekend se anunta vreme buna ;)

 

Eu cred ca nu mai fac Xchallenge din cauza ca se calca pe bataturi cu TE6130IE... care si aia e o motoreta faina, cu suspensii standard mai misto decat XChallenge, motor mai zvacos si mai ieftina... pacat ca se indoaie de poponeata daca-i pui ceva greutate, ca nu e chiar injectia perfecta si ca nu e chiar model renumit pt fiabilitate...

 

Cu toate astea, rotaxu' ala de pe Xchallenge e motor care merge suta de mii fara prea multe reparatii, chestie care nu cred ca se poate spune despre TE630. Pentru genul asta de motocicleta conteaza, ca pe un 600 bagi si sosea destul de multa, si aici se aduna kilometri.

Intre TE si X, eu clar as alege X-ul pentru motivul expus mai sus.

 

E cea mai buna pentru ca bmw si-au dat seama ca nu sunt in stare de nimic si s-au lasat pe mana Aprilistilor si a Rotaxului

 

Pe mana Rotaxului s-au lasat, dar nu inteleg de ce spui si de Aprilia?

 

De comparat am comparat F650 cu Vstromul, care tragea in ture joase incomparabil mai bine.

 

Pe sosea trage mai bine multi, asta e clar. Nu prea stiu cum sa-ti explic... Mai bine iti spun cum se simte. Atunci cand urc o panta cu mono, la nici 1500 de ture, mana fiind totusi in gaz, trage in asa fel incat aproape poti numara fiecare bataie a pistonului. E o situatie in care motorul trage greu, tinde sa moara dar totusi n-o face datorita mainii pe care o tii tu in gaz. N-am avut ocazia sa trec cu un multi prin situatii d-astea, dar il vad pe Gabi care daca nu accelereaza ii moare instant, si daca accelereaza incepe sa patineze. Din cauza asta trebuie sa stea tot timpul cu mana-n ambreiaj. Eu bag a-ntaia, iau mana de pe ambreiaj si-o tin pana-n 1500. Trage ca un tractoras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu tii seama de faptul ca motorul meu a fost conceput pentru sosea.

Sunt 200% convins ca un motor cu pretentii enduro(turing) are in treapta 1

un raport de transmisie mai mare,care ar rezolva cel putin o parte a problemei

(aia cu patinatul ambreiajului mai mult in urcari lente). Ramane totusi

oarecum mai dificila dozarea acceleratiei astfel incat sa nu patineze roata,

bicilindrul SV fiind mai violent la urcat in ture decat Dakar.

De asemenea,un cauciuc mai agresiv,gen MitasE09, s-ar putea sa te propulseze

in urcare chiar daca roata patineaza.

As fi tare curios cum se manifesta un Transalp sau mai degraba un Supertenere

750 in urcari abrupte ,avand cutia de viteze etajata mai potrivit pentru off-road

si puterea cam ca SV) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu tii seama de faptul ca motorul meu a fost conceput pentru sosea.

Sunt 200% convins ca un motor cu pretentii enduro(turing) are in treapta 1

un raport de transmisie mai mare,care ar rezolva cel putin o parte a problemei

(aia cu patinatul ambreiajului mai mult in urcari lente).

 

Sunt perfect constient ca motorul tau fiind un naked are cutia etajata putin altfel, dar foarte mare diferenta nu cred sa fie intre cutia ta si una de v-strom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt perfect constient ca motorul tau fiind un naked are cutia etajata putin altfel, dar foarte mare diferenta nu cred sa fie intre cutia ta si una de v-strom.

Cutia poate fi la fel, diferit este sigur raportul transmisie finale, la lant. Mai pt viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutia poate fi la fel, diferit este sigur raportul transmisie finale, la lant. Mai pt viteza.

 

n-ai vazut cum arata sv-ul lui, nu? daca ai vazut, crezi ca mai are raportul de transmisie finala original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mana Rotaxului s-au lasat, dar nu inteleg de ce spui si de Aprilia?

 

pai e motor de Rotax pus pe cadru de Aprilia Pegasso

Au mai modificat pe ici, pe colo, dar tot aia e

A nu se intelege ca sustin ca F650 sau F650GS e rau! Dimpotriva, l-am vazut la treaba si zic ca e OK

Cel mai tare si mai mult imi place ca are lantul pe dreapta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e motor de Rotax pus pe cadru de Aprilia Pegasso

Au mai modificat pe ici, pe colo, dar tot aia e

A nu se intelege ca sustin ca F650 sau F650GS e rau! Dimpotriva, l-am vazut la treaba si zic ca e OK

Cel mai tare si mai mult imi place ca are lantul pe dreapta ;)

 

de ceva vreme pegaso are motorul de pe xt-uri... nu mai are rotax de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul pe dreapta era ca un standard pt toate mobrele. Provenea de la biciclete care au, prin traditie, lantul pe dreapta. Japonezii au venit in anii 70 cu lantul pe stanga. Si au stabilit un nou standard :)

Si cu pedala de pornire asisderea: traditional pe stanga dar japonezii au montat-o pe dreapta. Bine ca n-au umblat si la acceleratie si ambreiaj.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...