Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

  • 3 months later...

Mda, a trecut ceva vreme, si vor mai trece doua saptamani pana voi incarca si un filmulet cu ea la drum, dar pana atunci... iaca italianca:

biju.jpg

Frumoasa mobra!

Ai grija de ea si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare mobra hellicks.

 

in alta ordine de idei un motor care intra in modificari. pe parcurs ce il desfac o sa-i fac si poze pentru curiosi :) deocamdata nu am desfacut prea mult. va rog frumos sa nu radeti de ajutoare, da? :)))))

http://imageshack.us/g/14/photo0108t.jpg/

Heheeei, tu erai! Nu stiam cine s-a pus pe desfacut motoare! :cheers: Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fesule, zici ca ne cunoastem. :D Eu am schimbatoare de viteza prin sertarul de la birou, grile de radiator pe langa, chestii dinastea. :))

 

eram sigur ca nu-s singurul dement! :lol: nu ma intreba de ce nu l-am dus la garaj ca nu stiu sa-ti spun :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Holy fukk, ce bine arata, fa cilindri transparenti, sa se vada minunatiile astea! :banana:

Hmmm, 1127 + turbo?

:rock:

 

chip facut la comanda, pc3, airbox eliminat, evacuare facuta la comanda, 1127, turbo, pistoanele si chiulasele acoperite ceramic si antifrictiune (poimaine le trimit) chiulasele portate (de mine, in seara asta cred ca le termin), axe cu came generatia 2, chiulasele la fel, supape si sigurante din titan, injectie suplimentara, direct in admisie, vilbrochen usurat si tratat criogenic, biele carillo la comanda, traction control facut de mine (ca e obligatoriu). putere la roata? minim 200 de cai cu ~4 psi. pret? mai bine nu intrebati :))))))

 

ah, am uitat: evacuarea acoperita ceramic+wrap, evacuarile si admisiile tot acoperite ceramic, cuzinetii acoperiti cu mos2, cutia acoperita cu mos2 (ma rog, un strat pe baza de mos2), rulmenti ceramici la roti si sper sa gasesc si pentru cutie tot ceramici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi totusi pretu.

 

Oricum esti la polu' opus baetilor care invelesc butoiasu pt lichid de frana in ciorapei rizoma :))))

 

hai sa ma intristez si eu ca n-am facut calculul pana acum tocmai ca sa evit chestia asta :laugh:

 

chip-ul m-a costat undeva la 250 de euro (+/-, nu mai tin minte exact-exact, o sa caut prin chitante)

 

pc3-ul l-am luat de la un prieten sh ca n-avea timp sa mearga la dyno, 200 de euro, este cel cu usb

 

airbox-ul eliminat de fapt nu este eliminat, este facut altul, presurizat din aluminiu. am un prieten bun care este sudor si are si un centru de fier vechi :laugh: aluminiul de acolo l-am luat (tabla) si sudura facuta la el. pret? vreo 3-4 betii la el la curte. maxim 200 de lei.

 

evacuarea la fel, facuta la el dar am cumparat un metru de teava de inox de 64mm si doi de 32. pret cam 60 de euro cred. finala nu exista. am un silencer facut pentru itp.

 

kit-ul de 1127 cu tot cu transport in romania si trimiterea cilindrilor vechi undeva la 1600 de euro, poate 1700.

 

acoperirea pistoanelor, chiulaselor, cuzinetilor, supapelor si arcurilor: 52 dolari/piston, 42.50/chiulasa, fata/spate supapa 14 dolari/bucata, tija supapa 8 dolari/bucata, 5 dolari/arc, cuzineti 8 dolari/bucata, 25 dolari/biela (oil shedding) parca 60 de dolari pe vilbrochen (oil shedding), evacuarea cu totul m-a costat 250 de dolari (acoperire ceramica) + ~200 de lei banda pentru evacuari.

 

supapele de titan 100 dolari/bucata, sigurantele au fost bonus. arcurile n-am idee dar le-am cumparat noi, originale. parca 20 de euro bucata dar nu bag mana-n foc.

 

bielele carillo 200 dolari/bucata

 

chiulasele gen 2 400 euro complete, 400 de lei rectificarea scaunelor si supapelor noi cu 3 unghiuri pe cnc.

 

axele cu came, "galetusele" de la supape, selectorul, furcile si cutia acoperite 450 de dolari cu totul.

 

shift-star factorypro (il aveam de anul trecut) cred ca 200 de dolari.

 

turbina moca. ma rog, un bax de bere.

 

vilbrochen usurat si tratat crio undeva la 600 de dolari cu totul, nu mai tin minte exact.

 

injectia suplimentara m-a costat doar un regulator de presiune, ceva tevi si un furtun facut la comanda. injectoarele le aveam. cred ca 200 de lei.

 

tc-ul m-a ajuns 400 de euro. de fapt costul pieselor. executarea in colaborare cu o prietena iarasi, ceva beri :laugh:

 

set complet garnituri cred ca 1000 de lei.

 

sigur am mai uitat ceva maruntisuri dar in mare astea-s costurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''fesu'', apreciez enorm ce vrei sa faci pentru ca RSV-ul este motocicleta mea de suflet. Ce te-a influentat sa alegi RSV-u pentru tuning-ul asta?

 

in primul rand cadrul exceptional, ma rog, ciclistica per total. ohlins, brembo radiale... cand o sa termin cu motorul cand o sa mai am bani o sa ma orientez spre bst carbon. in al doilea rand fiabilitatea extraordinara a motorului rotax si "feelingul" de v-2 :)

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfff, urca-te o data pe un RSV si nu o sa mai pui intrebari... Pe mine ma uimeste motoreta asta (inca). :burnout:

Adica

Ciclistica de fuge Honda sub plapuma,

Putere cu un caracter aparte, ceva ce nu am mai simtit cu altele,

Suspensie pe care o simti extraordinar,

CUPLU excelent, foarte utilizabil, nu extremisme de pus pe circuit (desi pun pariu ca face o figura frumoasa)

Pachetul asta, acompaniat de un sunet si un aspect unic, fac vraja perfecta! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Turboul ala cred ca ar merge si pe o Scania :rusinica: .

Mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut pistoanele si turbina. De conversia la 1100 am auzit numai chestii bune dar la nivelul de atentie si bani investiti cred ca iese ceva balistic. In sfarsit va vea puterea sa se si tina dupa miare. Ha ha...

 

Sper doar ca odata construit frankenV2-ul sa si tina cat mai mult.

Super proiectul, respectele mele pentru nebunia de a comite atatia bani in motorul asta si astept cu nerabdare rezultatul!

 

+poze cu etapele lucrarii :grinbandit:

+film la final :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mistery, am un filmulet de acum 2 ani cand am cochetat cu turbo pe rsv dar nu l-am tinut decat in teste un pic din lipsa de timp. acum am o luna la dispozitie deci il pot pune pe picioare ca sa spun asa... sunetul este d-am pwulea pe youtube, nu stiu de ce dar here goes nothing...

 

http://www.youtube.com/watch?v=XNTu_LqCG7E

 

pardon, e de un an :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am mai zis eu treaba cu consumul. nu are nimeni grija de reglat amestec si sincronizare (pentru cei ce nu stiu da, rsv-ul nu are sonda lambda si are doua potentiometre pe ecu de unde se regleaza amestecul. in functie de amestec se face si sincronizarea. trebuie un analizor de gaze cu doua sonde. orice service auto mai rasarit o idee are asa ceva.) cat despre gume rsv-ul pana-n 2004 vine cu 180/55 si 190/55 si 120/65 si 120/70, din fabrica si trecute in carte. cel putin al meu e omologat cu ambele dimensiuni. dar cum la noi rar-ul e cel putin degeaba rsv-ul unui prieten are trecute in carte doar doua dimensiuni, 190/55 si 120/70... ce mi se pare aiurea in schimb e faza cu 180-ul. 180 se reteaza la o janta de 5.5, pe cand rsv-ul are de 6. cel mai bine m-am inteles cu 190/55 in schimb, profil ascutit si pata de contact mai mare. 180-ul desi stiu ca o sa sune ciudat mi s-a parut de toata jena. chiar si in oras ajungeam la capatul lui, cand ma dadeam pe serpentine imi fugea... nasol, ce sa zic? si nu, nu era vechi, era nou-nout, dunlop qualifier rr, asta dupa ce avusesem tot q rr pe spate, tot nou (de fapt setul, eu le schimb pe ambele la 6-7000 maxim) deci nu e vorba de alta guma total diferita. si mai e ceva: eu reglez suspensiile si in functie de inaltimea gumei (masurata, nu ce scrie pe ea ca mai tot timpul are alt diametru decat calculul clasic x% din latime). si cand spun ca reglez suspensiile nu ma refer la sag ci chiar la inaltimea lor si din jug (in caz ca pun 65) si din amortizorul de spate (da, rsv-ul are reglaj de inaltime din fabrica, si pe sachs si pe ohlins) sau poate pur si simplu am eu un mers kamikaze. oricum, mie personal nu mi-a placut neam 180-ul...

 

ah, am uitat de shift-light! apesi pe "c" o secunda si ii dai drumul, acul o sa se miste pana unde e setat. daca mai apesi o data se misca 50 sau 100 de ture mai sus, nu mai tin minte exact. daca tii apasat continuu pe el o sa sara din mie-n mie. il setezi de la 6000 in sus, sub nu vrea. eu il tineam la 10250 ca acolo are puterea maxima si cand schimb treapta "cade" in cuplu. liniutze-style :lol: acum dupa ce o termin si ma duc pe dyno o sa vad unde o sa am caii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am mai zis eu treaba cu consumul. nu are nimeni grija de reglat amestec si sincronizare (pentru cei ce nu stiu da, rsv-ul nu are sonda lambda si are doua potentiometre pe ecu de unde se regleaza amestecul. in functie de amestec se face si sincronizarea. trebuie un analizor de gaze cu doua sonde. orice service auto mai rasarit o idee are asa ceva.) cat despre gume rsv-ul pana-n 2004 vine cu 180/55 si 190/55 si 120/65 si 120/70, din fabrica si trecute in carte. cel putin al meu e omologat cu ambele dimensiuni. dar cum la noi rar-ul e cel putin degeaba rsv-ul unui prieten are trecute in carte doar doua dimensiuni, 190/55 si 120/70... ce mi se pare aiurea in schimb e faza cu 180-ul. 180 se reteaza la o janta de 5.5, pe cand rsv-ul are de 6. cel mai bine m-am inteles cu 190/55 in schimb, profil ascutit si pata de contact mai mare. 180-ul desi stiu ca o sa sune ciudat mi s-a parut de toata jena. chiar si in oras ajungeam la capatul lui, cand ma dadeam pe serpentine imi fugea... nasol, ce sa zic? si nu, nu era vechi, era nou-nout, dunlop qualifier rr, asta dupa ce avusesem tot q rr pe spate, tot nou (de fapt setul, eu le schimb pe ambele la 6-7000 maxim) deci nu e vorba de alta guma total diferita. si mai e ceva: eu reglez suspensiile si in functie de inaltimea gumei (masurata, nu ce scrie pe ea ca mai tot timpul are alt diametru decat calculul clasic x% din latime). si cand spun ca reglez suspensiile nu ma refer la sag ci chiar la inaltimea lor si din jug (in caz ca pun 65) si din amortizorul de spate (da, rsv-ul are reglaj de inaltime din fabrica, si pe sachs si pe ohlins) sau poate pur si simplu am eu un mers kamikaze. oricum, mie personal nu mi-a placut neam 180-ul...

 

ah, am uitat de shift-light! apesi pe "c" o secunda si ii dai drumul, acul o sa se miste pana unde e setat. daca mai apesi o data se misca 50 sau 100 de ture mai sus, nu mai tin minte exact. daca tii apasat continuu pe el o sa sara din mie-n mie. il setezi de la 6000 in sus, sub nu vrea. eu il tineam la 10250 ca acolo are puterea maxima si cand schimb treapta "cade" in cuplu. liniutze-style :lol: acum dupa ce o termin si ma duc pe dyno o sa vad unde o sa am caii.

 

 

scuze, eram de abia trezit din somn :laugh: 180/55 si 190/50 are din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...