hannspree Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 (editat) daca intereseaza pe careva am un motor complet cu injectie si instalatie electrica de rsv ,factory , 2003 cu 19 mii km ,450 euro cum se vede in foto detalii pm Editat Decembrie 26, 2011 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Salut . Ce parere aveti de RSV-ul acesta ? My link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Salut . Ce parere aveti de RSV-ul acesta ? My link ii trebuie bendix si ceva acte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 ii trebuie bendix si ceva acte ... Ceva acte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 La pretul asta este furaciune, cu sau fara bendix defect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Nu cred ca motorul e cel din poza...sau daca este, nu cred ca sunt facute pozele in Romania, dupa cum arata gazonul ma gandesc ca e undeva prin Anglia sau vestul Europei ??? Si ca pret mi se pare cam putin, daca ar avea numai problema pe care a spus-o tipul in anunt. But who knows? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Nu cred ca motorul e cel din poza...sau daca este, nu cred ca sunt facute pozele in Romania, dupa cum arata gazonul ma gandesc ca e undeva prin Anglia sau vestul Europei ??? Si ca pret mi se pare cam putin, daca ar avea numai problema pe care a spus-o tipul in anunt. But who knows? am vrut eu sa o cumpar dar nu avea toate actele ,avea numere de italia dar nu avea ,targa numai certificatul de propietate , deci daca avea certifcatul nu cred ca era furaciune dar nu il poti inscrie la noi numai cu atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 ok. Va multumesc ptr. raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Pfaaaa, sa vina caldurica un pic sa ma pot apuca de treaba la Apriliaaaaaa! Abia astept sa aud bubuitul ala superb la mine in garaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Mda, a trecut ceva vreme, si vor mai trece doua saptamani pana voi incarca si un filmulet cu ea la drum, dar pana atunci... iaca italianca: Editat Iunie 14, 2012 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Mda, a trecut ceva vreme, si vor mai trece doua saptamani pana voi incarca si un filmulet cu ea la drum, dar pana atunci... iaca italianca: Frumoasa mobra! Ai grija de ea si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 felicitari,te asteptam cu impresii despre mobra , sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 foarte tare mobra hellicks. in alta ordine de idei un motor care intra in modificari. pe parcurs ce il desfac o sa-i fac si poze pentru curiosi deocamdata nu am desfacut prea mult. va rog frumos sa nu radeti de ajutoare, da? )))) http://imageshack.us/g/14/photo0108t.jpg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 foarte tare mobra hellicks. in alta ordine de idei un motor care intra in modificari. pe parcurs ce il desfac o sa-i fac si poze pentru curiosi deocamdata nu am desfacut prea mult. va rog frumos sa nu radeti de ajutoare, da? )))) http://imageshack.us/g/14/photo0108t.jpg/ Heheeei, tu erai! Nu stiam cine s-a pus pe desfacut motoare! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 urmatorul pas pentru rsv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 1127 cc? ovcorz! scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu cartofu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Fesule, zici ca ne cunoastem. Eu am schimbatoare de viteza prin sertarul de la birou, grile de radiator pe langa, chestii dinastea. ) eram sigur ca nu-s singurul dement! nu ma intreba de ce nu l-am dus la garaj ca nu stiu sa-ti spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 1127 cc? ovcorz! scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu cartofu'! Holy fukk, ce bine arata, fa cilindri transparenti, sa se vada minunatiile astea! Hmmm, 1127 + turbo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Holy fukk, ce bine arata, fa cilindri transparenti, sa se vada minunatiile astea! Hmmm, 1127 + turbo? chip facut la comanda, pc3, airbox eliminat, evacuare facuta la comanda, 1127, turbo, pistoanele si chiulasele acoperite ceramic si antifrictiune (poimaine le trimit) chiulasele portate (de mine, in seara asta cred ca le termin), axe cu came generatia 2, chiulasele la fel, supape si sigurante din titan, injectie suplimentara, direct in admisie, vilbrochen usurat si tratat criogenic, biele carillo la comanda, traction control facut de mine (ca e obligatoriu). putere la roata? minim 200 de cai cu ~4 psi. pret? mai bine nu intrebati ))))) ah, am uitat: evacuarea acoperita ceramic+wrap, evacuarile si admisiile tot acoperite ceramic, cuzinetii acoperiti cu mos2, cutia acoperita cu mos2 (ma rog, un strat pe baza de mos2), rulmenti ceramici la roti si sper sa gasesc si pentru cutie tot ceramici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Suntem cativa cu RSV din Bucuresti/pe langa Bucuresti? Poate organizam o intalnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Zi totusi pretu. Oricum esti la polu' opus baetilor care invelesc butoiasu pt lichid de frana in ciorapei rizoma ))) hai sa ma intristez si eu ca n-am facut calculul pana acum tocmai ca sa evit chestia asta chip-ul m-a costat undeva la 250 de euro (+/-, nu mai tin minte exact-exact, o sa caut prin chitante) pc3-ul l-am luat de la un prieten sh ca n-avea timp sa mearga la dyno, 200 de euro, este cel cu usb airbox-ul eliminat de fapt nu este eliminat, este facut altul, presurizat din aluminiu. am un prieten bun care este sudor si are si un centru de fier vechi aluminiul de acolo l-am luat (tabla) si sudura facuta la el. pret? vreo 3-4 betii la el la curte. maxim 200 de lei. evacuarea la fel, facuta la el dar am cumparat un metru de teava de inox de 64mm si doi de 32. pret cam 60 de euro cred. finala nu exista. am un silencer facut pentru itp. kit-ul de 1127 cu tot cu transport in romania si trimiterea cilindrilor vechi undeva la 1600 de euro, poate 1700. acoperirea pistoanelor, chiulaselor, cuzinetilor, supapelor si arcurilor: 52 dolari/piston, 42.50/chiulasa, fata/spate supapa 14 dolari/bucata, tija supapa 8 dolari/bucata, 5 dolari/arc, cuzineti 8 dolari/bucata, 25 dolari/biela (oil shedding) parca 60 de dolari pe vilbrochen (oil shedding), evacuarea cu totul m-a costat 250 de dolari (acoperire ceramica) + ~200 de lei banda pentru evacuari. supapele de titan 100 dolari/bucata, sigurantele au fost bonus. arcurile n-am idee dar le-am cumparat noi, originale. parca 20 de euro bucata dar nu bag mana-n foc. bielele carillo 200 dolari/bucata chiulasele gen 2 400 euro complete, 400 de lei rectificarea scaunelor si supapelor noi cu 3 unghiuri pe cnc. axele cu came, "galetusele" de la supape, selectorul, furcile si cutia acoperite 450 de dolari cu totul. shift-star factorypro (il aveam de anul trecut) cred ca 200 de dolari. turbina moca. ma rog, un bax de bere. vilbrochen usurat si tratat crio undeva la 600 de dolari cu totul, nu mai tin minte exact. injectia suplimentara m-a costat doar un regulator de presiune, ceva tevi si un furtun facut la comanda. injectoarele le aveam. cred ca 200 de lei. tc-ul m-a ajuns 400 de euro. de fapt costul pieselor. executarea in colaborare cu o prietena iarasi, ceva beri set complet garnituri cred ca 1000 de lei. sigur am mai uitat ceva maruntisuri dar in mare astea-s costurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) ''fesu'', apreciez enorm ce vrei sa faci pentru ca RSV-ul este motocicleta mea de suflet. Ce te-a influentat sa alegi RSV-u pentru tuning-ul asta? Editat Iunie 25, 2012 de AnDreas01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) ''fesu'', apreciez enorm ce vrei sa faci pentru ca RSV-ul este motocicleta mea de suflet. Ce te-a influentat sa alegi RSV-u pentru tuning-ul asta? in primul rand cadrul exceptional, ma rog, ciclistica per total. ohlins, brembo radiale... cand o sa termin cu motorul cand o sa mai am bani o sa ma orientez spre bst carbon. in al doilea rand fiabilitatea extraordinara a motorului rotax si "feelingul" de v-2 Editat Iunie 25, 2012 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Pfff, urca-te o data pe un RSV si nu o sa mai pui intrebari... Pe mine ma uimeste motoreta asta (inca). Adica Ciclistica de fuge Honda sub plapuma, Putere cu un caracter aparte, ceva ce nu am mai simtit cu altele, Suspensie pe care o simti extraordinar, CUPLU excelent, foarte utilizabil, nu extremisme de pus pe circuit (desi pun pariu ca face o figura frumoasa) Pachetul asta, acompaniat de un sunet si un aspect unic, fac vraja perfecta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 ... Turboul ala cred ca ar merge si pe o Scania . Mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut pistoanele si turbina. De conversia la 1100 am auzit numai chestii bune dar la nivelul de atentie si bani investiti cred ca iese ceva balistic. In sfarsit va vea puterea sa se si tina dupa miare. Ha ha... Sper doar ca odata construit frankenV2-ul sa si tina cat mai mult. Super proiectul, respectele mele pentru nebunia de a comite atatia bani in motorul asta si astept cu nerabdare rezultatul! +poze cu etapele lucrarii +film la final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.