Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

@mistery, am un filmulet de acum 2 ani cand am cochetat cu turbo pe rsv dar nu l-am tinut decat in teste un pic din lipsa de timp. acum am o luna la dispozitie deci il pot pune pe picioare ca sa spun asa... sunetul este d-am pwulea pe youtube, nu stiu de ce dar here goes nothing...

 

http://www.youtube.com/watch?v=XNTu_LqCG7E

 

pardon, e de un an :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am mai zis eu treaba cu consumul. nu are nimeni grija de reglat amestec si sincronizare (pentru cei ce nu stiu da, rsv-ul nu are sonda lambda si are doua potentiometre pe ecu de unde se regleaza amestecul. in functie de amestec se face si sincronizarea. trebuie un analizor de gaze cu doua sonde. orice service auto mai rasarit o idee are asa ceva.) cat despre gume rsv-ul pana-n 2004 vine cu 180/55 si 190/55 si 120/65 si 120/70, din fabrica si trecute in carte. cel putin al meu e omologat cu ambele dimensiuni. dar cum la noi rar-ul e cel putin degeaba rsv-ul unui prieten are trecute in carte doar doua dimensiuni, 190/55 si 120/70... ce mi se pare aiurea in schimb e faza cu 180-ul. 180 se reteaza la o janta de 5.5, pe cand rsv-ul are de 6. cel mai bine m-am inteles cu 190/55 in schimb, profil ascutit si pata de contact mai mare. 180-ul desi stiu ca o sa sune ciudat mi s-a parut de toata jena. chiar si in oras ajungeam la capatul lui, cand ma dadeam pe serpentine imi fugea... nasol, ce sa zic? si nu, nu era vechi, era nou-nout, dunlop qualifier rr, asta dupa ce avusesem tot q rr pe spate, tot nou (de fapt setul, eu le schimb pe ambele la 6-7000 maxim) deci nu e vorba de alta guma total diferita. si mai e ceva: eu reglez suspensiile si in functie de inaltimea gumei (masurata, nu ce scrie pe ea ca mai tot timpul are alt diametru decat calculul clasic x% din latime). si cand spun ca reglez suspensiile nu ma refer la sag ci chiar la inaltimea lor si din jug (in caz ca pun 65) si din amortizorul de spate (da, rsv-ul are reglaj de inaltime din fabrica, si pe sachs si pe ohlins) sau poate pur si simplu am eu un mers kamikaze. oricum, mie personal nu mi-a placut neam 180-ul...

 

ah, am uitat de shift-light! apesi pe "c" o secunda si ii dai drumul, acul o sa se miste pana unde e setat. daca mai apesi o data se misca 50 sau 100 de ture mai sus, nu mai tin minte exact. daca tii apasat continuu pe el o sa sara din mie-n mie. il setezi de la 6000 in sus, sub nu vrea. eu il tineam la 10250 ca acolo are puterea maxima si cand schimb treapta "cade" in cuplu. liniutze-style :lol: acum dupa ce o termin si ma duc pe dyno o sa vad unde o sa am caii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am mai zis eu treaba cu consumul. nu are nimeni grija de reglat amestec si sincronizare (pentru cei ce nu stiu da, rsv-ul nu are sonda lambda si are doua potentiometre pe ecu de unde se regleaza amestecul. in functie de amestec se face si sincronizarea. trebuie un analizor de gaze cu doua sonde. orice service auto mai rasarit o idee are asa ceva.) cat despre gume rsv-ul pana-n 2004 vine cu 180/55 si 190/55 si 120/65 si 120/70, din fabrica si trecute in carte. cel putin al meu e omologat cu ambele dimensiuni. dar cum la noi rar-ul e cel putin degeaba rsv-ul unui prieten are trecute in carte doar doua dimensiuni, 190/55 si 120/70... ce mi se pare aiurea in schimb e faza cu 180-ul. 180 se reteaza la o janta de 5.5, pe cand rsv-ul are de 6. cel mai bine m-am inteles cu 190/55 in schimb, profil ascutit si pata de contact mai mare. 180-ul desi stiu ca o sa sune ciudat mi s-a parut de toata jena. chiar si in oras ajungeam la capatul lui, cand ma dadeam pe serpentine imi fugea... nasol, ce sa zic? si nu, nu era vechi, era nou-nout, dunlop qualifier rr, asta dupa ce avusesem tot q rr pe spate, tot nou (de fapt setul, eu le schimb pe ambele la 6-7000 maxim) deci nu e vorba de alta guma total diferita. si mai e ceva: eu reglez suspensiile si in functie de inaltimea gumei (masurata, nu ce scrie pe ea ca mai tot timpul are alt diametru decat calculul clasic x% din latime). si cand spun ca reglez suspensiile nu ma refer la sag ci chiar la inaltimea lor si din jug (in caz ca pun 65) si din amortizorul de spate (da, rsv-ul are reglaj de inaltime din fabrica, si pe sachs si pe ohlins) sau poate pur si simplu am eu un mers kamikaze. oricum, mie personal nu mi-a placut neam 180-ul...

 

ah, am uitat de shift-light! apesi pe "c" o secunda si ii dai drumul, acul o sa se miste pana unde e setat. daca mai apesi o data se misca 50 sau 100 de ture mai sus, nu mai tin minte exact. daca tii apasat continuu pe el o sa sara din mie-n mie. il setezi de la 6000 in sus, sub nu vrea. eu il tineam la 10250 ca acolo are puterea maxima si cand schimb treapta "cade" in cuplu. liniutze-style :lol: acum dupa ce o termin si ma duc pe dyno o sa vad unde o sa am caii.

 

 

scuze, eram de abia trezit din somn :laugh: 180/55 si 190/50 are din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine, pare a fi ultimul model din seria respectiva(2002-2003?).

 

Ce nu-ti place la ea?

 

Cat ai dat pe ea?

 

Avea dealerul local de M Guzzi si un Rsv 2001 de vanzare. Pretul...4500 euro. Evident ca sta in acelasi loc de 6 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata excelent,FELICITARI!!! imi place!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sa o stapanesti sanatos fara incidente ,eu nu pot sa fac o comparatie cu ce ai avut inainte , e din alta galaxie asta

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine, pare a fi ultimul model din seria respectiva(2002-2003?).

 

Ce nu-ti place la ea?

 

Cat ai dat pe ea?

 

Avea dealerul local de M Guzzi si un Rsv 2001 de vanzare. Pretul...4500 euro. Evident ca sta in acelasi loc de 6 luni.

 

 

sunt mai scumpe afara decat in romania. da' si 4500 pe un 2001...:|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi visatori aici. Vad aceleasi mobre la vanzare de 6 luni, poate poate o pica prostul.

 

De VTR Sp nu mai spun, 4-5-6000 euro pe un motor vechi de 10 ani, cu 30-40000 km facuti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3500 inca nu este un pret urias. Aici nu gasesti sub 4500-5000, iar de Sp2 nici nu mai spun, 6-7000.

 

Eu unu, cu banii astia prefer sa imi indeplinesc un vis vechi, si sa-mi cumpar un Goldwing.

 

Honda are cateva parti bune care nu pot fi de neglijat, dar parca este prea "eclusivista" pt omul ce are nevoie de motor si pt altceva decat circuit, we si ocazionala defilare. Nici Aprilia nu e tocmai mobra ideala pt touring.Ca idee, in ultimele 2 luni am facut un pic peste 5500 km cu 2 motoare diferite, fara mers la piata, doar ture de we.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul folosesc liqui-moly 10w50. din fabrica iese cu 15w50. full synth, din fabrica iese cu semi.

 

dot 4 e ok pentru strada, atata timp cat nu e lifrom. la ambreiaj (culmea!!!) bag dot 5, siliconic. nu se mai murdareste, se uzeaza mai greu garnitura de la cilindru. nu as incerca pe frane totusi...

 

placute brembo sau carbone lorraine sau sbs. in ordinea asta.

 

da, exista si un fix pentru frana de spate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Ce nu mi place NEAM este sunetul cand sunt pe ea.........da-l in pwla mea ce urat ,nu suna deloc a V2....

 

Hmmm, eu sunt indragostit de urletele italiencei mele... o sa trag un filmulete pe iutub, poate mi se pare numai mie... :D

 

PS: Mivv titanium pe model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...