cmd Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) imi pare sincer rau ca nu gasesc articolul citit in legatura cu chestia cu resetatul bordului insa mi-am adus aminte de altul http://www.apriliaforum.com/forums/archive/index.php/t-213594.html am sapat si eu ceva pe forumul lor pt fiecare cumparare cand a fost cazul ,pt un rsv4 nu cred ca se poate spune NU Editat Iunie 20, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Scuza-mi ignoranta..nu tie ti-a crapat motorul ?ai reparat mai mult la dansa decat te-ai dat .despre ce vorbim @lexysexy ..modelul 2004 a avut un recall..a avut probleme la bascula..jos ,in locul unde vine standerul. vezi sa nu fie crapat...mai are un "bug" cunoscut ->probleme cu frana spate (??intra aer in instalatie??sau cv de genu) Problema pe care am avut-o eu nu am identificat-o nici acum, la vechiul motor. Am inlocuit motorul de pe ea (2002) cu unul 2003. Intr-adevar,esti foarte ignorant si nu cunosti detaliile, insa faci afirmatii. Vrei sa-ti spun cu cat am cumparat motorul complet, de pe 2003? Cu 800 RON. Iar schimbul de motor l-am facut in iarna, Ianuarie. Deci afirmatia ta ca "mai mult am reparat la dansa" n-are nici o valoare. Din Iunie anu trecut de cand o am am cel putin vreo 13-14 mii de km cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) a spart motorul saracu chiar de 2 ori nu o singura data afirmatia asta ma va determina sa nu ma mai afund in discutii contradictorii cu tine.. probleme la motor am avut o singura data,anul trecut. anul asta m-am accidentat eu singur,si implicit mi-am accidentat si motorul.. ca fapt divers, daca tot ar fi asa problematica Aprilia, cum iti explici ca atunci cand am avut problema aia la motor, am decis sa schimb motorul,in loc sa o dezmembrez? (mai ales ca as fi luat mai multi bani pe ea bucati,decat intreaga). Cum iti explici ca si acum,dupa ce m-am botit, iarasi am reparat-o, in loc sa o vand. o fi asa proasta de o pastrez? Editat Iunie 20, 2013 de Adrian X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) nu stiam mai Adrian ca ai avut inca un accident,Doamne fereste ma retrag,tind sa cred ca nici macar nu e vina motoarelor si motocicletelor tale ci tu esti problema lor .. glumesc nu am zis si noi nimic sa ne spui BRAVO,mereu ne-ai mustrat ,pai e frumos ? ) ce numar avea Gica Contra de la nationala? Editat Iunie 20, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 nu stiam mai Adrian ca ai avut inca un accident,Doamne fereste ma retrag,tind sa cred ca nici macar nu e vina motoarelor si motocicletelor tale ci tu esti problema lor .. glumesc nu am zis si noi nimic sa ne spui BRAVO,mereu ne-ai mustrat ,pai e frumos ? ) ce numar avea Gica Contra de la nationala? mai cmd,in mare parte ai dreptate, am fost de prea multe ori bou sunt in curs de schimbare. prefer sa ma bucur de motor de acu', decat de ghips sau alte tampenii :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 de exemplarul asta ziceam ca a aparut dupa ce mi-am luat k5`ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Nu va luati Aprilia....e de cacao, electrica de rahat, mufe de cacao,personalitate prea multa....intr un cuvant NAJPA. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Nu va luati Aprilia....e de cacao, electrica de rahat, mufe de cacao,personalitate prea multa....intr un cuvant NAJPA. ) aia nu e mufa de la releul de incarcare? aceiasi problema am patit-o si eu la motorul meu. doar ca eu ii pusesem alt tip de releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Odata ce rezolvi problemele electrice (sa fim seriosi, 2 - 3 mufe si un metru de cablu), e greu sa mai pui mobre din aceeasi perioada langa ea. Zilele trecute i-am imprumutat-o unui tovaras sa dea o tura de rond cu ea... Am avut ocazia s-o vad si aud "de pe tusha". Nu mai pot sa o vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Hmm, David care e diferenta intre Mille pre 2001 si modelul 2001+. Am ocazia sa iau una 2001 si stau in dilema deoarece nu stiu daca face fata unui concediu de 5-6000 km dintr-o bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Gixu...daca vrei 6000 km dintr o bucata ia ti turing. Supersportul este pt altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Aprilia este (poate) pentru altceva. Am facut 22000 km cu un Blade intr-un an si n-am avut nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Si eu am facut cu 954 17000 intr un an , si daca aveam contract cu Petromul faceam mai mult, dar nu 6000 dintr o bucata. Dupa 300 km este deja incomod pe orice supersport "parerea mea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 deci ce spuneam eu Adrian cu instalatia electica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Cmd.....si asta nu e tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 (editat) da lexy,eu sincer daca nu aveam un prieten calumea pe TNG care sa-mi deschida mintea... faceam si eu "greseala" asta , am zis ca in afara de rsv 4 nu-mi cumpar nimic din gama produsa de aprilia prea multa bataie de cap pt nimic... cum sunt eu tamp si stau cam prost cu dibla si psihicul ,aprilia`mi trebuie sa ma jelesc non stop ti-am zis ca daca nu te improprietaresti cu una calumea tot la japoneze ajungi.. Editat Iunie 23, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) comandante 0 probleme cu cadru daca este utilizata motocicleta corespunzator,in caz de accident frontal ... da ai sanse mari sa se rupa cadrul , o reala problema @ suzuki pana`n 2011 sunt FRANELE ,cele mai panarame frane EVER ,aia da problema ... un upgrade pt frane si iese o motocicleta belea Editat Iunie 24, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Conectorii defectuosi sint prezenti foarte , foarte des la Aprilia, inclusiv la 125RS. Pica un conector din asta cind te afli la 3-500km de casa, si te-a linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 eu de obicei cand imi cumpar un motor ma interesez fie INAINTE fie DUPA despre diverse probleme, pe net. Eu stiam de problemele cu 'brown connector'dinainte sa-mi cumpar RSV ul. Si cum au zis si alti (si GoodKat si Crazy), e o problema generica la multe motorete. Ma amuza Lexy, care intai "wow ce marfa e aprilia,ce belea trage, ciclistica etc", si dupa ce i se strica o mufa "bag p*!#@$ in ea Aprilia, e de cacao".... pai asa se face mai nene? Daca-ti pica o mufa, gata, mobra e de k.k.t ? Iar daca are si alte probleme,trebuia sa le reperezi cand ai cumparat-o sau macar sa te fi interesat de ele dinainte (apriliaforum.com etc). @Gixu: RSV '99-'03 se preteaza foarte ok pt calatorii lungi, raportata la alte vitezane. Dar acu tine de toleranta ta. Cum au zis si restu', nu e facut specific pt asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Asa sunt eu....imi bag la orice chestie...dar si cand ma plimbbbb...ehee trece nervozeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 @Gixu >>> nu am termen de comparatie, nu m-am dat cu alt model de RSV decat al meu. Despre touring pot sa spun ca am facut Vama Veche - Tg. Mures dintr-o bucata si m-as fi dus inapoi cand am ajuns in fata garajului. Dar asta inseamna 600 km, nu chestii grele, de care zici tu... Si daca ne tot legam de conectori, pot marturisi ca am avut doua Blade-uri cu exact aceeasi problema la mufa releului de incarcare, care se incalzea. Mare cahcat, vrei sa nu te lase mobra in drum la 3500 de km de casa? Taie frate mufa jos si cositoreste firele. Iti ia 20 de minute cu tot cu demontat / remontat carene. Bun, acum ce mai e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) cat a tinut dragostea de rsv adrian ? Editat Iulie 4, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 cat a tinut dragostea de rsv adrian ? roflmao. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Are cineva un rulment de ambreiaj de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Ai examinat cu atentie piesa? Adica sa vezi cat de uzate sunt cele doua suprafete de rulare si "bilele". In functie de starea celor trei elemente pot sa-ti recomand o varianta de reparatie ieftina (cca 100 - 150 RON cu materiale incluse) dar foarte durabila (eu am doi ani deja si nu simt nici o urma de uzura ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.