fesu' Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 da, un furtun de ulei de la turbina care s-a busit. acum astept cateva zile sa imi vina si inca vreo 3 sa ajung in bucuresti sa il pun ca am trimis motorul cu o duba acolo... De aia cu toba stock s-aude de parca am niste suruburi prin motor si de parca e un V4 electric Cel mai oribil sunet de V2 ever........ ei, acum ai aflat cum suna si cu aftermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Azi m-am hotarat sa o colorez un pic... totusi, e un Superbike, nu un dric! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Pai asa am stat cu ea cateva luni, dar parca isi pierde formele fara ceva colorat pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draqqora Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 salutari....am si eu un rsv mille troy corser replica, il am din octombrie anul trecut, foarte multumit de mobra, avand in vedere ca sunt fan dedicat motoarelor sportive 2v, pot sa spun cu mana pe inima ca vis-a-vis de vtr, pe care am facut cca 20.000 de km, este net superioara din toate punctele de vedere, cu singurul minus de rigoare la intretinere. Pozitia in sa, bicicleta, acceleratia, distanta de franare sunt excelente... faptul ca nu intra in voblaj asa de usor ca un vtr(posesorii de vtr stiu la ce ma refer)este un mare +. Probabil ca putini din cei de aici de pe forum cunosc istoria motorului rotax990 v60. este un propulsor care a fost conceput si folosit initial pt aviatia usoara, si ulterior adaptat pt uzul moto. Din acest motiv sistemul de ungere, de amestec si aprindere este putin diferit de celelalte echivalente de pe piata. motorul nu are baie de ulei clasica, ci e cu rezervor de ulei, motor racit ulei si apa, in V la 60 de grade, pompa de ulei dubla in tandem, doua bujii si 2 bobine pe cilindru cu scanteie in cascada, si o gramada de alte inovatii... Atat pot sa spun, ca daca service-ul se face in mod corect, o sa ajungeti cu motorul la 100k fara probleme.... in incheiere, m-as bucura foarte mult daca s-ar face si in romania noastra cate-o intrunire de rsv-uri, sau macar de sportive 2v... asfalt uscat tuturor si sa auzim de bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 (editat) Imi place ca incepe sa se (re)inchege o mana de RSV-isti, sa mai avem si noi cu cine povesti... Despre a mea pot sa spun, dupa prima tura mai insemnata (Tg Mures - Vama Veche + retur) urmatoarele chestii: 1. Este surprinzator de confortabila! am mai avut sportive, poate ca Blade-urile sunt un pic un pic mai prietenoase, dar pozitia de pe RSV are ceva... nu stiu cum sa ii zic... foarte natural! Poate ca se potriveste bine la dimensiunile mele (1,80m / 80kg), cert este ca la intoarcere am bifat cam 700 km cu opriri putine si cand am bagat-o in garaj ma gandeam ca as putea pleca inapoi chiar atunci 2. Am plecat in tura asta intr-un grup foarte omogen, din care numai eu aveam sportiva; urmatoarele ca performante au fost un BMW R1100RS si un FZ6N, restul mai slabe, deci mai lente. Am mers o vreme in ritmul lor, in rest sprinturi de sanatate si reprize de cruising la 130 - 140 km/h. In acest ritm, am scos un consum mediu pe tot drumul de 5,7 litri / 100km. Si acum imi vine greu sa cred, dar - iata - RSV-ul stie si touring... 3. Aceasta motocicleta are o tinuta de drum de exceptie. Viraje in viteza, viraje lente, viraje cu denivelari, plecari in forta din viraje, franari "pripite" cu aruncare in viraj... le inghite pe toate cu un calm foarte "ne-italian"... Asta nu inseamna ca nu exista alta pe lume mai buna decat ea. Inseamna doar ca, la banii la care o gasesti pe asta, reuseste sa faca un pachet de performante care (cel putin pe mine, ma) impresioneaza. 4. Este o motocicleta care anul acesta implineste 13 ani. Dar cand ma apropii cu ea de orice grup, atrage privirile in mod garantat; poate ca jumatate din succes se datoreaza si sunetului, care in peisajul romanesc al sportivelor dominat 98% de motoarele 4L este foarte neobisnuit (pentru mine este minunat). Pana data viitoare - asfalt uscat! Editat August 12, 2012 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Asa cum am scris mai sus, am mers destul de incet, fiind cu gashca. Asta inseamna ca nu prea treceam de 6000 de rot/min, iar viteza medie pe traseul pana la autostrazi a fost 80 - 90 km/h. Odata urcati pe autostrada am mers la 120 - 130 km/h constant. Treptele le-am folosit normal, iar in treapta a 6-a, la 4500 rot/min aveam un 120 - 130 km/h, ceea ce a scos consumul de care vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 daca mergi constant e ok. nu trage in a 6-a de la 4500 cum te-ai obisnuit sa traga in treptele inferioare, nici o problema, daca vreau depasiri in forta dau 3 trepte in jos si decolez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 intr-a 6-a pe RSV la 4500 eu il simt subturat, tu nu? Adica daca vreau sa merg cu 90, merg cu a 4-a, 5000 rpm & asa, daca vreau 120 cam cu a 5-a, 5000 RPM & etc.... Oi avea eu alta calcatura, nu stiu... mie nu mi s-a parut subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Nebuneala, fain l-ai facut! Mie-mi place! P.S. Saptamana viitoare vin in delegatie la tine in zona. Trec s-o vad live si sa bem o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 vorbiti despre Aprilia,vorbim despre Aprilia RSV4 incepand cu 09 ? impresii,am auzit ca sunt cateva in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 m-am dat acum 2 luni in bulgaria cu un aprc 2012... DEMENTIALA ca superbike, groaznica pentru strada. ma rog, pentru drumuri mai mari de 100-150 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 initial au scos-o fara sa de pasager. dupa aia au pus... chestia aia. e ok pentru o tura de 20-30 de km pentru pasager daca vrei sa-i arati putin ce inseamna un superbike adevarat si atat! ma gandesc sa imi vand rsv-ul ca sa imi iau un rsv4. e cineva intresat de un rsv mille cu 2 motoare? unul de strada, cu 19.000 de km dovediti cu acte (luat din anglia, am toate MOT-urile motocicletei donatoare) si unul turbo de 1127? la fel, poate fi vanduta cu amortizoare ohlins sau sachs/showa, roti brembo sau oz. varianta ohlins/oz beneficiaza de etrieri radiali brembo. plus multe bonusuri printre care far cu 3(!!!) proiectoare cu lupa bi-xenon de 4300k cu angel-eyes albi, priza cu 3 mufe si butoane pentru fiecare (deci in mers nu tre' sa scoti ceva de acolo ca sa-l opresti, monopost, sei incalzite (da, ati citit bine), manere incalzite, ceva toba de carbon bine realizata, nu stiu ce firma e sau daca e pur-si-simplu no-name si multe, multe alte rahatzele. baterie de 18 ah oddysey, releu de incarcare digital, nu care da la masa surplusul, nu mai stiu, multe, oricum... chip programabil, pcIII usb, bla bla... ah, discuri lucas alien, furtunuri metalice si tot asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) Salutari Aprilisti. Am ghidonat 5-6 ani un RSV MileR CE Replica de care am ramas si acum indragostit. O adevarata bijuterie, cu un sunet si o ciclistica nemaintinlita de mine pe nici o alta motocicleta. Am trecut la japoneze ca acum sa ma reintorc la Aprilia, in acest moment asteptind un Tuono v4 APRC comandat la importator ( UnitedMotors ). Cumpar toba pt RSV, daca stie cineva vreun pont.. Din ce am vazut pe aprilia forum ( www.apriliaforum.com ), baietii folosesc tobe de buget dan-moto si sunt foarte multumiti la capitolul pret/calitate. http://www.dan-moto.com/DM_INT/ Neaparat schimbati toba originala, pe linga partea estetica ( zici ca-i un mini tomberon ) este si foarte grea ( 13 kg pe cintar ). Toate cele bune. p.s. Daca cineva are nevoie ii pot oferii cu titlu de donatie o sa de spate originala, nefolosita niciodata. Contact pe PM. Editat August 30, 2012 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) denis, userul adrian b SIGUR are nevoie de o sa spate Editat August 30, 2012 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 denis, userul adrian b SIGUR are nevoie de o sa spate Pai sa-l ajutam , astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 eu ma gandesc spre o Dorsoduro 750(2009),si neavand unde sa postez... m-am plimbat si e fantastica fata de orice altceva,doar sa mai bat palma. ce pareri aveti despre ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 eu ma gandesc spre o Dorsoduro 750(2009),si neavand unde sa postez... m-am plimbat si e fantastica fata de orice altceva,doar sa mai bat palma. ce pareri aveti despre ea? Am avut sansa sa merg cu una a unui prieten si am ramas extrem de placut surprins. p.s pentru mai multe informatii iti recomand sa vizitezi forumul dedicat acestui model http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?63-2008-2012-Shiver-SL750-Dorsoduro-750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Am avut sansa sa merg cu una a unui prieten si am ramas extrem de placut surprins. p.s pentru mai multe informatii iti recomand sa vizitezi forumul dedicat acestui model http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?63-2008-2012-Shiver-SL750-Dorsoduro-750 thanck's ptr pont... ...si surprins placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Azi si-a gasit italianca o verisoara mai tanara si mai dotata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Azi si-a gasit italianca o verisoara mai tanara si mai dotata... David, baga un review...Sunt din ce in ce mai aproape sa-mi iau un Mille Factory si sunt curios ce parerea ai tu, ce hibe are, cam la ce anume ar trebui sa ma uit,bla bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 O sa intru mai pe seara, ca acu nu am vreme, sa imi storc ideile pe aici. Oricum, a mea e RSV simplu, nu R sau Factory. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) Maaaaaaaaa, d-aia n-am mancat noi ieri impreuna? Tu o ardeai cu mobra si eu mananc singur la tine-n sat. Nah, sa ma razbun, iti spun si eu ca cea mai frumoasa mobra dintre cele doua Aprilia, e Honda aia visinie. Ne auzim mai pe seara. Editat Septembrie 20, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 e superb cbr`ul up de 08 ,papa el ulei dar merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 salut. ma tenteaza si pe mine o aprilia (am sv1000s, dar m-as impaca mai bine cu suspensia de rsv ) cunoaste cineva motocicleta din anuntul asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%201000%20factory-din-2005-473420.html? pare tavalita, dar nu-s poze suficiente si suficient de clare ca sa-ti dai seama cat de tare, plus ca descrierea din anunt e cam lapidara. stie cineva ceva despre istoricul ei? multam in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Ai putea sa-ti schimbi furca de pe SV ul tau cu una de pe GSX-R 750/1000 din 2001 incoace (si amortizoru spate)... Ca putere,sunt tot pe acolo motoarele (SV ul si RSV ul), N-am mers cu SV, dar fata de alte V uri cu care am mers, RSV e un motor cu care poti merge chiar mai turat, adica nu-si pierde din 'zvac' pe masura ce cresc turatiile..... De ex dupa 7000 RPM pana in 9000-9500 simti ca trage de o ia dracu.... era un RSV nou la 5000 parca, cu vreo 800 km, din 2007, superb exemplar, pe bikeshop vezi... Intr-adevar de la 3300 la 5000 e diferenta....dar daca ai banii,eu zic ca merita ala ( http://bikeshop.ro/m...007-469809.html ) Cre-ca o lasa si la 5000, avand in vedere cat de 'bine' se vand RSV urile,sau chiar mai jos Nu stiu la modelu' nou,dar despre modelul vechi (pe care-l am) pot sa-ti zic ca-mi place foarte mult motorul in sine,cum trage, ciclistica in mers, suspensia si franele... Nu-mi prea place sunetul cand esti pe ea, si ma dispera la manevrele pe loc, simt ca are centru de greutate sus si daca esti in bracaj, si o impingi,daca pisti frana simti ca o dai pe jos... adica pe scurt, simt ca orice as face,risc sa o scap, foarte enervant. Poti sa ai in vedere si VTR SP ul asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%201000%20r-din-2007-469809.html stiu de upgrade-ul cu furca de gsxr, dar nu prea se gaseste fata completa (inclusiv frana, roata fata, aripa, etc..) si de pe ebay ajunge destul de mult (pe la 1000+ de euro). cu amortizorul spate este si mai complicat, ca trebuie gasit la aceeasi lungime a amortizorului, plus ca trebuie sa calculezi rata arcului si in functie de locul de prindere pe bascula sa-l gasesti p-ala potrivit. apoi trebuie sa mai satisfaca si sag-ul static, bla bla bla...daca il pui la nimereala, se nasoleste rau situatia, se schimba unghiurile ciclisticii, te trezesti ca trebuie sa cobori jugurile pe furca, pierzi garda la sol, se distribuie aiurea sarcinile pe franari sau accelerari si in loc sa faci vreo branza, mai rau strici...daca mai iei si un pasager in discutie...astea cam trebuie facute sub asistenta unui specialist in suspensii si pe la noi nu prea sunt pe toate drumurile baieti d-astia. fata e ok de schimbat, se potriveste de pe gsxr fara probleme de montaj si fara alterari ale unghiurilor. de spate, nu stiu sa fie amortizor potrivit. am auzit ca de zx10r, dar nu e 'cale batuta'. anyways, desi trage tare sv-ul, din spusele proprietarilor, rsv este mai 'tare' de jos pana sus (la ture ma refer), iar ciclistia, franele si suspensiile sunt net superioare...din nascare, conceputa de ingineri, testata de piloti profesionisti, nu bricolata in garaj mai mult sau mai putin dupa ureche. merita ala de 5600 toti banutii, dar ce sa-i faci...sa-i dea unul mai cu goromele si pasionat de model. ala de 3000 era mai accesibil, diferenta mare la componente si motorizare nu e (la nivelul la care pot eu percepe, sau mai bine zis nu ) si poate ma combinam si la vreun schimb cu sv-ul meu ca sa scap de corvoada de a incerca cu lunile sa-l vand. as fi vrut doar sa stiu daca are motorul in mintile lui, daca are km reali, daca nu s-a strambat ceva in urma unei eventuale cazaturi mai nasoale (ca de cazut a cazut, e clar, nush cat de rau sau daca a luat-o frontal). eu nu am probleme la manevrele de pe loc ca-s scund si nu ajung bine cu picioarele...asa ca de obicei o orientez sau o intorc tragand si impingand pe langa ea...asta daca nu cumva e destul loc pentru bracaj. la sv imi ajunge straduta cu doua benzi, pe altele mai usurele (incredere mai mare, ce sa-i faci:)) merge si mai din scurt...la rsv, cred ca tot pe langa ea, ca am auzit ca nu prea bracheaza destul (de! ciclistica de circuit:))...dar ma intereseaza mai mult pusa in miscare ce si cum face...si cica face dom'le. vtr sp...cica prea rigida, prea orientata pentru pista si eu mai fac si drumuri lungi, pista buna nu e in romania si, daca ar fi, nu as incepe sa ma dau cu sp-ul din prima, ca nu-s 'acolo'...vreau doar o motocicleta mai 'sharp' in conditii de utilizare stradala si care sa ofere un confort cat de cat acceptabil la drumuri mai lungi (inclusiv cu pasager)...in ideea asta imi luasem sv-ul, numai ca eu nu-s multumit de suspensie si frane, iar pasagera plange si ea dupa 300 de km (adevarul, ca si eu ma resimt un pic...am avut gsxr srad si era parca mai bine ) ca sa inchei polologhia, m-ar aranja mai bine un rsv si ala la 3000 era cam in banii pe care pot sa-i dau daca vand sv-ul (sunt fermecat si de echipare, este adevarat). daca stiti ceva de el, daca l-a probat cineva, daca exista impresii despre proprietar(i), despre cum a fost intretinut, istoric, etc...mi-ar prinde bine o informatie colea inainte sa sun si sa dau fuga pana acolo sa-l vad. ajde bre, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.