Hellicks Hellmet Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Pfaaaa, sa vina caldurica un pic sa ma pot apuca de treaba la Apriliaaaaaa! Abia astept sa aud bubuitul ala superb la mine in garaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Mda, a trecut ceva vreme, si vor mai trece doua saptamani pana voi incarca si un filmulet cu ea la drum, dar pana atunci... iaca italianca: Editat Iunie 14, 2012 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Mda, a trecut ceva vreme, si vor mai trece doua saptamani pana voi incarca si un filmulet cu ea la drum, dar pana atunci... iaca italianca: Frumoasa mobra! Ai grija de ea si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 felicitari,te asteptam cu impresii despre mobra , sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 foarte tare mobra hellicks. in alta ordine de idei un motor care intra in modificari. pe parcurs ce il desfac o sa-i fac si poze pentru curiosi deocamdata nu am desfacut prea mult. va rog frumos sa nu radeti de ajutoare, da? )))) http://imageshack.us/g/14/photo0108t.jpg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 foarte tare mobra hellicks. in alta ordine de idei un motor care intra in modificari. pe parcurs ce il desfac o sa-i fac si poze pentru curiosi deocamdata nu am desfacut prea mult. va rog frumos sa nu radeti de ajutoare, da? )))) http://imageshack.us/g/14/photo0108t.jpg/ Heheeei, tu erai! Nu stiam cine s-a pus pe desfacut motoare! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 urmatorul pas pentru rsv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 1127 cc? ovcorz! scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu cartofu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Fesule, zici ca ne cunoastem. Eu am schimbatoare de viteza prin sertarul de la birou, grile de radiator pe langa, chestii dinastea. ) eram sigur ca nu-s singurul dement! nu ma intreba de ce nu l-am dus la garaj ca nu stiu sa-ti spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 1127 cc? ovcorz! scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu cartofu'! Holy fukk, ce bine arata, fa cilindri transparenti, sa se vada minunatiile astea! Hmmm, 1127 + turbo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Holy fukk, ce bine arata, fa cilindri transparenti, sa se vada minunatiile astea! Hmmm, 1127 + turbo? chip facut la comanda, pc3, airbox eliminat, evacuare facuta la comanda, 1127, turbo, pistoanele si chiulasele acoperite ceramic si antifrictiune (poimaine le trimit) chiulasele portate (de mine, in seara asta cred ca le termin), axe cu came generatia 2, chiulasele la fel, supape si sigurante din titan, injectie suplimentara, direct in admisie, vilbrochen usurat si tratat criogenic, biele carillo la comanda, traction control facut de mine (ca e obligatoriu). putere la roata? minim 200 de cai cu ~4 psi. pret? mai bine nu intrebati ))))) ah, am uitat: evacuarea acoperita ceramic+wrap, evacuarile si admisiile tot acoperite ceramic, cuzinetii acoperiti cu mos2, cutia acoperita cu mos2 (ma rog, un strat pe baza de mos2), rulmenti ceramici la roti si sper sa gasesc si pentru cutie tot ceramici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Suntem cativa cu RSV din Bucuresti/pe langa Bucuresti? Poate organizam o intalnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Zi totusi pretu. Oricum esti la polu' opus baetilor care invelesc butoiasu pt lichid de frana in ciorapei rizoma ))) hai sa ma intristez si eu ca n-am facut calculul pana acum tocmai ca sa evit chestia asta chip-ul m-a costat undeva la 250 de euro (+/-, nu mai tin minte exact-exact, o sa caut prin chitante) pc3-ul l-am luat de la un prieten sh ca n-avea timp sa mearga la dyno, 200 de euro, este cel cu usb airbox-ul eliminat de fapt nu este eliminat, este facut altul, presurizat din aluminiu. am un prieten bun care este sudor si are si un centru de fier vechi aluminiul de acolo l-am luat (tabla) si sudura facuta la el. pret? vreo 3-4 betii la el la curte. maxim 200 de lei. evacuarea la fel, facuta la el dar am cumparat un metru de teava de inox de 64mm si doi de 32. pret cam 60 de euro cred. finala nu exista. am un silencer facut pentru itp. kit-ul de 1127 cu tot cu transport in romania si trimiterea cilindrilor vechi undeva la 1600 de euro, poate 1700. acoperirea pistoanelor, chiulaselor, cuzinetilor, supapelor si arcurilor: 52 dolari/piston, 42.50/chiulasa, fata/spate supapa 14 dolari/bucata, tija supapa 8 dolari/bucata, 5 dolari/arc, cuzineti 8 dolari/bucata, 25 dolari/biela (oil shedding) parca 60 de dolari pe vilbrochen (oil shedding), evacuarea cu totul m-a costat 250 de dolari (acoperire ceramica) + ~200 de lei banda pentru evacuari. supapele de titan 100 dolari/bucata, sigurantele au fost bonus. arcurile n-am idee dar le-am cumparat noi, originale. parca 20 de euro bucata dar nu bag mana-n foc. bielele carillo 200 dolari/bucata chiulasele gen 2 400 euro complete, 400 de lei rectificarea scaunelor si supapelor noi cu 3 unghiuri pe cnc. axele cu came, "galetusele" de la supape, selectorul, furcile si cutia acoperite 450 de dolari cu totul. shift-star factorypro (il aveam de anul trecut) cred ca 200 de dolari. turbina moca. ma rog, un bax de bere. vilbrochen usurat si tratat crio undeva la 600 de dolari cu totul, nu mai tin minte exact. injectia suplimentara m-a costat doar un regulator de presiune, ceva tevi si un furtun facut la comanda. injectoarele le aveam. cred ca 200 de lei. tc-ul m-a ajuns 400 de euro. de fapt costul pieselor. executarea in colaborare cu o prietena iarasi, ceva beri set complet garnituri cred ca 1000 de lei. sigur am mai uitat ceva maruntisuri dar in mare astea-s costurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) ''fesu'', apreciez enorm ce vrei sa faci pentru ca RSV-ul este motocicleta mea de suflet. Ce te-a influentat sa alegi RSV-u pentru tuning-ul asta? Editat Iunie 25, 2012 de AnDreas01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) ''fesu'', apreciez enorm ce vrei sa faci pentru ca RSV-ul este motocicleta mea de suflet. Ce te-a influentat sa alegi RSV-u pentru tuning-ul asta? in primul rand cadrul exceptional, ma rog, ciclistica per total. ohlins, brembo radiale... cand o sa termin cu motorul cand o sa mai am bani o sa ma orientez spre bst carbon. in al doilea rand fiabilitatea extraordinara a motorului rotax si "feelingul" de v-2 Editat Iunie 25, 2012 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Pfff, urca-te o data pe un RSV si nu o sa mai pui intrebari... Pe mine ma uimeste motoreta asta (inca). Adica Ciclistica de fuge Honda sub plapuma, Putere cu un caracter aparte, ceva ce nu am mai simtit cu altele, Suspensie pe care o simti extraordinar, CUPLU excelent, foarte utilizabil, nu extremisme de pus pe circuit (desi pun pariu ca face o figura frumoasa) Pachetul asta, acompaniat de un sunet si un aspect unic, fac vraja perfecta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 ... Turboul ala cred ca ar merge si pe o Scania . Mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut pistoanele si turbina. De conversia la 1100 am auzit numai chestii bune dar la nivelul de atentie si bani investiti cred ca iese ceva balistic. In sfarsit va vea puterea sa se si tina dupa miare. Ha ha... Sper doar ca odata construit frankenV2-ul sa si tina cat mai mult. Super proiectul, respectele mele pentru nebunia de a comite atatia bani in motorul asta si astept cu nerabdare rezultatul! +poze cu etapele lucrarii +film la final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 @mistery, am un filmulet de acum 2 ani cand am cochetat cu turbo pe rsv dar nu l-am tinut decat in teste un pic din lipsa de timp. acum am o luna la dispozitie deci il pot pune pe picioare ca sa spun asa... sunetul este d-am pwulea pe youtube, nu stiu de ce dar here goes nothing... http://www.youtube.com/watch?v=XNTu_LqCG7E pardon, e de un an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 nu ai nimerit tu unul nou noutz sau ....ce ? argumenteaza si lamureste`ne si pe noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Adrian, fa-l Tuono si s-ar putea sa-l pastrezi mai mult timp. Editat Iunie 29, 2012 de incult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 ti-am mai zis eu treaba cu consumul. nu are nimeni grija de reglat amestec si sincronizare (pentru cei ce nu stiu da, rsv-ul nu are sonda lambda si are doua potentiometre pe ecu de unde se regleaza amestecul. in functie de amestec se face si sincronizarea. trebuie un analizor de gaze cu doua sonde. orice service auto mai rasarit o idee are asa ceva.) cat despre gume rsv-ul pana-n 2004 vine cu 180/55 si 190/55 si 120/65 si 120/70, din fabrica si trecute in carte. cel putin al meu e omologat cu ambele dimensiuni. dar cum la noi rar-ul e cel putin degeaba rsv-ul unui prieten are trecute in carte doar doua dimensiuni, 190/55 si 120/70... ce mi se pare aiurea in schimb e faza cu 180-ul. 180 se reteaza la o janta de 5.5, pe cand rsv-ul are de 6. cel mai bine m-am inteles cu 190/55 in schimb, profil ascutit si pata de contact mai mare. 180-ul desi stiu ca o sa sune ciudat mi s-a parut de toata jena. chiar si in oras ajungeam la capatul lui, cand ma dadeam pe serpentine imi fugea... nasol, ce sa zic? si nu, nu era vechi, era nou-nout, dunlop qualifier rr, asta dupa ce avusesem tot q rr pe spate, tot nou (de fapt setul, eu le schimb pe ambele la 6-7000 maxim) deci nu e vorba de alta guma total diferita. si mai e ceva: eu reglez suspensiile si in functie de inaltimea gumei (masurata, nu ce scrie pe ea ca mai tot timpul are alt diametru decat calculul clasic x% din latime). si cand spun ca reglez suspensiile nu ma refer la sag ci chiar la inaltimea lor si din jug (in caz ca pun 65) si din amortizorul de spate (da, rsv-ul are reglaj de inaltime din fabrica, si pe sachs si pe ohlins) sau poate pur si simplu am eu un mers kamikaze. oricum, mie personal nu mi-a placut neam 180-ul... ah, am uitat de shift-light! apesi pe "c" o secunda si ii dai drumul, acul o sa se miste pana unde e setat. daca mai apesi o data se misca 50 sau 100 de ture mai sus, nu mai tin minte exact. daca tii apasat continuu pe el o sa sara din mie-n mie. il setezi de la 6000 in sus, sub nu vrea. eu il tineam la 10250 ca acolo are puterea maxima si cand schimb treapta "cade" in cuplu. liniutze-style acum dupa ce o termin si ma duc pe dyno o sa vad unde o sa am caii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 2,3 poze adi`adrian cu rsv`ul?felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 ti-am mai zis eu treaba cu consumul. nu are nimeni grija de reglat amestec si sincronizare (pentru cei ce nu stiu da, rsv-ul nu are sonda lambda si are doua potentiometre pe ecu de unde se regleaza amestecul. in functie de amestec se face si sincronizarea. trebuie un analizor de gaze cu doua sonde. orice service auto mai rasarit o idee are asa ceva.) cat despre gume rsv-ul pana-n 2004 vine cu 180/55 si 190/55 si 120/65 si 120/70, din fabrica si trecute in carte. cel putin al meu e omologat cu ambele dimensiuni. dar cum la noi rar-ul e cel putin degeaba rsv-ul unui prieten are trecute in carte doar doua dimensiuni, 190/55 si 120/70... ce mi se pare aiurea in schimb e faza cu 180-ul. 180 se reteaza la o janta de 5.5, pe cand rsv-ul are de 6. cel mai bine m-am inteles cu 190/55 in schimb, profil ascutit si pata de contact mai mare. 180-ul desi stiu ca o sa sune ciudat mi s-a parut de toata jena. chiar si in oras ajungeam la capatul lui, cand ma dadeam pe serpentine imi fugea... nasol, ce sa zic? si nu, nu era vechi, era nou-nout, dunlop qualifier rr, asta dupa ce avusesem tot q rr pe spate, tot nou (de fapt setul, eu le schimb pe ambele la 6-7000 maxim) deci nu e vorba de alta guma total diferita. si mai e ceva: eu reglez suspensiile si in functie de inaltimea gumei (masurata, nu ce scrie pe ea ca mai tot timpul are alt diametru decat calculul clasic x% din latime). si cand spun ca reglez suspensiile nu ma refer la sag ci chiar la inaltimea lor si din jug (in caz ca pun 65) si din amortizorul de spate (da, rsv-ul are reglaj de inaltime din fabrica, si pe sachs si pe ohlins) sau poate pur si simplu am eu un mers kamikaze. oricum, mie personal nu mi-a placut neam 180-ul... ah, am uitat de shift-light! apesi pe "c" o secunda si ii dai drumul, acul o sa se miste pana unde e setat. daca mai apesi o data se misca 50 sau 100 de ture mai sus, nu mai tin minte exact. daca tii apasat continuu pe el o sa sara din mie-n mie. il setezi de la 6000 in sus, sub nu vrea. eu il tineam la 10250 ca acolo are puterea maxima si cand schimb treapta "cade" in cuplu. liniutze-style acum dupa ce o termin si ma duc pe dyno o sa vad unde o sa am caii. scuze, eram de abia trezit din somn 180/55 si 190/50 are din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Corect. Eu din pacate am doar 180 in carte si trebuie sa trec pe la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.