Sari la conținut

Accident mortal autostrada Arad Timisoara


rob_debruce
 Share

Postări Recomandate

asta este definitia autostrazii din OUG 195/12.12.2002

 

13. autostrada - drumul conceput Âşi construit special pentru circulația autovehiculelor cu sau fără remorci, care nu serveÂşte proprietăți alăturate Âşi care:

 

- are pentru cele doua sensuri de circulație părți carosabile distincte, separate între ele printr-un spațiu care nu este destinat circulației sau, excepțional, prin alte modalități, cu excepția locurilor speciale sau cu caracter temporar;

 

- nu intersectează la nivel drumuri, cai ferate sau linii de tramvai;

 

- este prevăzută cu semnalizare specială;

 

dupa cum se observa, se lasa loc la interpretari. ca orice lege buna.

din punctul meu de vedere nu trebuia sa intoarca, punct. spatiile alea sunt lasate din loc in loc, pentru urgente. e dunga continua acolo, dubla, era demarcat spatiul cu conuri, care de obicei nu ii dai la o parte de capul tau. nenea a ales sa intoarca acolo. a ales prost.

la varsta lui oricum nu il mai intereseaza. el e multumit ca se trezeste in fiecare dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 266
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asta este definitia autostrazii din OUG 195/12.12.2002

 

13. autostrada - drumul conceput şi construit special pentru circulaţia autovehiculelor cu sau fără remorci, care nu serveşte proprietăţi alăturate şi care:

 

- are pentru cele doua sensuri de circulaţie părţi carosabile distincte, separate între ele printr-un spaţiu care nu este destinat circulaţiei sau, excepţional, prin alte modalităţi, cu excepţia locurilor speciale sau cu caracter temporar;

 

- nu intersectează la nivel drumuri, cai ferate sau linii de tramvai;

 

- este prevăzută cu semnalizare specială;

 

dupa cum se observa, se lasa loc la interpretari. ca orice lege buna.

din punctul meu de vedere nu trebuia sa intoarca, punct. spatiile alea sunt lasate din loc in loc, pentru urgente. e dunga continua acolo, dubla, era demarcat spatiul cu conuri, care de obicei nu ii dai la o parte de capul tau. nenea a ales sa intoarca acolo. a ales prost.

la varsta lui oricum nu il mai intereseaza. el e multumit ca se trezeste in fiecare dimineata.

 

sti ce e cel mai trist ..... e ca ai dreptate!

Editat de Cristi_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taica'meu are 77 ani si inca conduce o Dacie 1300 din '78! Ambii nu mai indeplinesc de mult conditiile de circulatie in siguranta pe drumurile publice insa atata timp cat permisul de conducere si talonul de inmatriculare (cu revizia RAR) sunt perfect "legale", pur si simplu nu vrea sa renunte. Am incercat in nenumarate randuri sa'l conving ca este doar o chestiune de timp pana cand va creea un accident grav dar nu am avut cu cine sta de vorba - exemplul clasic de idiot incapatanat (asa a fost toata viata) care uraste cu virulenta generatiile tinere, "depravate", care au distrus ceea ce au creeat "ei", generatia "de aur"...

 

L'am rugat pe doctorul de familie sa mentioneze in fisa lui medicala ca nu mai este apt pentru condus insa, din cate am inteles, cel putin dpdv legal aceasta nu ar avea nici o relevanta, se poate "rezolva" foarte usor.

 

I'am confiscat cheile de la masina insa a gasit un vecin, "om de bine", care i'a schimbat yala de la usa si contactul si in cateva zile a fost din nou pe strada.

 

Din pacate cazul relatat nu este izolat si, oricat ne'am lamenta noi, pana cand nu se va lua atitudine oficial, la nivel legislativ, problema va persista.

 

Suntem departe de standardele UE si al statelor civilizate, atat ca nivel de dezvoltare tehnologica (in cazul nostru infrastructura drumurilor publice) dar mai ales ca atitudine si comportament social, lucru ce se reflecta evident si in traficul auto-moto cotidian.

 

Aceasta e realitatea trista a Romaniei de azi, in care motociclismul este o pasiune extrem de riscanta, un "lux" neacceptat (inca) de majoritatea societatii.

 

Singura noastra "sansa" este atentia exagerata, chiar cu tendinte paranoice, in orice situatie, ca si cand toti soferii ar avea ca singur scop in viata sa incerce sa te omoare! Imi pare rau, nu este normal, nu este corect... dar este singura atitudine potrivita... cel putin deocamdata. Si... nu in ultimul rand, cauciucuri "performante" si reflexe indelung exersate, in special pentru franare si situatii de urgenta. Chiar si asa insa motociclismul in Romania ramane deocamdata "ruleta ruseasca"... fiecare cu norocul si destinul sau!

 

Odihneasca'se in pace!

 

Excelenta postare! felicitari domnule!

 

Eu cred ca vina este 99% a conservarului...nu conteaza locul unde s-a intamplat; putea fi oriunde, si in oras, si in sat...ce a facut ala, seamana cu ce a facut Cornel Nistorescu, nmai ca a luat motociclistul de pe celalalt sens...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este definitia autostrazii din OUG 195/12.12.2002

 

13. autostrada - drumul conceput Âşi construit special pentru circulația autovehiculelor cu sau fără remorci, care nu serveÂşte proprietăți alăturate Âşi care:

 

- are pentru cele doua sensuri de circulație părți carosabile distincte, separate între ele printr-un spațiu care nu este destinat circulației sau, excepțional, prin alte modalități, cu excepția locurilor speciale sau cu caracter temporar;

 

- nu intersectează la nivel drumuri, cai ferate sau linii de tramvai;

 

- este prevăzută cu semnalizare specială;

 

dupa cum se observa, se lasa loc la interpretari. ca orice lege buna.

din punctul meu de vedere nu trebuia sa intoarca, punct. spatiile alea sunt lasate din loc in loc, pentru urgente. e dunga continua acolo, dubla, era demarcat spatiul cu conuri, care de obicei nu ii dai la o parte de capul tau. nenea a ales sa intoarca acolo. a ales prost.

la varsta lui oricum nu il mai intereseaza. el e multumit ca se trezeste in fiecare dimineata.

 

Poa' sa scrie in lege ca e poleita si cu aur, daca administratorul drumului, in cazul nostru CNADNR sau cine dracu o fi, pune pe o ulita neasfaltata semnul ala de autostrada, atunci trebuie sa te supui regulilor de circulatie specifice mersului pe autostrada. Va bateti gura degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent daca se numea autostrada sau nu (ca tot o tineti cu autostrada in sus si in jos), acolo nu aveai voie sa intorci din pricina liniei continue.

vorba ta, poate sa fie si drum comunal, ai dunga continua, nu intorci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Autoritatea care se ocupa de supravhegherea si respectarea legilor privind circulatia pe drumurile publice este politia rutiera.Impartiala si corecta.Or ce aud eu la tv "un motociclist a fost lovit in plin de un automobilist care a schimbat banda de mers fara sa se asigure"Cand este masina de-a latul drumului ce banda a schimbat?a a inceput o manevra de intoarcere ,nu o schimbare de banda.Si nu conducatorul auto a intrat in motocicleta ci motocicleta a intrat in autoturism ,datorita acestei manevre criminale a conducatorului auto,care nu i-a lasat motociclistului nici o sansa de evitare.Ori ma urc cu masina pe trotuar peste pietoni ,ori intru peste cel de pe contrasens ,e cam acelasi lucru.Probabil politistul considera ca o banda se schimba taind drumul de-a latul.De la mort ce sa mai iei ,asa ca mai bine ii las o portita celui viu.Asta-i politia care ne protejeaza pe toti ,astia-s doctorii care ne stampileaza cu apt ,astia-s constructorii de drumuri care se gandesc la siguranta traficului.Astia suntem noi.

 

Si conducatorul auto ,uitasem de el

 

Nu trebuie vorbit urat la adresa conducatorului auto ,nici bosorog nici mos nici senil.Criminal este cuvantul potrivit.Impreuna cu cei care i-au dat dreptul de a conduce.

 

Lipseste un "mai"din ultima propozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent daca se numea autostrada sau nu (ca tot o tineti cu autostrada in sus si in jos), acolo nu aveai voie sa intorci din pricina liniei continue.

vorba ta, poate sa fie si drum comunal, ai dunga continua, nu intorci.

 

Si cu atat mai mult, conform regulilor de circulatie specifice circulatiei pe autostrazi:

 

Art. 213. - (1) Pe autostrazi se interzice:

 

d) efectuarea manevrei de întoarcere sau mers înapoi ori intrarea în zona mediana, inclusiv pe racordurile dintre cele doua parti carosabile;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu atat mai mult, conform regulilor de circulatie specifice circulatiei pe autostrazi:

 

Art. 213. - (1) Pe autostrazi se interzice:

 

d) efectuarea manevrei de întoarcere sau mers înapoi ori intrarea în zona mediana, inclusiv pe racordurile dintre cele doua parti carosabile;

 

daca nu stiai articolul asta aveai sanse mari sa nu iei permisul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-ma bre ca nu e chiar asa ... unii au permis degeaba, am vazut pe A2 multi idioti care in loc sa foloseasca banda de accelerare intrau direct pe banda 1. Multi habar n-au, la scoala de soferi nu te invata cum sa mergi pe autostrazi ca e interzis de regulament ... cere-i tu acum sclerozatului de 80 de ani sa stie la perfectie regulile de mers pe autostrada cand pe timpul cand luase el permisul in 1900-toamna nu existau ... pana mea!

 

Ce e si mai jenant : http://www.realitatea.net/n-avem-autostrazi-dar-avem-politie-de-autostrazi_900619.html

 

un polițist la fiecare 3,7 kilometri de drum :finger:

Editat de danny120669
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai de capu' meu, mai sunteti multi ? E o AUTOSTRADA !!!!! Buna, rea, egal, dar e autostrada totusi ....

 

Imi pare rau pentru ce s-a intamplat ... trist ... Coondoleante.

 

 

Orvo,salutari de la Dacian.

 

on: lasa-i nenea, ca nu stie ce zice....

nu fratele meu:cine a pus dubla linie continua pe asfalt stie de ce a pus-o!!!

in 6 luni de trafic in Paris am vazut 3 accidente usoare(si am citit de alte 5).

aici AI GRESIT ai PLATIT !

sunt 50 mii de mobristi pe asfalt in fiecare zi in ORASUL asta,si nu-ti vine sa crezi cat respect exista in trafic.e ireal.de ce? ptr ca costa: bani sau timp(a se citi timp = parnaica).

si vin acasa dupa 2000 km parcursi si ma sui pe motor ptr o tura prin oras (ca doar era ziua mea, pe 29 dec. si imi zic ca merit o plimbare cu dragstarul si ma loveste un idiot in spate de pe loc la semafor pe Sagului de-mi arunca motorul sub tirul din fata mea. la intrebari raspunde ca nu m-a vazut ca i-a sunat telefonul.

d-aia am plecat din tara.DE FRICA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se exagereaza ca de obicei..mai oameni buni, imbecilul ala de 81 ani la fel de bine putea sa incerce manevra de intoarcere si pe DN7 sau pe alta sosea si rezultatul ar fi fost acelesi.Dau exemplu iarasi Italia unde am vazut autostrazi in stadiu incipient la care se lucra de zor si pe care se circula.Dar acolo oamenii respta legea.Asta nu se intelege la romani si se incearca sa se gaseasca alti vinovatii cand in fond dobitocul nu avea voie sa intoarca, la fel si ala cu tractorul cu plug care mergea ieri pe autostrada sau cretinul cu bicileta pe care l-am fotografiat tot ieri.Pe astia i-am vazut in decurs de 10 min..ganditi-va pe 24 de ore cati dobitoci din astia sunt.De ce? Pt ca nu se aplica legea, este o tara necondusa in care fiecare face ce vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a impresionat tare mult tragedia lui Cornel Zuba, care a murit fara vina intr-o zi atat de frumoasa, la inceput de an :(

 

Si fiindca s-au spus vrute si nevrute, pe aici, am incercat sa aflu adevarul ( in masura posibilitatilor mele ) Astfel incat

autostrada cu pricina m-a atras inca de ieri ca un magnet. Zis si facut, dimineata devreme am profitat de un drum in zona si m-am urcat pe autostrada

Timisoara-Arad (pentru prima data). Iata ce am constatat:

 

- Intrarea pe autostrada se afla la o distanta considerabila de centrul Timisoarei (as aprecia mai mult de 15 km) dintre care ultimii

6 km ( de la centura Timisoarei, la autostrada sunt groaznici. E vorba de drumul spre Giarmata, pe care eu l-am facut pe intuneric si sincer

nu stiam cam pe unde este marginea din dreapta a drumului. (Cand veneau faruri din fata nu stiam cu siguranta pe unde ma aflu) Iar intrarea propriuzisa pe autostrada este un "labirint" de panouri reflectorizante si lucrari neterminate. Daca trece vreun turist strain pe-acolo, ne facem de rusine. E clar, autoritatile s-au grabit cam tare. Trebuiau rezolvate si drumurile adiacente inainte de inaugurare.

 

- Autostrada in sine este de buna calitate. Autostrada este autostrada adevarata, cu alte cuvinte. Asfaltul e bun, exista marcaje, exista semne de circulatie, indicatoare, etc. Exista chiar si parapetul despartitor dintre sensuri in proportie de 95%. Acesta lipseste doar inainte si dupa poduri. Chiar si unde nu exista parapet despartitor, exista linie dubla continua si mai exista panouri reflectorizante puse intre aceste linii continue. Noaptea este ca si cand ar fi parapet.

 

- Ceea ce nu exista este pasajul de iesire de pe autostrada in dreptul localitatii Ortisoara (cam la 15 km de inceputul autostrazii. Aceasta iesire exista in plan, este chiar indicata pe panourile cu sageti, dar localitatea Ortisoara este acoperita de o banda neagra, semn ca iesirea nu e functionala (din nou, graba autoritatilor in anul preelectoral) Astfel incat, intrat fiind pe autostrada, am reusit sa intorc de-abia dupa 34 km, la pasajul de iesire spre Arad. Nu mai exista pana acolo un alt loc legal de intoarcere.

 

Acestea fiind spuse, sunt in masura sa trag o concluzie personala. Batranul a dorit sa incerce autostrada. Obosit fiind de distanta parcursa din oras plus drumul dificil pana la intrarea pe autostrada, si-o fi spus ca va merge pana la Ortisoara si acolo va face intoarcerea (sau se va odihni putin itr-o parcare). Ar fi fost prea mult pentru el sa faca dus-intors 70km, numai pentru a testa autostrada. Dar la Ortisoara nu se putea iesi. De aici a inceput tragedia. A incercat o ilegalitate, mai exact sa intoarca pe celalalt sens printre panourile de pe mijlocul drumului, pe una din portiunile fara parapet. Precis nu a scos capul pe geam pentru manevra. S-a uitat putin in oglinda, unde l-a orbit soarele din spate. Priovirea a fost suficienta ca sa vada ca nu se apropie ceva mare, care i-ar fi putut face rau. Motocicleta nici nu a bagat-o in seama. Mai departe se stie ... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se exagereaza ca de obicei..mai oameni buni, imbecilul ala de 81 ani la fel de bine putea sa incerce manevra de intoarcere si pe DN7 sau pe alta sosea si rezultatul ar fi fost acelesi.Dau exemplu iarasi Italia unde am vazut autostrazi in stadiu incipient la care se lucra de zor si pe care se circula.Dar acolo oamenii respta legea.Asta nu se intelege la romani si se incearca sa se gaseasca alti vinovatii cand in fond dobitocul nu avea voie sa intoarca, la fel si ala cu tractorul cu plug care mergea ieri pe autostrada sau cretinul cu bicileta pe care l-am fotografiat tot ieri.Pe astia i-am vazut in decurs de 10 min..ganditi-va pe 24 de ore cati dobitoci din astia sunt.De ce? Pt ca nu se aplica legea, este o tara necondusa in care fiecare face ce vrea.

 

Totul se rezuma la legea pe care prea putini o respecta. Daca puscariasii ar face munca silnica si ar construi autostrazi, cei in libertate s-ar gandi de 2 ori in cazul in care ar dori sa calce stramb.

 

Romania ar fi plina de autostrazi :)

 

M-a impresionat tare mult tragedia lui Cornel Zuba, care a murit fara vina intr-o zi atat de frumoasa, la inceput de an :(

 

Si fiindca s-au spus vrute si nevrute, pe aici, am incercat sa aflu adevarul ( in masura posibilitatilor mele ) Astfel incat

autostrada cu pricina m-a atras inca de ieri ca un magnet. Zis si facut, dimineata devreme am profitat de un drum in zona si m-am urcat pe autostrada

Timisoara-Arad (pentru prima data). Iata ce am constatat:

 

- Intrarea pe autostrada se afla la o distanta considerabila de centrul Timisoarei (as aprecia mai mult de 15 km) dintre care ultimii

6 km ( de la centura Timisoarei, la autostrada sunt groaznici. E vorba de drumul spre Giarmata, pe care eu l-am facut pe intuneric si sincer

nu stiam cam pe unde este marginea din dreapta a drumului. (Cand veneau faruri din fata nu stiam cu siguranta pe unde ma aflu) Iar intrarea propriuzisa pe autostrada este un "labirint" de panouri reflectorizante si lucrari neterminate. Daca trece vreun turist strain pe-acolo, ne facem de rusine. E clar, autoritatile s-au grabit cam tare. Trebuiau rezolvate si drumurile adiacente inainte de inaugurare.

 

- Autostrada in sine este de buna calitate. Autostrada este autostrada adevarata, cu alte cuvinte. Asfaltul e bun, exista marcaje, exista semne de circulatie, indicatoare, etc. Exista chiar si parapetul despartitor dintre sensuri in proportie de 95%. Acesta lipseste doar inainte si dupa poduri. Chiar si unde nu exista parapet despartitor, exista linie dubla continua si mai exista panouri reflectorizante puse intre aceste linii continue. Noaptea este ca si cand ar fi parapet.

 

- Ceea ce nu exista este pasajul de iesire de pe autostrada in dreptul localitatii Ortisoara (cam la 15 km de inceputul autostrazii. Aceasta iesire exista in plan, este chiar indicata pe panourile cu sageti, dar localitatea Ortisoara este acoperita de o banda neagra, semn ca iesirea nu e functionala (din nou, graba autoritatilor in anul preelectoral) Astfel incat, intrat fiind pe autostrada, am reusit sa intorc de-abia dupa 34 km, la pasajul de iesire spre Arad. Nu mai exista pana acolo un alt loc legal de intoarcere.

 

Acestea fiind spuse, sunt in masura sa trag o concluzie personala. Batranul a dorit sa incerce autostrada. Obosit fiind de distanta parcursa din oras plus drumul dificil pana la intrarea pe autostrada, si-o fi spus ca va merge pana la Ortisoara si acolo va face intoarcerea (sau se va odihni putin itr-o parcare). Ar fi fost prea mult pentru el sa faca dus-intors 70km, numai pentru a testa autostrada. Dar la Ortisoara nu se putea iesi. De aici a inceput tragedia. A incercat o ilegalitate, mai exact sa intoarca pe celalalt sens printre panourile de pe mijlocul drumului, pe una din portiunile fara parapet. Precis nu a scos capul pe geam pentru manevra. S-a uitat putin in oglinda, unde l-a orbit soarele din spate. Priovirea a fost suficienta ca sa vada ca nu se apropie ceva mare, care i-ar fi putut face rau. Motocicleta nici nu a bagat-o in seama. Mai departe se stie ... :(

 

In sf. un user care vorbeste dupa ce vede, nu din auzite sau pareri.

 

 

Am calcat pe autostrada AR-TM a2a zi dupa inaugurare(nu de plimbare, cum o faceau multi), socul meu a fost cand am obs. ca soferul din fata mea a intrat pe sens unic inspre iesirea autostrazii dintr o comuna. :o

 

Ce poti sa le ceri astora?!?! Da nu exista unu' in tara asta care sa-si fi omorat o ruda?!?! doar asa vor intelege ce inseamna sa suferi in urma prostiei.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar asa vor intelege ce inseamna sa suferi in urma prostiei

tin sa te contrazic. prostia nu are limite.

in cazuri de genul asta, se va aplica replica suprema: "e maica, asa a fost sa fie, l-a vrut dumnezeu langa el"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( FUCK!! Ai dreptate.. suntem poporul cu cele mai multe vorbe 'de duh'.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mosul s-a decis sa se intoarca (ilegal) macar trebuia sa o faca in siguranta, nu brusc si in viteza; adica trebuia sa semnalizeze si sa treaca pe banda II-a, apoi pe banda III-A, apoi sa incetineasca, sa opreasca, sa bage binisor botul masinii, si foarte incet sa intre pe sensul de intoarcere si apoi sa se replieze tot cu semnalizare, pe banda dorita spre drumul spre casa...in schimb el a facut manevra brusca de pe banda I-a, fara sa vada motociclistul...

 

RIP :rose:

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acestea fiind spuse, sunt in masura sa trag o concluzie personala. Batranul a dorit sa incerce autostrada. Obosit fiind de distanta parcursa din oras plus drumul dificil pana la intrarea pe autostrada, si-o fi spus ca va merge pana la Ortisoara si acolo va face intoarcerea (sau se va odihni putin itr-o parcare). Ar fi fost prea mult pentru el sa faca dus-intors 70km, numai pentru a testa autostrada. Dar la Ortisoara nu se putea iesi. De aici a inceput tragedia. A incercat o ilegalitate, mai exact sa intoarca pe celalalt sens printre panourile de pe mijlocul drumului, pe una din portiunile fara parapet. Precis nu a scos capul pe geam pentru manevra. S-a uitat putin in oglinda, unde l-a orbit soarele din spate. Priovirea a fost suficienta ca sa vada ca nu se apropie ceva mare, care i-ar fi putut face rau. Motocicleta nici nu a bagat-o in seama. Mai departe se stie ... :(

 

Absolut corect! Cu observatia ca manevre de genul asta (fapta mosului) se fac in Romania pe toate soselele, asa ca eu nu asi particulariza acest caz ca fiind neaparat legat de ideea de autostrada. Normal ca o autostrada FINALIZATA trebuia sa interzica constructiv astfel de manevre in primul rind datorita regimului de viteza specific.

 

Mai mult! avind in vedere "specificul national", respectiv tendinta de ocolire a legilor, probabil ca autostrada nu trebuia data de loc in exploatare fara finalizarea iesirilor si separarea impenetrabila a sensurilor. Doar ca la noi pompierismul raportarilor catre centru primeaza din pacate, asa ca in general finisajele si reparatiile se fac mereu dupa inugurare.

 

Saracul om nu s-a asteptat categoric la o astfel de manevra, insa repet! Fapte in stilul actiunii mosului se intimpla frecvent pe toate categoriile de drumuri si stiu ca in Romania cel putin, veteranii motociclisti se asteapta in orice moment si oricind la orice, cam asta e conduita lor de supravietuire in trafic. Mai bine fara dreptate la familie decit cu dreptate la cimitir!

 

In afara de regretul pentru aceasta prima viata de biker secerata in 2012, cred ca trebuie sa tragem invataminte:

 

1. Sa circulam mereu preventiv si sa invatam sa "citim" manevrele celorlalti participanti la trafic, asa cum am mai scris,orice reducere de viteza aparent fara motiv poate ascunde o manevra ulterioara nechibzuita.

2. Sa ne facem cit mai vizibili in trafic. Nu stiu daca cineva a observat ca atit motocicleta cit si motociclistul aveau culoarea asfaltului ceea ce nu i-a dat prea multe sanse de a fi observat de catre mosul decrepit al carui creier cauta bolizi cu doua faruri, nu prima motocicleta a anului :( Mi se pare mai important sa cautam solutii concrete decit sa blamam in continuare si in mod steril lipsa de civilizatie si de cultura rutiera de la noi. Si asta pentru ca imbunatarirea situatiei este in mod sigur o chestiune de timp,in vreme ce se moare ACUM.

 

Circulati intotdeuna cu farurile aprinse si folositi echipament viu colorat dotat cu portiuni sau benzi reflectorizante. Daca nu vreti sau nu aveti asa ceva, folositi vesta reflectorizanta. Costa doar 10 lei, in schimb va poate salva viata! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...