Stau-De-6 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Nebuneala, fain l-ai facut! Mie-mi place! P.S. Saptamana viitoare vin in delegatie la tine in zona. Trec s-o vad live si sa bem o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 vorbiti despre Aprilia,vorbim despre Aprilia RSV4 incepand cu 09 ? impresii,am auzit ca sunt cateva in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 m-am dat acum 2 luni in bulgaria cu un aprc 2012... DEMENTIALA ca superbike, groaznica pentru strada. ma rog, pentru drumuri mai mari de 100-150 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 initial au scos-o fara sa de pasager. dupa aia au pus... chestia aia. e ok pentru o tura de 20-30 de km pentru pasager daca vrei sa-i arati putin ce inseamna un superbike adevarat si atat! ma gandesc sa imi vand rsv-ul ca sa imi iau un rsv4. e cineva intresat de un rsv mille cu 2 motoare? unul de strada, cu 19.000 de km dovediti cu acte (luat din anglia, am toate MOT-urile motocicletei donatoare) si unul turbo de 1127? la fel, poate fi vanduta cu amortizoare ohlins sau sachs/showa, roti brembo sau oz. varianta ohlins/oz beneficiaza de etrieri radiali brembo. plus multe bonusuri printre care far cu 3(!!!) proiectoare cu lupa bi-xenon de 4300k cu angel-eyes albi, priza cu 3 mufe si butoane pentru fiecare (deci in mers nu tre' sa scoti ceva de acolo ca sa-l opresti, monopost, sei incalzite (da, ati citit bine), manere incalzite, ceva toba de carbon bine realizata, nu stiu ce firma e sau daca e pur-si-simplu no-name si multe, multe alte rahatzele. baterie de 18 ah oddysey, releu de incarcare digital, nu care da la masa surplusul, nu mai stiu, multe, oricum... chip programabil, pcIII usb, bla bla... ah, discuri lucas alien, furtunuri metalice si tot asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) Salutari Aprilisti. Am ghidonat 5-6 ani un RSV MileR CE Replica de care am ramas si acum indragostit. O adevarata bijuterie, cu un sunet si o ciclistica nemaintinlita de mine pe nici o alta motocicleta. Am trecut la japoneze ca acum sa ma reintorc la Aprilia, in acest moment asteptind un Tuono v4 APRC comandat la importator ( UnitedMotors ). Cumpar toba pt RSV, daca stie cineva vreun pont.. Din ce am vazut pe aprilia forum ( www.apriliaforum.com ), baietii folosesc tobe de buget dan-moto si sunt foarte multumiti la capitolul pret/calitate. http://www.dan-moto.com/DM_INT/ Neaparat schimbati toba originala, pe linga partea estetica ( zici ca-i un mini tomberon ) este si foarte grea ( 13 kg pe cintar ). Toate cele bune. p.s. Daca cineva are nevoie ii pot oferii cu titlu de donatie o sa de spate originala, nefolosita niciodata. Contact pe PM. Editat August 30, 2012 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) denis, userul adrian b SIGUR are nevoie de o sa spate Editat August 30, 2012 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 denis, userul adrian b SIGUR are nevoie de o sa spate Pai sa-l ajutam , astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 eu ma gandesc spre o Dorsoduro 750(2009),si neavand unde sa postez... m-am plimbat si e fantastica fata de orice altceva,doar sa mai bat palma. ce pareri aveti despre ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 eu ma gandesc spre o Dorsoduro 750(2009),si neavand unde sa postez... m-am plimbat si e fantastica fata de orice altceva,doar sa mai bat palma. ce pareri aveti despre ea? Am avut sansa sa merg cu una a unui prieten si am ramas extrem de placut surprins. p.s pentru mai multe informatii iti recomand sa vizitezi forumul dedicat acestui model http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?63-2008-2012-Shiver-SL750-Dorsoduro-750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Am avut sansa sa merg cu una a unui prieten si am ramas extrem de placut surprins. p.s pentru mai multe informatii iti recomand sa vizitezi forumul dedicat acestui model http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?63-2008-2012-Shiver-SL750-Dorsoduro-750 thanck's ptr pont... ...si surprins placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Azi si-a gasit italianca o verisoara mai tanara si mai dotata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Azi si-a gasit italianca o verisoara mai tanara si mai dotata... David, baga un review...Sunt din ce in ce mai aproape sa-mi iau un Mille Factory si sunt curios ce parerea ai tu, ce hibe are, cam la ce anume ar trebui sa ma uit,bla bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 O sa intru mai pe seara, ca acu nu am vreme, sa imi storc ideile pe aici. Oricum, a mea e RSV simplu, nu R sau Factory. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) Maaaaaaaaa, d-aia n-am mancat noi ieri impreuna? Tu o ardeai cu mobra si eu mananc singur la tine-n sat. Nah, sa ma razbun, iti spun si eu ca cea mai frumoasa mobra dintre cele doua Aprilia, e Honda aia visinie. Ne auzim mai pe seara. Editat Septembrie 20, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 e superb cbr`ul up de 08 ,papa el ulei dar merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 salut. ma tenteaza si pe mine o aprilia (am sv1000s, dar m-as impaca mai bine cu suspensia de rsv ) cunoaste cineva motocicleta din anuntul asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%201000%20factory-din-2005-473420.html? pare tavalita, dar nu-s poze suficiente si suficient de clare ca sa-ti dai seama cat de tare, plus ca descrierea din anunt e cam lapidara. stie cineva ceva despre istoricul ei? multam in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Ai putea sa-ti schimbi furca de pe SV ul tau cu una de pe GSX-R 750/1000 din 2001 incoace (si amortizoru spate)... Ca putere,sunt tot pe acolo motoarele (SV ul si RSV ul), N-am mers cu SV, dar fata de alte V uri cu care am mers, RSV e un motor cu care poti merge chiar mai turat, adica nu-si pierde din 'zvac' pe masura ce cresc turatiile..... De ex dupa 7000 RPM pana in 9000-9500 simti ca trage de o ia dracu.... era un RSV nou la 5000 parca, cu vreo 800 km, din 2007, superb exemplar, pe bikeshop vezi... Intr-adevar de la 3300 la 5000 e diferenta....dar daca ai banii,eu zic ca merita ala ( http://bikeshop.ro/m...007-469809.html ) Cre-ca o lasa si la 5000, avand in vedere cat de 'bine' se vand RSV urile,sau chiar mai jos Nu stiu la modelu' nou,dar despre modelul vechi (pe care-l am) pot sa-ti zic ca-mi place foarte mult motorul in sine,cum trage, ciclistica in mers, suspensia si franele... Nu-mi prea place sunetul cand esti pe ea, si ma dispera la manevrele pe loc, simt ca are centru de greutate sus si daca esti in bracaj, si o impingi,daca pisti frana simti ca o dai pe jos... adica pe scurt, simt ca orice as face,risc sa o scap, foarte enervant. Poti sa ai in vedere si VTR SP ul asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%201000%20r-din-2007-469809.html stiu de upgrade-ul cu furca de gsxr, dar nu prea se gaseste fata completa (inclusiv frana, roata fata, aripa, etc..) si de pe ebay ajunge destul de mult (pe la 1000+ de euro). cu amortizorul spate este si mai complicat, ca trebuie gasit la aceeasi lungime a amortizorului, plus ca trebuie sa calculezi rata arcului si in functie de locul de prindere pe bascula sa-l gasesti p-ala potrivit. apoi trebuie sa mai satisfaca si sag-ul static, bla bla bla...daca il pui la nimereala, se nasoleste rau situatia, se schimba unghiurile ciclisticii, te trezesti ca trebuie sa cobori jugurile pe furca, pierzi garda la sol, se distribuie aiurea sarcinile pe franari sau accelerari si in loc sa faci vreo branza, mai rau strici...daca mai iei si un pasager in discutie...astea cam trebuie facute sub asistenta unui specialist in suspensii si pe la noi nu prea sunt pe toate drumurile baieti d-astia. fata e ok de schimbat, se potriveste de pe gsxr fara probleme de montaj si fara alterari ale unghiurilor. de spate, nu stiu sa fie amortizor potrivit. am auzit ca de zx10r, dar nu e 'cale batuta'. anyways, desi trage tare sv-ul, din spusele proprietarilor, rsv este mai 'tare' de jos pana sus (la ture ma refer), iar ciclistia, franele si suspensiile sunt net superioare...din nascare, conceputa de ingineri, testata de piloti profesionisti, nu bricolata in garaj mai mult sau mai putin dupa ureche. merita ala de 5600 toti banutii, dar ce sa-i faci...sa-i dea unul mai cu goromele si pasionat de model. ala de 3000 era mai accesibil, diferenta mare la componente si motorizare nu e (la nivelul la care pot eu percepe, sau mai bine zis nu ) si poate ma combinam si la vreun schimb cu sv-ul meu ca sa scap de corvoada de a incerca cu lunile sa-l vand. as fi vrut doar sa stiu daca are motorul in mintile lui, daca are km reali, daca nu s-a strambat ceva in urma unei eventuale cazaturi mai nasoale (ca de cazut a cazut, e clar, nush cat de rau sau daca a luat-o frontal). eu nu am probleme la manevrele de pe loc ca-s scund si nu ajung bine cu picioarele...asa ca de obicei o orientez sau o intorc tragand si impingand pe langa ea...asta daca nu cumva e destul loc pentru bracaj. la sv imi ajunge straduta cu doua benzi, pe altele mai usurele (incredere mai mare, ce sa-i faci:)) merge si mai din scurt...la rsv, cred ca tot pe langa ea, ca am auzit ca nu prea bracheaza destul (de! ciclistica de circuit:))...dar ma intereseaza mai mult pusa in miscare ce si cum face...si cica face dom'le. vtr sp...cica prea rigida, prea orientata pentru pista si eu mai fac si drumuri lungi, pista buna nu e in romania si, daca ar fi, nu as incepe sa ma dau cu sp-ul din prima, ca nu-s 'acolo'...vreau doar o motocicleta mai 'sharp' in conditii de utilizare stradala si care sa ofere un confort cat de cat acceptabil la drumuri mai lungi (inclusiv cu pasager)...in ideea asta imi luasem sv-ul, numai ca eu nu-s multumit de suspensie si frane, iar pasagera plange si ea dupa 300 de km (adevarul, ca si eu ma resimt un pic...am avut gsxr srad si era parca mai bine ) ca sa inchei polologhia, m-ar aranja mai bine un rsv si ala la 3000 era cam in banii pe care pot sa-i dau daca vand sv-ul (sunt fermecat si de echipare, este adevarat). daca stiti ceva de el, daca l-a probat cineva, daca exista impresii despre proprietar(i), despre cum a fost intretinut, istoric, etc...mi-ar prinde bine o informatie colea inainte sa sun si sa dau fuga pana acolo sa-l vad. ajde bre, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 km la rsv nu-s relevanti. motoarele trec de 160.000 de km fara interventii in afara de reglajul supapelor cam din 60.000 in 60.000. daca vrei confort orienteaza-te spre futura. daca vrei neaparat superbike ia-ti prima gneratie, este cel mai confortabil superbike pe care am mers vreodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Pai, mobra e fix un SP dpdv al pozitiei, stilului si orientarii. Te contrazici singur. Daca vrei ceva cu care sa mergi cu pasagera, cauti ceva gen Futura, VFR,ST 2-3-4, bla bla. Mda,am postat fix dupa Stresu" si am zis in mare acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Salut, Am fost eu sa vad RSV-ul din Bucuresti...cel Factory la 3300 EUR...este varza!carenele (toate) trebuiesc revopsite, tobele sunt rupte si asimetrice in acest moment; cunosc un pic si istoria lui...a avut un alt bord spart, care a fost inlocuit de actualul proprietar, deci km nu stiu cat de reali sunt..carbonul arata destul de uzat pe ea...motorul in schimb se aude in mintile lui, doar ca se cam gatuie cand bagi mana in gaz...una peste alta...ai avea ceva bani de investit in ea...asa ca din punctul meu de vedere nu face nici pe departe 3300 EUR...mai degraba 2300... Si in legatura cu SV 1000 cu fata de GSXR...eu am avut un sv1000s cumparat nou, care la nivelul meu de atunci (2005) se comporta foarte bine cu suspensia fata standard...dupa mai multi ani mi-am mai cumparat un SV1000s cu fata de GSXR..vreau sa spun ca mi-era frica cu ea pe strada...modificarea era GROAZNICA in noua configuratie...asa ca e loterie cu schimbatul ciclisticii...te-as sfatui mai bine sa schimbi modelul daca vrei mai mult...si da...RSV sau VTR reprezinta solutia (daca ramai pe V2 - si-ti recomand ) Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Salut, Am fost eu sa vad RSV-ul din Bucuresti...cel Factory la 3300 EUR...este varza!carenele (toate) trebuiesc revopsite, tobele sunt rupte si asimetrice in acest moment; cunosc un pic si istoria lui...a avut un alt bord spart, care a fost inlocuit de actualul proprietar, deci km nu stiu cat de reali sunt..carbonul arata destul de uzat pe ea...motorul in schimb se aude in mintile lui, doar ca se cam gatuie cand bagi mana in gaz...una peste alta...ai avea ceva bani de investit in ea...asa ca din punctul meu de vedere nu face nici pe departe 3300 EUR...mai degraba 2300... Si in legatura cu SV 1000 cu fata de GSXR...eu am avut un sv1000s cumparat nou, care la nivelul meu de atunci (2005) se comporta foarte bine cu suspensia fata standard...dupa mai multi ani mi-am mai cumparat un SV1000s cu fata de GSXR..vreau sa spun ca mi-era frica cu ea pe strada...modificarea era GROAZNICA in noua configuratie...asa ca e loterie cu schimbatul ciclisticii...te-as sfatui mai bine sa schimbi modelul daca vrei mai mult...si da...RSV sau VTR reprezinta solutia (daca ramai pe V2 - si-ti recomand ) Salutari! asta e dom'le! asta doream sa aud (nu ca sfaturile celorlalti useri sunt de lasat la o parte, ba dimpotriva, multam fain pentru ele). deci motocicleta nu e, per total, in mintile ei...nu am bani, nervi si timp de bagat, deci nu-l mai caut pe om. asa gandeam si eu, ca rsv e mai bine, modificarile la suspensie nu-s 100% sigure. falco nu-i de gasit, futura e prea grea pt mine (e una pe net...mama, mama ce frumos arata:)) multumesc de impresie, probabil ca o sa fac upgrade doar la arcuri la sv si la vara mai vad eu cu aprilia (ca sunt totusi chitit ) cred ca o sa mai frecventez topicul asta , acum ma car, ca se termina ziua si eu tot la tastatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 inceteaza ,am vrut sa cumpar si eu motocicleta,nu se merita ,nervi + $ + timp bagat = not love cine cumpara motocicleta din bucati o face pe barba lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Daca nu esti mecanic, sau daca nu ai pe cineva f priceput care sa te ajute, NU cumpara mobra care nu e in mintile ei. Ca idee, poate un pic deplasat, mi-am cumparat o masina de pe Ebay. Am fost incantat de pret si am sarit peste faptul ca nu e intr-o stare f buna.Am adus trotineta la linia de plutire si... Initial m-a lasat pe autostrada, dupa ce mi-a cedat cureaua de la alternator (done). La nici 2 saptamani am ramas iar cu ea in drum dupa ce a murit alternatorul cu totul. A inceput sa bata ca o curca, pe unde opresc are grija sa-si marcheze teritoriul (chiar si in garaj, acasa). Acum e iar pe Ebay, mi-am invatat lectia. Apropo de necesitatea de a proba mobra dorita, saptamana trecuta mi s-a pus pata pe un ZZR 1100. Un cunoscut al unui cunoscut isi vindea mobra. Motocicleta arata superb, avea revizia proaspat facuta, TĂźv,cauciucuri,lant,etc, noi. NU mi-a placut de nici un fel cum mergea. Desi pretul era mai mult decat ok, ceva mi-a spus ca n-o sa ne intelegem asa ca n-am dat banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 bai nene, lumea iti zice lucruri pertinente aici, mai bine ti-as sugera sa vezi tu direct motoru ala, nu lua de bun ce zice fiecare... Poate motoru nu e asa cum zice nenea de mai sus,si el a scris alea doar de ciuda ca vanzatoru n-a vrut sa negocieze la pret,si acu i face reclama proasta (nu zic ca e asa, dar ia in calcul toate posibilitatile)... Si 2300 pt un RSV din anu ala mi se par ebataie de joc, daca motorul e in mintile lui. Cat o sa va tot uitati atata la carene si la kkturi din astea.... corect, in mod normal m-as duce, dar nu vad ce rost ar avea sa ii faca reclama negativa doi useri despre care nu am niciun motiv sa ma indoiesc. daca e nevoie de bagat bani in ea, trebuie sa fii de acord ca mai bine decolezi iute...doar daca nu ai atelier specializat in garaj, cunostinte serioase de mecanica, prieten pe aladin sa-ti dea piese pe loc, timp de surubarit si, nu in ultimul timp, o motocicleta de rezerva cat timp 'damblaua' sta sa primeasca iar viata. la faza cu plasticele zgariate, asta nu este un capat de tara...o vopsesti frumos (cum iti place) si gata. dar cum a cazut, sau ce fel de accidente a avut, ce altceva a avut de suferit, habar n-avem, mai ales ca el nu specifica nimic despre asta, ba, mai nou, zice ca este in stare foarte buna desi se vede pe ea ca e tavalita. plus, sa presupunem ca oamenii care au postat despre ea nu sunt rau intentionati (si nu avem motive sa credem ca ar fi, nu?) si au constatat live ce zic acolo, eu trag concluzia ca tipul e cam tepar. plus ca daca vindea o motocicleta in stare buna ii facea poze din toate pozitiile, ca asta ajuta la vanzare, nu? pana nu o vezi nu poti sa afirmi ceva, dar eu tind sa cred ca nu merita deranjul (coroborand anuntul lui si impresiile oamenilor, care se cam potrivesc in a denunta o teapa). seara buna si multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Ceea ce spuneam era la modu general Sunt sigur ca ante-vorbitorii mei,cei care au zis de mobra aia, sunt sigur ca au dreptate si stiu despre ce vorbesc (adica presupun,ca nu am de unde sti sigur) Dar ce ziceam era doar ca sa vezi 'the bigger picture' uneori. Un motor e bine de luat in toate mintile lui,dar eu personal nu m-as uita la carene sau kkturi din astea.... Adica daca are o carena o crapatura sau fisura,gata, nu-l mai iau. Un motor cu carenaj bun poate ascunde multe defecte si te poate lasa si ala in drum... Oricum nu m-as agita nici eu cu mobra aia........vezi ca sunt prima generatie mai multe la vanzare la un pret imbatabil raportat de ce ofera japonezele la acelasi pret de pe piata moto de la noi (parerea mea) Poti da mai multe detalii? Nu de alta,dar eu vreau sa-mi vand RSV ul ca sa-mi iau iarasi SV 650 N la care sa-i schimb toata fata cu una completa de gixxer.......si ce-mi zici tu,ma cam tulbura.......... Stii concret de pe ce gixxer era furca aia pusa pe SV1000 pe care l-ai avut? era doar furca? Eu vreau sa schimb fata cu una de gixxer complet (juguri,furca,roata,etrieri,pompa frana) tot tot in afara de bord si far. Trebuie servisata furca, depinde si in ce stare era aia si cum era reglata. Avea si amortizoru spate schimbat? ca daca nu,poate nu lucrau bine deloc impreuna....... Intreb pt ca fix asta vreau sa fac eu........ true...true...numai ca daca stau prea multe sa cada de pe ea si motorul nu urca in ture liber, ce sa zic...poate fi simplu sau foarte complicat. si cand dai 3300 euro, parca nu mai vrei decat sa te plimbi si continui intretinerea, nu sa stai cu moralul la pamant ca nu merge. plus ca la rar iti pot astia revoca itp-ul (au dreptul) pe motive estetice, sau semne de accident (mi s-a intamplat mie, deci stiu ce vorbesc). vezi cu suspensia aia spate la sv, ca nu e asa usor. acolo se cam schimba calimera, ca depinde si de pozitia de prindere a amortizorului pe bascula. in primul rand trebuie sa-l gasesti la lungime, apoi pentru gama de greutate, apoi iti trebuie respectata si caracteristica arcului, care mai trebuie sa respecte si intervalul de sag si sa poata fi reglat pentru intervalul asta si in functie de ce mai cari tu (pasager adica). daca nu, atunci patesti exact ca a patit el, are un feeling groaznic. si daca pe deasupra se schimba unghiurile ciclisticii din cauze de dimensiuni (lungime) ale elementelor de suspensie, ai cam intrat in probleme mari...cobori jugurile pe furca, scade garda la sol, daca nu lucreaza bine impreuna alterezi ciclistica prea tare pe franari sau accelerari si este chiar GROAZNIC (lucru experimentat se pare si de un motociclist de-al nostru, nu numai de ce vedem pe forumuri din afara)...am auzit ca ala de zx10r e un compromis acceptabil, dar nu e 'soto'. in principiu trebuie sa vezi un specialist in suspensii care, eventual, sa-ti schimbe sectiuni si piese prin interiorul amortizorului pentru a-l dimensiona sa lucreze pe ciclistica si greutatea mobrei...si omul este de negasit pe meleagurile noastre )))) chestia asta am vazut-o pe utube, explicata de un inginer in suspensii care asta face pentru papica (lucreaza si cu piloti profesionisti, deci ar trebui sa stie ce spune). poti sa cauti si tu, poate nu am inteles eu chiar bine si n-o fi dreaq asa negru. deci, atentie cu amortizorul spate, ca risti sa stici mai tare. Ceea ce spuneam era la modu general Sunt sigur ca ante-vorbitorii mei,cei care au zis de mobra aia, sunt sigur ca au dreptate si stiu despre ce vorbesc (adica presupun,ca nu am de unde sti sigur) Dar ce ziceam era doar ca sa vezi 'the bigger picture' uneori. Un motor e bine de luat in toate mintile lui,dar eu personal nu m-as uita la carene sau kkturi din astea.... Adica daca are o carena o crapatura sau fisura,gata, nu-l mai iau. Un motor cu carenaj bun poate ascunde multe defecte si te poate lasa si ala in drum... Oricum nu m-as agita nici eu cu mobra aia........vezi ca sunt prima generatie mai multe la vanzare la un pret imbatabil raportat de ce ofera japonezele la acelasi pret de pe piata moto de la noi (parerea mea) Poti da mai multe detalii? Nu de alta,dar eu vreau sa-mi vand RSV ul ca sa-mi iau iarasi SV 650 N la care sa-i schimb toata fata cu una completa de gixxer.......si ce-mi zici tu,ma cam tulbura.......... Stii concret de pe ce gixxer era furca aia pusa pe SV1000 pe care l-ai avut? era doar furca? Eu vreau sa schimb fata cu una de gixxer complet (juguri,furca,roata,etrieri,pompa frana) tot tot in afara de bord si far. Trebuie servisata furca, depinde si in ce stare era aia si cum era reglata. Avea si amortizoru spate schimbat? ca daca nu,poate nu lucrau bine deloc impreuna....... Intreb pt ca fix asta vreau sa fac eu........ true...true...numai ca daca stau prea multe sa cada de pe ea si motorul nu urca in ture liber, ce sa zic...poate fi simplu sau foarte complicat. si cand dai 3300 euro, parca nu mai vrei decat sa te plimbi si continui intretinerea, nu sa stai cu moralul la pamant ca nu merge. plus ca la rar iti pot astia revoca itp-ul (au dreptul) pe motive estetice, sau semne de accident (mi s-a intamplat mie, deci stiu ce vorbesc). vezi cu suspensia aia spate la sv, ca nu e asa usor. acolo se cam schimba calimera, ca depinde si de pozitia de prindere a amortizorului pe bascula. in primul rand trebuie sa-l gasesti la lungime, apoi pentru gama de greutate, apoi iti trebuie respectata si caracteristica arcului, care mai trebuie sa respecte si intervalul de sag si sa poata fi reglat pentru intervalul asta si in functie de ce mai cari tu (pasager adica). daca nu, atunci patesti exact ca a patit el, are un feeling groaznic. si daca pe deasupra se schimba unghiurile ciclisticii din cauze de dimensiuni (lungime) ale elementelor de suspensie, ai cam intrat in probleme mari...cobori jugurile pe furca, scade garda la sol, daca nu lucreaza bine impreuna alterezi ciclistica prea tare pe franari sau accelerari si este chiar GROAZNIC (lucru experimentat se pare si de un motociclist de-al nostru, nu numai de ce vedem pe forumuri din afara)...am auzit ca ala de zx10r e un compromis acceptabil, dar nu e 'soto'. in principiu trebuie sa vezi un specialist in suspensii care, eventual, sa-ti schimbe sectiuni si piese prin interiorul amortizorului pentru a-l dimensiona sa lucreze pe ciclistica si greutatea mobrei...si omul este de negasit pe meleagurile noastre )))) chestia asta am vazut-o pe utube, explicata de un inginer in suspensii care asta face pentru papica (lucreaza si cu piloti profesionisti, deci ar trebui sa stie ce spune). poti sa cauti si tu, poate nu am inteles eu chiar bine si n-o fi dreaq asa negru. deci, atentie cu amortizorul spate, ca risti sa stici mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.