Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

arata excelent,FELICITARI!!! imi place!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sa o stapanesti sanatos fara incidente ,eu nu pot sa fac o comparatie cu ce ai avut inainte , e din alta galaxie asta

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine, pare a fi ultimul model din seria respectiva(2002-2003?).

 

Ce nu-ti place la ea?

 

Cat ai dat pe ea?

 

Avea dealerul local de M Guzzi si un Rsv 2001 de vanzare. Pretul...4500 euro. Evident ca sta in acelasi loc de 6 luni.

 

 

sunt mai scumpe afara decat in romania. da' si 4500 pe un 2001...:|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi visatori aici. Vad aceleasi mobre la vanzare de 6 luni, poate poate o pica prostul.

 

De VTR Sp nu mai spun, 4-5-6000 euro pe un motor vechi de 10 ani, cu 30-40000 km facuti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3500 inca nu este un pret urias. Aici nu gasesti sub 4500-5000, iar de Sp2 nici nu mai spun, 6-7000.

 

Eu unu, cu banii astia prefer sa imi indeplinesc un vis vechi, si sa-mi cumpar un Goldwing.

 

Honda are cateva parti bune care nu pot fi de neglijat, dar parca este prea "eclusivista" pt omul ce are nevoie de motor si pt altceva decat circuit, we si ocazionala defilare. Nici Aprilia nu e tocmai mobra ideala pt touring.Ca idee, in ultimele 2 luni am facut un pic peste 5500 km cu 2 motoare diferite, fara mers la piata, doar ture de we.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul folosesc liqui-moly 10w50. din fabrica iese cu 15w50. full synth, din fabrica iese cu semi.

 

dot 4 e ok pentru strada, atata timp cat nu e lifrom. la ambreiaj (culmea!!!) bag dot 5, siliconic. nu se mai murdareste, se uzeaza mai greu garnitura de la cilindru. nu as incerca pe frane totusi...

 

placute brembo sau carbone lorraine sau sbs. in ordinea asta.

 

da, exista si un fix pentru frana de spate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Ce nu mi place NEAM este sunetul cand sunt pe ea.........da-l in pwla mea ce urat ,nu suna deloc a V2....

 

Hmmm, eu sunt indragostit de urletele italiencei mele... o sa trag un filmulete pe iutub, poate mi se pare numai mie... :D

 

PS: Mivv titanium pe model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, un furtun de ulei de la turbina care s-a busit. acum astept cateva zile sa imi vina si inca vreo 3 sa ajung in bucuresti sa il pun ca am trimis motorul cu o duba acolo...

 

De aia

 

cu toba stock s-aude de parca am niste suruburi prin motor si de parca e un V4 electric

 

Cel mai oribil sunet de V2 ever........

 

 

ei, acum ai aflat cum suna si cu aftermarket :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutari....am si eu un rsv mille troy corser replica, il am din octombrie anul trecut, foarte multumit de mobra, avand in vedere ca sunt fan dedicat motoarelor sportive 2v, pot sa spun cu mana pe inima ca vis-a-vis de vtr, pe care am facut cca 20.000 de km, este net superioara din toate punctele de vedere, cu singurul minus de rigoare la intretinere. Pozitia in sa, bicicleta, acceleratia, distanta de franare sunt excelente... faptul ca nu intra in voblaj asa de usor ca un vtr(posesorii de vtr stiu la ce ma refer)este un mare +. Probabil ca putini din cei de aici de pe forum cunosc istoria motorului rotax990 v60. este un propulsor care a fost conceput si folosit initial pt aviatia usoara, si ulterior adaptat pt uzul moto. Din acest motiv sistemul de ungere, de amestec si aprindere este putin diferit de celelalte echivalente de pe piata. motorul nu are baie de ulei clasica, ci e cu rezervor de ulei, motor racit ulei si apa, in V la 60 de grade, pompa de ulei dubla in tandem, doua bujii si 2 bobine pe cilindru cu scanteie in cascada, si o gramada de alte inovatii... Atat pot sa spun, ca daca service-ul se face in mod corect, o sa ajungeti cu motorul la 100k fara probleme....

in incheiere, m-as bucura foarte mult daca s-ar face si in romania noastra cate-o intrunire de rsv-uri, sau macar de sportive 2v...

asfalt uscat tuturor si sa auzim de bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ca incepe sa se (re)inchege o mana de RSV-isti, sa mai avem si noi cu cine povesti... Despre a mea pot sa spun, dupa prima tura mai insemnata (Tg Mures - Vama Veche + retur) urmatoarele chestii:

1. Este surprinzator de confortabila! am mai avut sportive, poate ca Blade-urile sunt un pic un pic mai prietenoase, dar pozitia de pe RSV are ceva... nu stiu cum sa ii zic... foarte natural! Poate ca se potriveste bine la dimensiunile mele (1,80m / 80kg), cert este ca la intoarcere am bifat cam 700 km cu opriri putine si cand am bagat-o in garaj ma gandeam ca as putea pleca inapoi chiar atunci :grinbandit:

2. Am plecat in tura asta intr-un grup foarte omogen, din care numai eu aveam sportiva; urmatoarele ca performante au fost un BMW R1100RS si un FZ6N, restul mai slabe, deci mai lente. Am mers o vreme in ritmul lor, in rest sprinturi de sanatate si reprize de cruising la 130 - 140 km/h. In acest ritm, am scos un consum mediu pe tot drumul de 5,7 litri / 100km. Si acum imi vine greu sa cred, dar - iata - RSV-ul stie si touring...

3. Aceasta motocicleta are o tinuta de drum de exceptie. Viraje in viteza, viraje lente, viraje cu denivelari, plecari in forta din viraje, franari "pripite" cu aruncare in viraj... le inghite pe toate cu un calm foarte "ne-italian"... Asta nu inseamna ca nu exista alta pe lume mai buna decat ea. Inseamna doar ca, la banii la care o gasesti pe asta, reuseste sa faca un pachet de performante care (cel putin pe mine, ma) impresioneaza. :bigstar:

4. Este o motocicleta care anul acesta implineste 13 ani. Dar cand ma apropii cu ea de orice grup, atrage privirile in mod garantat; poate ca jumatate din succes se datoreaza si sunetului, care in peisajul romanesc al sportivelor dominat 98% de motoarele 4L este foarte neobisnuit (pentru mine este minunat).

Pana data viitoare - asfalt uscat!

2012-08-03_07-42-52_979.jpg

2012-08-03_08-47-40_824.jpg

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am scris mai sus, am mers destul de incet, fiind cu gashca. Asta inseamna ca nu prea treceam de 6000 de rot/min, iar viteza medie pe traseul pana la autostrazi a fost 80 - 90 km/h. Odata urcati pe autostrada am mers la 120 - 130 km/h constant. Treptele le-am folosit normal, iar in treapta a 6-a, la 4500 rot/min aveam un 120 - 130 km/h, ceea ce a scos consumul de care vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mergi constant e ok. nu trage in a 6-a de la 4500 cum te-ai obisnuit sa traga in treptele inferioare, nici o problema, daca vreau depasiri in forta dau 3 trepte in jos si decolez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-a 6-a pe RSV la 4500 eu il simt subturat, tu nu?

 

Adica daca vreau sa merg cu 90, merg cu a 4-a, 5000 rpm & asa, daca vreau 120 cam cu a 5-a, 5000 RPM & etc....

Oi avea eu alta calcatura, nu stiu... mie nu mi s-a parut subturat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat acum 2 luni in bulgaria cu un aprc 2012... DEMENTIALA ca superbike, groaznica pentru strada. ma rog, pentru drumuri mai mari de 100-150 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...