Sari la conținut

Bucuresti - Sector 5 - SKR Super-Bikes - Service Moto


Skandal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 580
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

SMOKE -bine punctat

 

Draga Fludor,

 

Cand te ai prezentat cu motocicleta in service,aveai atat amortizoarele cat si jugurile strambe.

Dupa ce acestea au fost indreptate,ti am recomandat sa inlocuim cuzinetii din amortizoare,iar tu...ca la orice alata recomandare de a mea,ai decis sa restrangi bugetul alocat reparatie(nimic de condamnat aici) si sa sari peste partea cu inlocuitul acestora.

Pentru tine,voi face o paranteza mica si ti voi explica urmatoarele:

-un amortizor poate curge cand:

1. semeringul este foarte batran(ani de zile) si isi pierde elasticitatea

2.cuzinetii sunt tociti iar tendonul capata un joc (toleranta)in interiorul paharului mai mare decat capacitatea semeringului de a se mula/razui.(cazul tau)Ai fost avertizat ca in viitor cand semeringul (trebuie sa mentionez ca ai optat pentru unul ieftin)isi va pierde elasticitatea...risti sa curga din nou...

 

Ai uitat sa mentionezi ca in 8 luni si mai bine de 3000 de km ,in timpul antrenamentelor tale de stunt,in parcarea de la IKEEA ai dat cu mobra in bordura (suficient de tare incat sa te imprastii si tu si mobra prin toata parcarea,stramband roata fata foarte urat).Vrei sa postam si filmuletul din AFI sau doar din Ikeea...si poate iti dai singur raspunsul...

Cu stima,Novac Silviu

 

Imi pare rau dar nu ai facut aceasta precizare niciodata, acum nu mai conteaza, am sa rezolv problema in alta parte, "mersi de sfat".

Cat despre varianta cu "stunt" poti sa-ti dai singur raspunsul daca te uiti la motocicleta lui cata si cat a fost data ea pe o roata, plus a lovit 3 masini dar asta e o alta poveste si intram intr-o polemica aiurea, chiar nu vreau sa ma dezgrop mortii din serviceul tau, puteai sa te opresti la cele 2 precizari, era ok. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau dar nu ai facut aceasta precizare niciodata, acum nu mai conteaza, am sa rezolv problema in alta parte, "mersi de sfat".

Cat despre varianta cu "stunt" poti sa-ti dai singur raspunsul daca te uiti la motocicleta lui cata si cat a fost data ea pe o roata, plus a lovit 3 masini dar asta e o alta poveste si intram intr-o polemica aiurea, chiar nu vreau sa ma dezgrop mortii din serviceul tau, puteai sa te opresti la cele 2 precizari, era ok. Bafta!

 

bine ca macar te duce capu sa te opresti... oricum te-ai facut de cacao rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca macar te duce capu sa te opresti... oricum te-ai facut de cacao rau...

Daca crezi ca ma intereseaza parerea ta te inseli, nu te mai baga in seama si ai grija de problemele tale, nu ti-am cerut parerea ta care oricum nu conteaza. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

silviu, ia zi pe la sfarsitul lui februarie, inceputul lui martie, gasesc o sambata libera sa te ocupi si de schimburile mele? ma intereseaza doar manopera, si sa imi scazi din aia 100 euro.poate facem si un crashpad ceva, anuta-ma daca pot sa te caut mai spre sfarsit sa rezerv cateva ore pt consumabile. ideea e ca nu pot sa o las ca vin si plec cu ea, deci nu am cum sa o las.te salut si spor la bani

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

M-a rugat Silviu sa va transmit ca sunteti binevenit oricand. Se rezolva si cu crash-pad-urile, prima data stabilim un model pe care vi-l doriti sau o idee de model.

Va asteptam,

Week-end placut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intre 1 - 8 martie, toate fetele motocicliste au o reducere la manopera in valoare de 25 % !

martz-trifoi_big.jpg

Va asteptam !

 

 

 

:excl: ATENTIE ! :excl:

Topicul a suferit modificari, nu mai sunt 2, asa ca de acum inainte va asteptam aici cu intrebarile si sugestiile Dv. !

V-ATI FACUT REVIZIA ?

Va asteptam cu drag in Sect 6 , pe Bd. Iuliu Maniu nr 6 , in incinta cu Pluriva si Helios (repere : Bingo, Centrul Medical Doris, intrarea in Politehnica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galeriile de evacuare sunt foarte rezistente că sa ridici motoreta pe ele. Unele au sudata o placă pt a sta bine cricul.

Nu vă mai luaţi după toţi prostii, că ajungeţi mai rău că ei.

dupa principiul asta mi-am indoit galeriile pe un r1 2007....na acum.cere-ti scuze!!e lafel ca inainte ??? =)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

!! LICHIDARE STOC !!

-----> OFERTE DE PRET (PIESE NOI) <----

 

  • Manete frana si ambreiaj (diverse modele) : 40-60 ron/ buc
  • CDI- uri diverse incepand de la 250 ron

 

  • BMW F 650 ( 1992-1999 ) :

2 x bujii NGK 32 ron

1 x filtru ulei 24 ron

1 x filtru aer CHAMPION 34 ron

1 x garnitura capac alternator 30 ron

 

  • HONDA

 

VFR 7501990-1998

Cablu kilometraj 80 ron

Garnitura capac ambreiaj 18 ron

Scarite pilot diverse model ( stg. + dr. ) 120 ron

 

CBR929-954

Garnitura capac alternator 30 ron

 

  • SUZUKI

 

GSXR SRAD

Cablu acceleratie A 50 ron

GSXF 600/750 si GSXR 750

Garnitura capac alternator 30 ron

DR 600

Set garnituri motor 200 ron

Filtru aer sport K&N pt. GSXR 600 si GSXR 750 din 2006-2010 250 ron

 

  • APRILIA

Pentru Motor Rotax 125 -kit piston/segmenti/bolt RMS 125 ron

 

  • YAMAHA

XT 600 pinion atac 15 dinti 35 ron

 

PIESE SH

 

Bobini inductie Honda , Suzuki , Kawasaki , Yamaha . Diverse modele intre 100 si 250 ron/ buc.

Far Honda VTR : 100 Euro.

Toba GSXR SRAD : 200 ron

Monopost GSXR SRAD : 250 ron

Piese motor GSXR SRAD (diverse)

janta fata CBR 600 F2 : 400 ron

janta spate CBR 600 F2 : 440 ron

pistoane CBR 954 : 200 ron

oala ambreiaj CBR 929-954 : 200 ron

airbox CBR 954 : 80 ron

pahare alumimiu amortizoare CBR 600 F 4 : 150 ron

sa pasager GSXR SRAD : 150 ron

aripa fata Honda VTR : 200 ron

capac ambreiaj Honda 954 : 180 ron

genti textile (set 2 laterale + top) : 350 ron

 

CDI-uri :

 

CDI Honda Dominator : 400 ron

CDI Kawasaki Eliminator 125 : 300 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

App de service, a fost si eu acum sambata la silviu la atelier pt o revizie si vreau sa mentionez ca am din momentul in care am luat motocicleta si pana a ajuns la service am facut cu ea vreo 1.000 km .dupa ce am plecat de la service, motocicleta mi s-a oprit de 2 ori in 200 km IN MERS. El e baiat bun, dar service-ul este unul in care vii cu motocicleta buna si pleci cu ea stricata in loc sa vii cu ea stricata si sa pleci buna.

Inca un sfat dragi potentiali clienti: daca esti prieten cu silviu, evita servisul. daca esti client nou, face lucru bun pt ca sa te atraga si a 2-a oara. Eu personal A FOST ULTIMA OARA cand am mai venti la el. Imi zice ca am filtrul infundat,auzi aici, cum naiba la dus Braila- Bucuresti a mers motorul struna, la intors spre braila, dupa ce am platit o caruta de bani, nu mai merge, unde naiba s-a infundat, ca doar a stat pe stand ?!?

Aaaa inca ceva,am ajuns la el cu motorul fara becul aprins la benzina si am plecat de acolo cu el aprins, si mi-a zis ca nu ma mai duce benzina pana la peco. cat de lacom sa fii sa iei atata benzina ?!? inteleg acolo 1-2 l sa mai cureti nu stiu ce, dar eu cred ca el se plimba cu benzina noastra. Moto: veniti cu motocicletele pe rezerva la el la service, in nici un caz cu plinul facut sau jumatate, tot pe rezerva plecati.

Silviu, m-ai dezamagit, ai mai si zic ca nu exista motociclisti in Braila, dar se pare ca si la Bucuresti se fac magarii multe. am sa imi cumpar un filtru de benzina si sper sa rezolv problema, dar de la mine ai feed-back negativ,si cine va intreba: stii vreun mecanic bun? cu siguranta nu am sa te recomand. succes cu service-ul

Nu degeaba si Tudor cu F4 a plecat din grupul tau de prieteni, stia el ceva, si nu am vrut sa o cred pe Livia cand mi-a zis: nu te mai duce la Silviu la service ca iti face tiganie, acum imi doresc sa o fi ascultat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Ba baeti.Eu nu inteleg de ce mergeti la un mester pe care lumea il ocoleste si spune cea ce spune pe forum despre el

Eu nu am postat patania mea cu el ca simplu text de lecturat 1 minut.Am postat pentru aia care nu i-au trecut pragul si speram sa priceapa ce am vrut sa spun

Am am facut prostia sa merg la el fiind recomandat de un mare noob de pe forum(godkat).I-am dat 50roni ca s-a uitat 2 min la mobra fara sa desfaca un surub in acest timp, l-am citit ca e jepcar si m-am retras

 

Cat despre benzina...e scuzabil.Poate nu a avut sticla de tarie si a baut din benzina pe care o aveai in rezervor



O sa posteze si unu mic nasos care o sa sustina ca el are 15 mobre si doar la skandal le serviseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@diabolyk

 

Benzina nu luam din motocicletele clientilor nici daca avem de curatat piese(avem peco la 50 m si o gama foarte variata de produse pentru curatat!)

 

Filtrul de benzina se infunda treptat si blocarea traseului de benzina (opritul motocicletei in mers/si la cateva secunde diferenta porneste din nou)e doar o asociere cu venirea in service,deci,afirmatia ta e nefondata.Mai mult de atat,inainte de a ridica motocicleta din service ai fost instiintat de aceasta problema si a ramas sa-ti comand un filtru.(in astfel de cazuri,nefiind o piesa uzuala pe care sa o detinem in stoc,motocicleta ramane in service si pleaca dupa montajul unuia nou)Tu ai ales sa pleci cu motocicleta pe propria raspundere,desi ai fost instiintat ca acel filtru trebuie inlocuit.

 

Cu ce poate influenta montajul unor bujii,schimbul de ulei,curatirea si reimpregnarea cu solutie a filtrului de aer, functionarea motocicletei tale ?Cu nimic!!Dinpotriva ar trebui ca functionalitatea motocicletei sa se imbunatateasca.Motocicleta ti s-a oprit in mers pt ca nu se alimenteaza in timp util cu combustibil,asadar,consumul este mai mare decat debitul,iar asocierea cu venitul in service este total gresita si nefondata.

 

Ne pare rau pentru parerea proasta pe care ai ales sa o raspandesti inainte de a te sfatui cu mecanicul tau,implicit cu unitatea de service si toate acestea probabil din cauza discounturilor considerabile pe care ti le-a facut Silviu,sau pentru ca a aratat o foarte mare intelegere atunci cand tu ti-ai exprimat nemultumirea tipand prin service "ca de ce nu a anticipat Silviu ca mi se vor arde becurile?!?" de parca vreun om de pe pamant,fie el si producatorul becului,ar putea sa o faca.

 

Si noi suntem dezamagiti de atitudinea ta in aceeasi masura.

Iti dorim succes si o colaborare mai buna cu viitorul service.



Aaaa inca ceva,am ajuns la el cu motorul fara becul aprins la benzina si am plecat de acolo cu el aprins, si mi-a zis ca nu ma mai duce benzina pana la peco. cat de lacom sa fii sa iei atata benzina ?!? inteleg acolo 1-2 l sa mai cureti nu stiu ce, dar eu cred ca el se plimba cu benzina noastra. Moto: veniti cu motocicletele pe rezerva la el la service, in nici un caz cu plinul facut sau jumatate, tot pe rezerva plecati.

 

Ai uitat sa mentionezi ca Silviu ti-a pus benzina in rezervor(inainte de plecare), 3 litri ca sa-ti ajunga pana la orice statie Peco.Fara sa-ti ceara vreun ban...Foarte urat din partea ta.



Aaaa inca ceva,am ajuns la el cu motorul fara becul aprins la benzina si am plecat de acolo cu el aprins,[...] cat de lacom sa fii sa iei atata benzina ?!? inteleg acolo 1-2 l [...]

 

TU constientizezi ca intre Bec Aprins si Bec Stins sunt doar 50 ml?("atata benzina ?!?") :) ...Motocicleta ta a fost pornita pe rampa? Da.Si se alimenteaza cu aer? Nu.

Din experienta, cand este vorba despre o motocicleta noua si nu cunoastem precizia senzorului de nivel, la aprinderea becului recomandam alimentarea cu combustibil pentru a evita eventuale neplaceri ("pana prostului").



si din ciclul "MESERIASUL E INTOTDEAUNA VINOVAT" , am gasit ceva tot pe acest forum :

 

/index.php?/topic/691721-probleme-pornire/

 

salut. am vrut astazi sa pornesc mobra. dupa ce am avut bateria la incarcat la un meserias, am pus-o, am dat la automat de vreo 5-10 ori cu pauze si nimic.

dupa asta am dat si la pedala(porneste si la buton si la pedala) si nimic. apoi am dat iar la automat si nu a mai invartit a facut doar poc(ori la borna ori la releu, si de 2 ori a iesit si putin fun de la releu:))))) cred ca m-am scos). in iarna cand am scos bateria i-am fortat o borna si se misca mai tare ca cealalta. intrebarea e: am frecat borna la baterie si imi face figuri? am frecat releul, sau o fi frecata si bujia? astept un sfat ceva, merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@biancocelleste , nu sunt acea Alice :)

 

Nu am niciun motiv sa mint, am mai explicat cuiva (candva) de ce, eu lucrez cu SKR pentru ca imi plac motocicletele si mai sunt si o persoana exagerat de corecta.

Degeaba zice dansul despre furt de benzina cand eu stiu tot ce misca aici. Personal fac aprovizionarea. Iar mecanicul nu fura(e service-ul lui; serios acum , cine si-ar face reclama proasta pt ...benzina?! ).

 

Nu ma consider jogodie, SKR-ul nici macar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Hac,e o idee sa schimbi alcolul pe alt lichid cu cifra octanica 95 fara plumb(colesterol redus)

 

Io zic ca suntem rai,maistrul de la skr e mai catolic decat papa... :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea imi place sa ma bag in discutii de genul, dar acum pe bune, sunt de acord cu afirmatia ca de la bec de rezerva stins la bec aprins o fi nevoie de 50ml de benzina sa fie consumata. Dar da-o dracului, motocicleta baiatului are o autonomie de cel putin 30km din momentul cand s-a aprins becul pana se goleste rezervorul. Cat a stat pornita pe rampa motocicleta, 3-4 ore?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea imi place sa ma bag in discutii de genul, dar acum pe bune, sunt de acord cu afirmatia ca de la bec de rezerva stins la bec aprins o fi nevoie de 50ml de benzina sa fie consumata. Dar da-o dracului, motocicleta baiatului are o autonomie de cel putin 30km din momentul cand s-a aprins becul pana se goleste rezervorul. Cat a stat pornita pe rampa motocicleta, 3-4 ore?

 

Nu ai inteles, dar ma simt datoare sa explic : ideea principala a conversatiei era ca i s-a aprins becul la noi pe rampa :) Aceasta e nemultumirea. Ca de ce s-a aprins becul, pentru ca a venit cu becul stins. I s-au oferit clientului 3 l de benzina (in plus fata de ceea ce era in rezervorul omului deja,repet,nu era gol) "just in case", sa fie acolo.

 

cred ca le-ar trebui un PR manager care sa gestioneze eficient situatiile de criza

Aceasta nu este o situatiue criza. Este o discutie despre...un bec :) aprins si stins, dupa caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...