PzKpfW Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (...) voiam sa incerc si mirajul unui circuit - trackday, cursuri, etc... SM. AmcKart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 frana spate se aeriseste dupa ce dai jos etrierul si pozitionezi aerisitorul in sus... nu o sa mai ai probleme, dai banii pe pompe degeaba, n-au nici pe dracu'... Asa am facut. E chiar un pdf dat de cei de la Aprilia in care arata cum se face. Am procedat asa cu pompa stock, pe moment a tinut frana, peste o saptamana cand am ajuns la mobra, fara sa fi fost folosita intre timp era la fel de moale. Deci clar lua aer pe undeva. Acum, cu pompa de ducati nici nu am reusit sa o fac sa tina pe moment. Dupa ce ii refac etrierul pot sa trag concluzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe spune-ne si noua ce cursuri ai urmat,si cat ai dat...nu de alta, dar mai ieri o ardeai si tu racing prin oras, cum ai recunoscut singur, si ulterior ai vazut 'lumina' si te dai doar pe pista Multi poate inca prefera strada (nu la modul racing)...si plimbarile lungi....touring,etc Nu contrazic ideea ca un curs n-ar fi bine primit,dar depinde cu cine-l faci.. » Post actualizat in 30 Jun 2016 18:04 Asa am facut. E chiar un pdf dat de cei de la Aprilia in care arata cum se face. Am procedat asa cu pompa stock, pe moment a tinut frana, peste o saptamana cand am ajuns la mobra, fara sa fi fost folosita intre timp era la fel de moale. Deci clar lua aer pe undeva. Acum, cu pompa de ducati nici nu am reusit sa o fac sa tina pe moment. Dupa ce ii refac etrierul pot sa trag concluzii. am facut si eu dupa PDF ala si n-am rezolvat nici o pwla (eu aveam Mille 2002). In final mi-am bagat pwla si-am mers doar cu frana fata.... Nu foarte inteligent,dar n-au fost probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 30 Jun 2016 18:04 am facut si eu dupa PDF ala si n-am rezolvat nici o pwla (eu aveam Mille 2002). In final mi-am bagat pwla si-am mers doar cu frana fata.... Nu foarte inteligent,dar n-au fost probleme... Asta ziceam si eu. E cam fix pix aerisirea aia. Multi zic ca pompa de ducati ar rezolva problema, desi nu prea vad explicatia. Poate doar ca e altfel facuta. Daca nici asa nu merge rezolvarea este sa ii pun niste scarite pe care sa mearga atasata o pompa clasica de japoneze, pozitionata vertical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 La V2 mare nu-ți mai trebuie frână spate. Ai frână de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Uite: Pun lichid in bidonas - cel mai inalt punct al sistemului, da? Etrierul il am desfacut si intors invers, cu aerisitorul in sus. Ma apuc si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitor. Pe masura ce bidonasul incepe sa se goleasca cineva imi completeaza lichidul astfel incat sa nu traga aer pe sus. Trag si trag si trag vreo 3-4-5 bidonase de lichid. Tot timpul, pe furtunas vine lichid cu bule de aer...multe bule...incontinuu... ca si cum ar avea ditamai gauroiul pe undeva. Nu inteleg unde deoarece daca e inchis sistemul si apas pedala nu curge pe nicaieri, daca e sa ma iau dupa numarul de bule ar trebui ca atunci cand apas pedala sa am fantana arteziana. Aerisitorul e deschis foarte putin cand trag lichidul, sa prinda aer pe langa el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 aeriseste mai bine am 5 mille, 2 rsv-uri si un rsv4 (da, acelasi etrier) carora le-am facut aerisirea, n-au nici pe dracu'... trebuie facuta mai bine, atata tot... ai nevoie de un psihiatru (vezi ca ai uitat de Futura :-) ) » Post actualizat in 01 Jul 2016 11:39 @Metal: acum m-am uitat abia la clipul tau La tine 100% problema e de la electromotor incolo, eu ce aud e electromotorul care invarte in gol si nu cupleaza.... in clipul asta iti explica foarte bine cum functioneaza angrenajul electromotor/sprag/volanta etc... Daca era de la sprag, ar trebuie sa auzi cum motorul incearca sa o ia macar, are un zgomot specific cand incep sa miste pistoanele (engine turn over),ca aici: Pocniturile ce le auzi e cand motorul/miscarea pistoanelor cedeaza, ca nu are putere sa porneasca, si da sa se invarta inapoi,de la inertie, si sprag ul tine cat tine si cedeaza si pocneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Da, la al doilea videoclip m-am uitat si eu.. la mine nu facea asa, nu dadea semne de pornire greoaie. Vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Da, la al doilea videoclip m-am uitat si eu.. la mine nu facea asa, nu dadea semne de pornire greoaie. Vedem... Sunetul la tine e ca si cum electromotorul nu angreneaza nimic, s-aude doar el... nu misca pistoanele...nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Imi mai zicea cineva ca s-ar putea sa fie distributia sarita de la punct si sa fie blocat motorul, dar este exclus asta - am incercat sa o pornesc impinsa si incerca sa invarta, dar nu aveam suficienta viteza/putere la impins... deci pistoanele alea lucreaza in interior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 ai schimbat electromotorul de curand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Nope, doar acel sprag clutch! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 in cazul asta sunt destul de sigur ca motoreta ta are un scurt in electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Am un electromotor de RSV (daca ceva... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Wow...de cand nu am mai intrat aici ...a trecut o gramada de timp...vad o gramada de noi posesori de aprilici...mai ales ca mai toti trec prin ce am trecut eu acum cativa ani. Ps..vreau eu jiglorul ala... Si am si o sea pentru pasager. Metal...unde e mobra acum...te pot ajuta cu ceva sfaturi...atat despre sprag pentru ca eu initiam am schimbat rulmentul cu unul de bmw fiind mai ieftin dar i am intors bilele...a mers 3000 km..dupa care a cedat..l am schimbat pe tot...tot kitul...500 euro.am schimbat si bateria am renuntat si la mufe...mergea si intrerupt... » Post actualizat in 03 Jul 2016 16:30 Wow...de cand nu am mai intrat aici ...a trecut o gramada de timp...vad o gramada de noi posesori de aprilici...mai ales ca mai toti trec prin ce am trecut eu acum cativa ani. Ps..vreau eu jiglorul ala... Si am si o sea pentru pasager. Metal...unde e mobra acum...te pot ajuta cu ceva sfaturi...atat despre sprag pentru ca eu initiam am schimbat rulmentul cu unul de bmw fiind mai ieftin dar i am intors bilele...a mers 3000 km..dupa care a cedat..l am schimbat pe tot...tot kitul...500 euro.am schimbat si bateria am renuntat si la mufe...mergea si intrerupt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Wow...de cand nu am mai intrat aici ...a trecut o gramada de timp...vad o gramada de noi posesori de aprilici...mai ales ca mai toti trec prin ce am trecut eu acum cativa ani. Pentru ca toti ati luat niste gioarse, crezand ca luati cea mai tare motoreta la cel mai mic pret....si asta e 'costul' distractiei si apoi te miri de ce Aprilia are un renume rau pe piata RRomaneasca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Nu stiu ce intelegi tu prin gioarse..daca mobra mea este o gioarsa ...te invit...sa faci o inspectie...daca este o gioarsa pentru faptul ca se topesc mufele care fac legatura intre releul de incarcare si stator...pentru ca sunt amplasate prost si se carbonizeaza...inseamna ca este o gioarsa...daca tu consideri ca este o gioarsa pentru ca schimbi niste rulmenti la roti...daca tu consideri ca este o gioarsa pentru faptul ca trebuie sa mai cureti injectoarele daca intrerupe sau ca trebuie sa mai schimbi bujiile sau ca trebuie sa ii mai faci o sincronizare...inseamna ca avem niste gioarse. Spragul cedeaza pentru ca motorul are compresie mare si ca de obicei bateria este slaba si pentru ca releul de pornire este subdimensionat » Post actualizat in 03 Jul 2016 17:00 Si apropo...eu nu am dat chiar asa putin pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 deci chiar sunt singurul caruia ii merge brici motoreta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 deci chiar sunt singurul caruia ii merge brici motoreta asta Normal, parca era la vanzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 inca este la vanzare, roman rautacios asta nu inseamna ca merge mai prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Pentru ca toti ati luat niste gioarse, crezand ca luati cea mai tare motoreta la cel mai mic pret....si asta e 'costul' distractiei si apoi te miri de ce Aprilia are un renume rau pe piata RRomaneasca.. Eu mi-am asumat-o! Deci nu ma plang... Cand te uiti la cum am luat VTR-ul si cum arata acum, parca e ceva. Cam asta am in plan si cu Aprilia si mizam pe faptul ca o sa fie mai putine iinvestitii. Pana acum n-am facut mari rahaturi la ea. Nu e vina mea/a noastra ca am luat gioarse, ci e vina celor care le cumpara si cand e vorba de schimbat ceva, hop cu ele pe OLX. Cati amici ai tu care au schimbat discurile de frana cu unele noi atunci cand a fost nevoie? Cate astfel de motociclete sunt la noi in tara si cati proprietari merg cu ele la mecanic astfel incat acestia sa-si faca mana si sa rezolve imediat problemele?!!? Lexy, iti stiu motocicleta de acum cativa ani cand am fost la Veliko, chiar de atunci ma uitam la ea cat e de misto. Apoi am vazut ca ai pus-o la vanzare pentru o perioada dupa care ai renuntat Cat despre probleme & rezolvari, pastram legatura! » Post actualizat in 03 Jul 2016 17:55 deci chiar sunt singurul caruia ii merge brici motoreta asta Asta e, nimeni nu e perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Pentru mine unul, asta e placerea. Sa iau o gioarsa si sa o aduc la ce a fost ea initial. Strainii le zic "project bike" dar la noi unii le numesc "afaceri proaste" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Pana mea, astia suntem... Daca-mi luam R1, venea Jagi si ma lua la 3 pazeste, daca imi luam Ducati - pfoaaaa, ajungi la Dafway, o sa ai probleme cu electrica, o sa fie si o sa patesti, daca imi luam BMW - 'tu-ti capul ta de fitzos, meriti sa ti se strice si sa dai un purcoi de bani pe service. Frustrant e ca desi avem peste 2 meleoane de locuitori in capitala, numarul motocicletelor creste semnificativ, numarul mecanicilor si al atelierelor moto nu se mareste deloc. Imi e imposibil sa cred ca in Bucurestiul asta (in afara de reprezentanta) mai sunt 2-3 service-uri unde sa iti lasi motocicleta cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Nu stiu ce intelegi tu prin gioarse..daca mobra mea este o gioarsa ...te invit...sa faci o inspectie...daca este o gioarsa pentru faptul ca se topesc mufele care fac legatura intre releul de incarcare si stator...pentru ca sunt amplasate prost si se carbonizeaza...inseamna ca este o gioarsa...daca tu consideri ca este o gioarsa pentru ca schimbi niste rulmenti la roti...daca tu consideri ca este o gioarsa pentru faptul ca trebuie sa mai cureti injectoarele daca intrerupe sau ca trebuie sa mai schimbi bujiile sau ca trebuie sa ii mai faci o sincronizare...inseamna ca avem niste gioarse. Spragul cedeaza pentru ca motorul are compresie mare si ca de obicei bateria este slaba si pentru ca releul de pornire este subdimensionat » Post actualizat in 03 Jul 2016 17:00 Si apropo...eu nu am dat chiar asa putin pe ea. problema cu mufele nu e doar la aprilia. Consider ca Aprilia RSV e o motoreta chiar cu putine bube/hibe, daca o intretii cum trebuie. La mufe se rezolva simplu/ieftin, sprag ul cedeaza din cauza unei incercari ineficiente, nu din cauza bateriei ! Si nu tre sa dai 500 eur neaparat pe unul,releul,se poate schimba si el si sunt si alte mobre (chiar Honda) care au probleme cu releul.... Felu' in care ai spus-o e ca si cum insinuezi ca Aprilia is pline de probleme si nu e adevarat.. » Post actualizat in 03 Jul 2016 18:19 Pentru mine unul, asta e placerea. Sa iau o gioarsa si sa o aduc la ce a fost ea initial. Strainii le zic "project bike" dar la noi unii le numesc "afaceri proaste" project bike e una,si sa iei o mobra si sa carpesti dupa buselile altora, e alta... Nu stiu,pt mine placerea consta in a ma da cu motocicleta, in aia consta motociclismul.... Cui ii place si sa mestereasca, nimic impotriva ,insa aia e alta pasiune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 D'asta eu am si un CBF, motocicleta nealergata si intretinuta. Ieri am trecut pe V Prahovei fix cand a fost ruperea aia de nori, aveam apa pana peste lant pe la Posada! Daca eram cu RSV-ul nu stiu daca treceam, dar cu asta a mers. Asa ca da, la mine RSV-ul e o motocicleta moft! Si da, la un moment dat o sa fie asa cum vreau eu: si fara zgarieturi, si fara motor cu probleme, si cu suspensie ok... Pana atunci, service, bani, nervi Si tu nu mai comenta, pune mana si trimite ala... maine dimineata cand ajung la birou iti dau adresa pe PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.